Thursday, June 6, 2019

Ο "Ελάχιστος αδελφός" ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦ. ΟΛΒΙΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ


Ο "Ελάχιστος αδελφός" ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦ. ΟΛΒΙΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ
=====

Από ότι παρατήρησα σε μία από τις φωτογραφίες που δημοσίευσε το Πρακτορείο Ρομφαία, την ώρα της χειροτονίας του Επισκόπου Ολβίας, καθώς ο Μητροπολίτης Επιφάνιος έθεσε το χέρι του επί της κεφαλής του χειροτονουμένου, έθεσαν συγχρόνως τα χέρια τους και οι δύο Μητροπολίτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ομοίως επί της κεφαλής του χειροτονουμένου. Αυτό δεν σημαίνει απλή παράσταση και συμμαρτυρία, αλλά στην ουσία συνχειροτονία. 

Ο Επίσκοπος Ολβίας χειροτονήθηκε και από τους δύο Μητροπολίτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, οπότε κυρία Λωρίτου τα πράγματα είναι περισσότερο πολύπλοκα, εκτός εάν θεωρήσει κάποιος και τους Μητροπολίτες του Φαναρίου Σχισματικούς, πράγμα υπερβολικό και θα πρέπει να σκεφθεί πολύ πριν το εκστομίσει. 

Ομοίως και όσα διάβασα, ότι κάποιοι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους ζητούν από προσκυνητές Ουκρανούς να έχουν μαζί τους έγγραφο που δηλώνει ότι ανήκουν στην Σύνοδο του Μητροπολίτη Ονουφρίου, ενώ τους άλλους δεν τους δέχονται ως Σχισματικούς, τότε αμφισβητούν την ίδια Εκκλησιαστική αρχή που ανήκουν, το Φανάρι, που τους θεωρεί Κοινωνικούς. 

Αυτά είναι πράγματα που δεν αντέχουν ούτε στην λογική. Εάν θέλουν να αντιδράσουν στον Πατριάρχη τους για το θέμα αυτό, άλλο τρόπο προβλέπουν οι Ιεροί Κανόνες, αλλά εκείνος ο τρόπος φαίνεται είναι δύσκολος.

8 comments:

  1. Και η κ. Λωρίτου  ήδη  απάντησε  οτι  ασφαλώς  τίθεται  θέμα  επικοινωνίας  μέ  την  σχισματική  εκκλησία  της  Ουκρανίας  μέσω  του  πατριαρχείου  Κων/πόλεως  . Τώρα  τό  καταλάβαμε  οτι  το  θέμα  της  Ουκρανίας  αφορά   την  οικουμενική  εκκλησία  , γιατί  είναι  η  αιχμή  του  δόρατος  του  οικουμενισμού  και  έχει  απρόβλεπτες  διαστάσεις  ;  Τώρα  το  καταλάβαμε  οτι  διχάζει  τον  ορθόδοξο  κόσμο  ;  Τώρα  το  καταλάβαμε  οτι  ο  Βαρθολομαίος  γίνεται  ο  πάπας  της  Ανατολής  και  ανατρέπει  την  ορθόδοξο  εκκλησιολογία  ;  Ουαί  υμίν  τοίς  ασεβέσι  επισκόποις  της  εκκλησίας  της  Ελλάδος  ,  άν  ανοίξετε    την  κερκόπορτα  στον  ολετήρα  της  εκκλησίας  και  δημιουργηθεί  ακόμα  ένα  σχίσμα  μέσα  στην  Ελλαδική  εκκλησία  !   "  Δεν  αντέχει  στη  λογική  νά  θεωρήσουμε  το  πατριαρχείο  Κων/πόλεως  σχισματικό  "  !  Ενώ  αντέχει στη  λογική   και  στη  σοβαρότητα   όλη  αυτή  η  καρικατούρα   του  Ουκρανικού   ιδιότυπου   μορφώματος  !  



    Απορώ  εδώ  που  οδήγησε  την  εκκλησία  η  ασύνετη  πολιτική  του  Φαναρίου  πάνω  στα  βράχια   ,  γιατί  δεν  παταιτείται  ο  Βαρθολομαίος  πρίν  τον  παραιτήσει  ο  Θεός  ! 



    Δεν  νομίζω  οτι  είναι  σωστό  νά  υποδεικνύουμε  στους  αγιορείτες  τί  θα  κάνουν  ευρισκόμενοι  ενώπιον  τόσο  κρισίμων  θεμάτων  .  Ήδη  κάνουν  το  σωστό  !  Προβληματίζονται  ,  αντιδρούν  ,  ανθίστανται  ! 

    ReplyDelete
  2. Κυρια Λωριτου χαιρεται, χωρις να διαφωνω στο γεγονος οτι στο Ουκρανικο εγιναν παρατολμες κινησεις απο το Φαναρι,που πιθανον μια Πανορθοδοξη Συνοδος να εκρινε ως Αντικανονικες, θεωρω ως ισχυροτερη αιτια της κρισις το γεγονος οτι αντιμαχονται ανελεητα οι δυο πρακτικα ισχυροι πολοι της Παγκοσμιας Ορθοδοξιας Φαναρι και Μοσχα. Οσο για την αντισταση με καθε μεσο ορισμενων Αρχιερεων η Ηγουμενων δεν ξεχνω το γεγονος οτι οι περισσοτεροι απο αυτους καταπιαν αμασητη στην συνειδηση τους και χωνεψαν ηδη την Ψευδοσυνοδο της Κρητης. Τι περιμεναν δηλαδη το κακο να σταματησει εκει; Και αυτα τα τολμηματα του Φαναριου που εγιναν δεν πρεπει να εκπλησσονται και οι δηλωσεις του Μητροπολιτη Επιφανιου περι πιθανης μελλοντικης ενωσεως της Εκκλησιας που προισταται με τους Ουνιτες και αλλα που θα επακολουθησουν ριζα θα εχουν την Ψευδοσυνοδο. Το να κτυπαμε το γαιδουρι για να ακουσει το σαμαρι εμενα τουλαχιστον δεν μου αρεσει ως μεθοδος. Η Ενοτητα των φιλοοικουμενιστων κυρια Λωριτου πρεπει να δοκιμαστει μπας και ξυπνησουν καποιοι απο τον υπνο του εφησυχασμου τους για τα μειζονα θεματα απο τις δικαιοδοσιες και τα σχεδια εκαστου, που ειναι αυτη η Καθολικη Πιστη και Ορθοδοξη Υποσταση Της Εκκλησιας, που κινδυνευει απο τον φιλοοικουμενισμο και δυστυχως ολιγοι ανησυχουν

    ReplyDelete
  3. "Ελάχιστε  αδελφέ " ,  δεν το ήξερα  , έκανε τέτοιες  δηλώσεις  ο  μητροπολίτης  Επιφάνιος  περί  ενώσεως  μέ  τους  Ουνίτες ;  Τό  εικάζαμε  , αλλά  επιπλέον  το  δήλωσε   ;  Είναι  πολύ  λυπηρό  και  τραγικό  !  Ιδού  στάδιον  λαμπρόν  για  τους  οικουμενιστές  !  Ποιός  απο  τους  δύο  Επιφανίους  ,  ο  εκ  Βόλου  προερχόμενος  ή  ο  Ουκρανός  ;  Ποιός  ενισχύει  τους  σχισματικούς  της  Ουκρανίας  ;  Ο  Δημητριάδος  !  

    ReplyDelete
  4. Κυρία Λωρίτου σας στέλνω το δημοσίευμα που ζητήσατε https://katanixi.gr/2019/05/15/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B7-%CE%AD%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1/

    ReplyDelete
  5. Και το χειρότερο Κυρία Λωρίτου είναι το γεγονός, ότι η ουσιαστική επίσημη αναγνώριση από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο και κατ επέκταση από την Ελληνική Εκκλησία του Μητροπολίτη κ. Επιφανίου Κιέβου και της νέας Ουκρανικής Εκκλησίας, όχι έμμεση όπως στο παράδειγμα του Επισκόπου Ολβίας, αλλά άμεση θα γίνει στις 11/6/2019 στην Πατριαρχική Λειτουργία, που θα συμμετέχει, ως αναμένεται συλλειτουργών, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, ως επίσημος προσκεκλημένος, για την εορτή του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Στην Λειτουργία αυτή θα μνημονευτούν επίσημα, είτε από τον ίδιο τον Πατριάρχη, είτε από τον διάκονό του, οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Εκκλησιών με τελευταίο τον Μητροπολίτη Επιφάνιο της Ουκρανίας, παρόντος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και συλλειτουργούντος. Εάν αυτό δεν συνιστά ουσιαστική αναγνώριση, τότε τί είναι;

    ReplyDelete
  6. Συμφωνα με νεωτερες δημοσιογραφικες πληροφοριες ο Αρχιεπισκοπος Αθηνων στο Φαναρι θα παραστει μονο στον εσπερινο στην εορτη του Πατριαρχη Βαρθολομαιου ,
    για να μην παραστει στα διπτυχα της Θειας Λειτουργιας. Οποτε κυρια Λωριτου μαλλον μπορειται προς το παρον να κοιμασθε ησυχη.

    ReplyDelete
  7. Συγγνώμη "ελάχιστε αδελφέ " για την καθυστέρηση νά σας απαντήσω . Δεν τρέφουμε καμμία αυταπάτη οτι ο αρχιεπίσκοπος που έδωσε γή και ύδωρ σε πολλά θέματα , θά λειτουργήσει εδώ μέ εκκλησιαστικά κριτήρια . Όμως αλήθεια γιατί το θέμα της Ουκρανίας απο πολιτειακής πλευράς δεν άπτεται της γαιωπολιτικής απο την πλευρά της Ελλάδος ; Αραγε η Ελλάδα ως χώρα επιθυμεί νά έχει εχθρό την Ρωσία ; Γι αυτό λοιπόν δεν ελπίζουμε στην εκκλησιαστική ευαισθησία του αρχιεπισκόπου , αλλά στην σύνεση ίσως του υπουργείου εξωτερικής πολιτικής της Ελλάδος . Αυτό που λέω δεν αθετεί τα όσα μέχρι τώρα είπαμε από καθαρά εκκλησιαστική πλευρά . Είναι όμως ένας σοβαρός παράγων , εφόσον η ασύνετη πολιτική του πατριάρχη έρριξε την εκκλησία στα δίχτυα της γαιωπολιτικής .

    ReplyDelete