Wednesday, December 27, 2017

ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΟΥ


ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΟΥ
=====

Ανώνυμος είπε:
Νομίζω ότι ο «Νεονικολαϊτισμός» θέριεψε στην Εκκλησία της Ελλάδος και πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα από την Ιερά Σύνοδο, πριν μεταδοθεί η «μόλυνση» και στο χριστεπώνυμο πλήρωμα.

Ανώνυμος είπε:
Αγαπητέ ο Νόμος του Θεού δεν προσαρμόζεται ανάλογα με τα Like της κάθε εποχής.

Ανώνυμος είπε:
Πράγματι έχεις δίκιο αδελφέ 4-19, είναι αστείο το επιχείρημα του πατρός Βασιλείου που ταυτίζει την μακριά κόμη και την χρήση της μαντίλας με τις ηθικές παρεκτροπές.

Ανώνυμος είπε:
«Αλλά και εάν ημείς, ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ' ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω.» (Γαλ. α,8)

Ανώνυμος είπε:
Δηλαδή, όταν ο Απόστολος Παύλος λέγει, ότι οι αρσενοκοίται δέν θα κληρονομήσουν την Βασιλεία του Θεού, η σύγχρονη ερμηνεία με τα "κοινωνικά και κοσμολογικά δεδομένα" της σημερινής εποχής, λέγει ότι θα την κληρονομήσουν;

Ανώνυμος είπε:
Ελπίζω ότι το εκλεκτό περιοδικό δεν θα ανταπαντήσει στον π. Βασίλειο πέφτοντας στο "επίπεδο" των περί "μαντίλας" επιχειρημάτων του τελευταίου...

Ανώνυμος είπε:
Γράφει ο π. Βασίλειος Θερμός στο βιβλίο "Χριστιανική ζωή και σεξουαλικές σχέσεις", εκδόσεις ΕΝ ΠΛΩ, τα εξής: «Ὅλα τὰ πάθη διακρίνονται ἀπὸ μικρὴ ἢ μεγάλη ἐγωκεντρικότητα, ἡ ὁποία ἐμποδίζει τὴν ἀγάπη. Πῶς μποροῦμε νὰ καταλογίσουμε ἐγωκεντρικότητα σὲ ἕναν ὁμοφυλόφιλο, ὁ ὁποῖος ἀγαπᾶ τὸν σύντροφό του μὲ πιστότητα καὶ ἀφοσίωση; Καὶ σὲ ἀντίθεση μὲ τὰ ἐκκλησιαστικὰ στερεότυπα, αὐτοὶ ὑπάρχουν […] Ἡ πνευματικὴ ἔννοια τοῦ πάθους δὲν μπορεῖ νὰ χρησιμεύσει γιὰ νὰ ἀποδώσει τὴν ἀνθρωπολογικὴ πραγματικότητα τῆς ὁμοφυλοφιλίας. […]» (σελ. 158- 159).

Αν η πνευματική έννοια του πάθους δεν μπορεί να χρησιμεύσει για να αποδώσει την ανθρωπολογική πραγματικότητα της ομοφυλοφιλίας τότε ποια η αξία και η χρησιμότητά της;

Ποια η οντολογική σημασία της και ποιες οι συνέπειες για την πνευματική ζωή των πιστών; Ποια η σωτηριολογική της διάσταση;

Είναι ορθόδοξη θεολογική τοποθέτηση αυτή από την πλευρά του συγγραφέα;

ΠΗΓΗ:

Ανάστασιος

No comments:

Post a Comment