Monday, April 4, 2011

ΑΙΤΟΥΜΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


ΑΙΤΟΥΜΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==================


Θέλω να παρακαλέσω θερμά τους καλούς αναγνώστες του ιστολογίου να δείξουν επιείκεια για τα πολλά νοηματικά, εκφραστικά και ορθογραφικά λάθη των κειμένων που αναρτώ.


Γνωρίζω ότι είμαι αναπολόγητος. Είμαι προχειρογράφος και κακογράφος. Ως να μην έφταναν αυτά γράφω καθημερινά πολλά κείμενα ορισμένα από τα οποία είναι μακροσκελή. Βιάζομαι να αναρτήσω εσπευσμένα τα σχόλιά μου για την επικαιρότητα χωρίς να δουλεύω επαρκώς τα κείμενα που δημοσιεύω.


Τα πλείστα κείμενα που αναρτώ τα γράφω στο περίσσευμα του χρόνου μου - τις πρώτες πρωινές ώρες - και γι’ αυτό πολλές φορές τα αναρτώ το βράδυ και, όταν εγερθώ εκ του ύπνου την επομένη, είμαι υποχρεωμένος να κάνω πολλές νοηματικές, εκφραστικές και ορθογραφικές διορθώσεις. Μερικά από τα κείμενα κυριολεκτικά τα ξαναγράφω, τα χωρίζω σε κεφάλαια, τα επεκτείνω ή αφαιρώ προτάσεις ή και ολόκληρες παραγράφους.


Τα πιο πάνω δεν τα έγραψα για να δικαιολογήσω τον εαυτό μου. Είμαι - και το γνωρίζω - εντελώς αδικαιολόγητος.


Ο μοναδικός λόγος που γράφω αυτή την απολογία είναι για να ενθαρρύνω έντονα τους αναγνώστες, που πρόσεξαν κάποιο κείμενο που αναρτώ, να το ξαναδούν επειδή στο μεταξύ είναι πολύ πιθανόν να έχω επιφέρει ουσιαστικές αλλαγές στην αρχική του μορφή ακριβώς όπως έκανα με το αμέσως προηγούμενο κείμενο που αφορά τη συνέντευξη του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου.


Θα χρωστώ αληθινή ευγνωμοσύνη σε όποιο μου επισημαίνει κάθε μορφής λάθους.

3 comments:

  1. Παναγιώτη ...

    Την δική μου κατανόηση την έχεις .

    Καλή συνέχεια , και καλό υπόλοιπο της Σαρακοστής προς την Ανάσταση.

    ReplyDelete
  2. κ.Τελεβάντο,

    σημασία δεν έχει τό πως τα γράφετε, αλλά τι γράφετε. Καλή δύναμη σας εύχομαι και με το καλό να φτάσουμε στις Άγιες μέρες.

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ και τον Διαβάτη και το ιστολόγιο του Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας Πατρών για τα καλά τους λόγια.

    Πλην όμως εξακολουθώ να ζητώ τη βοήθεια των αναγνωστών για να εντοπίζω τα πολλά λάθη όπως τρείς αναγνώστες έκαναν ήδη οι οποίοι μου έστειλαν ηλεκτρονικά μηνύματα.

    ReplyDelete