Tuesday, August 19, 2014

ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΥΠEΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ή ΑΥΤΟΑΦΑΝΙΣΜΟΣ;



ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΥΠEΡΗΦΑΝΕΙΑΣ  
ή ΑΥΤΟΑΦΑΝΙΣΜΟΣ;

Του Πανοσ. Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρου
======

“...Μέσα στη μοναξιά μου διερωτώμαι. Μήπως τελικά η πολύχρωμη παρέλαση αποδειχθεί “Πύρρειος νίκη” για τον χώρο μας, κάτι δηλαδή που ήδη το βιώνουμε;”....
Αυτά επέλεξα  να σας μεταφέρω από την όντως δραματική και αρκούντως αποκαλυπτική επιστολή που έλαβα. Φυσικά καταγράφει και αρκετά άλλα που συγκλονίζουν και αφαιρούν όχι και τόσο κομψά το ροζ και σε όλες του τις αποχρώσεις “φυσιολογικό προσωπείο”. Και τέλος αποτυπώνει τα “εις εαυτόν” παράπονα, φέροντας την υπογραφή:

“Μια ταλαίπωρη ψυχή που οίδε και συνεχίζει να γνωρίζει “άστεα πολλά” με έδρα την “Πεντάπολη”.

Δεν αντέχω όμως στον “πειρασμό” και θα σας μεταφέρω την κατακλείδα των γραφομένων:

“...Δεν γνωρίζω, όντως δεν γνωρίζω τι μου συμβαίνει, τι να υποθέσω και τι να πω. Κάποιες στιγμές νομίζω πως βλέπω μπροστά μου, μέσα σε ζοφερό φόντο μια σειρά από σβησμένα άσπρα και παγωμένα κεριά που μου δημιουργούν μια ατμόσφαιρα θανάτου... Άρα η απαίσια αυτή σειρά των κεριών και η φοβερή δυσωδία που σκορπίζουν, είναι τα καλύτερά μου χρόνια που περνούν και χάνονται δίχως να το συνειδητοποιώ; Ώστε λοιπόν είμαι τόσο μπερδεμένος στον λαβύρινθο της επιλογής μου; Και το ακόμα οδυνηρότερο, θα βρεθεί έστω και ένας να καταλάβει;...” 

Υ.Γ.: Για δε την αντιγραφή, χειρ π. Ιωήλ.

No comments:

Post a Comment