=====
Κύριε Τελεβάντο
Επιτρέψτε μου κάποιες σκέψεις για δημοσιεύματά σας για το Ουκρανικό.
1. Τα περί έμμεσης αναγνώρισης της «αυτοκέφαλης» εκκλησίας της Ουκρανίας, που συχνά πυκνά επικαλείσθε, δε νομίζω πως έχουν έρεισμα στην εκκλησιαστική μας παράδοση. Με τη λογική σας αυτή δικαιώνονται οι σχισματικοί που διέκοψαν το μνημόσυνο όλων των επισκόπων και αποκόπηκαν από την Εκκλησία με βάση τη θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων, δηλ. της έμμεσης αναγνώρισης του οικουμενισμού.


3. Ίσως διέλαθε της προσοχής σας η δημοσίευση του π. Ροστισλάβ Γιαρέμα
(https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/28390-peri-tis-kanonikotitos-tis-xeirotonias-tou-makariou-maletits), γι’ αυτό και δεν την δημοσιεύσατε. Αποτελεί απάντηση στις ανακρίβειες του ΑΝΩΝΥΜΟΥ υπερασπιστού των ενεργειών του Φαναρίου για τους αυτό-, αχειροτόνητους τσαρλατάνους της Ουκρανίας, που δημοσιεύθηκαν στο «Φως Φαναρίου». Με έκπληξη είχα διαβάσει τότε, ότι χαρακτηρίσατε το άρθρο του ανωνύμου ως «νηφάλια και εμπεριστατωμένη απάντηση»…
Είχα αρνηθεί να ασχοληθώ μαζί του διότι η προχειρότητά του ήταν πρόδηλη. Και μόνο η άρνηση πατρότητος του άρθρου σε συνδυασμό με το ότι δημοσιεύθηκε στον Ανδριόπουλο καθιστούσε σαφές το επίπεδό του.
Η απάντηση πάντως του π. Γιαρέμα διαλύει κάθε αμφιβολία ότι έχουμε να κάνουμε με θεομπαίχτες, τουλάχιστον…
Καλή Μ. Εβδομάδα,
Καλή Ανασταση!
π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
No comments:
Post a Comment