Friday, December 15, 2017

Η ΙΑΤΡΟΣ κ. ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΙΒΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Ι.ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΙΚΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΘΕΡΜΟ


Η ΙΑΤΡΟΣ κ. ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΙΒΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Ι.ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΙΚΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΘΕΡΜΟ
=====

Ονομάζομαι Ιωάννα Τζιβρά, διαμένω περισσότερο από 40 χρόνια στη Γερμανία και είμαι ιατρός Αναισθησιολόγος.

Ως ιατρός απορώ και εξίσταμαι πώς ένας Επιστήμων (Θεολόγος και Ψυχίατρος) έβαλε τόσο εύκολα την ίδια διάγνωση της ‘‘ψυχαναγκαστικής νεύρωσης” γιά χιλιάδες ανθρώπους-αγωνιστές της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας! Χωρίς έρευνα, χωρίς τεκμηρίωση, χωρίς εξέταση του ασθενούς, μπήκε τόσο εύκολα η διάγνωση; Δεν γνωρίζω προσωπικά τον π. και συνάδερφο Θερμό. Εάν είπε πράγματι, όσα διάβασα στο διαδίκτυο, τότε κατηγορεί και προσβάλει απερίφραστα εμένα προσωπικά, αλλά και τους τόσο πιστούς Επιστήμονες - συγγενείς μου στην Ελλάδα ( όπως τις αδερφές μου, τον μακαριστό Πατέρα μου και άλλους γνωστούς μου, οι οποίοι ανήκουν στους αγωνιστές της Ορθοδοξίας ). 

Τους γνωρίζετε προσωπικά αγαπητέ συνάδερφε και σεβαστέ πατέρα; Τους εξετάσατε; Με ποιό δικαίωμα τους θεωρείτε ψυχιατρικά ασθενείς; Και Σας ερωτώ π. Θερμέ: Τολμάτε κατ’ επέκταση να διαγνώσετε μετά τόσες εκατοντάδες χρόνια ότι ο Μέγας Κωνσταντίνος, ο Άγιος Αθανάσιος, ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας και τόσοι άλλοι Άγιοι, που αγωνίστηκαν γιά την Ορθοδοξία, ήταν ψυχιατρικά άρρωστοι; Πρωτοφανές φαινόμενο στην Ιατρική οι τέτοιου είδους διαγνώσεις! 

Με άλλα λόγια, ίσως πρέπει να υποθέσω, πως ο Άρειος, ο Μακεδόνιος, ο Νεστόριος, ο Ευτυχής και όλοι αυτοί που κατά καιρούς εισήγαγαν διάφορες αιρέσεις ήταν ψυχιατρικά υγιείς, μιας και για αυτούς δεν διάβασα πουθενά ότι βάλατε κάποια διάγνωση. Και ακόμη με πόση ευκολία χειρίζεστε το θέμα της ομοφυλοφιλίας και αλλαγής του φύλου! Με πονάει η συμπεριφορά Σας, γιατί έχω παιδιά και εγγόνια! 

Σε αντίθεση με τον π. Θερμό έρχεται κατά τη γνώμη μου ο ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ κύριος Κουντουράς. Εδώ μιλούμε γιά Επιστήμονα με μεγάλο ερευνητικό έργο και σπουδαίες ανακοινώσεις σε διεθνούς κύρους περιοδικά! Μιλούμε γιά Επιστήμονα που τον σέβεται, εκτιμά και θαυμάζει ο Ιατρικός κόσμος όλης της Ευρώπης και όχι μόνο. Εγώ 40 χρόνια ιατρός εδώ στη Γερμανία, αισθάνομαι περήφανη, που ο κύριος Κουντουράς υπήρξε στη Θεσσαλονίκη και στο Ιπποκράτειο Νοσ/μείο Δάσκαλός μου!!! Δεν μας δίδασκε όμως μόνο Επιστήμη. 

Σαν γνήσιο πνευματικό παιδί του Πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη και καλός γνώστης των Γραφών, έκανε σ’ εμάς τους ταλαντευόμενους κι αναποφάσιστους φοιτητές τονωτικές ενέσεις Πίστης και Ορθοδοξίας. Μοναδικό το έργο του καθηγητού ΙΚ. Δεν τον θαυμάζω μόνο εγώ, τον παραδέχονται πολλοί και καταξιωμένοι σημερινοί Επιστήμονες που είχαν τη τύχη να τον έχουν ‘‘Δάσκαλο!”. Και δεν είναι μόνο αυτά που ανέφερα. Ο κ. Κουντουράς γαλουχεί εδώ και πολλά χρόνια με τα τόσο μελωδικά τραγούδια του, παρμένα από την Αγία Γραφή, τα παιδιά και τα εγγόνια μας όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά κι εδώ στη Γερμανία και υποθέτω σε πολλές Ελληνικές οικογένειες της Ευρώπης. 

Με το καινούργιο του βιβλίο “Διαμορφούμενα Α΄ στο χθες, στο σήμερα, γιά πάντα” μας αφυπνίζει από το πνευματικό λήθαργο, μας δίνει ανάσες πνευματικής ζωής, πνευματικής αναζωογόνησης και ρίγος Ορθόδοξης ζωής.! Μετά απ’ όλα αυτά πώς ν’ αμφισβητήσω στο ελάχιστο την επιστημονική κατάρτιση του κ. Κουντουρά, την επιστημονική τεκμηρίωση των όσων έγραψε και τη μεγάλη του προσφορά στην Επιστήμη και την Ορθοδοξία και να σταθώ στο πλευρό του π. Β. Θερμού;

ΠΗΓΗ:

Ακτίνες

No comments:

Post a Comment