Wednesday, October 31, 2018

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΙΡΕΜΕΝΟΣ;



Οι εκκλησιαστικοί ιστορικοί στο μέλλον θα διερωτούνται για ποιο λόγο ο γνωστός και μη εξαιρετέος Νεορθόδοξος κληρικός π. Φιλόθεος Φάρος δεν καθαιρέθηκε μετά από όσα ξεδιάντροπα και κακόδοξα γυμνή τη κεφαλή κατ' εξακολούθηση λέγει και γράφει.

Δυστυχώς οι άγιοι αρχιερείς για άλλα τυρβάζουν και μεριμνούν (πολυεαρχιερατικα συλλείτουργα, κυριότητα του κτήματος Προμπονά και άλλα συναφή της ίδιας σπουδαιότητας).

Η Ιεραρχία υπνώττει τον νήδυμον, ενώ η αφρόκρεμα της Nεορθοδοξίας και του Νεονικολαιτισμού διδάσκει απροκάλυπτα ανατροπή της διδασκαλίας του Ευαγγελίου.

Και να φανταστεί κανείς ότι τον αχαρακτήριστο αυτό κληρικό πίεζε ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ για να τον εκλέξει Μητροπολίτη.

Ας το δουν αυτά όσοι αφελώς θεωρούν συντηρητικό, παραδοσιακό και αντιοικουμενιστή τον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ.

5 comments:

  1. Αυτοί που λένε αυτά για τον μακαριστό Σεραφείμ , έχουν απλά την γούνα τους καμμένη .....

    Δεν ήταν αντιοικουμενιστής . Ηταν άξεστος γι αυτό μπορούσε νά κανει μικρό κακό .Μέ ένα " άντε ρέ ! " ξεμπέρδευε μέ την θεολογία ! Δηλαδή ήταν το αντίθετο του Ναυπάκτου ! Στό εξής μπορούμε νά χρησιμοποιούμε τον Ναυπάκτου ως μέτρο σύγκρισης ή μέτρησης .

    Έφυγε και ο " αγιοπελαγίτης ", μας έλεγε κανένα νόστιμο και γελούσαμε ! Το ερώτημα είναι τί κάνει ο Θεός . Γελά μαζί μας ή οργίζεται άραγε ;

    ReplyDelete
  2. Συγγνώμη , δεν εννοώ οτι ο Ναυπάκτου είναι καλλιεργημένος και γνωρίζει την θεολογία , γι αυτό μπορεί νά κάνει μεγάλο κακό ! Όχι ! Άν εννοούσα αυτό θα αναφερόμουν σε κανένα άλλο λαμπρό πνεύμα Απλά ο Ναυπάκτου δεν ξέρω γιατί βοηθά τους συνειρμούς μας , ώστε νά τον χρησιμοποιούμε ως μονάδα μέτρησης της παραδοξότητος . Αλλωστε ήταν μέσα στην λίστα που εξεικόνισε ο γέρων Γρηγόριος ο αγιοπελαγίτης μέ εκείνο το παροιμιώδες πρώτο κείμενό του , που μας ξάφνιασε !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ποια λίστα αναφέρεστε, κυρία Λωρίτου ? Και ποιο είναι αυτό το πρώτο κείμενο του αρχιπελαγίτη ? Διάβασα όσα κείμενά του βρήκα στις ιστοσελίδες της κατάνυξης και του Τελεβάντου, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τόσες λεπτομέρειες. Μήπως να μας δίνατε μια παραπομπή ?

      Delete
    2. Το κείμενο επιγράφεται «η δασκάλα μου η μάμμη μου» και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ: https://www.vimaorthodoxias.gr/egrapsan-s-emas/grigorios-o-archipelagitis-sto-vima-orthodoxias-i-daskala-mou-i-mammi-mou/

      Delete
  3. Την ευχή σας πάτερ !

    Σας δίνω μία διεύθυνση αυτή που μπόρεσα νά βρώ στό παρόν ιστολόγιο . Απο την ημερομηνία ίσως θα μπορούσατε νά βρείτε το άρθρο του γέροντα Γρηγορίου και σε άλλα ιστολόγια ή απο την πηγή τους, που εγώ δεν ξέρω ποιά είναι . Στό παρόν ιστολόγιο υπάρχει σχολιασμός του κ. Τελεβάντου και δικός μου . Η ετικέτα του είναι μέ το όνομα Γρηγόριος Δοχειαρίου στο νούμερο 71.

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2017/08/blog-post_13.html?m=0

    Σε κάθε περίπτωση όλα λέγονται μέ μία διάθεση χιούμορ . Ελπίζω αυτό νά γίνεται αντιληπτό . Διευκρινίζω οτι η παραπάνω αναφορά μου στον Ναυπάκτου ως " μονάδα μέτρησης " της αγιότητος ή της θεολογίας ή της παραδοξότητος γίνεται επειδή και άλλη φορά έτυχε νά τον χρησιμοποιήσω για νά αποτυπώσω την εκκλησιαστική μας παραδοξότητα μέ τίτλο " κατάστικτος τοις μώλωψι " .Μήν μέ ρωτήσετε γιατί . Γιατί έτυχε . Εάν υπάρχει σκανδαλισμός ή ενόχληση του ιδίου ή ανθρώπων που τον αγαπούν , πείτε τό μας νά ανακαλέσουμε . Και εγώ υπολήπτομαι και αγαπώ τον σεβασμιότατο Ναυπάκτου . Την ευχή σας !

    ReplyDelete