Wednesday, April 13, 2011

ΝΕΑ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ! ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ!!!



ΝΕΑ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ!

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ!!!


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=============


Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια ακούμε πολλά και παράξενα που δεν έχουν καμιά σχέση με την πίστη των πατέρων μας.


ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ

_______


Ακούμε για τη “βαπτισματική θεολογία”, για την “παγκόσμια ενορία”, για τη “Διαχρονική Εκκλησία”, για τη “διηρημένη Εκκλησία”, για τον Παπισμό και την Ορθοδοξία ότι είναι “αδελφές Εκκλησίες”, για το “Ιερόν Κοράνιο”, για το ότι οι μονοφυσίτες είναι “αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες”, για τη “μεταπατερική” και “συναφειακή” θεολογία, για την ανάγκη να διορθωθούν οι Αγιοι, για τη σκοπιμότητα να επιβληθεί νοησιαρχία στη λατρεία της Εκκλησίας (δηλαδή Νεοβαρλααμισμός) και άλλα φαιδρά, κακόδοξα και απαράδεκτα.


ΝΕΑ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ

______


Αυτό που πρόσφατα μάθαμε - το τελευταίο φρούτο της θεολογικής ανοησίας - είναι ότι η μετάνοια, η επανόρθωση ενός λάθους - και μάλιστα με τη λεβεντιά και την ευθύτητα που την έκανε λόγο και πράξη ζωής ο π. Θεόδωρος Ζήσης - είναι κάτι το επιλήψιμο.


Περίεργο! Ποιο Ευαγγέλιο διαβάζουν αυτοί οι χριστιανοί που νομίζουν ότι εκθέτουν τον π. Θεόδωρο Ζήση επειδή μετανόησε. Πού εκ του αιώνος ηκούσθη ποτέ ότι είναι κακό πράγμα η μετάνοια και όχι η ΜΟΝΗ οδός σωτηρίας του ανθρώπου.


Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

________


Είπε και έκανε πολλά απαράδεκτα πράγματα αναφορικά με τον Οικουμενισμό ο π. Θεόδωρος Ζήσης; Οχι μόνον δεν το αρνείται, αλλά και προσθέτει πολύ περισσότερα από όσα του καταμαρτυρούν, και αποκαλύπτει καρδίες και νόες οικουμενιστικούς, όπως του αλήστου μνήμης Παναγιώτη Χρήστου, οι οποίοι εγκαλούνται για πολλά.


ΑΞΙΟΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ

__________


Επομένως; Επομένως ΜΟΝΟΝ για τα πιο θερμά μας συγχαρητήρια είναι άξιος ο π. Θεόδωρος Ζήσης επειδή μετανόησε και ζήτησε μάλιστα δημόσια συγγνώμη από τον Αγιο Ιουστίνο Πόποβιτς. Είναι πολύ πρωτάκουστη η θεωρία ότι η μετάνοια είναι επιλήψιμο πράγμα από χριστιανικής σκοπιάς. Ορισμένοι, όταν δεν έχουν επιχειρήματα, αντί να ταπεινωθούν επιμένουν να λέγουν πράγματα εξώφθαλμα αντιχριστιανικά για να δικαιολογήσουν την εμπάθειά τους.


ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ

________


Οσο για τα σχόλια της ανάρτησης προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη απορία. Τι θα πει είναι σε “πλειάδα ανθρώπων” γνωστό το γιατί ο π. Θεόδωρος Ζήσης έγινε αντιοικουμενιστής; Σε μένα πάντως δεν είναι γνωστό. Αν ξέρουν κάτι ας μας το πουν για να το μάθουμε.


Σε κάθε περίπτωση εμείς βλέπουμε το αποτέλεσμα και δοξάζουμε το Θεό. Βλέπουμε τη μετάνοια και χειροκροτούμε. Ακούμε την απολογία του π. Θεόδωρου Ζήση προς τον Αγιο Ιουστίνο Πόποβιτς και παρακαλούμε το Χριστό να μας δίνει και μας το ίδιο θάρρος να ζητούμε συγγνώμη με την ιδία ταπείνωση για τα δικά μας αμαρτήματα.


Αν ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου και οι σχολιογράφοι νομίζουν ότι η μετάνοια, η εξομολόγηση και μάλιστα η δημόσια εξομολόγηση για τα ημαρτημένα είναι επιλήψιμη ενέργεια, ας μας εξηγήσουν ποιο Ευαγγέλιο διαβάζουν που τους επιτρέπει να διατυπώνουν τόσο αντιχριστιανικές σκέψεις. Πολύ πρωτάκουστη ιδέα, αδελφοί, ότι η μετάνοια είναι κακό πράγμα. Πάρα πολύ πρωτάκουστη και εντελώς - μα εντελώς άσχετη - με το Χριστό και το Ευαγγέλιο.


ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ;

________


Πάντως επειδή επιμένετε για το θέμα έχω μια ωραία ιδέα. Αντί να ασχολείστε με τα ημαρτημένα ενός κληρικού, που συνέβησαν πριν 35 χρόνια και έκτοτε άλλαξε άρδην πορεία, γιατί δεν κάνετε μια βόλτα στο Φανάρι λ.χ. για να πάρετε συνέντευξη από τον Αγιο Περγάμου για τη “βαπτισματική θεολογία” ή για την ερμηνεία του πρωτείου του Πάπα σύμφωνα με το λδ΄ Αποστολικό Κανόνα. Για να δούμε! Είναι άραγε έτοιμος ο Αγιος Περγάμου να μετανοήσει για τις πλάνες του; Αν πάντως είναι ας είναι βέβαιοι ότι εμείς θα τον χειροκροτήσουμε με τον ίδιο ενθουσιασμό που χειροκροτούμε τη μετάνοια του π. Θεόδωρου Ζήση.


ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ;

________


Και αφού τελειώσουν με τη συνέντευξη του Αγίου Περγάμου, γιατί δεν μεταβαίνουν στη Ζάκυνθο να πάρουν μια συνέντευξη από τον Αγιο Ζακύνθου και να τον ρωτήσουν αν μετανόησε για τα κακά που έκανε στην Εκκλησία, που συνέδραμε με όλες του τις δυνάμεις στην άνευ δίκης και απολογίας εκθρόνιση των 12 αδιάβλητων Μητροπολιτών;


Γιατί δεν τον ρωτούν για την ανήκουστη συνέντευξη που έδωσε στο πορνοπεριοδικό “Πένθχαουζ”, με την οποία αμνήστευσε τις προγαμιαίες σχέσεις; Αραγε ο Αγιος Ζακύνθου είναι έτοιμος να μετανοήσει για τις πλάνες και τις αδικίες που έκανε; Και πάλιν! Αν εκδηλώσει ειλικρινή και έμπρακτη μετάνοια, ας μην έχουν την παραμικρή αμφιβολία ότι θα δεχτούμε τη μετάνοιά του αμέσως και μετά πολλών επαίνων.


ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ Ο ΙΤΑΛΙΑΣ;

________


Και αφού πάρουν τη συνέντευξη από τον Αγιο Ζακύνθου γιατί δεν πηγαίνουν στην Ιταλία να πάρουν συνέντευξη και από τον Αγιο Ιταλίας το μεγαλύτερο συγκρητιστή Μητροπολίτη του Οικουμενικού Θρόνου, ο οποίος εν έτει σωτηρίω 1910, έχει την ιταμότητα να πλέκει τον ύμνο των θαυμασίων του αλήστου μνήμης Αθηναγόρα το όνομα του οποίου πρέπει να προστεθεί - όπως και του ανεκδιήγητου Μεταξάκη - στον κατάλογο όσων η Εκκλησία εκφωνεί ανάθεμα στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας. Πάντως αν ο Αγιος Ιταλίας είναι έτοιμος να αποκηρύξει τον συγκρητιστή Αθηναγόρα ας μην έχουν αμφιβολία ότι και γι’ αυτόν είμαστε έτοιμοι να πούμε τον καλό μας λόγο.


ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ Ο ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ;

_________


Και αφού τελειώσουν και με αυτή τη συνέντευξη ας μεταβούν στην Ωκεανία για να πάρουν συνέντευξη από τον Αγιο Αυστραλίας και να τον ρωτήσουν γιατί υπέγραψε την προδοτική για την Ορθοδοξία συμφωνία του Μπαλαμάντ και γιατί διοργάνωσε τον οικουμενιστικό καρνάβαλο της Καμπέρας! Μετανόησε άραγε γι’ αυτά; Αν μετανόησε χαρά εν γη και ουρανώ και εμείς πρώτοι και καλύτεροι θα τον χειροκροτήσουμε.


Νομίζω ότι αυτό επείγει. Να δούμε αν οι Οικουμενιστές είναι έτοιμοι να μετανοήσουν! Οχι να βαράμε ένα άνθρωπο ο οποίος για 35 χρόνια εκδηλώνει έμπρακτα τη μετάνοιά του για τα ημαρτημένα.


Δεν νομίζετε;


Παραθέτουμε στη συνέχεια το κείμενο αλλά και τρία σχετικά σχόλια που δημοσιεύθηκαν στο ιστολόγιο “Ιδιωτική οδός” που μας έδωσαν την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.


*****


Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ν. ΖΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ

==============


Και ως προς το φρόνημα όμως η ηγεσία της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως είναι υγιεστάτη και ανεπίληπτος. Οι ψίθυροι και αι υπόνοιαι των παρασκηνίων δεν τολμούν να διατυπωθούν επωνύμως και ευθαρσώς, διότι αυτομάτως θα έχαναν την αξιοπιστίαν των. Έναντι όμως αυτών υπάρχει η καθαρά, η διαυγής, η τολμηρά ομολογία πολλών Ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου, η οποία ουδεμίαν ανησυχίαν προκαλεί, αλλά μάλλον αίσθησιν υπερηφανείας δια την εμπεδωμένην εμμονήν εις την Ορθοδοξίαν και το ιστορικόν της παρελθόν. Δεν θα αναφερθώμεν εις τας πολυπληθείς περί του πατριάρχου Αθηναγόρου κρίσεις, η προσωπικότης του οποίου εγράφη χρυσοίς γράμμασιν εις τας σελίδας της ορθοδόξου ιστορίας. Θα μνημονεύσωμεν μίαν μόνον σχετικήν περί αυτού παρατήρησιν, διά να σταχυολογήσωμεν εις την συνέχειαν μερικάς ομολογίας συγχρόνων ιεραρχών του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως προς πληροφόρησιν και του π. Ιουστίνου και των αναγνωστών του Υπομνήματός του. Ο καθηγητής του Ρωσσικού Ινστιτούτου Ορθοδόξου Θεολογίας «Άγιος Σέργιος» των Παρισίων π. Elie Melia εις άρθρον του δημοσιευθέν εις το περιοδικόν Le Messager Orthodoxe (No 58. 1972/2) και αναδημοσιευθέν αποσπασματικώς εις την Επίσκεψιν (69, σ. 9) γράφει μεταξύ άλλων τα εξής διά τον πατριάρχην Αθηναγόραν: «Οσον αφορά εις την θεολογικήν του σκέψιν πρέπει να σημειώσωμεν ότι ήτο πολύ περισσότερον στερεά από όσον νομίζουν οι επικριταί του, και όσον θα επέτρεπαν να πιστεύσωμεν ωρισμέναι εκ των δηλώσεών του. Ούτω, π.χ., η δυσπιστία του εστρέφετο προς τους θεολόγους, όχι προς την θεολογίαν, ίσως ακόμη και προς μίαν ωρισμένην θεολογίαν, αλλ' είναι τούτο κακόν; Ο Πατριάρχης τίποτε δεν εθυσίασεν από την Ορθόδοξον πίστιν, αλλ' εκ των ένδον της Ορθοδόξου πίστεως ανεκάλυψε δι' ημάς την οδόν της καθολικής αγάπης και του ζωτικού δημιουργικού δυναμισμού της».



ΠΗΓΗ:


Ιδιωτική Οδός,


Από το άρθρο Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον και ο π. Ιουστίνος Πόποβιτς, Κληρονομία, τόμος 9, τεύχος Β', σελ. 457.


*****


ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

__________


Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Είπαμε....οι λόγοι της αλλαγής πλεύσεως στη σκέψη του π.Ζήση είναι γνωστοί και κοινοί σε πλειάδα ανθρώπων και σε πάρα πολλά επίπεδα της ζωής! Δεν τους δημοσιεύει φυσικά ο ιστολόγος εδώ από πολύ σεβασμό, και καλώς πράττει, στο πρόσωπο του π. Θεοδώρου. Συβιλλικώς πως....παραπέμπω στο Καταφύγιο Ιδεών του Γιανναρά όπου ο καθηγητής αναφέρεται σε πρόσωπο, κρυπτοοπαδό της "Ζωής", το οποίο πρώτα μερίμνησε γιά την Ακαδημαϊκή του καριέρα και στη συνέχεια υπεσχέθη πως θα ταχθεί δημόσια με την οργάνωση! "Άσε πρώτα να γίνω τακτικός (καθηγητής) και μετά θα δείς τι σχέσεις θα έχω με την αδελφότητα..." είναι, αν θυμάμαι καλώς, η ακριβής φράση στο προμνηστευθέν βιβλίο του Χρ. Γιανναρά.


12 Απριλίου 2011 11:31 μ.μ.


Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Με την ευκαιρία αυτής της ανάρτησης διαβάστε σχετικά με το τελευταίο Πάσχα του Μεγάλου Αθηναγόρα, του Μεγαλοπρεπούς και Λεοντόκαρδου Ηπειρώτη Πατριάρχη. Το Πάσχα στην Πόλη του 1972. Το έγραψε ο Άρχων Αρ. Πανώτης. Θα το βρείτε στην "Εκκλησιαστική Αλήθεια" της Εκκλησίας της Ελλάδος στα φύλλα Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 1991. Γράφτηκε με αφορμή την κοίμηση του μακαριστού Δημητρίου και την ανάρρηση στον Πατριαρχικό Θρόνο του Βαρθολομαίου. Υπάρχει και παλιότερο σχετικό κείμενο στην ίδια εφημερίδα δημοσιευμένο μετά το 1976 και προ του 1990 αλλά δυστυχώς δεν ενθυμούμαι ακριβέστερα χρονικώς...


σ.σ. εάν ο Άρχων κ. Α. Πανώτης παρακολουθεί αυτό εδώ το ιστολόγιο, θερμότατα θα τον παρακαλούσαμε να δημοσίευε και πάλι τα σχετικά - και συγκινητικά - με εκείνο το Πάσχα.


12 Απριλίου 2011 11:48 μ.μ.


Ο/Η Ανώνυμος είπε...

ντροπή στον π. Ζήση!!! Νομίσα ότι ήταν έντιμος κληρικός αλλά και αυτός φαίνεται πάει όπου τα συμφέροντα! Πώς μπόρεσε να ξεστομίσει τέτοια λόγια υπέρ του οικουμενιστή Αθηναγόρα; πώς;


13 Απριλίου 2011 9:43 μ.μ.



ΠΗΓΗ:


Ιδιωτική οδός

No comments:

Post a Comment