ΟΝΤΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ!
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Γράφει, σε ένα από τα ιστολόγια που ελέγχει ο σατανικός και σοβαρά παρανοικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης, ο άγνωστός μας κ. Λεόντιος Διονυσίου:
“ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ;
Του Λεόντιου Διονυσίου
Μέ όλον τον σεβασμόν προς έναν Ιεράρχην (τόν Φθιώτιδος Νικόλαον) που χαίρει εκτιμήσεως από τους πολλούς, θα ήθελα να ερωτήσω.
Γράψατε σε συνέντευξη που σήμερα δημοσίευσαν εκκλησιαστικά ιστολόγια (Romfea, Amen):
«Υπάρχουν όμως θέματα που δεν επιτρέπεται στην Εκκλησία να σιωπήσει κι αυτά είναι όταν καταπατούνται οι ιεροί κανόνες και οι νόμοι, αδικείται ο λαός, καθαιρούνται οι αξίες και αλλοιώνεται η ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας».
Επειδή έχω ενοχληθεί, όπως και πολλοί εν Χριστώ αδελφοί, με την αφαντάστου ενδοτικότητος στάσιν, κυρίως του Οικουμενικού Πατριαρχείου, εις το θέμα της παμμεγίστου αιρέσεως του Οικουμενισμού, σας παρακαλώ να μας απαντήσετε εις δύο ερωτήσεις:
α) Η πρότασή σας να «εκποιηθούν τα τιμαλφή και τα αφιερώματα ναών και μοναστηριών προς όφελος του λαού» είναι επιταγή Ιερών Κανόνων και εις ποίας περιπτώσεις επιβάλλεται;
Και β) Αν ναί, ασφαλώς το θέμα προέκυψε τον τελευταίο χρόνο.
Δεν γνωρίζετε, όμως, πλείστους όσους Ιερούς Κανόνας, οι οποίοι απαγορεύουν τις συμπροσευχές μετά των αιρετικών, και τους Διαλόγους μετά αμετανοήτων επίσης αιρετικών, οι οποίοι αντί μετανοίας αλλοιώνουν βαθμηδόν την πίστην μας;
Ή όπως εσείς το γράφετε: με όλα αυτά «αλλοιώνεται η ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας»;
Γιατί σ’ αυτά τα θέματα της Πίστεως σιωπείτε, Σεβασμιώτατε, αν και οι παραβάσεις αυτές δεν είναι χθεσινές, αλλά καταγράφονται επί δεκαετίες;
Θα θέλαμε την απάντησή σας· από ένα Ιεράρχη που δεν φοβάται να εκφράσει ελευθέρως την γνώμη του και να ζητήσει και συγγνώμη, όταν σφάλλει.”
Οντως! Εχει δίκαιο ο κ. Διονυσίου! Υπάρχει διάχυτη γύρω μας η επιλεκτική σιωπή και η επιλεκτική κριτική για τα κακώς κείμενα στην Εκκλησία.
Ελάχιστοι κρίνουν με βάση το Ευαγγέλιο. Οι πλείστοι κρίνουν σύμφωνα με τα προσωπικά τους συμφέροντα και τις γνωριμίες τους.
Ο Σεβασμιότατος Φθιώτιδος - ικανός και καλός κατά τα άλλα ιεράρχης -, δεν ακούγεται να μιλά για τα θέματα του Οικουμενισμού και έχει δώσει στο παρελθόν δείγματα συμπάθειας προς τον Νεοβαρλααμισμό.
Γι’ αυτό καλό είναι να ακούμε τη φωνή του για όλα τα θέματα και όχι μόνον για ορισμένα. Επιβεβλημένο είναι να διέπουν απροσωπόληπτες αρχές τις προτεραιότητές του.
Αν οι παραδοσιακοί ιεράρχες - όπως ο Σεβ. Φθιώτιδος - δεν μιλούν όταν “Θεός το κινδυνευόμενον”, ποιος θα μιλήσει; Ο Σεβ. Μεσσηνίας κ. Σαββάτος;
Διερωτόμαστε μόνον για τον άγνωστό μας κ. Λεόντιο Διονυσίου.
Μήπως το ερώτημα που θέτει στον Αγιο Φθιώτιδος θα έπρεπε να απασχολήσει και τον ίδιο;
Από ότι τουλάχιστον προσέξαμε δεν τον απασχολεί η ασυνέπεια άλλων παραγόντων όπως λ.χ. του κακόδοξου Αρχιμανδρίτη Δανιήλ Αεράκη.
Πώς να εξηγήσουμε αυτή την επιλεκτική σιωπή του κ. Διονυσίου; Ως στάση αμεροληψίας και απροσωποληψίας ή ως ανενδοίαστη προσχώρηση στο στρατόπεδο των ανθρώπων της “επιλεκτικής σιωπής” για την οποία μέμφεται - και δικαίως - τον Αγιο Φθιώτιδος;
No comments:
Post a Comment