Monday, December 18, 2017

ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΙ! Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΔΑΡΙΑ!



ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΙ! Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΔΑΡΙΑ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Μπακογιάννης δημοσίευσε, στη “Ρομφαία”, άρθρο που επιγράφει “Ο Διάβολος έχει πολλά ποδάρια”, απόσπασμα του οποίου δημοσιεύσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση.

Σ’ αυτό αναφέρει ότι ο πόλεμος κατά των αιρέσεων πρέπει να γίνεται χωρίς εμπάθεια εναντίον των αιρετικών και των Οικουμενιστών.

Ποιος θα μπορούσε ποτέ να διαφωνήσει με την ορθότατη αυτή διαπίστωση του π. Βασιλείου;

Αλίμονον, αν ο αγώνας εναντίον των αιρέσεων φουσκώσει τα μυαλά μας και νομίσουμε ότι είμαστε σπουδαίοι, απλά και μόνον επειδή κάνουμε το στοιχειώδες καθήκον μας για την πίστη μας. 

Αλίμονον, επίσης, αν η εμπάθεια εναντίον των αιρετικών και των Οικουμενιστών κυριεύσει την καρδιά μας. Ο χριστιανός εντέλλεται από τον Κύριο να μισεί την αμαρτία και την αίρεση, αλλά να αγαπά τον αμαρτωλό και τον αιρετικό.

Απολύτως ορθή είναι και η διαπίστωση του π. Βασιλείου ότι ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια.

Όντως! Ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια, επειδή μπορεί να μετασχηματίζεται ακόμη και σε φωτεινό άγγελο, για να πλανέσει τους πιστούς. 

Ο π. Βασίλειος επικέντρωσε την προσοχή του μόνον σε δύο τομείς. Στον κίνδυνο να πάρουν τα μυαλά αέρα όσων πολεμούν τον Οικουμενισμό και στον κίνδυνο να μισήσουν τους Οικουμενιστές και τους αιρετικούς.

Ο διάβολος, π. Βασίλειε, μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα από αυτά που αναφέρετε.

Μπορεί λ.χ. να βάλει κάποιους, οι οποίοι έχουν ανατραφεί μέσα σε κλίμα που αείποτε χαρακτήριζε έλλειψη διάθεσης Ομολογίας της πίστης μας, να συκοφαντούν τους αδελφούς τους ότι μισούν τους Οικουμενιστές, τους αιρετικούς και τους σχισματικούς, με μοναδικό στόχο να τους αποτρέψουν από τον καλό αγώνα της Ομολογίας.

Μπορεί, επίσης, να τους εξωθήσει να κάνουν κατηχητικό ταπείνωσης και αμνησικακίας στους αδελφούς τους, που αρνούνται να καταθέσουν τα όπλα της Ομολογίας της πίστεως, για να τους αναγκάσουν να σιγήσουν για τον Οικουμενισμό, επειδή στοχεύουν στην εξασφάλιση της εύνοιας των ισχυρών. Ο Θεός ξέρει για ποια ανομολόγητα ιδιoτελή συμφέροντα...

Μπορεί, προπαντός, ο διάβολος, π. Βασίλειε, να καθησυχάζει τη συνείδηση του ανθρώπου και να τον εξωθεί, εν ονόματι της ταπείνωσης, να αποβάλει το ομολογιακό φρόνημα ως άσχετο με την πνευματική ζωή.

Το ερώτημα, πάτερ Βασίλειε, είναι το εξής:

Οι αντιοικουμενιστές -ισχυρίζεστε- είναι εγωιστές και εμπαθείς.

Εσείς, βεβαίως, ουκ εστε ώσπερ οι λοιποί των ανθρώπων, άρπαγες, άδικοι, μοιχοί ή και ως ούτοι οι εμπαθείς και μνησίκακοι και υπερφίαλοι αντιοικουμενιστές.

Για ποιο λόγο, επομένως, δεν ακούγεται η δική σας απαθής, ταπεινή και αμνησίκακη φωνή, ώστε οι εμπαθείς και μνησίκακοι και εγωιστές να παραδειγματιστούν πώς να πολεμούν τον Οικουμενισμό; 

Γιατί, άραγε, οι απαθείς -όπως η σεβαστή Πανοσιολογιότητά σας- δεν ελέγχουν τον Οικουμενισμό και τις αιρέσεις;

Δεν γνωρίζουν ότι ο Κύριος είπε ότι όποιος Τον αρνηθεί ενώπιον των ανθρώπων θα τον αρνηθεί ενώπιον του Πατρός Του του εν τοις Ουρανοίς;

Παρέλκει, άραγε, η Ομολογία της πίστεως; Είναι είδος πολυτελείας; Είναι έργο μόνον των απαθών, των φωτισμένων και των θεούμενων ή μήπως είναι απολύτως υποχρεωτική για κάθε πιστό;

Βεβαίως και έχετε δίκαιο να μας επισημαίνετε τον κίνδυνο να μας πλανέσει ο διάβολος με τον εγωισμό και το μίσος κατά των Οικουμενιστών και των αιρετικών, αλλά ο διάβολος -όπως πολύ ορθά επισημαίνετε- έχει πολλά ποδάρια. Γι’ αυτό μην υποτιμήσετε τον κίνδυνο ο διάβολος να μας πλανά, όταν μας εξωθεί να σιωπούμε όταν “θεός το κινδυνευόμενο” ή ακόμη χειρότερο μας ξεσηκώνει να καρφώνουμε πισώπλατα τους αδελφούς μας που μάχονται τον καλό αγώνα της πίστεως.

Αναμένουμε, λοιπόν, π. Βασίλειε, να δούμε τα γεμάτα αγάπη, απάθεια και ταπείνωση άρθρα σας εναντίον του Οικουμενισμού και της Συνόδου της Κρήτης.

Αν δεν τα δούμε θα μας τυλίξουν μαύρες σκέψεις για τα κίνητρα της συγγραφής του άρθρου σας.

9 comments:

  1. Κοινότυπα λόγια παπάδων ! Τίποτα τό εκπληκτικό Τά έχουμε μάθει απ'έξω Τόσο ανιαρά που άν ανοίξουν τό στόμα τους ξέρουμε τί θα πούνε και μας πιάνει χασμουρητό Πρόσωπα βλοσυρά , ύφος αυστηρό ,βλέμμα ψυχρό , μούτρα χαλκομανίες κολλημένες στό τοίχο , πρόσωπα απρόσωπα Πού και πού σκάει κάποιο χαμόγελο , κάποια καλημέρα που σέ βαθμολογεί , σου λέει οτι περνάς δεν περνάς την βάση των κριτηρίων που σε καθιστούν άξιο για νά γυρίσω νά σέ κοιτάξω Οι ακτίνες του ήλιου σέ περιλούζουν μέ φώς , αλλά ο βλοσυρός άνθρωπος βρίσκεται σέ μία περίσκεψη Καταλαβαίνουμε οτι η νοηματική καί η σημειολογία βρίσκονται στή δόξα τους. Πολύ πρίν βγεί στίς τηλεοράσεις ήταν μέσα στόν κοινωνικό και εκκλησιαστικό βίο Μία κοινωνία μογιλάλων Δέν μπορείς παρα νά γίνεις καί σύ ένας εξπέρ της νοηματικής καί νά ανταποδώσεις τις φιλοφρονήσεις μέ μία .....κατιούσα Αν αυτά δεν είναι όλη η ακονισμένη τέχνη του διαβόλου για νά πτοήσουν τον άνθρωπο και νά κάμψουν την ψυχολογία του , τότε τί είναι ; Προσωπικώς αμφισβητώ οτι ο άγιος Μπρατσιανίνωφ είπε αυτά , που λέει ο παπούλης , για τά έσχατα χρόνια , που ξέρουμε οτι τό μαρτύριό τους θά είναι η ομολογία καί όχι οι μεγάλες αρετές Απλούστατα γιατί η ομολογία θα είναι το μαρτύριο της συνειδήσεως ίσως και του αίματος Περιττόν νά πούμε οτι οι οικουμενιστές αυτό τον ψυχολογικό πόλεμο τον έχουν κάνει επιστήμη Πρόσφατη είναι όλη αυτή η κουβέντα μέ πρωταγωνιστές τους ψυχιάτρους Δέν είναι λάθος νά πούμε οτι όλος ο πόλεμος γίνεται στό ψυχολογικό επίπεδο , στίς πλέον ευαίσθητες χορδές της προσωπικότητος του ανθρώπου Αλλοίμονο άν αυτός ο πόλεμος σέ βρεί μπόσικο Δέν είναι καιρός για αδύναμες καί ευάλωτες συνειδήσεις Ο πιστός άνθρωπος πρέπει νά ατσαλώνει την βουληματικότητά του και τις αντιστάσεις του και νά μήν σωματοποιεί τις αριστερόθεν και δεξιόθεν ανοησίες που ακούγονται Αντί οι παπάδες και οι δεσποτάδες νά χρησιμοποιούν την βακτηρία τους για νά στηρίζουν και νά αλείφουν τον αγωνιζόμενο άνθρωπο , την χρησιμοποιούν για νά τον δέρνουν Καί χαμένος δηλαδή απο τον κόσμο και το οικουμενιστικό εκκλησιαστικό κατεστημένο καί δαρμένος απο τον κατώτερο κλήρο που διαμορφώνει το λαικό αίσθημα και φρόνημα Βρέ σείς γίνετε ποιμένες και αμπελουργοί καί εργαστείτε στον αμπελώνα του Χριστού και όχι του δεσπότη Οι βότρεις του αμπελώνος του Χριστού είναι γλυκείς ενώ του δεσπότη ξυνοί καί οδηγούν κατ'ευθείαν στόν απόπατο του τρόμου Πού ! τώρα νά χρησιμοποιήσουμε και εδώ την νοηματική ή και την αριθμητική , πέντε πέντε κ.τ.λ. Ασ' το καλύτερα διαβάζουν καί σεβάσμιοι άνθρωποι .....Υπάρχει βέβαια και ο συνδυασμός της νοηματικής μέ την αριθμητική που αποδίδει τό νόημα των λόγων σαν αθτών του παπούλη Πώς τό έλεγαν οι αρχαίοι κ.Τελεβάντο ; Τρέσας ; τό λέω καλά ; Πάντως σήμερα τό λέμε χ....
    Δέν θέλω όλα αυτά νά τα επισυνάψω μέ προσωπική αναφορά στόν παπούλη , που φαίνεται ένας παραδοσιακός και καλός παπούλης , ουδέν ήττον κάπως παραπλανημένος , μόνο μας έδωσε την αφορμή νά σχολιάσουμε την περιρρέουσα περιδεή ατμόσφαιρα των εκκλησιαστικών πραγμάτων Ας τελειώσουμε με μία ευχάριστη νότα : Πέντε πέντε δέκα ,δέκα δεκαπέντε ανεβαίνω τα σκαλιά του επισκοπείου ως επαίτης αξιωμάτων , εγκόσμιου πλουτισμού και "τακτοποιήσεων " Από το νά είναι κανείς ένας τοιούτος ξευτελισμένος επαίτης σε κάθε κατουρημένη ποδιά , καλύτερα ένας γραφικός πτωχοαλαζών του περιθωρίου που ζεί στό κόσμο των ονείρων του μιας ιδανικής ωραιοποιήσεως , μέσα στον οποίο εντάσσει τον εαυτόν του καί έχει μία θέση Σύμφωνα μέ την Πλατωνική σκέψη υπάρχει αυτό που υπάρχει στό μυαλό μας


    ReplyDelete
  2. Ο π. Βασίλειος, κυρία Λωρίτου, είναι ευλαβής και αδιάβλητος κληρικός πνευματικό τέκνο του μακαριστού Νικοπόλεως Μελέτιου.

    Δυστυχώς, όμως, ο π. Βασίλειος, όπως ακριβώς και ο αείμνηστος Νικοπόλεως και όλα ανεξαίρετα τα πνευματικά του παιδιά στο θέμα του Οικουμενισμού κάνουν νέρα.

    Όχι με την έννοια ότι είναι Οικουμενιστές, αλλά με την έννοια του "μην πολυασχολείστε με το θέμα επειδή στο Πατραρχείο κάνουν κινήσεις τακτικής για να αντιμετωπίζουν τους Τούρκους και όχι για να προδώσουν την πίστη μας.

    Με τον αείμνηστο Νικοπόλεως τον οποίο βαθύτατα υπολήπτομαι για το ασκητικό του ήθος, την ιεροπρέπεια, την ταπείνωση, το αδιάβλητο ήθος και τις πολλές αρετές με τις οποίες τον προίκισε ο Άγιος Θεός συζήτησα κατ' επανάληψη τα θέματα του Οικουμενισμού και διαπίστωσα με μεγάλη θλίψη ότι είχε μια νοοτροπία που μέτεδωσε ολοφάνερα και στα πνευμαιτκά του παιδιά, ότι οι ομολογίες για πράγματα που δεν χρειάζονται δεν οικοδομούν χωρίς επαναλαμβάνω να είναι οικουμενιστής.

    ReplyDelete
  3. Τό πρόσωπο του ανθρώπου είναι σπαθί ! Ως αφορμή πήραμε τά λογια του παπούλη που επαναλαμβάνω είναι κοινότυπα Καί εγώ είχα ελάχιστα γνωρίσει τον π.Μελέτιο όσο για μία ευχή στην Αθήνα πρίν γίνει Πρεβέζης Πιό πολύ τον γνώρισα εξ ακοής μέσω φιλικών προσώπων Ηταν άξιος κάθε σεβασμού Γι' αυτό άλλωστε εξελέγη Πρεβέζης για νά κλείσει τις πληγές της πολύπαθης μητρόπολης Αργότερα ως Πρεβέζης μάς ξένισε η τοποθέτησή του υπέρ των μεταφράσεων των λειτουργικών κειμένων Ο Δημητριάδος Ιγνάτιος μας είπε οτι χρησιμοποιεί μεταφράσεις του Πρεβέζης Μελετίου Αν δέν απατώμαι έκανε και ο ίδιος μεταφράσεις Εννοείται οτι μετέφρασε τα λειτουργικά κείμενα για νά τά χρησιμοποιεί Ουδείς λοιπόν αλάθητος Είναι αλήθεια οτι υπάρχει καί αυτή η στάση απο ελάχιστους σέ αριθμό πνευματικούς ανθρώπους που είναι ακατανόητη Δηλαδή οτι αρκει μια προσωπική πνευματική οικοδομή καί άν συνδυάζεται καί μέ τά υπόλοιπα τερπνά ακόμα καλύτερα Το τερπνόν μετα του ωφελίμου !
    Σέ κάθε περίπτωση όσα είπαμε δέν αφορούν προσωπικώς τον παπούλη Πρέπει όμως ως πνευματικός άνθρωπος νά καταλάβει καί την δική μας ενόχληση , όταν υφιστάμεθα αυτό τον ψυχολογικό πόλεμο μέ τέτοιου είδους ανοησίες Ταπεινά ζητούμε την ευχή του και νά εύχεται όλοι νά οικοδομούμεθα πνευματικά Εννοείται οτι η πνευματική οικοδομή είναι εκ των ων ουκ άνευ της πνευματικής ζωής , ομοίως και η ομολογία Δέν διαχωρίζεται η πνευματική ζωή από την πίστη Ας μας αξιώνει ο Θεός και για τά δύο

    ReplyDelete
  4. Και στο θέμα της μεταγλώττισης των λειτουργικών κειμένων αλλά και στο θέμα του Οικουμενισμού ο κυρός Νικοπόλεως έκανε νερά. Θεωρούσε τον Αθηναγόρα Μεγάλο Πατριάρχη επειδή -κατά την άποψή του- κατόρθωσε να χρησιμοποιησει τους Παπικους με τέτοιο τρόπο ώστε να μείνουν ικανοποιημένοι αλλά χωρίς να προδώσει την πίστη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχοντας ζήσει από κοντά τον μακαριστο Μελετιο, μπορώ να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα σας σε αυτό το θέμα. Και όταν κάποτε διαμαρτυρηθηκα τρόπο τινα για το θέμα των νεωτερισμων, του οικουμενισμου, και των μεταφράσεων, αποφεύγοντας τον, με πλησίασε και με φίλησε στο μέτωπο και κοιτώντας με στα μάτια με οσιακή ταπεινή, με ρώτησε αν πιστεύω ότι είναι αιρετικος......... Εσκυψα το κεφάλι και ασπαστηκα μετά από καιρό το χέρι του ζητώντας συγγνώμη για τον ακριτο "ζηλωτισμο" μου, που με οδήγησε να κατακρινω τόσο επιπολαια τον επισκοπο μου... Αιωνια του η μνημη

      Delete
  5. Κανείς άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του, κ. Κατάγη, δεν είναι δυνατόν να θεωρήσει αιρετικό και συνειδητό οικουμενιστή τον κυρό Μελέτιο. Η στάση του στο θέμα του Οικουμενισμού ήταν καρπός της μεγάλης αγάπης του προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο και της λανθασμένης εντύπωσης που σχημάτισε για τα κίνητρα των Φαναριωτών.

    Θεωρούσε ότι ο Αθηναγόρας of all the people ήταν μεγάλη μορφή -όπως δυστυχώς πολλοί άλλοι- και νόμιζε ότι οι οικουμενιστικές του ακροβασίες ήταν απλά μαετρικές κινήσεις για να σώσει το Πατριαρχείο χωρίς να προδώσει την Ορθοδοξία.

    Προφανώς οι θέσεις του ήταν απολύτως λανθασμένες. Ορίστε που οι Οικουμενιστές, με τη Σύνοδο της Κρήτης, κατόρθωσαν να θεσμοθετήσουν τον Οικουμενισμό σαν πίστη της Εκκλησίας. Αλλά σε καμία περίπτωση ένας άνθρωπος με ελάχιστο φόβο Θεού δεν είναι δυνατόν να θεωρήσει συνειδητό Οικουμενιστή τον κυρό Μελέτιο.

    ReplyDelete
  6. Μία περιγραφή της ευνοιοκρατίας και της ποιότητος της θρησκευτικότητος αυτών που περιτριγυρίζουν τον επίσκοπο από κεί που δέν το περιμένεις Είναι αποκαλυπτικός ο κ. Μπουγάς καί θα είχε ενδιαφέρον μία ανάλυση των όσων λέει:
    http://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/ioannis-mpougas-gia-ola-ftaiei-o-episkopos/ :


    Είναι γνωστά σε όλους τα εκκλησιαστικά περιβάλλοντα. Συνήθως οι περί τον Επίσκοπο λαϊκοί και κληρικοί έχουν ένα κίνητρο και έναν σκοπό, το συμφέρον.
    Συμφέρον για να κερδίσουν χρήματα, να αποκτήσουν δόξα, να ικετέψουν μια εκκλησιαστική θέση. Όσοι δε εκ των λαϊκών προσέρχονται κοντά στον Επίσκοπο επιθυμούν να κερδίσουν κάτι και πάντα όλοι αυτοί είναι αχάριστοι.
    Αρκεί να γνωρίσει εκ του σύνεγγυς τους «αυλοκόλακες» των εκκλησιαστικών χώρων και θα καταλάβει αμέσως ότι κριτήριο όλων αυτών είναι το συμφέρον τόσο των κληρικών όσο και των λαϊκών.

    Άλλοι τακτικοί «θαμώνες» της Κυριακάτικης Λειτουργίας αναζητούν πελάτες για τον ιατρό υιό τους, για τον μηχανικό συγγενή τους για την δικηγόρο κόρη τους, για το μαγαζάκι τους, για τα φροντιστήρια τους αν και είναι διορισμένοι εκπαιδευτικοί, και ο κατάλογος των ευρισκομένων συμφεροντολογικά στον χώρο της Εκκλησίας δεν έχει τέλος.
    Πολλοί προσεγγίζουν ανώτατα εκκλησιαστικά πρόσωπα προκειμένου να διορίζουν σε κάποιο θεσούλα τα καλομαθημένα τέκνα τους ή αν είναι πολιτικοί – κομματικοί παράγοντες να εξασφαλίσουν κάποια εκδούλευση στους καλούς ψηφοφόρους τους.
    Έτεροι, αν και είναι γνωστοί τοκογλύφοι, αξιώνουν από τους άλλους να είναι φιλάνθρωποι και επιδιώκουν να έχουν καλές σχέσεις με το όποιο περιβάλλον της Επισκοπής.
    Άλλοι και άλλες πάλι θέλοντας να ικανοποιήσουν την όποια τους ψυχολογική ανασφάλεια κινούνται περί τον Επίσκοπο, πιστεύοντας ότι δεν μπορεί ούτε στιγμή να κάνει ο επίσκοπος χωρίς αυτούς.
    Όλες αυτές οι αλλοτριωτικές του εκκλησιαστικού γεγονότος εκδηλώσεις πραγματοποιούνται από ανθρώπους οι οποίοι έχουν υποκριτική συμπεριφορά και όπως προαναφέρθη, συμφεροντολογικά κίνητρα, βέβαιο είναι ότι θεωρούν την Εκκλησιαστική κοινότητα ως κάτι το χρήσιμο, το οποίο τυχαίνει να έχει κάποια θέση στην κοινωνία.


    ReplyDelete
  7. Κύριε Τελεβάντο , άν και κάνατε αυτά τά σχόλια ανάρτηση, πάλι εξαφανίστηκαν ως ανάρτηση Κάτι συμβαίνει μερικές φορές , μπορεί να είναι απλά ένα τεχνικό πρόβλημα παροδικό , γιατί πάλι επανέρχονται Εστειλα τό προηγούμενο σχόλιό μου περί των ΄΄αυλοκολάκων ΄΄ του κ. Μπουγά ως σχετικό σέ αυτή την ανάρτηση ,γιατί κάναμε λόγο περί της ευνοιοκρατίας , η οποία καλλιεργείται στά περιβάλλοντα των επισκόπων και καθορίζει τον εκκλησιαστικό μας βίο Δρούν δέ καταλυτικώς στά θέματα της παρρρησίας και ομολογίας της πίστεως Αυτά δέν τά λέμε εμείς , αλλά ο κ. Μπουγάς -- η πατερική παράδοση έχει αναφορά περί του ανθρώπου -- όχι για να υποστηρίξει την ομολογία ,αλλά παραδόξως να τά επισυνάψει στους αντιοικουμενιστές Ετσι και αλλιώς έχουν την αξία τους

    ReplyDelete

  8. Βρέ τον κ. Μπουγά νά πεί τόσες αλήθειες ! Ποιός θά το περίμενε Από παιδί και απο Μπουγά μαθαίνεις την αλήθεια Προσπαθούμε και μείς νά πούμε τόσο καιρό μέ τόσο κομψά καί πολιτισμένα λόγια για την ιδιοτέλεια των ανθρώπων που είναι "υπάκουοι " στόν επίσκοπο και δέν κάνουν κίχ για τις προδοσίες τους καί δέν τά καταφέρνουμε Ενώ ο κ. Μπουγάς τά είπε χύμα και τσουβαλάτα Δηλαδή καί οι ίδιοι οι επίσκοποι είναι γνώστες οτι οι άνθρωποι που τους κάνουν τούμπες είναι γλύφτες και γλοιώδεις κόλακες καί κατά βάθος τους σιχαίνονται , σαν " ένα τσιγάρο που δέν θέλουν και όμως τό καπνίζουν " Αποκαλυπτικότατος ο κ. Μπουγάς ! Μας εκπλήσσει μέ την ψυχογραφία όλων των παρατρεχάμενων , στην καλύτερη περίπτωση από ψυχολογικούς λόγους σαν τό σκυλί που τρίβει την πλάτη του στην γκλίτσα του τσοπάνη γιατί έτσι νοιώθει ασφάλεια Δέν είναι λοιπόν κάτι που δέν γνωρίζουν Έχουν απόλυτη επίγνωση του τί γίνεται γύρω τους καί πώς νά μήν έχουν αφού οι ίδιοι τα καλλιεργούν τά μούσμουλα Η αλεπού που έχει καμμένη την ουρά της , θέλει όλες οι αλεπούδες νά την έχουν καμμένη Ετσι λοιπόν δέν συγχωρούν έναν άνθρωπο νά έχει μία ανθρώπινη και χριστιανική αξιοπρέπεια καί ο λόγος είναι γιατί δέν έχουν οι ίδιοι αυτοεκτίμηση Μόνο ρέ Μπουγά τί σχέση έχουν όλα αυτά μέ τους αντιοικουμενιστές που βρίσκονται απέναντι από τους οικουμενιστές επισκόπους καί δέν βρίσκονται στά περιβάλλοντά τους , δέν σκύβουν να πάρουν την ευχή τους , δέν εκκλησιάζονται εκεί που λειτουργούν αυτοί , δέν βρίσκονται στην εύνοιά τους αλλά στήν δυσμένειά τους , μερικές φορές άν είναι πρεσβύτεροι δέν αναφέρουν κάν τό όνομά τους στην λατρεία ; Αυτά όλα τά άτοπα , ευτελή , εξευτελιστικά της ανθρώπινης αξιοπρέπειας που κατα τον εναργέστερο τρόπο παρουσιάζετε αφορούν τους δικούς σας παρατρεχάμενους που σας κάνουν τούμπες καί ασκούν την αγία εντολή της "υπακοής στόν επίσκοπο " Γιατί απευθύνεστε στους αντιοικουμενιστές , λές και αυτοί είναι υπεύθυνοι που οι οικουμενιστές τα έκαναν στό βρακί τους ; Η ερώτηση ποιός τα έκανε στό βρακί μου , δέν υφίσταται Είναι ανόητος αυτός που κάνει μία τέτοια ερώτηση !Όμοιος ομοίω αεί πελάζει Κάπου οι οικουμενιστές επίσκοποι τά βρίσκουν μέ τους ανθρώπους που η θρησκευτικότητά τους είναι αυτής της ποιότητος Εχουν ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας Ευχαριστούμε τον κ.Μπουγά για τις απροσδόκητες αποκαλύψεις απο κεί που δέν το περιμέναμε Πάντα τέτοια !

    ReplyDelete