ΟΙ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΓΚΑΦΕΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΑΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========
Διαβάζουμε στο γνωστό Οικουμενιστικό Ιστολόγιο “Ιδιωτική Οδός” τα ακόλουθα αποκαλυπτικά:
“Στον "ερευνητή" κ. Ιωάννη Μαρκά, "αντιπατρομάχον" και "αντιοικουμενιστήν", οφείλω το προσωνύμιο "μπον βιβέρ της θεολογίας", και γι' αυτό τον ευγνωμονώ.
Επειδή όμως πολλοί αναγνώστες της “Ιδιωτικής Οδού” ρωτούν "τις εστίν ούτος;" και πόθεν λαλεί, οφείλω, επίσης, να παραπέμψω στο πόνημα του Αρχιμανδρίτου της Μητροπόλεως Δημητριάδος Αθανασίου Κολλά, τ. καθηγητού, που φέρει τον τίτλο: "Ο μετέωρος άνθρωπος και ο Θεάνθρωπος Λυτρωτής του" (Βόλος 2011).
Ο π. Αθανάσιος αναφέρεται, σε προσωπικό τόνο, στην Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών της Μητροπόλεως Δημητριάδος και τους επικριτές της. Θεωρεί πως καλύπτεται από το κείμενο “Στώμεν καλώς”, που εξέδωσε η Ακαδημία και εξηγεί τις θέσεις της, και απευθύνει διάφορες επιστολές σε ανθρώπους που έχουν εκφραστεί δημόσια για το θέμα.
Μεταξύ αυτών είναι και ο "ερευνητής" κ. Μαρκάς προς τον οποίο γράφει κείμενο επιγραφόμενον "Προς Ιωάννην εκπεσόντα" Πατρική απάντηση.
Εκεί πληροφορούμαστε την στενή πνευματική σχέση που είχαν ο π. Αθανάσιος με τον Ι. Μαρκά, αφού ο "ερευνητής" υπήρξε μαθητής του αρχιμανδρίτου στο σχολείο και πνευματικοπαίδι του. Στο πετραχήλι του π. Αθανασίου προσέτρεχαν και άλλα μέλη της οικογενείας Μαρκά.
Όμως ο "ερευνητής" βρήκε "ανάπαυση" σε άλλους "πνευματικότερους" κύκλους και ο π. Αθανάσιος έγινε εχθρός του αφού υποστήριξε τους "πατρομάχους" της Ακαδημίας του Βόλου.
Έτσι ο "ερευνητής" εξαπέλυσε πανταχούσα εναντίον του "πατρομάχου", πλέον, πρώην πνευματικού του. Ο π. Αθανάσιος Κολλάς σημειώνει για το πρώην πνευματικοπαίδι του (σ. 207): "
Έφθασε, τέλος, στο έσχατο σημείο αθλιότητας, ως άλλος γενίτσαρος, να πρωτοστατεί στον πόλεμο εναντίον μου. Εναντίον του διδασκάλου του και του πνευματικού του πατέρα, όπως ο αχάριστος και αγνώμων Ιούδας και ο πανάθλιος Βρούτος!
Συμπεριφορά κακόβουλη και αλαζονική.
Ο κ. Ιωάννης Μαρκάς δεν είναι θεολόγος, δεν έχει πανεπιστημιακή μόρφωση.
Είναι ένας απλός αστυνομικός.
Είναι φανερό, ότι το άρθρο αυτό δεν το έχει γράψει ο ίδιος, αλλά κάποιος άλλος από την ομάδα που ανήκει.
Ως διδάσκαλος και πνευματικός του, τόσα χρόνια, γνωρίζω ότι δεν έχει τέτοιες δυνατότητες. Έβαλε απλά την υπογραφή του, για να βεβαιώσει τη δοκησισοφία και το μένος του".
Αυτά τα ολίγα για τον αστυνομικό "ερευνητή" κ. Μαρκά. Τα υπόλοιπα θα του τα πω στο Κολωνάκι, πίνοντας καφέ στο dacapo. Αν δεν αποδεχθεί την πρόσκληση εκείνος θα χάσει...”
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΑΣ;
__________
Δεν είναι η ώρα να σχολιάσουμε τις άστοχες απόψεις του π. Αθανασίου Κολλά για την δεινώς αστοχήσασα "Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου".
Θέλουμε μόνο να διερευνήσουμε αν όντως ο κ. Μαρκάς τυγχάνει θεολόγος μεταπτυχιακός ερευνητής, όπως δόθηκε η εντύπωση από τον π. Θεόδωρο Ζήση και άλλους του περιβάλλοντός του, ή αν αληθεύει η καταγγελία ότι τυγχάνει αστυνομικός, ο οποίος υπογράφει κείμενα που γράφουν άλλοι και εκφωνεί λόγους που συντάσσουν τρίτοι.
ΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΑΙ Ο κ. ΜΑΡΚΑΣ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ
__________
Αν μεν ο κ. Μαρκάς συκοφαντείται από τον π. Αθανάσιο και την “Ιδιωτική Οδό” είναι απολύτως επιβεβλημένο να διαψεύσει ΑΜΕΣΩΣ τις καταγγελίες ή και να καταθέσει μήνυση σε βάρος τους, για διασπορά ψευδών ειδήσεων σε βάρος του.
Αν όμως δεν το πράξει - και είναι σε κάθε περίπτωση πολύ παράξενο ότι δεν το έπραξε μέχρις στιγμής - τότε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πρόβλημα που πρέπει να μας αποσχολήσει όλους σοβαρά.
Το πρόβλημα αφορά πολύ λιγότερο τον ίδιο τον κ. Μαρκά και ασύγκριτα πολύ περισσότερο τους συντάκτες των κειμένων που υπογράφει και των ομιλιών που εκφωνεί.
ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο κ. ΜΑΡΚΑΣ;
____________
Καταρχήν γιατί χρησιμοποιείται ο κ. Μαρκάς με τον ανέντιμο αυτό τρόπο;
Γιατί δεν λένε οι ίδιοι όσα θέλουν να πουν και κρύβονται πίσω από τον κ. Μαρκά;
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης χρησιμοποίησε τον κ. Μαρκά τουλάχιστον σε τέσσερις περιπτώσεις για να κάνει παρεμβάσεις.
Η πρώτη αφορούσε τις καταγγελίες ότι οι Αγιορείτες Ηγούμενοι δήθεν είναι Οικουμενιστές επειδή υποδέχθηκαν τον Οικουμενικό Πατριάρχη στο Αγιον Ορος.
Η δεύτερη αφορούσε την δευτερολογία του υποτιθέμενου κ. Μαρκά στην απάντηση που έδωσα στην πρωτολογία του.
Η τρίτη παρέμβαση του π. Θεόδωρου Ζήση με το όνομα του κ. Μαρκά αφορούσε το κείμενο που χαρακτήριζε τον κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο ως "bon viver" και η τέταρτη αφορά την παρέμβασή του με τον τίτλο “ΟΡΟΣ «ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ» ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΗΜΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ.”
ΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΜΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ;
____________
Προσοχή όμως!
Η ομιλία του κ. Μαρκά στην Ημερίδα για τη “μεταπατερική θεολογία”, που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δεν είναι δείγμα γραφής του π. Θεόδωρου Ζήση, έστω και αν υποτεθεί ότι τέθηκε υπόψη του πριν εκφωνηθεί για κάποιες παρατηρήσεις και διορθώσεις.
Ποιος άραγε έγραψε την ομιλία;
Γιατί ο π. Θεόδωρος έβαλε τον κ. Μαρκά να την εκφωνήσει;
Γιατί δεν την εξεφώνησε ο ίδιος ο συντάκτης της;
Αν επί παραδείγματι κωλυόταν - για οποιονδήποτε λόγο - να την εκφωνήσει, γιατί δεν την ανέγνωσε ο κ. Μαρκάς, με την ενημέρωση των συνέδρων της Ημερίδας, ότι η ομιλία ανήκει σε άλλο και ότι ο ίδιος απλώς την εκφωνεί;
Ποιο θέλει να καλύψει ο π. Θεόδωρος;
Αλλά πέραν του ποιος κρύβεται πίσω από τον κ. Μαρκά υπάρχει ένα άλλο πελώριο θέμα, που δείχνει - για μια ακόμη φορά -, την πλήρη αναπάρκεια του π. Θεόδωρου Ζήση να ηγηθεί του αντι-οικουμενιστικού αγώνα.
Ο ΜΑΡΚΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗ;
_________
Είναι δυνατόν;
Βάζει ένα αστυνομικό να μιλήσει σε Ημερίδα στην οποία είναι ομιλητές κορυφαίοι ορθόδοξοι θεολόγοι, της ολκής του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεου, άλλων Σεβασμιότατων ιεραρχών και διακεκριμένων Καθηγητών της Θεολογίας, όπως ο κ. Τσελεγγίδης, κτλ..;
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ
___________
Για ποιο λόγο έβαλε και τον κ. Μαρκά να μιλήσει ο σεβαστός μας Γέροντας;
Πέραν της ανεντιμότητας που μετήλθε ο π. Θεόδωρος Ζήσης υπάρχει το ερώτημα γιατί δεν αντελήφθη ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια!
Δεν ήταν δυνατόν να μείνει μυστική η ιδιότητα του κ. Μαρκά και ως εκ τούτου θα έπρεπε να είχε αντιληφθεί ότι θα γελοιοποείτο η Ημερίδα.
Αυτή τη στιγμή οι Οικουμενιστές κρατούν στα χέρια τους ατομική βόμβα που τους προμήθευσε ο π. Θεόδωρος. Εχουν κάθε δικαίωμα να τον κατηγορήσουν και ως ανέντιμο και ως ασύνετο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
____________
Και εμείς - που βεβαίως δεν συμμεριζόμαστε τις απόψεις των Οικουμενιστών - έχουμε κάθε δικαίωμα ή μάλλον υποχρέωση να πούμε ευθέως στον π. Θεόδωρο ότι δεν είναι σε θέση να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Τα έχει κάνει κυριολεκτικά θάλασσα.
Τι θέση έχει ο κ. Μαρκάς - ένας αστυνομικός χωρίς απλό πτυχίο Θεολογικής Σχολής - να μιλά σε Ημερίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς, ακόμη και αν υποτεθεί ότι είναι δικό του το κείμενο της ομιλίας που εκφώνησε;
Αν πάλιν δεν είναι δικό του το κείμενο - και όλοι γνωρίζουμε ότι δεν είναι - ποιον καλύπτει και ποιον προωθεί ο π. Θεόδωρος Ζήσης;
ΑΝΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ
__________
Ερωτούμε: Είναι στοιχειωδώς συνετή η τακτική που ακολουθεί ο π. Θεόδωρος;
Δεν μας εκθέτει ανεπανόρθωτα στα μάτια των Οικουμενιστών;
Δεν έχουν δίκαιο να μας κατηγορούν ότι είμαστε ανέντιμοι όταν μετερχόμαστε τέτοιες μεθοδεύσεις;
Θα παρακαλέσουμε τον σεβαστό μας π. Θεόδωρο, ο οποίος πραγματικά δεν έχει ούτε απλή υποψία ικανοτήτων ηγέτη, να τερματίσει πάραυτα αυτές τις μεθοδεύσεις.
Οχι μόνον χριστιανικές δεν είναι αλλά δεν στέκουν ούτε στα μέτρα της κοινής ανθρωπιάς.
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙ- ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
_____________
Δυστυχώς ο π. Θεόδωρος έχει αποδειχθεί στην πράξη εν παντί ανίκανος να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Ούτε να διακρίνει τους στόχους του αγώνα είναι σε θέση, ούτε να ιεραρχήσει τις προτεραιότητες, ούτε να διαβλέψει τους κινδύνους, ούτε και έχει την ευρύτητα του πνεύματος να αντιληφθεί πού πάνε τα πράγματα εξ ου και μας την έφερε πισώπλατα ο αλλοτριοεπίσκοπος της Καλαμάτας με την αναγόρευση του Σεβ. Περγάμου σε επίτιμο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Αθηνών.
Τώρα αποδεικνύεται ότι μετέρχεται ανέντιμες, ασύνετες και μη κόσμιες μεθοδεύσεις.
Εβαλε ένα αστυνομικό να σταθεί δίπλα σε ένα Τσελεγγίδη και σε ένα Ναυπάκτου για να καλύψει κάποιον ανώνυμο προστατευόμενό του (αλήθεια ποιον;) και έδωσε ψευδείς πληροφορίες για το πρόσωπο του κ. Μαρκά.
Λυπάμαι να παρατηρήσω ότι ο σεβαστός μας Γέροντας έχει υπερβεί τα εσκαμμένα και έχει αποδειχθεί στην πράξη ανεπαρκής.
Λέτε,"Δυστυχώς ο π. Θεόδωρος έχει αποδειχθεί στην πράξη εν παντί ανίκανος να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα."Σε αυτό το σημείο κ.Τελεβάντο να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω!Εάν ο π.Θεόδωρος είναι ανίκανός να ηγηθεί ε τότε να μας υποδείξετε ποιός είναι ο ικανός!Επίσης, επηδεί γνωρίζω τον κ. Μαρκά προσωπικά θέλω να πώ ότι είναι χρόνια μαθητευόμενος του πατρός Θεοδώρου Ζήση και φίλος μου καλός ο Ιωάννης, είναι επίσης φοιτητης στην θεολογική σχολή της Θεσσαλονίκης!Αλλά και να μην ήταν είναι επιλήψιμο ή ανέντιμο να είναι κάποιος αστυνομικός και παράλληλα ερευνητής; Επίσης σε μιά ημερίδα θεολογική οφείλουμε να αποκαλύπτουμε το βιογραφικό και το επάγγελμα του κάθε ομιλιτή;Είμαι σχεδόν σίγουρος για τις συγραφικές ικανότητες του φίλου μου Μαρκά, έδωσε φοβερά δείγματα γραφής κατα το παρελθόν καιείμαι σχεδόν σίγουρος ότι κάποιες διορθώσεις γινόντουσαν ιδιαίτερα απο τον π.Θεόδωρο μας, αλλά ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ κατα το παρελθόν να του τα έγραφε άλλος...Γιατί σώνει και καλά να του τα έγραψε κάποιος;Και γιατί σώνει και καλά να τον έβαλαν μπροστά;Έχει ηλικία ο άνθρωπος και ως Βολιώτης γνωρίζει απο πρώτο χέρι την όλη οικουμενιστική δυσωδία και ως ερευνητής του οικουμενισμού, γνωρίζει και κατέχει άριστα τις θέσεις τους και ιδιαίτερα την Ορθόδοξη διδασκαλία μας!Ένας αστυνομικός που έχει άριστες γνώσεις της Ορθόδοξης διδασκαλίας(χωρίς πτυχίο θεολογίας) και γνώστης άριστος των οικουμενιστικών διδασκαλιών δεν μπορεί να είναι ομιλιτής σε ημερίδες;Ή δεν μπορεί να του αποδοθέι το επίθετο ερευνητής;Αν το δούμε απο μία άλλη σκοπιά,είναι τραγελαφικό...δηλαδή ένας μη πτυχιούχος θεολογίας με δικές του έρευνες κατατρώποσε και κονιορτοποιησε τους "μεγάλους"και "τρανούς"δήθεν διανούμενους ψευδοθεολόγους με διδακτορικά!!!Νομίζω ένας απλός αστυνομικός και ερευνητής τους έκανε σκόνη και λειώμα...αυτό βλέπω εγω ,μπορεί να έχω λάθος αλλά η προσέγγιση σας νομίζω κ.Τελεβάντο, είναι λάθος!Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο κανενός στο κάτω κάτω μακάρι πολύ αστυνομικοί μας να έιχαν τις γνώσεις του φίλου μου Μαρκά...και δεν μας νοιάζουν τα πτυχία....Φυσικά ο άνθρωπος θα πάρει και πτυχίο...έτσι δεν θα παραπονιέται κανείς!!!
ReplyDelete