Monday, March 5, 2012

"ΓΙΝΩΣΚΕΙΣ Α ΑΝΑΓΙΝΩΣΚΕΙΣ" ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΕ ΜΥΡΩΝ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ;


“ΓΙΝΩΣΚΕΙΣ Α ΑΝΑΓΙΝΩΣΚΕΙΣ” ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΕ ΜΥΡΩΝ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ: «Εγώ εξηγώ την Γραφήν και σεις, εμείς δηλαδή όλοι, βλέπουμε τους πολυελαίους! Οπότε οποία αμέλεια!» ανέφερε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μύρων Χρυσόστομος, στο κήρυγμά του κατά τη διάρκεια του Πατριαρχικού και Συνοδικού Συλλείτουργου στο Φανάρι, αναφορικά με την Ημερίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς, για τη “μεταπατερική” θεολογία.

ΣΧΟΛΙΟ: Τους αδικείτε, Σεβασμιότατε, αυτούς που κοιτούν τους πολυελαίους όταν ακούν κηρύγματα που προβαίνουν στον εξωφρενικό ισχυρισμό ότι συνιστά “κατάκριση” και “καταλαλιά” ο έλεγχος προδοτικών για την Ορθοδοξία Συμφωνιών - όπως του Μπαλαμάντ και του Σαμπεζύ -, κακόδοξων κοινών κειμένων της κοινής επιτροπής Παπικών και Ορθοδόξων - όπως της Ραβέννας, του Πόρτο Αλέγκρε και της Ελούντας;

Οταν διαπιστώνουν ότι απροκάλυπτες κακοδοξίες διέπουν την πρακτική των διαλόγων που διεξάγουν οι Οικουμενιστές - όπως είναι η θεωρία της “διηρημένης” Εκκλησίας, η “θεωρία των κλάδων,” η θεολογία των “αδελφών Εκκλησιών”, η θεολογία των “δύο πνευμόνων”;

Πώς να δεχτούμε, Σεβασμιότατε, τη διαστροφική ερμηνευτική των Ιερών Κανόνων για να δικαιολογηθούν οι οικουμενιστικοί σχεδιασμοί του Φαναρίου για την αποδοχή του παπικού πρωτείου;

Πώς να δικαιωθεί η συνεχής καταπάτηση των Ιερών Κανόνων που απαγορεύουν αυστηρά και επί ποινή καθαιρέσεως την συμπροσευχή με αιρετικούς και αλλόθρησκους;

Πώς να μην αγανακτήσει η συνείδησή μας με την ισότιμη συμμετοχή πολλών Ορθοδόξων Εκκλησιών στο ΠΣΕ, το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Αιρέσεων, που καταστρατηγεί στην πράξη την πίστη ότι η Εκκλησία είναι Una Sancta;

Αυτά Σεβασμιότατε τα θεωρείτε “κατάκριση” και “καταλαλιά;

*****

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ: Γι’ αυτό και λέγει ο ίδιος Πατήρ (εννοεί τον Ιερό Χρυσόστομο) «αν έχης κάτι καλό για κήρυγμα ανέβα στο Θρόνο, αν όχι καλύτερα να σιωπάς!».

ΣΧΟΛΙΟ: Αυτό λέμε και εμείς Σεβασμιότατε! Αν ο έλεγχος των αιρέσεων ονομάζεται “καταλαλιά” και “κατάκριση” τότε καλύτερα να σιωπάτε παρά να ανεβαίνετε στον άμβωνα.

*****

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ: “Παραδείγματα οι συμπεριφορές ζηλωτών, παλαιοημερολογητών, «υπερμάχων της Ορθοδοξίας» πανεπιστημιακών καθηγητών και οίτινων άλλων...”

ΣΧΟΛΙΟ: Σεβασμιότατε! Καταρχήν γιατί συγχύζετε τους αιρετικούς και σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες με τους παραδοσιακούς πιστούς, οι οποίοι αγωνίζονται και θα αγωνίζονται ΠΑΝΤΟΤΕ εντός της Εκκλησίας, για να μην παραχαράσσονται τα "αιώνια όρια α έθεντο οι πατέρες ημών;"

Αυτή η σύγχυση (παραδοσιακών πιστών και σχισματικών Παλαιοημερολογιτών) είναι καρπός άγνοιας εκ μέρους σας ή ηθελημένης διαστροφής της αλήθειας για να μπορέσετε με συκοφαντία να εξουδετερώσετε όσους ασκούν κριτική εναντίον της "παναίρεσης" του Οικουμενισμού;

Επιπλέον! Εσείς μιλάτε Σεβασμιότατε για σχισματικούς, ενώ δεν διστάσατε να πάτε να ευλογήσετε τους Σχισματικούς της Εσφιγμένου, που έχουν κάθε είδους εκκλησιαστική κοινωνία με την παρασυναγωγή του Κιούση (και τώρα Αχαίας Καλλίνικου);

Αλλωστε δεν αρχίσατε το κήρυγμά σας με το ρητό του Ιερού Χρυσοστόμου: “Μάθωμεν καλόν μάθημα, ἀγαπητοί, μή μόνο μή καταλαλεῖν, ἀλλά μηδέ ἀκούειν καταλαλιάς. Δεινόν γάρ κακόν ἡ καταλαλιά, ἀκατάστατον δαιμόνιον, μηδέποτε εἰρηνικόν τόν ἄνθρωπον ἀπεργαζόμενον.» (Ἱ. Χρυσοστόμου, PG 55,633δ΄); Γιατί το ξεχάσατε στη μέση του κηρύγματός σας και δεν κάνατε στην ουσία τίποτα άλλο από το να στολίζετε με χαρακτηρισμούς και να κατακρίνετε τους παραδοσιακούς πιστούς;

*****

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ: «Αν μεν ουν έχεις τι χρήσιμον ειπείν, άνοιξον τα χείλη, αν δε μηδέν αναγκαίον η, σίγει. Βέλτιον γαρ.» (Ι. Χρυσοστόμου, PG 49,237).”

ΣΧΟΛΙΟ: Βέλτιον σίγει Σεβασμιότατε! Ουδεμία περί τούτου αμφιβολία!

Πού εκ του αιώνος ηκούσθη ποτέ ότι ο έλεγχος των κακοδοξιών και η διαμαρτυρία για την καταπάτηση των Ιερών Κανόνων συνιστά “κατάκριση” και “καταλαλιά” και μάλιστα “θεσμών”, όπως ανακριβώς ισχυριστήκατε;

Ποιος είναι αυτός που διαμφισβήτησε τους "θεσμούς" Σεβασμιότατε; Ο π. Θεόδωρος Ζήσης που τον έβαλε ο αείμνηστος Χριστόδουλος σε αργία επειδή υπερασπίστηκε τα δικαιώματα του Φαναρίου;


*****

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ: “Ενώ εμείς σήμερα δεν κάμουμε τίποτε άλλο παρά να ακούμε και να διαβάζουμε αυτά που εκσφενδονίζουν προκατηλειμμένα άρρωστα μυαλά!”

ΣΧΟΛΙΟ: Σεβασμιότατε! Δεν είστε εσείς που είπατε στο κήρυγμά σας: “Άλλωστε ο προσωπικός λόγος φανερώνει το ποιόν του ανθρώπου!” Πάλιν ξεχάσατε σε λίγες γραμμές τα λόγια σας και δίνετε αυτούς τους μη κόσμιους χαρακτηρισμούς και μάλιστα από άμβωνος την ώρα της Θείας Λειτουργίας;

*****

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ: “Δεν επιτρέπεται, καίτοι έχει καταντήσει μόδα, να ελέγχει και να επιτιμά ο οιοσδήτις θεσμούς, πράγμα το οποίον και αυτό ίσως θα επετρέπετο μόνο σε ανεπίληπτους κατά τον βίον ανθρώπους, σε έχοντας ηλικίαν κατάλληλον, κύρος σεβαστής προσωπικότητας κλπ.... Άλλωστε ο προσωπικός λόγος φανερώνει το ποιόν του ανθρώπου! Αλλά τι να κάμουμε αφού ο Θεός επιτρέπει να συκοφαντούνται και να αδικούνται και οι δίκαιοι;”

ΣΧΟΛΙΟ: Αυτό το “οιοσδήτις”, Σεβασμιότατε, μας έχει κουφάνει.!

Ποιος είναι ο “οιοσδήτις”, Σεβασμιότατε, που δεν είναι “ανεπίληπτος κατά τον βίον, που δεν έχει ηλικία κατάλληλον, κύρος σεβαστής προσωπικότητας;”

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς; Ο Αγιος Γλυφάδας; Ο Αγιος Κυθήρων; Ο εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου; Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου; Ο π. Γεώργιος Ζήσης; Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός; Ο Καθηγητής Δημήτριος Τσελεγγίδης; Ο Προηγούμενος του Μεγάλου Μετεώρου;

Ποιοι είναι αυτοί που σας συκοφαντούν και που σας αδικούν Σεβασμιότατε; Ποιόν εξ υμών συκοφαντούν και για ποιο πράγμα; Εχετε την καλωσύνη να μας διευκρινίσετε;

Και ποιος είναι αυτός ο δίκαιος που συκοφαντείται και αδικείται;

Ο Παναγιότατος, ο οποίος παραβαίνει συστηματικά και προκλητικά τους Ιερούς Κανόνες που απαγορεύουν τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς και του αλλόθρησκους και που μόλις προχθές έδωσε πιστοποιητικό ορθοδοξίας στον κήνσορα της “διηρημένης” Εκκλησίας;

Ο Μητροπολίτης Περγάμου, ο οποίος, συν τοις άλλοις, προωθεί τη διαστροφική ερμηνευτική περί πρωτείου σε μια Αυτοκέφαλη Εκκλησία για να κάνει αποδεκτό το παπικό πρωτείο, ο και εισηγητής της κακόδοξης “βαπτισματικής” θεολογίας, ο πρωτεργάτης των κακόδοξων κειμένων της Ραβέννας, του Πόρτο Αλέγκρε και της Ελούντας;

Ο κ. Φειδάς, που χρησιμοποίησε όλη την επιρροή του για να προωθήσει την αιρετική συμφωνία του Σαμπεζύ και ανέπτυξε πρωτοφανή διαστροφική ερμηνεία των Ιερών Κανόνων για να μας πείσει ότι οι Ιεροί Κανόνες δεν απαγορεύουν την συμπροσευχή με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους;

Οι προτεσταντίζοντες Αγουριδικοί της Θεσσαλονίκης, οι “Ακαδημαικοί” του Βόλου και οι “Συναξιακοί” της Αθήνας που πιστεύουν στη “συναφειακή”, “μεταπατερική” και “αντιπατερική” θεολογία;

Γιατί δεν μας λέτε επιτέλους ποιος αδικείται και ποιος συκοφαντείται από την κριτική των αντιοικουμενιστών;

No comments:

Post a Comment