Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΗΘΕΙΑ
Σχόλιο* του Παναγιώτη Τελεβάντου στον ιστοχώρο
=====
ΤΑ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΚΑΙ ΣΚΩΠΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΥΔΑΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΜΕΛΕΤΙΟ ΒΑΔΡΑΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΑ.
ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ.
Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ", ΑΝΤΙ, ΩΣ ΟΦΕΙΛΕ, ΝΑ ΕΚΔΙΩΞΕΙ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟΝ ΧΥΔΑΙΟ, ΣΑΤΑΝΙΚΟ, ΣΟΒΑΡΑ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΜΕΛΕΤΙΟ ΒΑΔΡΑΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟ, ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ".
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΗΘΗ ΚΑΙ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΕΝΑ ΧΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΤΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΝΑ ΛΑΙΚΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΚΑΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΧΡΙΣΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΤΟΝ "ΑΝΑΜΥΡΩΣΑΝ".
* Το σχόλιο του Π. Τελεβάντου στον ιστοχώρο γράφτηκε ως απάντηση σε χυδαία και σκωπτικα σχόλια που αναρτούν συστηματικά ο σατανικός, σοβαρά παρανοικός και βλάσφημος κληρικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης και ο σύντροφός του Αθανάσιος Σακαρέλλος.
ΠΗΓΗ:
Ξυπνήστε ρε
Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης μας έστειλε σχόλιο σχετικά με την ανάρτηση.
ReplyDeleteΕπιφυλασσόμαστε να το δημοσιεύσουμε, αν και εφόσον ο ίδιος, που ελέγχει τον "Ορθόδοξο Τύπο," μεταφέρει την ανάρτηση και το σχόλιο στις φιλόξενες στήλες του "Ορθόδοξου Τύπου".
Οτι δημοιεύεται στον "Ορθόδοξο Τύπο" θα το αναδημοσιεύουμε και εμείς. Αλλιώς ας μην μπει στον κόπο να στείλει σχόλια. ΔΕΝ πρόκειται να δημοσιευθεί τίποτα στο ιστολόγιο αν δεν δημοσιευθεί πρώτα στον "Ορθόδοξο Τύπο".
Να συμπληρώσω φυσικά το αυτονόητο.
ReplyDeleteΤο σχόλιο που μου έστειλε ο π. Βασίλειος είναι όχι απλά έωλο αλλά διάτρητο.
Συζήτηση όμως δεν θα δεχθώ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ο "Ορθόδοξος Τύπος" δημοσιεύσει και το σχόλιο και την απάντηση του π. Βασιλείου και τη δική μου απάντηση στο σχόλιο.
Στο μεταξύ θα αναφέρομαι φυσικά στο θέμα κατά το δοκούν αλλά χωρίς να μπαίνω σε διάλογο.