Wednesday, July 5, 2017

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΦ. ΑΒΥΔΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΦ. ΑΒΥΔΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ
=====


Εμμέσως πλην σαφώς χρησιμοποιούσι δήθεν σύγχρονους Φιλοσοφικούς ορισμούς και έννοιες και προσπαθώσι να δώσουν νέο μεταπλασματικό περιεχόμενο.

Προσπαθώσι να πράξωσι κάτι παρόμοιο που έπραξαν οι Τρείς Ιεράρχες, αλλά ξεχνούν φαίνεται, ότι οι θεοφόροι Πατέρες το διενήργησαν ΚΑΙ με φωτισμό του αγίου Πνεύματος και εξαγίασαν και έτσι μετουσίωσαν τους Φιλοσοφικούς όρους της εποχής τους.

Όλη η φιλοσοφίζουσα, μάλλον σοφιστική προσπάθεια των «ορθοδόξων Οικουμενιστών» ήτο και είναι η απόκρυψις της επόμενης αλήθειας: ότι οι αιρετικοί είναι αιρετικοί, και ότι οι ετερόδοξοι είναι και αυτοί αιρετικοί. Κατήντησαν μέχρι και στην «εν Συνόδω» απόκρυψη του όρου «αιρετικός», «αίρεσις» και «κακοδοξία», οι οποίες θεολογικές έννοιες είναι διάσπαρτες εντός της Πατερικής Γραμματείας και κυρίως διάσπαρτες σε αγίες Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους.

Η απόκρυψις της αλήθειας δεν είναι διαυγής Φιλοσοφία αλλά Σοφιστεία. Και ο μέγας Φιλόσοφος Σωκράτης έσπαζε τα κοκκαλάκια των Σοφιστών διότι εξαπατούσαν το λαό.

Κυρία Ελένη, για να μιλήσουμε εν τέλει τη γλώσσα των Οικουμενιστών, προφανώς πρέπει να πάμε να σπουδάσουμε και Φιλοσοφία, για να αντιληφθούμε τον τρόπο σκέψις των, διότι προφανώς θα είμεθα αγράμματοι.

Λωρίτου ΕλένηJuly 4, 2017 at 2:11 PM

Αν είναι να πάει κανείς στό πανεπιστήμιο και να ακούει αυτούς τούς φιλοσόφους, δεν πάει καλύτερα κατ' ευθείαν στον Ταύγετο να βρεί την μοίρα του σαν τον μακαρίτη; Οι οικουμενιστές έχουν την συνήθεια να χρησιμοποιούν την σπουδαιοφάνεια για να μας μπερδεύουν καί να μας δημιουργούν υπαρξιακά προβλήματα: Εγώ ποιός είμαι, πού πάω; Σάν να σου λέει, πού πας ρε Βλαχομήτρο; Ακόμα και στην λαική να πάς θα σού φωνάξει ο μπακάλης: Ψίτ! Κύριος, από φιλοσοφικό νομιναλισμό τού Lock κατέχεις; Σήμερα φτάσαμε στό σημείο ακόμα και με τον μανάβη να μιλά κανείς για δογματικά θέματα, αλλά για τον φιλοσοφικό νομιναλισμό του Lock ακόμα. Δέν πειράζει, Παναγιωτάκο μου. Αντί να σπουδάσουμε φιλοσοφία δεν πάμε σε κανένα γυμναστήριο να δέσουμε μπράτσα; Θα μας χρειαστούνε! Εδώ υπάρχουν κάτι δίμετροι παπάδες που άμα σε πιάσουν στα χέρια τους μαννούλα μου! Σκέτοι Lockατζήδες και χωρίς πανεπιστήμιο!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣJuly 4, 2017 at 3:53 PM

Την μοίρα του ο μακαρίτης την επέλεξε διότι δεν ήθελε να γεράσει... Επειδή είμαι μαθητευόμενος της Φιλοσοφίας έμαθα μέχρι στιγμής την Μεθοδική Αμφιβολία του Καρτέσιου ακόμη να μπω στα βαθειά.

Αμφιβάλω, άρα υπάρχω, μας λέγει ο Ντεκάρτ.

Συνεπώς, αμφιβάλλω την ορθοδοξότητα και συνοδικότητα των Ληστρικών αποφασισθέντων, άρα υπάρχω και ζώ ως Λ[λ]ογικός άνθρωπος.

Πας όστις δεν αμφιβάλλει για ετούτο και θεωρεί με υπερφίαλο δογματισμό ότι οι αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης είναι ορθόδοξες και κανονικές, επειδή τις υπέγραψαν 10 Προκαθημένοι, τότε δεν υπάρχει ως άνθρωπος ούτε καν λογικό ον.

Είδες κ. Ελένη μου ότι η Νεώτερη Φιλοσοφία είναι χρήσιμο εργαλείο για να εξαφανίσουμε τους πανηγυρτζήδες Οικουμενιστές και όχι να «εξαφανίσουμε» εαυτούς και αλλήλους;

Τα γυμναστήρια με τέτοιο καύσωνα είναι κάμποσο ανυπόφορα για δε με λες καμία αίτηση στο Survivor λέω να κάνουμε.

Από χειροδύναμους Κληρικούς έχω τραγική προσωπική εμπειρία, εξέχασες εν Χριστώ αδελφή μου ότι με εβάφτισε στη Χλώρακα της Πάφου το 2009 στο ξύλο ο Σεβ. Μητροπολίτης Πάφου; Και έπειτα έβαλε την αστυνομία, να μας περάσει από δεύτερο χέρι;

Γι΄ αυτό θεωρώ ότι η λύσις είναι να μαθητεύσουμε στο Σαρβάϊβορ τουλάχιστον να μαζέψουμε και κανένα φραγκάκι.

Λωρίτου ΕλένηJuly 4, 2017 at 5:16 PM

Καί βέβαια το θυμάμαι, καθώς διάβασα στην βιογραφία σου ότι έχεις εκπαιδευτεί στις ειδικές δυνάμεις. Έχουμε γίνει τα "λερωμένα τ' άπλυτα τα παραπεταμένα" της Εκκλησίας. Μας περνάνε από δυό και τρία χέρια για να καθαρίσει η Εκκλησία από εμάς. Αφού θέλουν φιλοσοφία ας την έχουν! Αυτό είναι ο ορισμός του τυράννου κατά τον Πλάτωνα. Πρώτη δουλειά του τυράννου είναι να καθαρίσει την πόλη από κάθε συνετό, σοφό και ενάρετο πολίτη. Ο Πλάτων το λέει όχι εγώ, και για την τυραννία του τυράννου και για την αρετή αυτών που καταδιώκει. Οι τύραννοι της Εκκλησίας έχουν κηρύξει διωγμό εναντίον των αγίων!


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣJuly 5, 2017 at 5:27 AM

Αλλά όμως κυρία Ελένη μου, είναι πράγμα ασυγχώρητο να προσπαθούν (η φατριά του μεγάλου Βασιλέως) να μας πείσουν ότι το «Παρθενεύουσα Πόρνη» ή η «Πόρνη εν Παρθενία» είναι ορθοδοξώτατος και λογικώτατος ορισμός, θεολογική (!) και θεόπνευστη (!!) έννοια όπου εδιδάσκετο από σωρηδόν μακαριστούς Καθηγητάδες και την εισαγάγαν ως «τεχνολογικό όρο» ώστε να μείνουν άπαντες ικανοποιημένοι μηδενός εξαιρουμένων και εκείνων των «Παρατηρητών».

Ο Φιλόσοφος Πλάτων δικαιολογημένα στην εποχή του ήτο και Συγκρητιστής... και νομίζω είπε ότι οι Φιλόσοφοι πρέπει να αναλάβουν την διακυβέρνηση της Πολιτείας... και όχι το ιερατείο ή οι φύλακες ή... οι σημερινοί Κληρικοί.

Ένας Κληρικός που εν αδίκω κατηγορείται επί Παποκαισαρισμώ, αν ήτο αθώος θα εσιωπούσε και θα ανεχόταν τη συκοφαντία και θα ελάμαβανε αμάραντο στέφανο και όχι να διασύρει στα Πολιτικά Δικαστήρια απλούς Χριστιανούς και δή θεολόγους εκ της Ομογένειας της Αμερικής για να τους αποδείξει ερήμην τους ότι είναι συκοφάντες!

Τζάμπα μαγκιές...!

Ο Πολιτικός και Εκκλησιαστικός Δεσποτισμός στο μεγαλείο του.

Και όλα αυτά βέβαια εξ αιτίας του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου....

Λωρίτου ΕλένηJuly 5, 2017 at 3:21 PM

“Πρέπει ή ο φιλόσοφος να κυβερνά ή ο κυβερνήτης να φιλοσοφεί" (Πλάτων). Τι να πρωτοπούμε γι’ αυτό το θέμα; Δεν αναφέρεται μόνο στο θέμα της πολιτικής, αλλά σε οποιοδήποτε δημόσιο λειτούργημα. Μας δίνει έναν κανόνα κοινωνικού ήθους. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έφθασαν στο υψηλότερο σημείο που θα μπορούσε αν φθάσει η ανθρώπινη σκέψη πλην της αποκαλύψεως και του φωτισμού του Αγίου Πνεύματος. Είναι ισάξιο των ύμνων της Μεγάλης Εβδομάδος εν όψει του Ίερού νιπτήρος, “μη κατάρχειν των ελαχιστοτέρων” κ.τ.λ. Είναι ένα μάθημα κοινωνιολογίας αν αυτή η επιστήμη διδάσκει το ήθος που πρέπει να διέπει τον κοινωνικό βίο. Είναι η απαθής από κάθε προσκόλληση και ιδιοτέλεια άσκηση του δημοσίου ή εκκλησιαστικού λειτουργήματος. Τι σύμπτωση! Ο Πλάτων χρησιμοποιεί το σκηνικό του σκάφους για να πεί τις μεγάλες αλήθειες του. Η “ναυαρχίδα μας” πάσχει όσα περιγράφει ο Πλάτων. Διατελεί υπό “κατάληψι” από αναιδείς και άπειρους ναύτες!

No comments:

Post a Comment