Tuesday, August 28, 2018

Η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!


Η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!

Της κ. Ελένης Λωρίτου 
=====

1.) Ποιές είναι οι εκκλησιαστικές προσωπικότητες που εξέφρασαν την συνείδηση της Εκκλησίας στις μέρες μας, που συμπύκνωσαν στο πρόσωπό τους το εκκλησιαστικό βίωμα; Ποιά είναι με δυό λόγια η Αγιοπνευματική εμπειρία της Εκκλησίας στην σημερινή εποχή; 

Εκ των ων ουκ άνευ κυρίαρχες εκκλησιαστικές προσωπικότητες είναι ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο Όσιος π. Ιουστίνος Πόποβιτς, ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος, ο Άγιος Παίσιος, ο Άγιος Πορφύριος, ο αγιασμένος π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο επίσης αγιασμένος Φώτης Κόντογλου, ο λόγιος μοναχός π. Θεόκλητος Διονυσιάτης, ο ιδρυτής του “Ορθοδόξου Τύπου” Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, ο Καθηγητής Μουρατίδης, μία πλειάδα πανεπιστημιακών δασκάλων της θεολογίας όπως ο Τρεμπέλας και ο Ιωάννης Καρμίρης με το τεράστιο συγγραφικό έργο, οι επίσκοποι Αυγουστίνος Φλωρίνης, Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως και άλλοι κατά το μάλλον ή ήττον επιφανείς ή αφανείς αστέρες στο εκκλησιαστικό στερέωμα. 

Είναι μικρό το μάτι μας αν όλοι αυτοί δεν μας γεμίζουν και ασεβώς τους παρακάμπτουμε και τους αγνοούμε, θεωρώντας τον εαυτόν μας συνεχιστή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά!  

Στις πονηρές ημέρες μας σήκωσαν κεφάλι κάποιοι διεστραμμένοι τύποι για να διαβάλουν την παρακαταθήκη της ομοφωνίας όλων αυτών των πατέρων σε συγκεκριμένα εκκλησιαστικά θέματα και την αντιμετώπισή των. Πρέπει να μην παραβλέψουμε το δεδομένο ότι οι πλείστοι, αν όχι όλοι οι προαναφερθέντες Άγιοι, όσιοι, θεολόγοι, ομολογητές επίσκοποι, πανεπιστημιακοί δάσκαλοι και ορθόδοξοι διανοητές ήταν εν τω αυτώ πνεύματι και πνευματικώς συνδεόμενοι με τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, ώστε αν ο π. Επιφάνιος έκανε κάποια κουτσουκέλα, ανατρέποντας την Ευαγγελική και Πατερική διδασκαλία -όπως κάποιοι διατείνονται- είναι αδύνατον κάποιος από τα παραπάνω ξεφτέρια να μην το έπαιρνε είδηση! 

Δηλαδή το πήρε είδηση ο Σημάτης, ο διαχειριστής του ιστολογίου "Πατερική  Παράδοση", ο εκ του παλαιού ορμώμενος Τσακίρογλου, ο Ρίζος όπως θέλω τα γυρίζω, ο κατά φαντασίαν Αποτειχισμένος Σακαλάκης, δυστυχώς και ο διαψεύσας τις προσδοκίες μας, ότι θα έβαζε μία τάξη στην αναίδεια των παραπάνω, π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, πήραν λοιπόν είδηση όλοι αυτοί την κουτσουκέλα του π. Επιφανίου και δεν την πήραν είδηση όλα τα τσακάλια της θεολογίας που τον περιστοίχιζαν; 

Μην μου πείτε ότι τους δωροδοκούσε ο π. Επιφάνιος, γιατί αυτός ήταν πραγματικά πτωχός και άμισθος! Πόσο βέβαια πλούσιος είναι ο συκοφαντηθείς από τους ασεβείς Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες συνταξιούχος π. Θεόδωρος Ζήσης, ώστε να επαρκεί στις ανάγκες της δωροδοκίας, ένας Θεός το ξέρει! Ο δε κατά σάρκα υιός του μοναχός π. Σεραφείμ Ζήσης είναι άμισθος ακολουθών τον σταυρικό δρόμο της κατά Θεόν αφιερώσεως είτε εν τω μοναχισμώ, είτε εν τω κόσμω. Είναι μάλλον ρομαντική η σπηλιά στα Αμπελάκια μπρος στις σπηλιές των πόλεων!    

Το μήλον της έριδος εννοείται είναι η ερμηνεία του π. Επιφανίου στον 15ο Κανόνα της Α/Β Συνόδου ως "δυνητικού", την οποία  ακολουθεί ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ, και όχι "υποχρεωτικού" όπως διατείνονται οι υβριστές και του π. Επιφανίου και του π. Θεοδώρου Ζήση. Προσβάλλοντας ο π. Ευθύμιος την ερμηνεία του π. Επιφανίου πάνω στον 15ο Κανόνα της Α/Β  Συνόδου δεν αναιρεί την θεολογία του μεμονωμένου π. Επιφανίου, αλλά προσβάλλει την ομοφωνία των παραπάνω πατέρων, θέτοντας τον εαυτόν του απέναντι όλων αυτών, εισάγοντας καινοφανείς και παράδοξες στο ορθόδοξο αισθητήριο διδασκαλίες.

2.) Θελήσαμε να κρατήσουμε τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά μακρυά από την διαμάχη πιστεύοντας, ότι οι  Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες ενεργούν τις ψευτιές τους χωρίς την ευλογία του σύμφωνα και με μία πρόχειρη αλλά αληθή διαβεβαίωσή του προς εμένα. Όμως με διέψευσε αναλαμβάνοντας ο ίδιος όλη την ευθύνη και τελευταίως  αρθρογραφώντας στο ίδιο πνεύμα της  συκοφάντησης και του ψεύδους. Προσωπικώς επειδή γνωρίζω ότι είναι ευγενούς αλλά παρορμητικού χαρακτήρος νομίζω ότι απλά ζει στην "κοσμάρα" του, όπως συνηθίζουν κάποιοι καλόγεροι, πνευματικοί, ηγούμενοι, ηγουμένισσες κ.τ.λ.. 

Επίσης θα πρέπει κάποιοι να συνειδητοποιούμε, ότι με το να μη μετέχουμε της θύραθεν και της καθ' ημάς παιδείας, αυτομάτως δεν γίναμε Άγιοι Σπυρίδωνες! Καλό είναι να ακούμε λίγο και τους πεπαιδευμένους για να μην κάνουμε κουτσουκέλες και μετά οι κουτσουκέλες δύσκολα μαζεύονται. 

Θα περίμενα λοιπόν από τον σεβαστό π. Ευθύμιο, εφ' όσον ανέλαβε την ευθύνη των γραφομένων στο ιστολόγιο "Πατερική παράδοση" κατ' αρχήν να ζητήσει καθηκόντως μία συγγνώμη για τα ψέματα που ελέχθησαν από τους διαφόρους   Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες. Όμως ο π. Ευθύμιος όχι μόνο δεν ζήτησε συγγνώμη, αλλά συνέχισε συμπληρώνοντας τα ψέματα εκείνων.

Μας είπε ότι στην Αγία Γραφή υπάρχουν 40 αναφορές στην "Αποτείχιση"! Μήπως μπορεί να μας πει μία, γιατί εγώ δεν ξέρω καμμία;! Μπορεί 40 αναφορές να υπάρχουν για την υποχρέωση της απομάκρυνσης από τους αιρετίζοντες, αλλά αυτές οι αναφορές δεν ταυτίζονται με την Αποτείχιση. Η απομάκρυνση μπορεί να έχει διάφορες μορφές και κυρίως πρέπει να είναι μία υπόθεση καρδιακή που αφορά το ορθόδοξο φρόνημα. Μας ενδιαφέρει  πρωτίστως το φρόνημα του πιστού και όχι το τοπικό μάντρωμα.  

Όλους τους μη "υποχρεωτικώς" Αποτειχισμένους μας ονόμασε "βολεμένους"! Μήπως μπορεί να μας πει πού ακριβώς αναφέρεται; Αυτό είναι ένα ψέμα που χονδροειδώς μας προσβάλλει και παρακαλώ τον σεβαστό π. Ευθύμιο ή να διευκρινίσει σε ποιό "βόλεμα" αναφέρεται ή να επανορθώσει και να πάρει πίσω τέτοιου είδους ποταπές βρισιές.

Γνωρίζει να έχουμε κάποια ιδιοτελή συναλλαγή ή εξάρτηση από τους Οικουμενιστές επισκόπους; Οι Θεσσαλονικείς πατέρες εκδιώχθηκαν από τους ναούς των και αν ήδη δεν καθαιρέθηκαν είναι γιατί οι διώκτες των φοβούνται τον εις βάρος των αντίκτυπο. Δεν χαίρεται ο π. Ευθύμιος γι’ αυτό, αλλά πρέπει πάση θυσία να αποκεφαλιστούν; Τι άλλο πρέπει να κάνουν για να τους εξοργίσουν, ώστε να είναι σίγουρη η καθαίρεσή των; Μήπως πρέπει να πάρουν ένα αεροπλανάκι και να πάνε να ρίξουν μερικές βόμβες στα κεφάλια των Οικουνενιστών; Το σχέδιο θα ονομάζεται "η λαβίδα που σκοτώνει"!    

3.) Και ενώ ο π. Ευθύμιος βλέπει ότι οι  Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες διαφθείρουν την έννοια της  εκκλησιαστικής "οικονομίας" ο ίδιος δεν μιλά, συμφωνώντας ίσως. 

Εμπνέονται διάφορα σχήματα, για να δικαιολογήσουν τον "μολυσμό" των  μυστηρίων των Οικουμενιστών καίτοι έγκυρων, αλλά δεν χρησιμοποιούν το παράδειγμα της "οικονομίας" του γάμου και της "προαιρετικής" αγαμίας, ένα παράδειγμα ήδη έτοιμο από την ευαγγελική διδασκαλία. 

Η ευαγγελική και πατερική διδασκαλία θεωρεί τον γάμο ως "οικονομία" και μεταπτωτικό θεσμό, αν και μεταπτωτικοί άνθρωποι είναι οι πάντες και άσχετα αν χειρότερη ασκητικότητα από αυτήν του γάμου δεν υπάρχει, ενίοτε......! 

Η ύπαρξη λοιπόν της οικονομίας του γάμου π.  Ευθύμιε μήπως καταργεί την δυναμική της Εκκλησίας πρός την ασκητικότητα; Τι είναι αυτά που λέτε σεβαστέ π. Ευθύμιε, ότι η "οικονομία" σημαίνει συμβιβασμό με την αίρεση και "βόλεμα"; Ποιά πρακτική της Εκκλησίας και ποιά διδασκαλία Της λέει αυτά τα πράγματα;  

Ποιά "προαιρετικότητα" του 15ου Κανόνος εμποδίζει κάποιον να κάνει την οποιαδήποτε ομολογία θέλει, και ποιά "υποχρεωτικότητα" υποχρεώνει κάποιον να κάνει κάτι αν ο ίδιος "προαιρετικώς" δεν θέλει; 

Βάφτισαν, λέτε, τον 15ο Κανόνα "δυνητικό" για να μπορούν να τον ξεφύγουν! Δηλαδή ο π. Επιφάνιος βάφτισε τον Κανόνα προαιρετικό για να τον ξεφύγει!!!! Μήπως και "υποχρεωτικός" να ήταν ποιός θα τους υποχρέωνε να τον τηρήσουν αν οι ίδιοι δεν το ήθελαν; Μήπως εσείς ο ίδιος μπορείτε να υποχρεώσετε τα πνευματικά σας παιδιά να αποτειχιστούν παρ' όλη την καθαρότητα του Ποτηρίου και της Λαβίδος; Δεν μπορείτε κανέναν να υποχρεώσετε γιατί απλούστατα όλα μέσα στην Εκκλησία είναι καρδιακά και διέπονται από το "όστις θέλει ..."  Το "όστις θέλει" μήπως σημαίνει συμβιβασμό και βόλεμα; Εγώ το βλέπω ως προτροπή. Μήπως στο τέλος θα ανατρέψετε όλο το Ευαγγέλιο; 

Έχουμε επανειλημμένως αναφερθεί στην παθογένεια και την αντιφατικότητα όλων αυτών των σαθρών θεολογικών οικοδομημάτων πάνω στην άμμο της ισχυρογνωμοσύνης, της ιδιοτροπίας, της "κοσμάρας" κάποιων. Ενώ μιλάνε για "υποχρεωτικότητα" στην ουσία κανέναν δεν μπορούν να "υποχρεώσουν" και όλοι κάνουν "δυνητικώς" ό,τι θέλουν. 

Ο π. Ευθύμιος δεν μπορεί καν τα πνευματικά του παιδιά να "υποχρεώσει" και όλοι στην πράξη εφαρμόζουν την οικονομία. Δηλαδή παίρνουν ευλογία και κάνουν ό,τι θέλουν. Και αν τύχει ο γάμος να είναι ρομαντικός, πάμε και μέχρι κάποιο  ειδυλλιακό νησάκι. No problem! Καλά κάνουν και εν πάση ειλικρινεία και αγάπη ευχόμαστε στα παιδιά κάθε ευτυχία! Κακό δεν είναι! 

Η παρά τω πνευματικώ πάπισσα να αφήσει παρακαλώ τα παιδιά ήσυχα και να κοιτάξει τα καθ' εαυτήν, τα του οίκου της και τα της συζυγικής πλεονεξίας! 

Ποιόν μπορείτε π. Ευθύμιε να "υποχρεώσετε"; Ούτε καν τους πρωτοκλασάτους "καθαρώς" και ασπίλως Αποτειχισμένους;  

Μήπως μπορέσατε να υποχρεώσετε τον πρωτοκλασσάτο Αποτειχισμένο σας, να με υπερασπιστεί ως δικηγόρος ανιδιοτελώς στο δικαστήριό μου για κοινό ομολογιακό θέμα; Όχι! Αν δεν τσεπώσει ο κύριος καίτοι Αποτειχισμένος το χιλιαρικάκι, την ομολογία ξέχνα την! Μήπως τον άλλο "καθαρό" συμπολίτη Σακαλάκη της γνωστής   Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτικης οικογενείας τον "υποχρέωσε" η συνείδησή του να έρθει ως μάρτυς; Ούτε απ’ έξω δεν πέρασε! Μόνο λόγια! Πόσο πολύ ομολογούμε και πόσο πολύ υποφέρουμε!   

4.) Τι υποφέρετε παιδί μου; Παίρνετε τα αυτοκίνητά σας και πάτε να εκκλησιαστείτε στον πνευματικό σας και με την ευκαιρία να δείτε την συμπεθέρα, την κουμπάρα, τον υποψήφιο γαμπρό, γιατί έχετε γίνει ως συνήθως και ένας χώρος κοινωνικής ένταξης -ουδέν μεμπτόν!- που κανείς δεν τολμά να βγάλει κεφάλι, γιατί θα τον ξε-εντάξουν και αυτοπροβάλλεστε ως ομολογητές και μάρτυρες;  

Θα ήθελα όμως ιδιαιτέρως να ασχοληθώ με την ιδιάζουσα περίπτωση Σακαλάκη όπως αναφέραμε της γνωστής Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτικης οικογενείας. Τα τελευταία 20 χρόνια  της οικουμενιστικής Ιγνατιακής λαίλαπας στην μητρόπολη Δημητριάδος χωρίζονται για τον κ. Σακαλάκη σε δύο περιόδους. Σε μία μακρά περίοδο από το 2.000 μέχρι πρόσφατα, που η Αποτείχιση ήταν "δυνητική" και ο κ. Σακαλάκης λούφαζε στο περιβάλλον του γνωστού Ιγνατιακού μοναστηριού και εσχάτως εδώ και δύο χρόνια προήχθη στην κατά φαντασίαν Αποτείχιση, αφού στην ουσία ούτε καν Αποτειχισμένος δεν είναι ο κ. Σακαλάκης και ούτε κόκορα δεν διαθέτει παρά μόνο κότα. Αν κ. Σακαλάκη κάνω λάθος και απέκτησες κόκορα και Αποτείχιση, μπορείς να μας το πεις. Μόνο είναι λίγο σχιζοφρενικό, να δείχνεις τέτοια αναίδεια εναντίον του π. Επιφανίου και του π. Θεοδώρου Ζήση και να τρέμεις τόσο πολύ τον επίσκοπο Ιγνάτιο. 

Ο κ. Σακαλάκης ποτέ δεν συμμετείχε σε καμμία ομολογιακή παράσταση εναντίον του επισκόπου Ιγνατίου, και ασφαλώς δεν είναι Αποτειχισμένος. Εάν είναι παρακαλώ να μας το πει. Μιλά ακατάσχετα εναντίον του π. Θεοδώρου Ζήση, επειδή ξέρει ότι τα ακούει βερεσέ, επίσης εναντίον του π. Επιφανίου επειδή είναι πεθαμένος και οι πεθαμένοι δεν μιλούν, αλλά εναντίον του Δημητριάδος Ιγνατίου τσιμουδιά! Τέτοιος ομολογητής!  

5.) Ο π. Θεόδωρος Ζήσης εφαρμόζοντας το"τη τιμή αλλήλους προηγούμενοι" λίαν τιμητικώς παρεχώρησε στον π. Ευθύμιο την διάκριση της "ακριβείας"! Ο π. Θεόδωρος ως εκκλησιαστικός άνδρας καλώς έπραξε! Όμως ο π. Ευθύμιος το πίστεψε! Δηλαδή αν κάποιος τον αποκαλέσει "αγιώτατο" ο π. Ευθύμιος θα το πιστέψει; Θεωρώ ότι δεν μπορεί καν να υπάρξει "ακρίβεια" στην ομολογία και στην αγιότητα! Ευγενώς ο π. Ευθύμιος θα έπρεπε να αποποιηθεί αυτή την προσφορά του π. Θεοδώρου και όχι οι ασεβείς  Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες να τύπτουν σεβαστούς πατέρες και διδασκάλους της Εκκλησίας ως προδότες και όσα σέρνει η σκούπα!  

Αν και έζησα μεταξύ των αδελφών εν αγάπη και  ομονοία, δεν κατάλαβα ποιό είναι το πρακτικό αποτέλεσμα του καθαρού Ποτηρίου. Δηλαδή αν  περιχαρακωθούν μερικές κοινότητες καθαρών τι θα συμβεί; Θα ανασταλεί  η προέλαση του Οικουμενισμού; Ούτε ο Θεός Δίας να ήταν ο π. Θεόδωρος δεν θα είχε τέτοια δυνατότητα! Ούτε ο Θεός Ποσειδώνας, ώστε να σηκώσει κύματα και να καταπνίξει το Κολυμπάρι! 

Αντίθετα όλα αυτά περί μολυσμού μου μοιάζουν δεισιδαιμονικά, ξένα προς μία ορθόδοξο αντίληψη. Να προσέξουμε να είμαστε  καθαροί, να μην μολυνθούμε! Τι είναι καλέ η Θεία Κοινωνία, μαντζούνι; Ίσως οι Πατέρες αν ενίοτε είπαν τέτοια πράγματα, τα είπαν υπεραπλουστεύοντας την θεολογία, ώστε να είναι εύληπτος από τον λαό, εμποιώντας έναν ευσεβή φόβο. Ίσως υπήρχε μία παιδαγωγική αναγκαιότητα να μιλήσουν με αυτό τον τρόπο, καθώς και λόγοι συσπειρώσεως.    

Σήμερα ποιός θα νοιαστεί αν κάποιοι καθαροί θα υψώσουν χαρακώματα και θα απομονωθούν αυτάρεσκα στην καθαρότητά των; Κανένα ποιμαντικό και εκκλησιαστικό συμφέρον δεν προκύπτει. Μόνον αυτά τα κηρύγματα περί καθαρότητος βρίσκουν έδαφος στους έχοντας μία δεισιδαιμονική πίστη. 

Η εκκλησιαστική παράδοση έχει μία αδιάλειπτο συνέχεια μέχρι σήμερα με τελευταίο κρίκο της την ομήγυρι των θεωμένων αγίων και εκκλησιαστικών  προσωπικοτήτων που προτάξαμε της παρούσης γραφής μας.  

Κάποιοι αγαπούν να βλέπουν την μισή εκκλησιαστική παράδοση, πηδώντας ολόκληρους αιώνες εκκλησιαστικής ιστορίας και παραβλέποντας γεγονότα της Παραδόσεως που δεν τους εξυπηρετούν. Είναι αδύνατον ένας άνθρωπος, όσο και αν έχει αυτοπεποίθηση στην αρετή του, να αντικαταστήσει την αδιάλειπτο συνέχεια της εκκλησιαστικής παράδοσης. Η παράδοση της Εκκλησίας δεν κατακερματίζεται, δεν σταματά στον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά. Η σημερινή Εκκλησία δεν είναι ορφανή πατέρων, δεν προέκυψε από το πουθενά.  

Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι ένας σύγχρονος Πατέρας  της Εκκλησίας, μία πέτρα της πίστεως, πάνω στην οποία μπορούμε να ακουμπήσουμε και απλανώς η Εκκλησία να πορευθεί τον δρόμο Της μέσα στην εσχατολογική της προοπτική. 

2 comments:

  1. Ονομάσαμε  την  Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτικη  συμμορία  "καθάρματα "   και  τον  Ρίζο  " λεβέντη  της  πορδής  "  και  τους  χαλάσαμε  την  υπόληψι  !     Δηλαδή  οι  Πακιστανοί  κλέβουν  ,  βιάζουν  ,  σκοτώνουν  , όμως  τους  μειώνουμε  την  προσωπικότητα  άν  τους  ονομάσουμε  λαθρομετανάστες  !   Τέτοια  είναι   η  ιεράρχηση  της  αξιολογικής  κλίμακας  του  Σηματοσυμμορίας !  



     Ρέ  Σημάτη!    Γύρνα  πίσω  στην  ενορία  σου  νά  κάνεις  κατηχητηκούλια  για  καλά  παιδάκια  .  Δεν  έχεις  καμμία  σχέση  μέ την   ομολογία ,  που  απαιτεί  αρετές   ,  ευθύτητα  ενώπιον  του  Θεού  και  ανθρώπων  ,  ειλικρίνεια  και  καθαρότητα  καρδίας  .  Διάβασες  τους  Πατέρες  , αλλά  δεν  κατάλαβες  τίποτα  από  ορθοδοξία  .  Έμεινες  ένας   υποκριτής  Ιησουίτης  με  οργανωσιακούς  τύπους  .  Τέτοιοι  τύποι  σαν  εσένα  έστειλαν  τους  γενίτσαρους  στον  οικουμενισμό  , που  σιχάθηκαν  τά  κατηχητικά  σας  και  την  υποκρισία  σας  .  Τί  μετρά  περισσότερο  για  την  διαστροφή  σου   οι  καθωσπρεπίστικοι  τύποι  σου   ή  τά  ψέματά  σας  ,  η  προπαγάνδα  σου  και  οι  συκοφαντίες  σας   σε  βαθμό  κακουργήματος  ;   Περιμένεις  νά  σε  προστατέψει  η  δίωξη  ηλεκτρονικού  εγκλήματος  .  Γιά  τόλμα  !  Θα  πάς  για  μαλλί  και  θα  βγείς  κουρεμένος  άθλιε !   





    Τό  άλλο  μέ  τον  Τωτό  το  ξέρετε  ;



     Ως  γνωστόν   ένας  τρόπος  της  προπαγάνδας  του  Σημάτη  είναι  νά  μήν   αναρτά  τά  κείμενα  τά  υποστηρικτικά  των  θιγομένων  απο  την  παραβατικότητά  του  προσώπων   ,  καθώς  και  τά  σχόλια   της  αντίθετης  γνώμης  .  Αναρτά  μόνον  τά  σχόλια    που  τον  χειροκροτούν     .  Και  το  χειρότερο  είναι  οτι  έπεισαν  και  τον  γέροντά  τους  π.  Ευθύμιο  οτι  έτσι  πρέπει  νά  γίνεται  .  Η  απάντησή  του  στην  κριτική  πού  δέχτηκε  γι  αυτό  ήταν  κωμική  .  Είπε  οτι  το  νά  αναρτά  τά  αντίθετα  σχόλια  δεν  έχει  καμμία  Πατερική  κατοχύρωση  !   Δηλαδή  έψαξε  παντού  σε  όλους  τους  Πατέρες   π. χ.  στον  Μέγα  Αντώνιο   ,  στον  Μέγα  Αθανάσιο  , στον  Μέγα  Βασίλειο  και  δεν  βρήκε  καμμία   αναφορά  που  νά  υποστηρίζει  οτι  στο  διαδίκτυο  για  νά  τηρούνται  οι  δεοντολογικοί  κανόνες  πρέπει  νά  αναρτώνται  και  σχόλια  της  αντίθετης  άποψης  και  των  θιγομένων  προσώπων  !  Ούτε  κάν  στό  πηδάλιο  δεν  βρήκε  κάποιο    τέτοιο  Κανόνα  κάποιας  οικουμενικής  Συνόδου !  



    Θά  μας  τρελλάνει  ο  τύπος  !  Ακούς  εκεί  νά  μήν  αναφερθούν  οι Πατέρες  στην  σχέση  του  Σημάτη  μέ  το  διαδίκτυο  !  Ούτε  κάν  μία  Οικουμενική  Σύνοδος  έστω  τοπική  νά  μήν  αναφερθεί  στό  θέμα  !  Κάτι  μου  λέει  οτι  δεν  μπορεί  οι  Πατέρες  νά  έκαναν  τέτοιο  λάθος  !   Άς  ψάξει  μέ  περισσότερη  υπομονή  και  επιμονή  .  Κάτι  σχετικό  θά  βρεί  !  Είναι  αδύνατον  νά  μή  βρεί  ! 

    ReplyDelete
  2. Κα Λωρίτου, αν και έχετε κάποιο ταλέντο στη συγγραφή, έχετε μπερδέψει τα ...πνεύματα και το ταλέντο σας υπηρετεί αλλότριους σκοπούς. Αν είναι δυνατόν να έχετε την απαίτηση να απαντούν σε τυχάρπαστα και εμπαθή σχόλια οι σοβαροί ερευνητές της καταγεγραμμένης ή εμπειρικής γνώσης στον καθένα που δεν κρατάει κάποιο επίπεδο εποικοδομητικής κριτικής,αληθινό χριστιανικό ήθος και τεκμηρίωση από αξιόπιστες πηγές.
    Κα Λωρίτου, στις εσχατες εποχές μας, ο Κύριος έχει δείξει σε προηγούμενες ακραίες εκπτώσεις των ανθρώπων ότι δεν έχει πρόβλημα να στείλει στο διάβολο κυριολεκτικά σχεδόν όλους τους ανθρώπους. Σόδομα Και Νώε μας το επιβεβαιώνουν. Συνέλθετε και οστις θέλει. Δεν μπορούμε να διδάσκουμε οικονομίες και να διαστρεβλώνουμε, παρά να ζητάμε έλεος που δεν εφαρμόζουμε. Έχει τεράστια διαφορά!

    Είστε τυχερή πού εμφανώς δείχνετε το πώς είναι η χριστιανικού τύπου αυτογελοιοποίηση και γλιτώνετε έτσι τις χειρότερες συνέπειες από Εκείνον που είναι πάνω από ..σιγουριές σε κρατικές υπηρεσίες.Καλό και Συνετό Αγώνα και Μετάνοια!

    ReplyDelete