ΓΕΝΝΑΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΙΑΓΚΑΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ “ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ”
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Εκφράζουμε ανυπόκριτη χαρά για την παρέμβαση του κ. Ιωάννη Τάτση αναφορικά με την προσπάθεια αλλοίωσης του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών από τους “Καιροσκόπους”, τα όργανα του στενού συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου κ. Σταύρου Γιαγκάτζογλου.
ΟΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΓΟΥΡΙΔΗ
________
Από χρόνια μεθοδεύεται η φαλκίδευση των πάντων. Η Αγουριδική θεολογία (μια άδολα προτεσταντική θεολογία) επεδίωκε από δεκαετίες να αλλοτριώσει τον ορθόδοξο κατηχητικό χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών και να το μετατρέψει σε κοινωνιολογία και Ιστορία της θρησκείας.
Παράλληλα επεδίωκε να μετατρέψει τις Ορθόδοξες Θεολογικές Σχολές σε Σχολές ιστορίας, κοινωνιολογίας και φιλοσοφίας της θρησκείας.
ΙΔΑΝΙΚΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΟΥΣ
___________
Η ιδανική χρονική στιγμή της εφαρμογής των καταχθόνιων αυτών σχεδίων είναι η παρούσα για τρεις λόγους.
1.) Επειδή η γενική κρίση των καιρών τους επιτρέπει να περάσουν αβρόχοις ποσίν τα σχέδιά τους.
2.) Στην εξουσία βρίσκεται το κόμμα του ολετήρα του Ελληνισμού Ανδρέα Παπανδρέου, που ανέκαθεν επεδίωκε με κάθε τρόπο να προχωρήσει σε πλήρη χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας, και
3.) Επειδή ο κ. Ιερώνυμος - ο διά τας αμαρτίας ημών Αρχιεπίσκοπος Αθηνών - βρίσκεται ολόθυμα στο πλευρό τους και στηρίζει ανεπιφύλακτα τον κορυφαίο συνεργάτη του κ. Σταύρο Γιαγκάτζογλου για να επιτελέσει αυτό το έγκλημα.
ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ Ο ΓΙΑΓΚΑΤΖΟΓΛΟΥ
_______________
Ο Αρχιεπίσκοπος διόρισε τον κακό δαίμονα του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών κ. Σταύρο Γιαγκάτζογλου σε επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας. Ο κ. Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου είναι το εκτελεστικό όργανο της δολοφονικής απόπειρας εναντίον του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών. Οι “ΚΑΙΡΟΣκόποι” κάνουν τσίλιες στον εκτελεστή για να ολοκληρώσει με επιτυχία το “θεάρεστο” έργο του. Και ο Μακαριότατος; Ο ηθικός αυτουργός του εγκλήματος. Οι υπόλοιποι ιεράρχες, θεολογικοί Σύνδεσμοι, Ιερατικοί σύνδεσμοι κτλ.; Απαθείς θεατές του συντελούμενου εγκλήματος σε βάρος των παιδιών μας. Επομένως; Ολοι είμαστε συνυπεύθυνοι για το έγκλημα.
ΝΑ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΩΝ
________________
Παρακαλούμε θερμά το σεβαστό μας π. Θεόδωρο Ζήση και τους άλλους επισκόπους, πρεσβυτέρους μοναχούς και λαικούς να αναλάβουν πρωτοβουλία για να ξεσηκωθεί η Ιεραρχία, οι Θεολογικοί Σύνδεσμοι, οι αγωνιστές κληρικοί, λαικοί και μοναχοί εναντίον των εκκλησιομάχων και προπαντός εναντίον των πεμπτοφαλαγγιτών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του συνθηκολόγου Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου.
Παραθέτουμε στη συνέχεια το άρθρο που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου
========
Δόθηκαν στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας τα νέα Προγράμματα Σπουδών που θα εφαρμοστούν πιλοτικά σε 21 Νηπιαγωγεία, 96 Δημοτικά και 68 Γυμνάσια όλης της χώρας. Τα νέα προγράμματα που αφορούν στο μάθημα των Θρησκευτικών αποτελούν μία πραγματικά αρνητικότατη έκπληξη για όσους διδάσκουμε το μάθημα στα σχολεία και παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις γύρω από το χαρακτήρα του μαθήματος.
Στα προγράμματα αυτά ενσωματώνονται όλες οι νεωτεριστικές απόψεις ομάδας Θεολόγων που τα τελευταία χρόνια σχεδιάζει την αλλαγή του περιεχομένου του μαθήματος με αποβολή του καθαρά ορθόδοξου χριστιανικού χαρακτήρα του και το «άνοιγμά» του στις άλλες ομολογίες και θρησκείες.
Ακόμη χειρότερα, το μάθημα όπως περιγράφεται στα νέα προγράμματα μοιάζει μάλλον με κοινωνιολογία της θρησκείας, εξετάζει τα εξωτερικά στοιχεία των θρησκειών, προσεγγίζει μόνο το φλοιό και αδιαφορεί για την ουσία και το περιεχόμενο της χριστιανικής πίστης...
Αναλυτική κριτική στο περιεχόμενο των προγραμμάτων αυτών θα χρειαζόταν πολύ χώρο, κάτι που ξεπερνά το σκοπό αυτού του άρθρου. Είναι πάντως χαρακτηριστικό ότι από το πρόγραμμα σπουδών για τα Θρησκευτικά του Γυμνασίου απουσιάζει η σε βάθος μελέτη της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης για τις οποίες μέχρι σήμερα αφιερώνεται η ύλη της Α΄ και Β΄ τάξης του Γυμνασίου. Αντί αυτών εισάγεται η εξέταση «σύγχρονων» θεμάτων. Έτσι για παράδειγμα οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου θα μελετούν ενότητες όπως “Εμείς και οι «άλλοι» (4 δίωρα)” ή “Διάσπαση και αντιπαλότητα στις θρησκείες (5 δίωρα)”. Λόγω μάλιστα της ριζικής αλλαγής του περιεχομένου του μαθήματος τα μέχρι σήμερα διδασκόμενα βιβλία Θρησκευτικών δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του νέου προγράμματος σπουδών και, παρόλο που η οικονομική κρίση δεν επέτρεψε την συγγραφή νέων βιβλίων, προτείνεται η χρησιμοποίηση ενοτήτων από διάφορα διδακτικά εγχειρίδια Γυμνασίου και Λυκείου ή και η χρήση άλλων πηγών συναφών προς τη νέα προβληματική του μαθήματος. Με απλούστερα λόγια, στα σχολεία που φέτος πιλοτικά θα εφαρμόσουν τα νέα προγράμματα σπουδών, δεν θα διδαχθούν τα βιβλία Θρησκευτικών που διδάσκουμε όλοι στα σχολεία μας αλλά μία ύλη που βρίσκεται διάσπαρτη σε διάφορα εγχειρίδια και εξυπηρετεί λίγο ή περισσότερο το νέο προσανατολισμό του μαθήματος.
ΑΝ ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ
_________
Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και θα γίνουν ακόμη σοβαρότερα αν τελικά το νέο πρόγραμμα σπουδών για τα Θρησκευτικά επεκταθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας ή, κάποια στιγμή, γίνει η συγγραφή νέων βιβλίων που θα ακολουθούν το πρόγραμμα αυτό.
Θα πρόκειται για το τέλος της ορθόδοξης χριστιανικής παιδείας των μαθητών της Ελλάδος και την πλήρη μετατροπή του μαθήματος σε ένα άοσμο θρησκειολογικό – κοινωνιολογικό μάθημα, εργαλείο στο εργοστάσιο παραγωγής πολιτών με πανθρησκειακή νεοεποχίτικη συνείδηση.
Ένα τέτοιο μάθημα Θρησκευτικών δεν θα διδάσκει τη χριστιανική ορθόδοξη πίστη, δεν θα κατηχεί τους ορθόδοξους μαθητές στην πίστη των Πατέρων μας αλλά, με πρωτοβουλία ψευτοθεολόγων που αυτοανακηρύχτηκαν πολέμιοι του κατηχητικού μαθήματος, θα οδηγεί σε αλλοίωση της ορθόδοξης συνείδησης των μαθητών.
ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΓΚΑΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ “ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ”
____________
Αναμένουμε την αντίδραση των καθηγητών των Θεολογικών Σχολών, της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, των Θεολόγων των σχολείων αλλά και της Διοικούσας Εκκλησίας μπροστά στην απροκάλυπτη αλλοίωση του θρησκευτικού μαθήματος που επιχειρείται και για την οποία ευθύνονται όχι χριστιανομάχοι πολιτικοί αλλά νεωτεριστές θεολόγοι, με πρωτεργάτες τους θεολόγους του ΚΑΙΡΟΥ που συμμετείχαν ενεργά στη σύνταξη των προγραμμάτων αυτών αλλά και τον Σύμβουλο Θεολόγων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, αφού όπως αναφέρεται ήδη στην πρώτη σελίδα των προγραμμάτων «το έργο έχει παραχθεί με ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου».
Είναι καιρός να σταθούμε όλοι απέναντι στις ευθύνες μας για τη χριστιανική παιδεία των παιδιών μας και να ξεκαθαρίσουμε τη στάση μας απέναντι σε πρόσωπα, συνεργάτες και φίλους.
Και κάτι τελευταίο. Στις μέρες μας που η οικονομική κρίση βαθαίνει συνεχώς, κάποιοι Θεολόγοι συνεχίζουν να δρέπουν τους πλούσιους καρπούς των ευρωπαϊκών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ) για τη μεγάλη τους προσφορά στην αλλοίωση της χριστιανικής παιδείας των νέων μας. Ως γνωστόν οι «χρημάτων ερασταί» εκτελούν έργο προδοσίας.
ΠΗΓΗ:
Θρησκευτικά
No comments:
Post a Comment