Wednesday, June 26, 2019

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙ ΘΥΡΑΙΣ ΑΙΣΧΗ ΣΤΗΝ “ΘΡΟΝΙΚΗ” ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙ ΘΥΡΑΙΣ ΑΙΣΧΗ ΣΤΗΝ “ΘΡΟΝΙΚΗ” ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ετοιμάζονται νέα αίσχη με την ευκαιρία της “Θρονικής” εορτής του Βατικανού.

Σιγά μην δεν έχει Θρονική εορτή το Βατικανό. Λες και είναι Θρόνος ορθόδοξου επισκόπου.

Η παγκάκιστη συνήθεια της μετάβασης αντιπροσωπείας του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Βατικανό την “Θρονική” εορτή του Βατικανού και Παπικής αντιπροσωπείας την Θρονική εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου, άρχισε επί πατριαρχίας -ποιου άλλου;- του Μεγάλου Αποστάτη της πίστης μας Αθηναγόρα.

Ο αιρετικός αυτός Πατριάρχης, που έπρεπε από καιρό να είναι αναθεματισμένος από Πανόρθοδοξη Σύνοδο, προωθούσε τον “λαικό Οικουμενισμό” ως την αναγκαία προετοιμασία για την προδοσία της πίστης μας από τις Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες.

Τον "λαικό Οικουμενισμό" -φυσικά- προώθησε και ο Οικουμενιστής Πατριάρχης Δημήτριος, αλλά και ο σημερινός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Είναι οπωσδήποτε αποκαρδιωτικό να βλέπεις Ιεράρχες και άλλους σημαίνοντες κληρικούς του Οικουμενικού Πατριαρχείου να μεταβαίνουν στην Ρώμη για να συνεορτάσουν με τους αιρετικούς την “Θρονική” τους εορτή, αλλά και Παπικούς αντιπροσώπους να στέκουν στα παραθρόνια του Πατριαρχικού ναού του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, κατά την τέλεση της Θείας λειτουργίας την Θρονική εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Η ευθύνη -βεβαίως- πρωτίστως ανήκει στον αρχιοικουμενιστή Αθηναγόρα, αλλά και στους διάδοχούς του Δημήτριο και Βαρθολομαίο.

Για κανένα, όμως, λόγο δεν απαλλάσσονται της προσωπικής τους ευθύνης όσοι Ιεράρχες ή άλλοι σημαίνοντες κληρικοί του Οικουμενικού Πατριαρχείου μεταβαίνουν στην Ρώμη για να συνεορτάσουν με τους αιρετικούς.

Αλλοίμονον αν θεωρείται υποχρέωση ενός κληρικού να συνεορτάζει με τους αιρετικούς, για την “υπακοή”, (Άχ! Αυτή η “υπακοή” ζημιά που μας κάνει!), όπως ισχυρίζονται πολλοί Οικουμενιστές, που θέλουν να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια για την συμμετοχή τους σε οικουμενιστικά έκτροπα.

Ο Θεός ξέρει ποια αίσχη θα σημειωθούν φέτος στην Ρώμη, που θα προκαλέσουν -ως εικός- μεγάλο σκανδαλισμό στον λαό του Θεού.

6 comments:

  1. Είπαμε ότι ο Αθηναγόρας και ο Βαρθολομαίος είναι Αποδεδειγμένα, τεκμηριωμένα οικουμενιστές, από τον θεολογικό κόσμο της εποχής τους. Δεν ισχύει το ίδιο για το Δημήτριο. Οικουμενιστικα φιλενωτικό ήταν βεβαια το Πατριαρχείο, αλλά όχι ο ίδιος ο Πατριάρχης. Ένας οικουμενιστής δεν μιλάει για ενότητα με την ορθή πίστη, και δεν μιλάει για αγάπη εν αληθεία, Αλλά μόνο για ακατάσχετη αγαπολογία. Τα λόγια του Δημητρίου μπροστά στους αιρετικούς δεν έχουν καμία σχέση με τους άλλους..
    Ας μας απαντήσει λοιπόν Όποιος θέλει, τι θα μπορούσε να κάνει ο Πατριάρχης απέναντι στους κρυφό οικουμενιστές που είχε στη σύνοδο του..Για να είναι κάποιος οικουμενιστής κ.Τελεβαντε και για να γίνει η εφαρμογή του δυνητικού που ισχυρίζεστε, χρειάζεται έλεγχος στο πρόσωπο του Πατριάρχη. Για τους άλλους δύο πατριάρχες έχουμε πλήθος ελέγχων. Εσείς δεν μιλάτε στην ουσία για δυνητισμό, δήθεν από τον π.Επιφανιο, αλλά για πλήρη αποχαύνωση και αδιαφορία τόσο του Αγίου Παϊσίου, όσο και όλου του θεολογικού κόσμου της εποχής Επί δύο δεκαετίες. Και τι δουλειά είχαν οι Παΐσιος και Καντιωτης που πήγαν στον "Μεγα" "Οικουμενιστη" Δημήτριο στο πατριαρχείο με τον π.Α.Καντιωτη να τον δικαιολoγεί για το τι τράβαγε που αγνοούσαν στην Ελλάδα;
    Πλανεμένος και αυτός ε; Ο συντηρητικός ανθενωτικός Καντιωτης έλεγξε τα ανοίγματα, αλλά ποτέ τον Δημήτριο. Αν δεν καταλαβαίνετε ότι χαρακτήρες σαν τον Δημήτριο έχουν περιορισμένο ρόλο στο ορθόδοξο συνοδικό πολίτευμα, είστε αλλού. Ο Καντιώτης καταλαβαίνει ότι ο Δημήτριος είχε τον ρόλο του Μάρκου Ευγενικού στην κατάσταση. Εσείς ομως όχι..για ευνοήτους λόγους! Που πάτε με την δειλια και την συκοφαντία επί του Πατριάρχη, του "αναίσθητου" δήθεν Α.Παισιου και όλων της εποχής; Στον Θρόνο του Υψίστου; Σοβαρευτείτε με τις προσωποποιήσεις. Πείτε το πατριαρχείο επί Δημητρίου τουλάχιστον , πολύ πιο σωστό. Όχι με τα ξερά καίμε τους πάντες..γιατί μπορεί να καούμε και μεις μαζί με το πλήθος των προφητευμενων ιερέων των εσχάτων..
    Και ξέρετε τσούζει και στο κτιστό σώμα με ητοιμασμένες, κολαστικές και μη άκτιστες ενέργειες..

    ReplyDelete
  2. Μαρτυρία Μοναχών και Αγ. Ιάκωβου Τσαλίκη για τον ΦΩΤΕΙΝΟ Πατριάρχη Δημήτριο το 90. Βέβαια ο κ.Βαρθολομαίος πήγε να το εκμεταλλευτεί λες και το σχήμα κάνει τον 'Αγιο..Η μέρα με την νύχτα! Πλανεμένος ο Άγιος Ιάκωβος και φαντασιόπληκτοι οι μοναχοί λες Παναγιώτη για τον Δημήτριο έτσι; Δεν σου περνά από το μυαλό ότι μπορεί και ο Δημήτριος να είναι Άγιος και να τα βρεις μπροστά σου; Αμ δεν είναι όλα τα φαινόμενα της οικουμένης επιφανειακά..

    "στις 30 Σεπτεμβρίου του 1990 έστειλε ο Όσιος Γέρων ημών, ο Όσιος Ιάκωβος, αντιπροσωπεία της Μονής μας τον πατέρα Σεραφείμ, μακαριστό ήδη, και τον πατέρα Νικόδημο στα Άγια Μετέωρα ως αντιπροσώπους κι εσείς με την αγάπη σας προσαγάγατε στον αείδημο Παναγιώτατο Πατριάρχη Δημήτριο για να λάβουν την ευχή του, εκείνος, αφού τους έδωσε την ευχή του, ύψωσε και ένα αντίδωρο στο όνομα του Γέροντος Ιακώβου… Όταν οι πατέρες επέστρεψαν, αφηγήθηκαν στον Άγιο Γέροντα ότι είδαν τον Παναγιώτατο απαστράπτοντα, κι εκείνος τους είπε: «δεν ξέρετε παιδιά μου ότι μετά τον Θεό στη γη είναι ο Πατριάρχης;»"

    https://www.youtube.com/watch?v=OVCkdy_fypo

    ReplyDelete
  3. Ακόμα ένα δωράκι για σας από τον Α.Πορφύριο αυτή την φορά..Να δούμε πότε θα σταματήσετε την κατηγορία προς τον Δημήτριο Α' πριν είναι αργά..------------
    Στό βιβλίο μέ τίτλο «Ὁ Ὅσιος Πορφύριος ὁ Προφήτης. Μαρτυρίες», τόμος Β΄, ἔκδοση Ἁγιοπαυλίτικου Ἱεροῦ Κελλίου Ἁγίων Θεοδώρων, Ἅγιον Ὄρος 2018, στή σελίδα 145, διαβάζουμε τήν ἑξῆς διήγηση ἑνός ὑποτακτικοῦ τοῦ Ὁσίου Πορφυρίου :

    «Λίγους μῆνες πρίν τήν κοίμησή του (τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου), καθόμασταν στό Κελλί καί συνομιλούσαμε. Ξαφνικά τίναξε τό κεφάλι πρός τά πίσω καί συνοφρυώθηκε, λέγοντας :
    – Ὥωω…!
    – Τί ἔπαθες Γέροντα; Τί ἔγινε…;
    – Τόν φάγανε…!!!
    – Ποιόν φάγανε;
    – Τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη… τόν φάγανε οἱ Ἀμερικάνοι! Θέλουνε νά βάλουνε δικό τους.

    Ὁ Ἅγιος τό εἶδε τήν ἴδια στιγμή, πού συνέβη. Μετά ἀνακοινώθηκε ἐπίσημα ἡ κοίμησή του». Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης Κων/λεως (ἐπί 19 ἔτη στόν Θρόνο) κ. κ. Δημήτριος κοιμήθηκε στίς 2 Ὀκτωβρίου 1991, σέ ἡλικία 77 ἐτῶν, μέ διάγνωση : ‘’ὀξύ ἱσχαιμικό ἐπεισόδιο’’. Ἀκριβῶς δύο μῆνες πρίν τήν κοίμηση τοῦ Ἁγίου (2-12-1991).
    ---------Πηγή :
    https://katanixi.gr/2019/05/14/ο-όσιος-πορφύριος-ο-καυσοκαλυβίτης-γι/

    Ὁ Ὅσιος Πορφύριος, λοιπόν, ἐνῶ σωματικῶς βρισκόταν στό Κελλί του μέ τόν ὑποτακτικό του, νοερῶς, μέ τό διορατικό χάρισμα, πού τοῦ δώρισε ὁ Χριστός, βρισκόταν στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο καί ἔβλεπε τί ἀκριβῶς γινόταν. Ἡ μαρτυρία τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου εἶναι πολύ νευραλγική, διότι μᾶς πληροφορεῖ γιά δύο πράγματα :

    Πρῶτον, ὅτι οἱ Ἀμερικάνοι ‘’φάγανε’’, δηλαδή σκοτώσανε, τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη κυρό Δημήτριο, ἀφοῦ τοῦ προκάλεσαν ὀξύ ἱσχαιμικό ἐπεισόδιο. Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ Πατριάρχης κυρός Δημήτριος προέβη κι αὐτός μέ τή σειρά του σέ ἀπαράδεκτα καί ἀντικανονικά οἰκουμενιστικά ἀνοίγματα. Αὐτά, ὅμως, ἐν σχέσει μέ τά οἰκουμενιστικά ἀνοίγματα τοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρα ἦταν ἠπιότερα καί γίνονταν, ὄχι ἰδίᾳ βουλῇ καί ἐκουσίᾳ θελήσει τοῦ κυροῦ Δημητρίου, ἀλλά ὑπό τήν ἀσφυκτικότατη πίεση τοῦ περιβάλλοντός του, στό ὁποῖο ἐδέσποζαν ὁ μέγας οἰκουμενιστής, συνοδοιπόρος τοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρα, Μητροπολίτης Χαλκηδόνος κυρός Μελίτων Χατζῆς, Γέροντας τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος τότε ὡς μητροπολίτης Φιλαδελφείας ἀπό τό 1973 ὡς τό 1990 ὑπῆρξε διευθυντής τοῦ Ἰδιαίτερου Γραφείου τοῦ Πατριάρχου κυροῦ Δημητρίου, κατευθύνων οὐσιαστικῶς τίς κινήσεις τοῦ ταπεινοῦ καί ἁπλοῦ Πατριάρχου. Ὁ Πατριάρχης κυρός Δημήτριος μέ τόν ἤπιο χαρακτήρα του κατάφερε νά μετριάσει καί νά δαμάσει τόν ἤδη καλπάζοντα Οἰκουμενισμό τοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρα. Αὐτός, λοιπόν, ἦταν ὁ κύριος λόγος, πού οἱ Ἀμερικανοί τόν ‘’φάγανε’’.

    ReplyDelete
  4. Ας θυμηθούμε τα αποδεδειγμένα γεγονότα για τον Δημήτριο και τον Διάδοχο..(Και από την αποδελτιωση του τουρκικού τύπου)

    1) Ο Δημήτριος Δεν έχει τα διοικητικά και ακαδημαϊκά προσόντα. Ο Αθηναγόρας είχε πει για αυτόν ότι είναι "λίγος" για διάδοχος του.
    2) Ο Δημήτριος ΔΕΝ θέλει τη δεσποτική θέση αλλά εκλέγεται έξαφνα. Έχει δει στον ύπνο του μέρες πριν, την σμίκρυνση του Αθηναγόρα μέχρι εξαφάνισης στην ωραία Πύλη και τον εαυτό του εκεί.
    3) Μέχρι του τέλους του, δεν το απολάμβανε αλλά το θεωρούσε σταυρό.
    4) Έχει στη Σύνοδο του εξαιρετικά μορφωμένους οικουμενιστές και ο οικουμενισμός συνεχίζεται στο εξωτερικό κυρίως, αλλά και Λατίνοι πηγαινοέρχονται με το πρόσχημα βελτίωσης σχέσεων
    και έναρξης διαλόγων. Σίγουρα οι πατριαρχικοί του επισήμαιναν συνέχεια την ουνία και την δύναμη του Πάπα σαν μέγα πρόβλημα και ευκαιρία, για να τον κάνουν ανεχτεί τα πολλά πάρε δώσε.
    5) Μαρτυρία Δεσπότη που τον έζησε, αλλά και άλλα που έχουν γραφτεί για ΤΟΝ Δημήτριο φαίνεται καθαρά ότι δεν ήτανε ο τύπος που θα επιβληθεί λόγω θέσης και θα συνετίσει με απαίτηση, Αλλά μόνο με ήπια γνώμη και τη μαρτυρία του.
    6) Άλλη μαρτυρία του π.Αυγουστίνου Καντιώτη αναφέρει ότι αφού τον επισκέφτηκε στην πόλη, είπε " σας κρίνουμε αυστηρά εμείς από την Ελλάδα αλλά δεν ξέραμε Τι τραβάτε εδώ".
    7) Έχει το σημερινό "Μεγιστο" Πατριάρχη ως διευθυντή του γραφείου του.
    8)Αποδεδειγμένα ξεκαθάρισε δημόσια στους αιρετικούς ότι η κοινή πίστη των Πατέρων των 7 Οικουμενικών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για Ένωση, κάτι που φυσικά είναι ενάντια στον οικουμενισμό και στην παγκοσμιοποίηση.
    9) Οι θεολογικοί διάλογοι ενώ άρχισαν(80) με προσδοκίες, μετά και τη στάση του Πατριάρχη όταν πήγε(87) στο Βατικανό και στην Αγγλία άρχισαν να εκτροχιάζονται. Έγινε πασιφανές ότι δεν θα βρεθεί άκρη. Ακόμα και ένας Πάπας θα ήθελε να αλλάξει κάτι, το βαθύ παγκόσμιο κράτος δεν θα το επέτρεπε.
    10) Τον επόμενο χρόνο(88), τον πιέζουν να παραιτηθεί, προφανώς κύκλοι από το Φανάρι και μέσα από το Πατριαρχείο.
    11) Τον μεθεπόμενο χρόνο(90) πάει στην Αμερική με τον Βαρθολομαίο, με θερμή υποδοχή από τον πρόεδρο και τα λοιπά αλλά ξαφνικά παθαίνει αιμορραγία στο στομάχι που θα επιβαρύνει την υγεία του σε σημείο να ονειρεύεται την επιστροφή του στην Πόλη.
    12) Λίγους μήνες μετά, ο Νυν Βαρθολομαίος "προσκύνησε" με την συμμετοχή του σε διεθνή πανθρησκειακή συγκέντρωση.
    13) Ένα χρόνο αργότερα(91) μετά την αιμορραγια στις Η.Π.Α. Άφησε την τελευταία του Πνοή στην εντατική σε νοσοκομείο μετά από έμφραγμα.
    14) Ο Γεώργιος παρατήρησε ότι, παρ όλη την διασημότητα του ως προς το χαρακτήρα του, αντί για λαϊκό προσκύνημα κηδεύεται με κλειστό το φέρετρο λες και έφυγε με βίαιο τρόπο.
    15) O σημερινός Πατριάρχης, κατά κόσμο σοφός σε σχέση με τον "λίγο" προηγούμενο, ενθρονίζεται άνετα , με την σαφή υποστήριξη Η.Π.Α όπως φάνηκε πλέον πεντακάθαρα. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του που ταύτισε τις αξίες του Πατριαρχείου με εκείνες των Η.Π.Α. Με μια λέξη Αδίστακτοι (στην επιβολή του δικού τους με όποια δικαιολογία).
    16)Για τους πιο προχωρημένους, οι εκφράσεις του προσώπου του κατά την ενθρόνισή, προσφέρουν μηνύματα. Τα πράγματα γίνονται ξεκάθαρα αφού, από τον μόλις επόμενο χρόνο, ξεκίνησε μία καταστροφική πορεία, με την γνωστή τακτική δύο βήματα μπροστά και ένα πίσω (για τις αντιδράσεις).

    Είναι τα παραπάνω αρκετά για να στηριχτεί συνομωσιολογικά σενάριο;

    ReplyDelete
  5. Στα βήματα του Α.Μάρκου του Ευγενικού, Σύγκριση με τον Δημήτριο Α'

    Οι περιπτώσεις φυσικά έχουν κοινά και διαφορές που δεν εξαρτώνται από τους δύο ανθρώπους αλλά και από το ευρύτερο πλαίσιο. Στα κοινά των περιπτώσεων θα μπορούσαμε να πούμε:

    1) Είχαν και οι δύο παρορμητικούς φιλενωτικούς των μειωμένων ή καθόλου προϋποθέσεων στον περίγυρό τους. Ίσως ο Άγιος Μάρκος περισσότερο.
    2) Υπήρχε πρόβλημα ευρύτερης εισχώρησης πλάνης στο ορθόδοξο πλήρωμα με τα συνλείτουργα των παλαιών και με την ουνία στην σύγχρονη εποχή.

    Μερικά κοινά στα πρόσωπα, τα φρονήματα, τις ιδιότητες και τις ενέργειες τους.

    1)Αρχική διάθεση έντιμου θεολογικού διαλόγου με πνεύμα αγάπης αλλά και με βάση στην αλήθεια χωρίς εκτροπή.
    2) Εκφράσεις προσφώνησης και αναγνώρισης του τίτλου των λατίνων παρ' όλη την ξεκάθαρη έκπτωση τους και φυσικά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
    3) Σαφής αναφορά των διαφορών που υπάρχουν σαν εμπόδιο για την ένωση ώστε να μην τρέφουν οι Λατίνοι φρούδες, μη ρεαλιστικές, ελπίδες για αυτόματη πανορθοδοξη αποδοχή τους.
    4) Επικεντροποίηση στην διαφορετική πίστη ως πολύ σημαντικό εμπόδιο και αφήνοντας τις επιμέρους εξωτερικού τύπου διαφορές και εγκυρότητες μυστηρίων για αργότερα.
    5) Το φιλιόκβε ήταν το βασικότερο αρχικό σημείο και ο Δημήτριος το έδειξε με την επιβολή της ορθόδοξης κοινής ανάγνωσης με τον Πάπα του "Πιστεύω" και επιβεβαίωσε συμβολικά την ίδια "αγία γραμμή".
    6) Υπάρχουν πολλές μαρτυρίες για εμφανή παρουσία θείας Χάρης και Άγιοπνευματικής κατάστασης αρετών στον Δημήτριο, ενώ εξ ορισμού υποθέτουμε το ίδιο για τον Άγιο.

    Μερικές διαφορές
    1) ο Άγιος Μάρκος ήταν βαθύς και λόγιος γνώστης, μέλος της επιτροπής διαλόγου, ενώ ο Ιεράρχης όχι.
    2) Ο Πατριάρχης συναντήθηκε μόνο μια φορά με τον εκάστοτε Πάπα και είχε διαφορετικό ρόλο εκ της θέσεως του.
    3) Η θέση του και η ποιμαντική του παράσταση έδωσε την μαρτυρία της κατάστασης, κοινής ιστορικής αφετηρίας αλλά και των διαφορών σε αμέτρητους Λατίνους. Αντίθετα ο Άγιος Μάρκος περιορίστηκε σε αυτούς που αποφασίζουν λόγω της συμμετοχής του στην επιτροπή.
    4) Ο Πατριάρχης Δημήτριος προχώρησε ένα βήμα παραπάνω με την απόσπαση ( συνειδητή ή μη) της αποδοχής της απόρριψης του φιλιόκβε ενώ και για το πρωτείο υπήρχε επίσημη υποχώρηση το 1982 από καρδινάλιο και, μετέπειτα Πάπα - Επίσημο έγγραφο στο Οικ.Πατριαρχειο στην ιστοσελίδα)

    ReplyDelete
  6. Για τους δύσπιστους, Η 1η πιθανή απόπειρα στην Αμερική με αιμορραγια 1 έτος πριν, ιδού:
    =================
    Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο San Fransisco, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Δημήτριος αρρώστησε από αιμορραγία στο στομάχι και γι’ αυτόν το λόγο ακυρώθηκε σχεδόν όλο το πρόγραμμα των επισκέψεών του:
    «Ο Πατριάρχης Δημήτριος με αιμορραγία στο στομάχι»
    Για το θέμα αυτό, τα τουρκικά μέσα δημοσιεύουν ότι η ορθόδοξη Εκκλησία του San Francisco αναφέρει σχετικά με την αδιαθεσία του Πατριάρχη ότι αυτή προέρχεται από το πολύ βαρύ κλίμα της επίσκεψής του .
    Η αδιαθεσία του Πατριάρχη, ο οποίος βρισκόταν σε ηλικία 76 ετών, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στον τουρκικό τύπο, ο οποίος έσπευσε να ανακοινώσει τα σχόλια που κάνουν λόγο για διαδοχή του Πατριάρχη Δημητρίου. Όπως αναφέρεται, για τον Πατριαρχικό Θρόνο προετοιμάζονται τρεις υποψήφιοι: ο Μητροπολίτης Χαλκηδόνος Βαρθολομαίος, ο Μέγας Πρωτοσύγκελος Ιωακείμ και ο Αρχιεπίσκοπος Βορείου και Νοτίου Αμερικής Ιάκωβος.
    --------------------ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ--
    . «Patrik: Dikkatli olacağım, (Πατριάρχης: Θα είμαι προσεκτικός)», Tercüman, 03/07/1990.

    . «Fener Patriği ABD’de, (O Πατριάρχης στις Η.Π.Α)», Bayram, 04/07/1990.

    . «Patrik Dimitrios Mide kanaması geçirdi, (O Πατριάρχης Δημήτριος έχει αιμορραγία στο στομάχι)», Hürriyet, 26/07/1990.
    =====
    ΠΗΓΗ: σελ. 31-32
    Η ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ Α΄ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΤΥΠΟ (1991 – 2001), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ, http://ikee.lib.auth.gr/record/286712/files/GRI-2017-18089.pdf

    ReplyDelete