Thursday, March 8, 2018

ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑΣ, ΣΕ ΠΑΠΙΚΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ


Ουδείς εκπλήττεται για τις επιδόσεις του Οικουμενιστή και νεωτεριστή Αρχιμανδρίτη Ιουστίνου Κεφαλούρου, επειδή είναι -απο χρονια- ευρέως γνωστός για το οικουμενιστικό του φρόνημα.

Ο Σεβ. Ιερισσού Θεόκλητος καλείται να τον ανακαλέσει σε τάξη και να τον τιμωρήσει παραδειγματικά για όσα άνομα έπραξε και είπε στο ναό των Παπικών στην Κέρκυρα.


ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑΣ, ΣΕ ΠΑΠΙΚΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ

Του ιστολογίου katanixis.gr
=====

Μας εστάλη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένα αποκαλυπτικό βίντεο, (δείτε το πριν το κατέβει) στο οποίο Ορθόδοξος(;) ιερέας, ομιλεί σε κατηχητικό μικρών παιδιών της Παπικής Αρχιεπισκοπής Κέρκυρας στον Ποταμό.

Θα απαριθμήσουμε τις απόψεις, που ο συγκεκριμένος «Ορθόδοξος» κληρικός, εκφράζει στο συγκεκριμένο βίντεο για να διευκολύνουμε τους αναγνώστες μας:

1.) Οι Ορθόδοξοι είμαστε μία από τις πολλές αδελφές «οικογένειες», οι οποίες ωστόσο έχουμε ένα κοινό σημείο επαφής, την αγάπη προς τον Χριστό.

2.) Είναι μεγάλη ευλογία να έρχονται κοντά αυτές οι «οικογένειες» διότι, όπως λέει, είναι περισσότερα αυτά που μας ενώνουν από εκείνα που μας χωρίζουν. Επίσης, σε δύο σημεία στο βίντεο αποκαλεί τον Παπικό ιερέα (κ. Μάριο) ως «αδελφό».

3.) (Προτρέπει) Το Παπικό κοινό να κάνει προσευχή για την ενότητα των Χριστιανών.

4.) (Τονίζει ότι) Είναι μεγάλη υπόθεση να ζει κανείς κοντά στον Χριστό και μέσα στην «Εκκλησία».

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς, σ’ ένα ολιγόλεπτο βίντεο, την πλάνη στην οποία έχει πέσει ο συγκεκριμένος κληρικός και την κηρύττει γυμνή τη κεφαλή. Ωστόσο, κάποιες απορίες θα θέλαμε να λυθούν από τον εν λόγω κληρικό (Αρχιμ. π. Ιουστίνο Κεφαλούρο) και τις παραθέτουμε παρακάτω:

1.) Το κοινό σημείο των «οικογενειών» αυτών, όπως λέτε, είναι ο Χριστός. Ποιος Χριστός όμως; Ο αληθινός Χριστός; Το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος ή ο Αντίχριστος τον δρόμο του οποίου προετοιμάζει η παναίρεση του διαθρησκειακού συγκρητιστικού Οικουμενισμού;

2.) Όπως θα γνωρίζετε, ετυμολογικά, η λέξη «αδελφός» προκύπτει από το αθροιστικό «-α-» και την λέξη «δελφύς» που σημαίνει μήτρα. Πώς είναι δυνατόν κάποιος να είναι «αδελφός» εφόσον δεν ανήκει στην ίδια μήτρα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας μας;

3.) Η προσευχή που προτρέπετε να κάνουν για την ενότητα των Χριστιανών, σε ποιον Θεό να την κάνουν; Στον Αληθινό Θεό ή στον «καλουπωμένο» Θεό -δημιούργημα των ανθρώπων, δηλαδή τον πονηρό;

4.) Τους επικροτείτε λέγοντάς τους ότι είναι πολύ σημαντικό να ζουν μέσα στην «Εκκλησία». Γιατί τους λέτε ψέματα και τους γεμίζετε με φρούδες ελπίδες ότι θα σωθούν στην αίρεση; Γιατί πάτε κόντρα στον σύμβολο της Πίστεώς μας, το οποίο δηλώνει ρητά ότι η Εκκλησία είναι Μία και είναι η ΟΡΘΟΔΟΞΗ!;

Η πλάνη που κηρύττει ο συγκεκριμένος κληρικός, ως πιστός ακόλουθος της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, είναι άκρως επικίνδυνη καθώς εκτός ότι παρασύρει Ορθοδόξους, κολακεύει και επαναπαύει τους ετεροδόξους οι οποίοι πιστεύουν ότι θα σωθούν εκτός της Μίας και Μοναδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Κλείνουμε, λοιπόν, με δύο ρητορικά ερωτήματα που συμβαδίζουν με την σημερινή εκκλησιαστική επικαιρότητα.

Ποιον στ’ αλήθεια πρεσβεύει και διακονεί ο π. Ιουστίνος;

Πού είναι ο Επίσκοπος του κληρικού αυτού και η Ιερά Σύνοδος ώστε να τον ελέγξουν;

Υ.Γ. Ο εν λόγω κληρικός είναι δημιουργός του Κέντρου Διαχριστιανικού - Διαθρησκειακού - Διαπολιτισμικού Διαλόγου «Together» με τη νομική μορφή της Αστικής Εταιρείας Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα στη Θεσσαλονίκη. Άραγε κανα ψιχουλάκι από το Βατικανό περίσσεψε για το κέντρο ή όλα πήγαν στον Οικουμενικό Πατριάρχη για το Ορθόδοξο (;) μοναστήρι της Αυστρίας;

Καλή μετάνοια

5 comments:

  1. Τό μεγαλύτερο πρόβλημα του π. Ιουστίνου δέν είναι τό τί ακριβώς λέει , έστω και άν είναι όλα αυτά τα απαράδεκτα που λέει τό άρθρο Μά την αλήθεια , δεν έχουν καμμία σημασία , παρά την πάγια τακτική μου να δίνω σημασία μόνο στην ουσία των πραγμάτων ενεξάρτητα της εξωτερικής μορφής Και δέν εννοώ οτι δέν μιλά όμορφα , οτι δέν είναι ορθοφωνητικός , οτι δέν του χάρισε ο Θεός σωστό το φωνητικό όργανο , όχι μέ τίποτα ! Θα μπορούσε νά είναι και δεινός ρήτωρ Αλλά νά! Πώς νά τό κάνουμε , μερικά πράγματα έχουν μία σημειολογική αξία Η επιτήδευση στην κομψότητα της μορφής αποσπά την προσοχή από το πραγματικό περιεχόμενο του λόγου , μέ αποτέλεσμα νά αδικείται η ουσία Αυτό απο ρητορικής πλευράς νομίζω οτι είναι λάθος Ο π. Ιουστίνος έχει τό χάρισμα της ποιμαντικής , ώστε νά εισπράττει την αγάπη μέχρι λατρείας των ενοριτισσών Αυτό είναι μία διαπιστωμένη αλήθεια ! Η αλήθεια πάντα νά λέγεται ! Ο Βόλος επί των ημερών Χριστοδούλου , Θεοκλήτου κ.τ.λ.είχε γίνει πόλος έλξης χαρισματικών νέων κληρικών , ευέλπιδων για μία καρριέρα στά ιερατικά όπως αυτή του π. Ιουστίνου Κάτι τους τράβαγε σάν μαγνήτης , λές και κάποιος εδώ ανακάλυπτε τά νέα ταλέντα Πού τους ανακάλυπταν πραγματικά απορούμε !

    Μερικές παρατηρήσεις θέλησα νά κάνω περί ρητορικής και της σημειολογίας της , της ισορροπίας ανάμεσα στην μορφή και στό περιεχόμενο , ώστε νά μήν λειτουργεί τό ένα εις βάρος του άλλου , σέ κάθε περίπτωση οτι πρέπει κανείς νά τιμά τά δώρα του Θεού και νά τά χρησιμοποιεί πρός δόξαν Θεού . Δηλαδή άν κανείς τραγουδά ωραία νά υμνεί τον Θεό μέ τό τάλαντό του Συνεχώς μαλώνω τον Αλέξη που ενώ έχει άριστη φωνή , δεν πάει νά μάθει μουσική Όποιος ζωγραφίζει όμορφα νά ζωγραφίζει εκκλησάκια , μοναστηράκια , παπούληδες κ.τ.λ. Σέ όποιον άνδρα έδωσε ο Θεός την δύναμη του σπόρου , άς την χρησιμοποιεί εκεί που πρέπει Σέ μερικούς σούρχεται νά τους τά κόψεις , άδικα τά φέρουν Μερικοί το καταλαβαίνουν και πάνε και τα κόβουν μόνοι τους , επιβεβαιώνοντας οτι η ανωμαλία γενικεύεται ψυχοσωματικά στόν άνθρωπο , άσχετον ! Όποια γυναίκα είναι όμορφη δεν της χρειάζονται τα πολλά φτιασιδώματα , είναι ωραία και χωρίς αυτά Όποιος μιλά όμορφα νά μήν επιδίδεται σέ μία επιτήδευση , νά αφήνεται νά είναι πιό brutal Ο Θεός αρέσκεται στό απλό , στό φυσικό και ανεπιτήδευτο , όπως βγήκε απο το δικό του δημιουργικό χέρι και σε μερικές περιπτώσεις ομολογουμένως παραείχε όρεξη! Αυτό αυθορμήτως τό λές όταν βλέπεις ένα ωραίο παιδί , αγόρι ή κορίτσι , όταν ακούς μία ωραία φωνή , όταν κάποιος σε ταξιδεύει μέ την τέχνη Είναι όλα δώρα του Θεού και πρέπει νά δοξολογούμε τον Θεό γι αυτά Δέν είναι αυτονόητο οτι μπορείς νά έχεις φωνή για νά μιλάς , μάτια για νά βλέπεις , ομορφιά ως όργανο στην ερωτική παραγωγική διαδικασία , σπόρο για νά σπέρνεις και νά γίνεσαι συνδημιουργός του Θεού Ας δοξάζουμε τον Θεό για τά δώρα του και ας μήν τά ατιμάζουμε !

    Ο π. Ιουστίνος διαθέτει πολλά από τα δώρα του Θεού , ώστε νά δικαιώσει τις προσδοκίες αυτών που στό πρόσωπό του είδαν έναν φέρελπι κληρικό Ο μέν Χριστόδουλος έχει φύγει από την ζωή , ο δέ π.Θεόκλητος πιστεύω τον καμαρώνει για την καρριέρα και την εξέλιξή του Υπάρχει βέβαια και ο περιβάλλων χώρος , η περιρρέουσα ατμόσφαιρα που έχουν μία συμμετοχή στην όλη χαρά Ο π. Ιουστίνος αξιοποίησε τα δώρα του Θεού για νά είναι δημιουργικός μέσα στον εκκλησιαστικό χώρο , νά επιβραβεύεται για την προσφορά του μέ προαγωγές , οι οποίες δημιουργούν και μία δυναμική πρός τά άνω Δηλαδή έφυγε από την μητρόπολη Δημητριάδος , αλλά πήγε σέ μία άλλη , η οποία του δίνει την δυνατότητα νά αναπτύσσει την εκκλησιαστική του δραστηριότητα Απορούμε όμως, γιατί άραγε ο Δημητριάδος νά χάσει ένα οικουμενιστικό αστέρι μόνο και μόνο για ένα accent ! Τό θεωρούμε άδικο ! Δέν τον ενοχλεί το accent του μπουζουξή και τον ενόχλησε του π. Ιουστίνου ;

    ReplyDelete
  2. Δόξα τω Θεώ στην Ελλάδα έχουμε πολλά accent , του Κύπριου καλή ώρα -- στό σπίτι του κρεμασμένου από ευγένεια και μόνο δέν μιλάνε για σχοινί , μιλάνε μόνοι τους οι Κύπριοι και δέν καταλαβαίνεις τί λένε άν μιλάνε όλοι μαζί -- του Κερκυραίου , του Θεσσαλλλλλλονικιού , του Θεσσαλού Αν η Λάρισσα είχε γύρω γύρω θάλασσα θα λεγόταν βλαχονησίδα ! Είναι πολύ χαριτωμένα τά διάφορα accent , προσανατολίζεσαι, καταλαβαίνεις και πού βρίσκεσαι Απλά δώσαμε λίγη έμφαση σχετικά μέ τον π. Ιουστίνο από πλευράς ρητορικής και μόνον ! Κατα τάλλα ουδέν μεμπτόν !

    ReplyDelete
  3. Καλά και άγια όσα μας λέτε για το accent κυρία Λωρίτου. Αλλά μήπως παραείστε επιεικής με τον οικουμενιστή και νεωτεριστή Κεφαλούρο; Μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν να τον παραλάβω και να του ψάλλω τα δέοντα. Γέμισε ο τόπος οικουμενιστές και νεωτεριστές.

    ReplyDelete
  4. Δόξα τω Θεώ, κ. Τελεβάντο , τα είπα ευγενικά και κόσμια , ώστε νά μήν υπάρχει κάτι το μεμπτόν στα λεγόμενα Αυτή τη φορά τά κατάφερα φαίνεται ! Θα την γλυτώσω !

    Υ.Γ. Μέ την ευκαιρία της δευτερολογίας κ. Τελεβάντο , νά εκφράσω μία απορία μου Εσείς που σέ έναν μεγάλο βαθμό αποβάλατε το accent του Κύπριου , τί θέλετε νά μας πείτε , οτι είστε κοσμοπολίτης ; Διαβλέπω ένα κόμπλεξ !

    ReplyDelete
  5. Κατάλαβα! Έχετε κέφια σήμερα!

    ReplyDelete