Sunday, March 25, 2012

Ο ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΜΑΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ



Ο "ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟΣ" ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ ΜΑΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ενα από τα ιστολόγια, που ελέγχει ο σατανικός και σοβαρά παρανοικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης, παραθέτει είδηση που αφορά την προεκλογική εκστρατεία που κάνει ο σεβαστός μας Γέροντας π. Βασίλειος Βολουδάκης καθ’ άπασαν την Ελληνική επικράτεια, με πρόσχημα την παρουσίαση βιβλίου του.

Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα της είδησης και των σχολίων που συνόδευσαν την ανάρτηση, και αφήνουμε τους αναγνώστες να εξάγουν τα συμπεράσματά τους.

Δεν μπορούμε να σχολιάσουμε εν εκτάσει όλα όσα αναφέρονται στην είδηση, αλλά δεν μπορούμε να αντιπαρέλθουμε εν σιωπή την κακοήθη διαστροφή των αντιρρήσεων που προβάλαμε για το Μακρακιστικό κόμμα “Κοινωνία” , που ίδρυσε και ουσιαστικά ηγείται ο π. Βασίλειος Βολουδάκης.

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
_________

ΟΥΔΕΠΟΤΕ είπαμε ότι είναι κακό πράγμα συνειδητοί χριστιανοί να συγκροτήσουν κόμματα.

Το αντίθετο από χρόνια λέμε. Οτι ως χριστιανοί έχουμε ευθύνη για τα πολιτικά δρώμενα. Γι’ αυτό και χαιρετίζουμε την κάθοδο στον εκλογικό στίβο ανθρώπων με χριστιανικές αρχές, οι οποίοι είναι εντεταγμένοι στα ήδη υπάρχοντα κόμματα ή σε άλλα που θέλουν να συγκροτήσουν.

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΙ
____________

Ούτε αν έχουν μεγάλη απήχηση ή μικρή αυτά τα κόμματα μας ενδιαφέρει. Αν νομίζουν ότι με τη δημιουργία νέου κόμματος θα βοηθηθεί η πατρίδα μας ουδέποτε θα τους αποθαρρύνουμε, επειδή είναι λίγοι.

Ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να κατέρχεται στις εκλογές και να ζητά την ψήφο του λαού. Αυτή είναι η βασική αρχή του δημοκρατικού πολιτεύματος.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ
____________

Επίσης! Ουδέποτε είπαμε ότι οι κληρικοί δεν πρέπει να ελέγχουν τους κοσμικούς άρχοντες όταν παρεκτρέπονται.

Οχι μόνο δεν αποτρέψαμε κανένα κληρικό να ελέγχει τους κοσμικούς άρχοντες, αλλά και τον επαινούμε εκ βαθέων όταν το κάνει.

Αλλο είναι που είπαμε και ορισμένοι “ποιούν την νήσσαν” και διαστρέφουν κατάφωρα τα λεγόμενά μας.

Οι κληρικοί απαγορεύεται ρητά και κατηγορηματικά και με την απειλή καθαίρεσης από 7 κανόνες Οικουμενικών Συνόδων να συμμετέχουν στα πολιτικά πράγματα.

ΟΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
____________

Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης όμως
1.) Εξήγγειλε την ίδρυση του κόμματος "Κοινωνία".
2.) Είναι ο ουσιαστικός του πρόεδρος από τα παρασκήνια.
3.) Ενεργεί ως ο εκπρόσωπος του κόμματος.
4.) Είναι ο θεωρητικός του κόμματος.
5.) Εχει μεταβάλει τις συνάξεις του Ιερού ναού του Αγίου Νικολάου Πευκακίων σε τόπο προσηλυτισμού ψηφοφόρων του κόμματός του.
6.) Προσφωνεί ή βρίσκεται στο προεδρείο κομματικών συγκεντρώσεων.
7.) Πραγματοποιεί προεκλογικές εκστρατείες για το κόμμα του υπό το πρόσχημα της παρουσίασης του βιβλίου του κοκ.

Αρα ο σεβαστός μας Γέροντας έρχεται σε σαφέστατη αντίθεση με τους κανόνες και την παράδοση της Εκκλησίας.

ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ
__________

Αλλά το κακό με τον σεβαστό μας Γέροντα π. Βασίλειο Βολουδάκη δεν μένει μέχρις εδώ.

Πάει πολύ βαθύτερα.!

Για να δικαιολογήσει την εμφανώς αντικανονική του συμπεριφορά καταφεύγει στην παπική αίρεση ότι η πηγή της κοσμικής εξουσίας προέρχεται δήθεν απο την εκκλησιαστική εξουσία.!!!

Δηλαδή υιοθετεί τη σχετική διδασκαλία του Παπισμού και γίνεται κήρυκας "παποκαισαρικής" αίρεσης.!!!

ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ
____________

Και κάνει και κάτι άλλο εντελώς απαράδεκτο και κακόδοξο.

Ταυτίζει το Χριστό και την Εκκλησία με το κόμμα του. “Χριστόν ή Βαρραβάν” είναι το σύνθημά του. Το κόμμα του ισχυρίζεται αποτελείται “από ανθρώπους που εχουν μέσα τους τον Χριστον και αντιπροσωπεύουν τον ΧΡΙΣΤΟΝ”!!!.

Το κόμμα του "αντιπροσωπεύει τον Χριστόν;!!!" Κύριε ελέησον! Αυτό κι αν είναι αίρεση!

Μιλάμε δηλαδή για καθαρές κακοδοξίες τις οποίες ο σεβαστός μας Γέροντας π. Βασίλειος Βολουδάκης οφείλει πάραυτα και αμελλητί να αποκηρύξει, όπως οφείλει να σταματήσει την εκ του προσκηνίου και την εκ του παρασκηνίου ποδηγέτηση της “Κοινωνίας”.

Στη συνέχεια παραθέτουμε αποσπάσματα του σχολιασμού που εγινε στη σχετική ανάρτηση.
*****

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
____________

Οι καιροί ου μενετοί.

Φθάσαμε ήδη στα έσχατα όρια και απαιτούνται άμεσες λύσεις.

Η λύση και οι λύσεις, βρίσκονται στα χέρια του λαουύ.

Θα ψηφίση και πάλι ο λαός τον Βαρραβάν να απελευθερωθη;

΄Η τον Χριστόν;

Μέχρι σήμερα όλοι οι χριστιανοί της Πατρίδος μας ψηφίζουν ΒΑΡΡΑΒΑΝ.

Γι’ αυτό και ο κατήφορος των πάντων, δεν σταματάει.

Θα θελήσουν σήμερα, σε λίγες μέρες, να ψηφίσουν τους ανθρώπους που έχουν μέσα τους Χριστόν και αντιπροσωπεύουν τον ΧΡΙΣΤΟΝ;

Ιδού το πελωρίων διαστάσεων ερώτημα.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.

Ωρα ημάς εξ ύπνου εγερθήναι.

Χριστόν ή Βαρραβάν;

*****

ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ
________

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε:

Να ψηφίσουμε Χριστόν; Τι πάει να πει να ψηφίσουμε Χριστόν;

Ο Χριστός δεν ψηφίζεται, ζείται.

Θεωρούμε, ότι η έκφραση είναι λάθος.

Επίσης:

Τόσον η κοσμική εξουσία, όσον και η εκκλησιαστική εξουσία είναι εκ Θεού.

Από πότε η πολιτική εξουσία πηγάζει από την εκκλησιαστική; Ας δούμε τι λένε τα κείμενα:

Για την υποταγή των χριστιανών στην κοσμική εξουσία (στον Καίσαρα) έχουμε πάμπολλες αναφορές. Χαρακτηριστικές είναι οι αναφορές του Παύλου και του Πέτρου: «Πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω. ου γαρ εστιν εξουσία ει μη υπό Θεού. αι δε ούσαι εξουσίαι υπό του Θεού τεταγμέναι εισίν. ώστε ο αντιτασσόμενος τη εξουσία τη του Θεού διαταγή ανθέστηκεν. οι δε ανθεστηκότες εαυτοίς κρίμα λήψονται. οι γαρ άρχοντες ουκ εισί φόβος των αγαθών έργων, αλλά των κακών. θέλεις δε μη φοβείσθαι την εξουσίαν; Το αγαθόν ποίει, και έξεις έπαινον εξ αυτής. Θεού γαρ διάκονός εστί σοι εις το αγαθόν. εάν δε το κακόν ποιής, φοβού. ου γαρ εική την μάχαιραν φορεί. Θεού γαρ διάκονός εστιν, έκδικος εις οργήν τω το κακόν πράσσοντι. διό ανάγκη υποτάσσεσθαι ου μόνον δια την οργήν, αλλά και δια την συνείδησιν. δια τούτο γαρ και φόρους τελείτε. λειτουργοί γαρ Θεού εισιν εις αυτό τούτο προσκαρτερούντες. απόδοτε ουν πάσι τας οφειλάς, τω τον φόρον τον φόρον, τω το τέλος το τέλος, τω τον φόβον τον φόβον, τω την τιμήν την τιμήν» (Ρωμ. 13. 1-7). «Υποτάγητε ουν πάση ανθρωπίνη κτίσει δια τον Κύριον. είτε βασιλεί, ως υπερέχοντι, είτε ηγεμόσιν, ως δι’ αυτού πεμπομένοις εις εκδίκησιν μεν κακοποιών, έπαινον δε αγαθοποιών….. πάντας τιμήσατε, την αδελφότητα αγαπάτε, τον Θεόν φοβείσθε, τον βασιλέα τιμάτε» (Πέτρ. Α΄ 2. 13-17). «Πείθεσθε τοις ηγουμένοις υμών και υπείκετε. αυτοί γαρ αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών υμών ως λόγον αποδώσαντες» (Εβρ. 13. 17).
Τα τρία τελευταία κείμενα, είναι κείμενα «πολιτικής θεολογίας» και διδάσκουν τα εξής:
1.- Υποταγή στους πολιτικούς άρχοντες. Το ίδιο διδάσκει και η Π. Διαθήκη: «Γιέ μου, να σέβεσαι τον Κύριο και το βασιλιά και με τους ταραξίες να μην ανακατεύεσαι. Γιατί άξαφνα η συμφορά τους θα φανεί και ποιος να ξέρει τι καταστροφές θα προκληθούν από τον ένα κι απ’ τον άλλο» (Παροιμ. 24. 21-22).
2.- Ο χριστιανός πρέπει να υποτάσσεται στους άρχοντες για λόγους συνειδήσεως και όχι από φόβο.
3.- Η κοσμική εξουσία είναι εκ Θεού. Το ίδιο καταγράφεται και στην Π. Διαθήκη: «Η εξουσία της γης είναι στα χέρια του Κυρίου, κι αυτός τον άνθρωπο που πρέπει θ’ αναδείξει πάνω της, όταν θα ‘ρθεί η στιγμή» (Σοφ. Σειρ. 10. 4).
4.- Σκοπός της εξουσίας είναι να κρίνει με δικαιοσύνη τους πολίτες.
5.- Η πολιτική εξουσία είναι όργανο του Θεού και υπηρετεί το θείο σχέδιο για τον κόσμο και η πληρωμή των φόρων είναι θεμιτή.
6.- Ο αντίθετος στην πολιτική εξουσία είναι αντίθετος στη βουλή του Θεού
7.- Ο άρχοντας εκτελεί τα καθήκοντά του με χαρά και όχι με γογγυσμό.
8.- Δεν υπάρχει φόβος στην πολιτική εξουσία από τους υπάκουους πολίτες.
9.- Η χρήση βίας από την πολιτική εξουσία είναι ανεκτή.

Πουθενά και σε κανένα αγιογραφικό ή αγιοπατερικό κείμενο δεν αναγράφεται, ότι η πολιτική εξουσία πηγάζει από την εκκλησιαστική εξουσία. Αυτό το τελευταίο είναι παπικό δόγμα και εφευρέθηκε για να στηρίξει και την κοσμική εξουσία του Πάπα.

ΙΚ

*****

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΡΘΡΟ
____________

Δεν βλέπω που είναι το αντιχριστιανικό, το περίεργο, το αντικανονικό, να θέλουν κάποιοι Χριστιανοί να κατέλθουν στην πολιτική κονίστρα με ένα κόμμα με χριστιανικές αρχές και να ζητούν την ψήφο του χριστιανικού λαού. Το περίεργο είναι η πολεμική εναντίον τους αντί να τους συγχαρούν.

Αν τους εμπιστεύεται ή όχι ο λαός είναι άλλο θέμα, διότι μπορεί να μην τους ξέρει, μπορεί ο λαός να υποκύψει στην τηλεοπτική επιβολή, κ.λπ.

No comments:

Post a Comment