Monday, December 4, 2017

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ


ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ.

ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ, ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΩΣΣΙΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟ, ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗ, ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΕΡΒΙΑΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΝΑΟ ΣΤΗ ΡΩΣΣΙΑ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ".

ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑΝ ΝΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΔΑΝΙΗΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟ.

ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ; 

ΙΣΩΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΕΝΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ.

ΓΙ' ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΘΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;!

2 comments:

  1. Δεῖτε τὸ κ. Παν. Τελεβάντο μου καὶ ἀπὸ μιὰ ἄλλην ὁπτικήν: εἰκάζω, ὅτι, ἐξ αρχῆς θὰ ἤθελαν νὰ τοιχογραφήσουν μὲ ψηφιδωτὸν ΜΟΝΟΝ τὸν πανσλαβιστὴν Πατριάρχην τῆς Ρωσσίας κ. Κύριλλον ἤ, ἄντε καὶ τοὺ ὑπολοίπους Σλαβους Πατριάρχες, ἀλλὰ μετὰ ἐσκέφθησαν, ὅτι πρέπει νὰ τοιχογραφήσουν καὶ τὸν Πατριάρχην Ἀντιοχείας κ. Ἰωάννην.

    Καὶ κάπου ἐκεῖ, γεννήθηκε, μᾶλλον, τὸ δίλλημα τὶ θὰ κάνουν μὲ τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην... καὶ ἀπεφάσισαν νὰ τὸν τοιχογραφήσουν παρά τῷ πλευρῷ (κάπως ὑποτιμητική θέσις) τοῦ ἱεροῦ ναοῦ λὲς καὶ δὲν εἶναι ἡ προσωποτοιχογραφία (τὸ πρόβλημα εἶναι, ὅτι ὄντως τοὺς ἁγιογραφήσαν, ἄνευ μὲν φωτοστεφάνου, ἀλλὰ δὲ μὲ χρυσόλαμπρη δόξα σημαινωμένη ἐκ τοῦ χρυσοῦ ψηφιδωτοῦ ποὺ περιβάλλει τὴν εἰκόνα τους) τινὸς ἱστορικοῦ προσώπου ἀλλὰ κανενὸς καλλωπιστικοῦ σκίτσου, γλάστρας ἤ κ.ἄ. πράγματος.

    Ἐμμέσως πλὴν σαφῶς ὁ ἐθνοφυλετισμὸς τῶν Ρώσσων εἶναι καλπάζον καρκίνωμα ὤστε νὰ μὴ ἀποδίδουν τὰ ἴσα πρεσβεία τιμῆς καὶ τὴν τυπικὴ πρωτοκαθεδρία στὸ Οἰκουμενικὸν μας Πατριαρχεῖον.

    Τὶ θὰ τοὺς ἐχαλοῦσε, λόγου χάρη νὰ κάνουν ὡς ψηφιδωτὸν ἐξωτερικοῦ χώρου (καὶ ἄνευ τῆς χρυσοποίκιλτης δόξης τοῦ ἀκτίστου φωτὸς ποὺ ὑποδηλώνει τῆν «ντὲ φάκτο» ἁγιότητα τοῦ προσώπου) τὶς εἰκόνες τῶν δεκαπέντε Προκαθημένων;

    Βέβαια ἄν κανεῖς ἀναλογιστεῖ καὶ τὸ ἄλλο σημείον, πέραν τοῦ κενοφανοὺς σλαβικοῦ νεωτερισμοῦ ἐπὶ τῆς ἁγιογραφίας, ὅτι οἱ ἐν λόγῳ Προκαθήμενοι τοιχογραφήθησαν ΕΚΤΟΣ τοῦ ἱεροῦ Ναοῦ τοῦτο εἶναι δηλωτικὸν, καὶ ὡς γνωστὸν συμβολικὸν, διότι τὰ πάντα εἰς τὴν Ἐκκλησία σχεδόν εἶναι Σύμβολα, γιὰ τὴν γκάφα ποὺ περιέπεσαν οἱ νόες ποὺ τὸ ἐσκαρφίστησαν.

    Τὶ δήλαδή;

    Ὅτι στὴν μεταΚολυμπάριον χρονικὴν στιγμὴ που διαβιοῦμεν, εἰρήσθω ἐν παρόδῳ ὅτι κάποτε ὁ Μέγας Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ἀποκαλοῦσε τοὺς ἀναξίους και πανούργους συλλειτουργούς του, ὡς κερκοπιθήκους (δηλ. ἀνθρωπόμορφα πιθηκάρια ὅπου πιθηκίζουν αδιαλλείπτως τὴν κάθε πανουργία τοῦ Διαβόλου), ἐπανέρχομαι στὸ σήμερα, ὅπου οἱ δέκα ἀρχιΟικουμενιστὲς Προκαθήμενοι ὅπου συνυπογράψαν τα κακόδοξα Κείμενα, ἐξάπαντος ἄριστοι τῶν ἀρίστων μιμητὲς τῶν Βατικάνειων συνόδων, τοὺς ἀξίζει μία ἱστορικὴ ἱστόρησις σὲ καλλωπιστικὲς τοιχογραφίες, ἀλλὰ ἐπισημαίνω ἐκτὸς τοῦ ναοῦ ἤ στὸ δάπεδο τοῦ προθάλαμου, εἴτε στὸν προαύλιον χῶρο.

    Διότι, πρόκειται γιὰ ἐκκλησιαστικοὺς ἀνθρώπους ὅπου προσυπόγραψαν τὴν παραχάραξη, τὴν ἀλλοίωση τὴν σχετικοποίηση καὶ τὴν διαστροφὴ τῆς Πίστης μας.

    Συνεπὼς ὁ χῶρος ποὺ τοὺς ἀρμόζει εἶναι ἐκτὸς τῶν ἱερῶν Ναὼν, δηλαδή ἐκτὸς Ἐκκλησίας, εἴτε στὸ δάπεδον, γιὰ νὰ γίνει ἡ ἀρνητικὴ ἱστόρησις καὶ ὑπενθύμισις τῶν προσώπων τους, ὅπως γίνεται στὰ περῖ τοῦ Ἰούδα τοῦ Ἰσκαριώτη, τοῦ Ἀρείου κ.ἄ. κληρικῶν ποὺ ἔβλαψαν τὴν Ὀρθόδοξη Καθολικὴ Ἐκκλησία.

    ReplyDelete
  2. Mή χειρότερα ! Δέν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο !

    ReplyDelete