Friday, March 30, 2012

ΟΙ "ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ" ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ


ΟΙ “ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ” ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Αντί να θυμώσω - όπως πολλοί άλλοι ιστολόγοι και σχολιογράφοι - με τα καμώματα των “Βασιλόφρονων” Αγουριδικών Καθηγητών της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, βρήκα την παρέμβασή τους ιδιαίτερα διασκεδαστική και αποκαλυπτική.

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΟΙ ΑΓΟΥΡΙΔΙΚΟΙ “ΒΑΣΙΛΟΦΡΟΝΕΣ”
_________

Διασκεδαστική μεν επειδή φυσικό ήταν να αντιδράσουν, αφού η Ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς τη δική τους θεολογία ουσιαστικά έβαλε στο στόχαστρο.

Το θεολογικό επίπεδο της επιστολής που έστειλαν στην Εκκλησία της Ελλάδος είναι κυριολεκτικά αξιοθρήνητο. Αντί θεολογικής απάντησης στα επιχειρήματα κατά της “μεταπατερικής” θεολογίας, καταφεύγουν στην νομιμοτητα της καθαίρεσης του Σεβ. Αρτέμιου και στα αναθέματα κατά του Πάπα Βενέδικτου.!!!

Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΤΙΘΕΜΕΘΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ
_______

Ακόμη πιο διασκεδαστικό είναι το γεγονός ότι, αντί να δώσουν απάντηση στη “μεταπατερική” θεολογία και να απολογηθούν για όσα τους καταμαρτύρησαν, προτίμησαν να καταφύγουν - όπως ακριβώς και ο Παναγιότατος και τα “παπαγαλάκια” του - στη συκοφαντία ότι δήθεν οι παραδοσιακοί πιστοί αντιτίθενται στο διάλογο με τους άθεους, τους αλλόθρησκους και τους αιρετικούς.

Φυσικό είναι! Και τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν εδώ που τα λέμε; Να απαντήσουν με θεολογικά επιχειρήματα στην καταπελτώδη ανάλυση του κ. Τσελεγγίδη; Ούτε στον ύπνο τους δεν έχουν τα θεολογικά κότσια. Αφού λοιπόν αυτό δεν μπορούσαν να το κάνουν κατέφυγαν στη συκοφαντία.

Από μια άποψη αυτό μας ικανοποιεί. Αν είχαν επιχειρήματα θα τα χρησιμοποιούσαν οι Οικουμενιστές. Ακριβώς για να καλύψουν την φανερή τους ένδεια κατέφυγαν στην συκοφαντία.


ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
_________

Για μια ακόμη φορά τους ξαναλέμε! Οι διάλογοι της Εκκλησίας με όλους (άθεους, αιρετικούς, αλλόθρησκους) είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ καθήκον της Ορθοδοξίας.

Νοουμένου φυσικά ότι θα τηρούνται δύο προυποθέσεις:

1.) Θα πηγαίνουμε στους διαλόγους για να κηρύξουμε Χριστόν τον ΜΟΝΟΝ αληθινό Θεό και την Ορθόδοξη Εκκλησία τη ΜΟΝΗ αληθινή Εκκλησία, και,

2.) Δεν θα καταπατούνται ασύστολα οι Ιεροί Κανόνες που απαγορεύουν ρητά και κατηγορηματικά τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους.

Ο κ. ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ “ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΩΝ” ΘΕΟΛΟΓΩΝ
______

Οπως εξήγησα πολλές φορές είναι αστείο να θεωρούμε ότι ο Αγιος Δημητριάδος ή ο κ. Παντελής Καλαιτζίδης έχουν το θεολογικό ανάστημα να ηγηθούν ή να εκφράσουν τη “μεταπατερική” θεολογία.

Το χαστούκι κατά της “μεταπατερικής” θεολογίας προσγειώθηκε στις παρειές του πραγματικού ένοχου: Του κ. Πέτρου Βασιλειάδη και των “βασιλόφρονων” της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.

Ετσι - με αυτή τους της ενέργεια - δεν μας διασκεδάζουν μόνον επειδή φυγομαχούν και καταφεύγουν στη συκοφαντία, αλλά και επειδή κάνουν τα αποκαλυπτήρια του “Βασιλόφρονος” τους φρονήματος. Οπως έγραψα δεκάδες φορές οι Οικουμενιστές είναι όλοι κι όλοι μερικές δεκάδες Πανορθοδόξως. Τώρα έχουμε τα ονοματάκια τους - εκτός από δύο ή τρία - επίσημα καταχωρημένα με την επιστολή που υπέγραψαν.

ΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ...
__________

Ενας τελευταίος λόγος για την συκοφαντία ότι δήθεν έχουμε αντίρρηση για τη διεξαγωγή διαλόγων με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους.

Αν στο διάλογο με τους Παπικούς πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο π. Θεόδωρος Ζήσης αντί του Σεβ. Περγάμου, αν στο διάλογο με τους Μονοφυσίτες εκπρόσωπος ήταν ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου αντί του αοίδιμου Αδριανουπόλεως Δαμασκηνού, αν στο διάλογο με τους Λουθηρανούς υπεύθυνος ήταν ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αντί και πάλιν του αοίδιμου Αδριανουπόλεως και αν στο διάλογο με τους Προτεστάντες ήταν ο κ. Τσελεγγίδης αντί του π. Γεώργιου Τσέτση, θα υπήρχε έστω και ένας που θα είχε αντίρρηση να διεξάγονται διάλογοι;

Ασφαλέστατα όχι.

Τώρα όμως που την Ορθοδοξία εκπροσωπούν ο προαγωγός της “διευρυμένης” Εκκλησίας με πρωτοπαλίκαρο τον εκπρόσωπο της “διηρημένης” Εκκλησίας - στους οποίους μάλιστα αποδίδονται δημόσια εύσημα για το “ορθόδοξο” τους φρόνημα από τον ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη - βάσει ποιας λογικής ή θεολογικής συνέπειας ή ποιου ορθοδόξου φρονήματος θα ήταν ποτέ δυνατόν να επικροτήσουμε την πορεία των διαλόγων;

No comments:

Post a Comment