Ο Α. ΠΑΝΩΤΗΣ, «ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΙ» ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ
Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Ο βετεράνος οικουμενιστής κ. Αριστείδης Πανώτης δεν χρειάζεται συστάσεις. Αυτό που θα σχολιάσουμε είναι άρθρο του στο ΑΜΗΝ τιτλοφορούμενο «Περί ενισταμένων στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο».
Σημειώνει ο Ελλογιμώτατος: «Ο σύγχρονος κόσμος, με τη χειραγωγία του Αγίου Πνεύματος, γνωρίζει σε οικουμενική κλίμακα πρωτοφανείς εκκλησιαστικές και θεολογικές κινήσεις». Αυτά, μας διευκρινίζει, τα έλεγε πριν πενήντα χρόνια. Ασφαλώς για να τα επαναλαμβάνει τα προσυπογράφει και τώρα. Μα, ελλογιμώτατε κύριε Πανώτη, το Πνεύμα το Άγιον «εις ενότητα πάντας εκάλεσε» κι αυτό ισχύει στο διηνεκές. Ο οικουμενιστικός αχταρμάς που στεγάζεται στο κακόφημο και πολυσυλλεκτικό ΠΣΕ, όπου κάθε πλάνη και κάθε ακραία αιρετική ομάδα συνέρχονται επι τω αυτώ (και μετέχει κι η Ορθοδοξία, πλήν της Βουλγαρικής και Γεωργιανής Εκκλησίας, σαν «γλάστρα») δεν παρουσιάζει το ελάχιστον ίχνος οιασδήποτε χειραγωγίας του Αγίου Πνεύματος. Αυτήν τη βλέπετε μόνο εσείς.
Βλέπει επίσης ο ευπαίδευτος θεολόγος να «πίπτουν τα πελώρια μεσαιωνικά τείχη της πολιτικής σκοπιμότητος και της θρησκευτικής μισαλλοδοξίας, της φοβίας και της προκαταλήψεως, της απομονώσεως και της αυταρέσκειας». Γνωρίζουν οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι ο κύριος Πανώτης ΔΕΝ βλέπει στους Παπικούς και τους Προτεστάντες ΚΑΜΜΙΑ αίρεση, ΚΑΜΜΙΑ κακοδιδασκαλία, ΚΑΜΜΙΑ παραχάραξη του Ευαγγελίου!!! Πίσω από τη λέξη «αυταρέσκεια» υπονοεί (αν κάνω λαθος θα χαρώ να με διαψεύσει) το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία διακηρύττει ότι αποτελεί την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.
Παραχαράσσει τη λειτουργική αίτηση «υπέρ ευσταθείας των Αγίων του Θεού Εκκλησίων» και εννοεί, με βάση την οικουμενιστική προσέγγιση, ότι αυτή αναφέρεται στις «εν Ανατολή και Δύσει Άγιες Εκκλησίες». Όχι κύριε Πανώτη μου. Όπως και να το κάνουμε, ούτε ο προσφιλέστατός σας Παπισμός, με τις τόσες αιρέσεις στην πλάτη, είναι Αγία Εκκλησία, μήτε το απέραντο σκορποχώρι του αιρετικού Προτεσταντισμού.
Ειρωνεύεται ο αρθρογράφος τους επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος που αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην, μέχρι προ τινος, Πανορθόδοξη Σύνοδο, μη επιθυμώντας να παριστάνουν τις «γλάστρες» (τα εισαγωγικά δικά του) και τους καταλογίζει «ψιλό» (πάλι τα εισαγωγικά δικά του) αίσθημα συνοδικής ευθύνης!!!
Κλείνουμε με τη θέση του Ελλογιμώτατου ότι η Γενική Σύνοδος (όπως την ονομάζει) του Κολυμβαρίου Χανίων είναι «σύναξη Χριστοθέλητη». Αν ακουστεί εκεί «μέλος εναρμόνιον θεολογίας», πράγμα το οποίο ευχόμαστε ολοθύμως,τότε ασφαλέστατα θα αποβεί σύναξη Χριστοθέλητη. Αν όμως υπογραφούν όλα όσα ενέκρινε η Σύναξη των Προκαθημένων του Ιανουαρίου στο Σαμπεζύ (βλ. Άρθρο 6 κτλ.) τότε θα μιλάμε για κάτι άλλο, εντελώς αλλιώτικο …
No comments:
Post a Comment