Friday, April 27, 2018

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΘ “Αθηναγόρας και Οικουμένη!”


ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΘ “Αθηναγόρας και Οικουμένη!” 

Του π. Νικόλαου Μανώλη
=====

Το ρεπορτάζ που ακολουθεί είναι από κοινού εργασία των δύο Ιστολογίων μας, του Ιστολογίου “Κατήχησις” και της Ιστοσελίδας “Κατάνυξις”. Πρόκειται για την αντίδραση που οργανώθηκε κατά του οικουμενιστικού και πονηρού συνεδρίου στη Θεολογική του ΑΠΘ για τον πατριάρχη Αθηναγόρα, τη διανομή ενός ενημερωτικού φυλλαδίου της συνάξεως Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών για τον οικουμενιστή και Μασόνο Πατριάρχη και τις αντιδράσεις που ακολούθησαν.

katanixis και katihisis: Είναι ιδιαίτερη τιμή μας να φιλοξενούμε αποκλειστικά τις μαρτυρίες της ομάδας Ορθοδόξων Χριστιανών που παραβρέθηκαν στην έναρξη του Συνεδρίου παρωδία: “Αθηναγόρας και Οικουμένη” και μοίρασε το Ορθόδοξο φυλλάδιο (εδώ) απάντηση στην επιχειρούμενη αγιοποίησή του. Εμείς σαν Ορθόδοξες διαδικτυακές ιεραποστολικές παρουσίες, από την πρώτη στιγμή ασκήσαμε έντονη κριτική για το συγκεκριμένο συνέδριο, στοχεύοντας ιδιαιτέρως στη στάση των Μητροπολιτών Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Ιουστίνου και Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβα, που ξεσήκωσε κύμα διαμαρτυριών αναγνωστών και φίλων μας. Η στάση μας ενέπνευσε και μια πλειάδα αρθρογράφων που στήριξαν με τη γραφίδα τους, προς δόξαν Θεού την αλήθεια περί του προσώπου του Πατριάρχου Αθηναγόρου και τη σχέση μασονίας και οικουμενισμού. Αποτέλεσμα των διαμαρτυριών μας ήταν να υπαναχωρήσουν οι δύο Μητροπολίτες και να μην παραστούν στο συνέδριο.

Σαν επιστέγασμα της δίκαιης, πατερικής και Ορθόδοξης αντίδρασης, ήρθε η συγγραφή του φυλλαδίου από τη “Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών” και η διανομή του στην έναρξη του συνεδρίου.

Παρακάτω καταγράφουμε τις μαρτυρίες της ομάδας των απλών ανωνύμων πιστών που αντιμετώπισαν πρόσωπο με πρόσωπο τον τύφο και την αμετανοησία της πλάνης των οικουμενιστών πανεπιστημιακών δασκάλων, που ευτυχώς απευθύνονται σε ένα εξαιρετικά συρρικνωμένο ακροατήριο, σε μια θεολογίζουσα ελίτ, που διαρκώς απομακρύνεται από το Ορθόδοξο αισθητήριο του πιστού λαού και απολαμβάνει τη μακαριότητα της αυθεντίας “αεί πλανώντες και πλανώμενοι”.

Διαβάστε τις αποκαλυπτικές μαρτυρίες που μας εμπιστεύτηκαν κατ’ αποκλειστικότητα και φρίξτε!

“Κατ’ αρχήν η προσέλευση κατά την πρώτη μέρα ήταν πολύ μικρή 40-50 άτομα!
Μάλλον περισσότεροι ήταν αυτοί που διοργάνωναν την ημερίδα, παρά αυτοί που θα την παρακολουθούσαν.
Ήταν οι περισσότεροι ευγενικοί μαζί μας (και οι καθηγητές και οι φοιτητές) και δεν είχαμε απολύτως κανένα πρόβλημα. Όλοι σχεδόν διαβάζανε με ενδιαφερον το φυλλάδιο και κανεις δεν είπε τίποτα εναντίον!
Πολλοί φοιτητές το κρατούσαν στα χέρια στο διάλειμμα, ένας φοιτητής που είχε διαβάσει το φυλλάδιο τηλ ένα φίλο του και του είπε με απογοήτευση: "Και αυτός μασόνος ήταν ..."
Το βέβαιο είναι πως όλος ο θεολογικός σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ ήταν εκεί!

Τα παρατράγουδα ξεκίνησαν με τον κοσμήτορα της Θεολογικής κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, ο οποίος μόλις αντιλήφθηκε  περι τίνος πρόκειται, ορυόμενος εξαπέλυσε φραστική επίθεση:

Εμείς είμαστε παιδιά του Θεού και εσείς παιδιά του διαβόλου.
Προκλητικά και προστακτικά απαίτησε:
Φύγετε από εδώ και πάτε στην Εκκλησία σας. Εδώ είναι Θεολογική σχολή.
Και όταν του είπαμε ότι είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί απάντησε αυτολεξεί:
Εσείς είσαστε Ορθόδοξοι κι εμείς Χριστιανοί.
Εμείς πιστεύουμε στον Χριστό που είπε “μακάριοι οι ειρηνοποιοί”.
Άντε με την κάθε μαλακία του ο καθένας εδώ μέσα!

Στη συνέχεια ο κ. Λαρεντζάκης προχώρησε ανερυθρίαστα στην απαξίωση των αγίων Παϊσίου και Ιουστίνου Πόποβιτς, ζητώντας κάποιους μεγάλους αγίους για την υπόθεση:
Ποιος Πόποβιτς;;; Αυτός είναι μικρός, νέος. Πες μου καναν μεγάλο Άγιο Πατέρα που να μίλησε κατά του Οικουμενισμού.

Έπειτα τη σκυτάλη πήρε ο κ. Γιάγκου που μας έλεγε ότι:
Από το πρωί μέχρι το βράδυ διαβάζει Άγιους Πατέρες και ότι δεν θα ‘ρθουμε εμείς κάτι νέοι να του πούμε τι λένε οι Άγιοι Πατέρες.
Στη συνέχεια με έντονη ταραχή και εκνευρισμό χαρακτήρισε όλους εμάς ηλίθιους. Το εντυπωσιακό είναι πως εξέθεσε την οικογενειακή του κατάσταση για να τον λυπηθούμε…
Τα περισσότερα μπορείτε να τα δείτε και στο σχετικό βίντεο ντοκουμέντο.

Για καθηγητή Πασχαλίδη:Πουλούσε τρέλα! Μόλις μας είδε, αφού μας προσπέρασε, γύρισε  και αντέδρασε, ταράχτηκε και εκνευρίστηκε χωρίς να θυμάμαι αυτή τη στιγμή κάποια συγκεκριμένη ατάκα.

Η κεντρική αίσθηση όλων μας και για τους τέσσερις, Λαρετζάκη, Κωνσταντίνου, Γιάγκου και Πασχαλίδη, ήταν η αμηχανία και ο εκνευρισμός και η ταραχή επειδή δεν τους αφήνουμε στην ησυχία τους.

Ένας από τους δύο μητροπολίτες που συμμετείχαν στίς εργασίες του συνεδρίου, ή ο Αμορίου Νικηφόρος ή ο Προύσσης Ελπιδοφόρος  (δεν είμαι σίγουρος ποιός ήταν με τον καθηγητή Πασχαλίδη όταν μας πλησίασε), δεν είπε τίποτα και προχώρησε βιαστικά. 

Επιπλέον, ένας ευγενικός κύριος μας έδωσε κουράγιο και εμένα μου είπε να μιλάω πιο δυνατά και ότι είναι μαζί μας!

Ιερείς και Αρχιερείς που έλαβαν το φυλλάδιο απέφυγαν να απαντήσουν.

Μια αποτίμηση και από τις εισηγήσεις:
Οι του χώρου τούτου, είναι άνθρωποι που η συμπεριφορά τους φέρει έντονα το στοιχείο της ανεντιμότητος. Δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια.
Λαρεντζάκης“ο αφορισμός ήταν για τον Πατριάρχη Κηρουλάριο, όλη η διαφωνία του 1054 ήταν μια παρεξήγηση, και οι διάλογοι προσπαθούν να λύσουν αυτή την παρεξήγηση και να διορθώσουν τα λάθη που έγιναν εκατέρωθεν(?)".

Κάνουν επιλεκτικές αναφορές όπως στη φιλική επιστολή προς τον Πάπα του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, χωρίς τη συνέχεια της στάσης του Αγίου.

Επιλεκτική αναφορά επίσης στον Άγιο Νεκτάριο.
Επιλεκτική αναφορά σε χωρία της Αγίας Γραφής.
ΚωνσταντίνουΠροέτεινε τον μακαρισμό “μακάριοι οι ειρηνοποιοί, οτι αυτοί Υιοί Θεού κληθήσονται”, ως τον πιο σημαντικό και όχι λ.χ. τον “μακάριοι οι καθαροί τη καρδία οτι αυτοί τον Θεόν όψονται”(?). Ο μακαριστός Ν. Σωτηρόπουλος ερμηνεύει ως “ειρηνοποιούς αυτούς που κάνουν το καλό”.

Ήταν κεντρική επιδίωξη του συνεδρίου να προβληθεί ο Αθηναγόρας ως ειρηνοποιός.
Κάθε άλλη αναφορά να απορρίπτεται σαν εκτός θέματος, εκτός στόχου, να αγνοείται, να παρακάμπτεται ή να δυσφημείται.

Την ίδια στάση τηρούν και σε κάθε πατερικό κείμενο που τους ελέγχει. Καταφεύγουν σε άλλα βολικότερα για παρερμηνεία και παραποίηση τα οποία χρησιμοποιούνται αδίστακτα.

Συμπεριφορά που συνάδει με αυτή των Αρχιερέων και των Γραμματέων και Φαρισαίων, όταν οι φύλακες τους ενημέρωσαν πως Αναστήθηκε ο Κύριος, εκείνοι τους συνέστησαν αυστηρά να πουν πως αποκοιμήθηκαν και έκλεψαν το σώμα του οι μαθητές του.

Όταν ρωτήσαμε την ομάδα και μια προσωπική εκτίμηση για τις αντιδράσεις:
Η ανεντιμότητα αυτή της καρδίας τους επιφέρει και την εγκατάλειψη του Θεού.
Δεν πιστεύουν ότι ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση.
Δυστυχώς, βρίσκονται σε πλάνη.
Μόνο απ την αντίδρασή τους καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μόλις τα είδαν (τα φυλλάδια) βγήκαν τα δαιμόνια από μέσα τους.

Αισθανόμαστε μεγάλη νίκη που όλες οι αντιδράσεις μας και οι αναρτήσεις των Ιστολογίων μας και οι διάφορες άλλες διαμαρτυρίες από πολλούς, έπεισαν τους δύο επισκόπους, τον μητροπολίτη Καλαμαριάς κ. Ιουστίνο και Νεαπόλεως κ. Βαρνάβα, να αλλάξουν το πρόγραμμά τους, προς τιμήν τους, και να μην παραστούν τελικά στο συνέδριο όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί από τους διοργανωτές!

Παρακολουθείστε το Βίντεο με την έκρηξη του ενός από των καθηγητών, του αδελφού  του ιερομονάχου της “χαράς του έρωτα”, π. Βαρνάβα Γιάγκου, καθηγητή κ. Θεοδώρου Γιάγκου. Με τσαμπουκά δίνει ρεσιτάλ πανεπιστημιακού μπούλιγκ! Από τη μια δε βρίζει... από την άλλη μας λέγει όλους ηλίθιους και κυρίως τον κ. Παναγιώτη Τελεβάντο. Τιμή του να εξυβρίζεται από τέτοιους καθηγητές όπως και όλων μας τιμή... 

2 comments:

  1. " Εμείς ξέρουμε τί λένε  οι άγιοι Πατέρες  καί εμείς μελετούμε τους αγίους Πατέρες και δεν θά μας πείτε εσείς που είστε ηλίθιοι  " !



     Η γνωστή αντιμετώπιση  των οικουμενιστών , η γνωστή έπαρση ,  η  γνωστή δολιότης , η γνωστή περιφρόνηση  του  συνομιλητή  ή του ακροατηρίου  , η πεποίθηση της υπεροχής  και ο τύφος  . Αυτή η συμπεριφορά δεν είναι γνώρισμα μόνο  του κ. Γιάγκου , αλλά όλων των οικουμενιστών  .Είναι ένα κοινό τους  χαρακτηριστικό  που πρέπει νά αξιολογείται  . Είναι ένα γνώρισμα που τους προδίδει  και αποκαλύπτει τό ψεύδος  πάνω στό οποίο στηρίζονται . Είναι  μία ιδιότητα  που τους διαφοροποιεί  από την απλότητα και την ευθύτητα  του πνεύματος του Θεού  .  Η ορθόδοξη πνευματικότητα  λέει οτι πρέπει νά  εξετάζουμε  τά  πνεύματα από πού είναι  , άν είναι του Θεού ή του αντικειμένου  μέ βάση τό ορθόδοξο κριτήριο και  μέ μία πνευματική διαίσθηση και  όσφρηση  .  Τό πνεύμα  του Θεού είναι απλό , ευθές , εποικοδομητικό , επιεικές ,  φιλάνθρωπο , φιλάδελφο  Ο άνθρωπος του Θεού είναι πλήρης χάριτος και αληθείας  . Γιατί ο κύριος καθηγητής δεν κάθεται νά μιλήσει στά παιδιά και στούς "ηλιθίους "  --- από  ηλιθίους σύγκειται η εκκλησία  " ου πολλοί σοφοί , ου πολλοί ευγενείς " ---  μέ πνεύμα πραότητος και επιεικείας  για την  " ηλιθιότητά τους " ;  Θά του άρεσε κάποιος  νά  φερθεί μέ σκαιότητα  στό άρρωστο  παιδί του;

    ReplyDelete


  2.  Δεν είναι κάτι τό τυχαίο , μία παρόρμηση της στιγμής   Είναι  μέσα  στίς  προγραμματικές  τους επιδιώξεις  , είναι ένα εργαλείο  του ψυχολογικού των πολέμου  νά δημιουργήσουν   στόν  άλλον αισθήματα κατωτερότητος  , ώστε  νά είναι ευάλωτος  στην αίρεση που του σερβίρουν   Ενώ ο ποιμένας  του Θεού  προσπαθεί νά  οικοδομήσει  τόν άνθρωπο  του κάθε  επιπέδου   , αυτοί  χρησιμοποιούν κάθε ψυχολογικό  μέσο  νά τον αποδομήσουν .   Στην πραγματικότητα  οι οικουμενιστές   είναι οι πιό μεγάλοι βλάκες  , διότι πουλάνε την αθάνατη ψυχή τους  για μερικά  σκύβαλα   πρόσκαιρα ,  όσο μπορεί νά διαρκέσει αυτή η μάταιη  ζωή  .  Τό οτι ο Θεός  έδωσε   στον κ. Γιάγκο έναν  σταυρό  θά έπρεπε νά τον καθιστά πιό συνετό  και όχι τόσο κενόδοξο.  Ο πιό έξυπνος  άνθρωπος  είναι  αυτός που έχει ταπείνωση και  υπακούει  στίς εντολές του Θεού  .



    Ας θυμηθούμε ένα  περιστατικό  από  τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο για νά καταλάβουμε στην πράξη ποιό είναι το  ορθόδοξο πνεύμα  και ποιό το πνεύμα της πλάνης  . Κάποιος φοιτητής περιμένοντας νά δεί τον π. Επιφάνιο τον άκουσε νά συνομιλεί μέ έναν σπουδαίο   καθηγητή πανεπιστημίου  . Ο φοιτητής  συνεσταλμένος , όταν τελείωσε η συνομιλία ,  του λέει  , γέροντα ,  πώς είναι δυνατόν  εγώ ένας απλός φοιτητής νά σας απασχολώ  και νά σας αποσπώ από  τις  τόσο σημαντικές συνομιλίες σας ;  Δεν βάζω παιδί μου , του απαντά ο π. Επιφάνιος,  ούτε τρείς καθηγητές πανεπιστημίου  ίσια   μέ έναν από εσάς  ! 



    Άν πρόκειται δέ  οι καθηγητές νά είναι και  οικουμενιστές  σαν τον κ. Γιάγκου και τον κ. Κωνσταντίνου  έ! τότε  η εξίσωση ανεβαίνει !

    ReplyDelete