Η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!
Της κ. Ελένης Λωρίτου
=====

Εκ των ων ουκ άνευ κυρίαρχες εκκλησιαστικές προσωπικότητες είναι ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο Όσιος π. Ιουστίνος Πόποβιτς, ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος, ο Άγιος Παίσιος, ο Άγιος Πορφύριος, ο αγιασμένος π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο επίσης αγιασμένος Φώτης Κόντογλου, ο λόγιος μοναχός π. Θεόκλητος Διονυσιάτης, ο ιδρυτής του “Ορθοδόξου Τύπου” Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, ο Καθηγητής Μουρατίδης, μία πλειάδα πανεπιστημιακών δασκάλων της θεολογίας όπως ο Τρεμπέλας και ο Ιωάννης Καρμίρης με το τεράστιο συγγραφικό έργο, οι επίσκοποι Αυγουστίνος Φλωρίνης, Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως και άλλοι κατά το μάλλον ή ήττον επιφανείς ή αφανείς αστέρες στο εκκλησιαστικό στερέωμα.

Στις πονηρές ημέρες μας σήκωσαν κεφάλι κάποιοι διεστραμμένοι τύποι για να διαβάλουν την παρακαταθήκη της ομοφωνίας όλων αυτών των πατέρων σε συγκεκριμένα εκκλησιαστικά θέματα και την αντιμετώπισή των. Πρέπει να μην παραβλέψουμε το δεδομένο ότι οι πλείστοι, αν όχι όλοι οι προαναφερθέντες Άγιοι, όσιοι, θεολόγοι, ομολογητές επίσκοποι, πανεπιστημιακοί δάσκαλοι και ορθόδοξοι διανοητές ήταν εν τω αυτώ πνεύματι και πνευματικώς συνδεόμενοι με τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, ώστε αν ο π. Επιφάνιος έκανε κάποια κουτσουκέλα, ανατρέποντας την Ευαγγελική και Πατερική διδασκαλία -όπως κάποιοι διατείνονται- είναι αδύνατον κάποιος από τα παραπάνω ξεφτέρια να μην το έπαιρνε είδηση!


Το μήλον της έριδος εννοείται είναι η ερμηνεία του π. Επιφανίου στον 15ο Κανόνα της Α/Β Συνόδου ως "δυνητικού", την οποία ακολουθεί ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ, και όχι "υποχρεωτικού" όπως διατείνονται οι υβριστές και του π. Επιφανίου και του π. Θεοδώρου Ζήση. Προσβάλλοντας ο π. Ευθύμιος την ερμηνεία του π. Επιφανίου πάνω στον 15ο Κανόνα της Α/Β Συνόδου δεν αναιρεί την θεολογία του μεμονωμένου π. Επιφανίου, αλλά προσβάλλει την ομοφωνία των παραπάνω πατέρων, θέτοντας τον εαυτόν του απέναντι όλων αυτών, εισάγοντας καινοφανείς και παράδοξες στο ορθόδοξο αισθητήριο διδασκαλίες.

Επίσης θα πρέπει κάποιοι να συνειδητοποιούμε, ότι με το να μη μετέχουμε της θύραθεν και της καθ' ημάς παιδείας, αυτομάτως δεν γίναμε Άγιοι Σπυρίδωνες! Καλό είναι να ακούμε λίγο και τους πεπαιδευμένους για να μην κάνουμε κουτσουκέλες και μετά οι κουτσουκέλες δύσκολα μαζεύονται.
Θα περίμενα λοιπόν από τον σεβαστό π. Ευθύμιο, εφ' όσον ανέλαβε την ευθύνη των γραφομένων στο ιστολόγιο "Πατερική παράδοση" κατ' αρχήν να ζητήσει καθηκόντως μία συγγνώμη για τα ψέματα που ελέχθησαν από τους διαφόρους Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες. Όμως ο π. Ευθύμιος όχι μόνο δεν ζήτησε συγγνώμη, αλλά συνέχισε συμπληρώνοντας τα ψέματα εκείνων.

Όλους τους μη "υποχρεωτικώς" Αποτειχισμένους μας ονόμασε "βολεμένους"! Μήπως μπορεί να μας πει πού ακριβώς αναφέρεται; Αυτό είναι ένα ψέμα που χονδροειδώς μας προσβάλλει και παρακαλώ τον σεβαστό π. Ευθύμιο ή να διευκρινίσει σε ποιό "βόλεμα" αναφέρεται ή να επανορθώσει και να πάρει πίσω τέτοιου είδους ποταπές βρισιές.
Γνωρίζει να έχουμε κάποια ιδιοτελή συναλλαγή ή εξάρτηση από τους Οικουμενιστές επισκόπους; Οι Θεσσαλονικείς πατέρες εκδιώχθηκαν από τους ναούς των και αν ήδη δεν καθαιρέθηκαν είναι γιατί οι διώκτες των φοβούνται τον εις βάρος των αντίκτυπο. Δεν χαίρεται ο π. Ευθύμιος γι’ αυτό, αλλά πρέπει πάση θυσία να αποκεφαλιστούν; Τι άλλο πρέπει να κάνουν για να τους εξοργίσουν, ώστε να είναι σίγουρη η καθαίρεσή των; Μήπως πρέπει να πάρουν ένα αεροπλανάκι και να πάνε να ρίξουν μερικές βόμβες στα κεφάλια των Οικουνενιστών; Το σχέδιο θα ονομάζεται "η λαβίδα που σκοτώνει"!

Εμπνέονται διάφορα σχήματα, για να δικαιολογήσουν τον "μολυσμό" των μυστηρίων των Οικουμενιστών καίτοι έγκυρων, αλλά δεν χρησιμοποιούν το παράδειγμα της "οικονομίας" του γάμου και της "προαιρετικής" αγαμίας, ένα παράδειγμα ήδη έτοιμο από την ευαγγελική διδασκαλία.
Η ευαγγελική και πατερική διδασκαλία θεωρεί τον γάμο ως "οικονομία" και μεταπτωτικό θεσμό, αν και μεταπτωτικοί άνθρωποι είναι οι πάντες και άσχετα αν χειρότερη ασκητικότητα από αυτήν του γάμου δεν υπάρχει, ενίοτε......!

Ποιά "προαιρετικότητα" του 15ου Κανόνος εμποδίζει κάποιον να κάνει την οποιαδήποτε ομολογία θέλει, και ποιά "υποχρεωτικότητα" υποχρεώνει κάποιον να κάνει κάτι αν ο ίδιος "προαιρετικώς" δεν θέλει;
Βάφτισαν, λέτε, τον 15ο Κανόνα "δυνητικό" για να μπορούν να τον ξεφύγουν! Δηλαδή ο π. Επιφάνιος βάφτισε τον Κανόνα προαιρετικό για να τον ξεφύγει!!!! Μήπως και "υποχρεωτικός" να ήταν ποιός θα τους υποχρέωνε να τον τηρήσουν αν οι ίδιοι δεν το ήθελαν; Μήπως εσείς ο ίδιος μπορείτε να υποχρεώσετε τα πνευματικά σας παιδιά να αποτειχιστούν παρ' όλη την καθαρότητα του Ποτηρίου και της Λαβίδος; Δεν μπορείτε κανέναν να υποχρεώσετε γιατί απλούστατα όλα μέσα στην Εκκλησία είναι καρδιακά και διέπονται από το "όστις θέλει ..." Το "όστις θέλει" μήπως σημαίνει συμβιβασμό και βόλεμα; Εγώ το βλέπω ως προτροπή. Μήπως στο τέλος θα ανατρέψετε όλο το Ευαγγέλιο;

Ο π. Ευθύμιος δεν μπορεί καν τα πνευματικά του παιδιά να "υποχρεώσει" και όλοι στην πράξη εφαρμόζουν την οικονομία. Δηλαδή παίρνουν ευλογία και κάνουν ό,τι θέλουν. Και αν τύχει ο γάμος να είναι ρομαντικός, πάμε και μέχρι κάποιο ειδυλλιακό νησάκι. No problem! Καλά κάνουν και εν πάση ειλικρινεία και αγάπη ευχόμαστε στα παιδιά κάθε ευτυχία! Κακό δεν είναι!

Ποιόν μπορείτε π. Ευθύμιε να "υποχρεώσετε"; Ούτε καν τους πρωτοκλασάτους "καθαρώς" και ασπίλως Αποτειχισμένους;
Μήπως μπορέσατε να υποχρεώσετε τον πρωτοκλασσάτο Αποτειχισμένο σας, να με υπερασπιστεί ως δικηγόρος ανιδιοτελώς στο δικαστήριό μου για κοινό ομολογιακό θέμα; Όχι! Αν δεν τσεπώσει ο κύριος καίτοι Αποτειχισμένος το χιλιαρικάκι, την ομολογία ξέχνα την! Μήπως τον άλλο "καθαρό" συμπολίτη Σακαλάκη της γνωστής Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτικης οικογενείας τον "υποχρέωσε" η συνείδησή του να έρθει ως μάρτυς; Ούτε απ’ έξω δεν πέρασε! Μόνο λόγια! Πόσο πολύ ομολογούμε και πόσο πολύ υποφέρουμε!

Θα ήθελα όμως ιδιαιτέρως να ασχοληθώ με την ιδιάζουσα περίπτωση Σακαλάκη όπως αναφέραμε της γνωστής Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτικης οικογενείας. Τα τελευταία 20 χρόνια της οικουμενιστικής Ιγνατιακής λαίλαπας στην μητρόπολη Δημητριάδος χωρίζονται για τον κ. Σακαλάκη σε δύο περιόδους. Σε μία μακρά περίοδο από το 2.000 μέχρι πρόσφατα, που η Αποτείχιση ήταν "δυνητική" και ο κ. Σακαλάκης λούφαζε στο περιβάλλον του γνωστού Ιγνατιακού μοναστηριού και εσχάτως εδώ και δύο χρόνια προήχθη στην κατά φαντασίαν Αποτείχιση, αφού στην ουσία ούτε καν Αποτειχισμένος δεν είναι ο κ. Σακαλάκης και ούτε κόκορα δεν διαθέτει παρά μόνο κότα. Αν κ. Σακαλάκη κάνω λάθος και απέκτησες κόκορα και Αποτείχιση, μπορείς να μας το πεις. Μόνο είναι λίγο σχιζοφρενικό, να δείχνεις τέτοια αναίδεια εναντίον του π. Επιφανίου και του π. Θεοδώρου Ζήση και να τρέμεις τόσο πολύ τον επίσκοπο Ιγνάτιο.
Ο κ. Σακαλάκης ποτέ δεν συμμετείχε σε καμμία ομολογιακή παράσταση εναντίον του επισκόπου Ιγνατίου, και ασφαλώς δεν είναι Αποτειχισμένος. Εάν είναι παρακαλώ να μας το πει. Μιλά ακατάσχετα εναντίον του π. Θεοδώρου Ζήση, επειδή ξέρει ότι τα ακούει βερεσέ, επίσης εναντίον του π. Επιφανίου επειδή είναι πεθαμένος και οι πεθαμένοι δεν μιλούν, αλλά εναντίον του Δημητριάδος Ιγνατίου τσιμουδιά! Τέτοιος ομολογητής!
5.) Ο π. Θεόδωρος Ζήσης εφαρμόζοντας το"τη τιμή αλλήλους προηγούμενοι" λίαν τιμητικώς παρεχώρησε στον π. Ευθύμιο την διάκριση της "ακριβείας"! Ο π. Θεόδωρος ως εκκλησιαστικός άνδρας καλώς έπραξε! Όμως ο π. Ευθύμιος το πίστεψε! Δηλαδή αν κάποιος τον αποκαλέσει "αγιώτατο" ο π. Ευθύμιος θα το πιστέψει; Θεωρώ ότι δεν μπορεί καν να υπάρξει "ακρίβεια" στην ομολογία και στην αγιότητα! Ευγενώς ο π. Ευθύμιος θα έπρεπε να αποποιηθεί αυτή την προσφορά του π. Θεοδώρου και όχι οι ασεβείς Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτηδες να τύπτουν σεβαστούς πατέρες και διδασκάλους της Εκκλησίας ως προδότες και όσα σέρνει η σκούπα!
Αν και έζησα μεταξύ των αδελφών εν αγάπη και ομονοία, δεν κατάλαβα ποιό είναι το πρακτικό αποτέλεσμα του καθαρού Ποτηρίου. Δηλαδή αν περιχαρακωθούν μερικές κοινότητες καθαρών τι θα συμβεί; Θα ανασταλεί η προέλαση του Οικουμενισμού; Ούτε ο Θεός Δίας να ήταν ο π. Θεόδωρος δεν θα είχε τέτοια δυνατότητα! Ούτε ο Θεός Ποσειδώνας, ώστε να σηκώσει κύματα και να καταπνίξει το Κολυμπάρι!

Σήμερα ποιός θα νοιαστεί αν κάποιοι καθαροί θα υψώσουν χαρακώματα και θα απομονωθούν αυτάρεσκα στην καθαρότητά των; Κανένα ποιμαντικό και εκκλησιαστικό συμφέρον δεν προκύπτει. Μόνον αυτά τα κηρύγματα περί καθαρότητος βρίσκουν έδαφος στους έχοντας μία δεισιδαιμονική πίστη.
Η εκκλησιαστική παράδοση έχει μία αδιάλειπτο συνέχεια μέχρι σήμερα με τελευταίο κρίκο της την ομήγυρι των θεωμένων αγίων και εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων που προτάξαμε της παρούσης γραφής μας.

Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι ένας σύγχρονος Πατέρας της Εκκλησίας, μία πέτρα της πίστεως, πάνω στην οποία μπορούμε να ακουμπήσουμε και απλανώς η Εκκλησία να πορευθεί τον δρόμο Της μέσα στην εσχατολογική της προοπτική.
Ονομάσαμε την Ριζοτσακιρογλουσακαλοσημάτικη συμμορία "καθάρματα " και τον Ρίζο " λεβέντη της πορδής " και τους χαλάσαμε την υπόληψι ! Δηλαδή οι Πακιστανοί κλέβουν , βιάζουν , σκοτώνουν , όμως τους μειώνουμε την προσωπικότητα άν τους ονομάσουμε λαθρομετανάστες ! Τέτοια είναι η ιεράρχηση της αξιολογικής κλίμακας του Σηματοσυμμορίας !
ReplyDeleteΡέ Σημάτη! Γύρνα πίσω στην ενορία σου νά κάνεις κατηχητηκούλια για καλά παιδάκια . Δεν έχεις καμμία σχέση μέ την ομολογία , που απαιτεί αρετές , ευθύτητα ενώπιον του Θεού και ανθρώπων , ειλικρίνεια και καθαρότητα καρδίας . Διάβασες τους Πατέρες , αλλά δεν κατάλαβες τίποτα από ορθοδοξία . Έμεινες ένας υποκριτής Ιησουίτης με οργανωσιακούς τύπους . Τέτοιοι τύποι σαν εσένα έστειλαν τους γενίτσαρους στον οικουμενισμό , που σιχάθηκαν τά κατηχητικά σας και την υποκρισία σας . Τί μετρά περισσότερο για την διαστροφή σου οι καθωσπρεπίστικοι τύποι σου ή τά ψέματά σας , η προπαγάνδα σου και οι συκοφαντίες σας σε βαθμό κακουργήματος ; Περιμένεις νά σε προστατέψει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος . Γιά τόλμα ! Θα πάς για μαλλί και θα βγείς κουρεμένος άθλιε !
Τό άλλο μέ τον Τωτό το ξέρετε ;
Ως γνωστόν ένας τρόπος της προπαγάνδας του Σημάτη είναι νά μήν αναρτά τά κείμενα τά υποστηρικτικά των θιγομένων απο την παραβατικότητά του προσώπων , καθώς και τά σχόλια της αντίθετης γνώμης . Αναρτά μόνον τά σχόλια που τον χειροκροτούν . Και το χειρότερο είναι οτι έπεισαν και τον γέροντά τους π. Ευθύμιο οτι έτσι πρέπει νά γίνεται . Η απάντησή του στην κριτική πού δέχτηκε γι αυτό ήταν κωμική . Είπε οτι το νά αναρτά τά αντίθετα σχόλια δεν έχει καμμία Πατερική κατοχύρωση ! Δηλαδή έψαξε παντού σε όλους τους Πατέρες π. χ. στον Μέγα Αντώνιο , στον Μέγα Αθανάσιο , στον Μέγα Βασίλειο και δεν βρήκε καμμία αναφορά που νά υποστηρίζει οτι στο διαδίκτυο για νά τηρούνται οι δεοντολογικοί κανόνες πρέπει νά αναρτώνται και σχόλια της αντίθετης άποψης και των θιγομένων προσώπων ! Ούτε κάν στό πηδάλιο δεν βρήκε κάποιο τέτοιο Κανόνα κάποιας οικουμενικής Συνόδου !
Θά μας τρελλάνει ο τύπος ! Ακούς εκεί νά μήν αναφερθούν οι Πατέρες στην σχέση του Σημάτη μέ το διαδίκτυο ! Ούτε κάν μία Οικουμενική Σύνοδος έστω τοπική νά μήν αναφερθεί στό θέμα ! Κάτι μου λέει οτι δεν μπορεί οι Πατέρες νά έκαναν τέτοιο λάθος ! Άς ψάξει μέ περισσότερη υπομονή και επιμονή . Κάτι σχετικό θά βρεί ! Είναι αδύνατον νά μή βρεί !
Κα Λωρίτου, αν και έχετε κάποιο ταλέντο στη συγγραφή, έχετε μπερδέψει τα ...πνεύματα και το ταλέντο σας υπηρετεί αλλότριους σκοπούς. Αν είναι δυνατόν να έχετε την απαίτηση να απαντούν σε τυχάρπαστα και εμπαθή σχόλια οι σοβαροί ερευνητές της καταγεγραμμένης ή εμπειρικής γνώσης στον καθένα που δεν κρατάει κάποιο επίπεδο εποικοδομητικής κριτικής,αληθινό χριστιανικό ήθος και τεκμηρίωση από αξιόπιστες πηγές.
ReplyDeleteΚα Λωρίτου, στις εσχατες εποχές μας, ο Κύριος έχει δείξει σε προηγούμενες ακραίες εκπτώσεις των ανθρώπων ότι δεν έχει πρόβλημα να στείλει στο διάβολο κυριολεκτικά σχεδόν όλους τους ανθρώπους. Σόδομα Και Νώε μας το επιβεβαιώνουν. Συνέλθετε και οστις θέλει. Δεν μπορούμε να διδάσκουμε οικονομίες και να διαστρεβλώνουμε, παρά να ζητάμε έλεος που δεν εφαρμόζουμε. Έχει τεράστια διαφορά!
Είστε τυχερή πού εμφανώς δείχνετε το πώς είναι η χριστιανικού τύπου αυτογελοιοποίηση και γλιτώνετε έτσι τις χειρότερες συνέπειες από Εκείνον που είναι πάνω από ..σιγουριές σε κρατικές υπηρεσίες.Καλό και Συνετό Αγώνα και Μετάνοια!