Wednesday, December 13, 2017

ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΩΣΣΙΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ



ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΩΣΣΙΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος διατύπωσε την άποψη ότι το τέλος είναι εγγύς και κάλεσε όλους σε εγρήγορση.

Ώστε, Μακαριώτατε Μόσχας, το τέλος είναι εγγύς και όποιος δεν το βλέπει είναι τυφλός;

Πριν ή απευθυνθείτε σε άλλους και να τους προτρέψετε να βρίσκονται σε πνευματική εγρήγορση για το επερχόμενο τέλος δεν θα έπρεπε η υμετέρα Μακαριότητα να ρίξει μια ματιά στα του οίκου της;

Ας αρχίσουμε από τον Οικουμενισμό. Αφού τόσο πολύ αισθάνεται ο Πατριάρχης Μόσχας το επικείμενο τέλος σημαίνει ότι φοβάται ότι θα κληθεί ανά πάσαν στιγμή στο Βήμα του Δικαιοκρίτη.

Τι θα πει, άραγε, στον Κύριο για την κοινή οικουμενιστική Διακήρυξη που υπέγραψε στην Κούβα με τον Πάπα Φραγκίσκο, που αναγνωρίζει το Βατικανό “αδελφή Εκκλησία”;

Πώς θα εξηγήσει τη μη καταδίκη της Συνόδου της Κρήτης επί της ουσίας επειδή είναι οικουμενιστική Σύνοδος;

Ποια θα είναι η απολογία του για τις παντοειδείς οικουμενιστικές ασχημίες του Πατριαρχείου Μόσχας που συμπεριλαμβάνουν συμπροσευχές και κοινές ποιμαντικές παραστάσεις, όχι μόνον με αιρετικούς, αλλά και με αλλόθρησκους;

Αληθεύει, Μακαριώτατε Μόσχας, η πληροφορία ότι συνοδική επιτροπή υπό τον Σεβ. Βολοκολάσμκ ζητά τον αφορισμό των αντιοικουμενιστών και ότι η απόφαση της επιτροπής βρίσκεται στο Γραφείο σας για να την προωθήσετε στη Σύνοδο για τελική έγκριση;

Αλλά πέραν του Οικουμενισμού ποια απολογία θα δώσει ο Μακαριώτατος Μόσχας για την προκλητική χλιδή -ακόμη και με κοσμικά κριτήρια- που ζει ο ίδιος και οι υπόλοιποι Ρώσσοι ιεράρχες; 

Πώς θα εξηγήσει στον Κύριο την εισαγωγή κριτηρίων εκκοσμίκευσης στην ποιμαντική διακονία των ιεραρχών του Πατριαρχείου Μόσχας, όπως είναι λχ. ο φαιδρός εορτασμός των γενεθλίων των Ρώσσων Ιεραρχών, που προδίδει μεγάλη θεολογική αφασία; 

Τι να πούμε για την φιλοπρωτεία του Πατριαρχείου Μόσχας και για την καλλιέργεια του εθνοφυλετισμού που αναστατώνει την Ορθόδοξη Εκκλησία;

Έτσι συμπεριφέρεται, Μακαριώτατε Μόσχας, όποιος αισθάνεται ότι το τέλος είναι εγγύς;

Προφανώς όχι. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι νουθεσίες σας πέφτουν στο κενό. Ουδένα θα συγκινήσουν, ουδένα θα πείσουν, ουδένα θα εμπνεύσουν, επειδή είναι λόγοι κενοί περιεχομένου, επιταγές χωρίς αντίκρυσμα.

1 comment:

  1. 1. Για τα οικουμενικά ανοίγματα των συμπροσευχών - διακηρύξεων συμφωνώ και είναι η ουσία.
    2. Για την χλιδή και τα γενέθλια αν και ανήκουν σε νεοποιμαντική μέθοδο κοινωνικής προσαρμογής σε εποχές ευμάρειας και κύρους θα κριθούν από Εκείνον για το αποτέλεσμα και όχι από εμάς. Ειδικά εάν δώθηκαν από την πολιτεία και την πρόνοια του Θεού και δεν επιδιώκονταν. Δεν υπάρχει ένας τύπος Αγίων και οσίων μόνο. Άλλωστε και για μερικούς ελληνόφωνους και διεθνή πατριαρχικούς δικούς μας κάποιοι αιτιώνται τα ανάλογα για σχετική χλιδή και εθνοφυλετισμό..
    Αλλά ακόμα και αν είναι 100% λάθος σε όλα τα παραπάνω , δεν είναι αιτίες αυτές για να αγνοηθεί πλήρως και προκατειλημμένα η μη πρωτόγνωρη ορθόδοξη αίσθηση παγκοσμίως από μέλη του πληρώματος της εκκλησίας και κάποιους γνωστούς στις περιοχές τους ασκητές και αναγνωρισμένους Αγίους επιφανείς τις τελευταίες δεκαετίες ότι το τέλος πλησιάζει..Άλλωστε ακόμα και αν είναι μακρυά, η προετοιμασία της μετάνοιας για κάθε περίπτωση μόνο ωφέλιμη είναι..Προς τι η τόση αντίδραση σας με επιχειρήματα που δεν συνδέονται άμεσα με το περιεχόμενο των λόγων και επιχειρούν στην πλήρη αναξιοπιστία ενός Πατριάρχη με πιθανή πρόσβαση σε κρατικές και μεταφυσικές πληροφορίες; Και αν ακόμα αγνοήσετε αυτόν, γιατί δεν έχετε πάρει σοβαρά τα λεγόμενα ταπεινών και φτωχών ασκητών και διεθνών αγίων, Ελλήνων και μη του 20 και 21 αιώνα σε συνδυασμό με σημεία και παλαιότερων περί του επικείμενου τέλους και οραματίζεστε το ότι έχουμε αιώνες μπροστά μας; Στην τελική όταν λέμε ότι κανείς δεν ξέρει ακριβώς πρέπει να το ευνοούμε και όχι να καταφερόμαστε αρνητικά όσων βλέπουν και διαισθάνονται εσχατολογικά σημεία του τέλους , συμπεριλαμβανομένων και
    απομαγνητοφωνημένων λόγων του Α. Παίσιου.
    Εκτός και εάν δεν αναγνωρίζετε αγιοποιήσεις του Κωσταντινούπολης, Βουλγαρίας , Μόσχας και άλλων..

    ReplyDelete