Friday, December 16, 2011

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ


Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ


Του Σεβ. Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιεροθέου

========


Αισθάνομαι συγκινημένος γιατί ο μακαριστός π. Επιφάνιος με αγαπούσε ως ένα πνευματικό παιδί του καλού του φίλου, του μακαριστού Μητροπολίτου Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας κυρού Καλλινίκου, και ενδιαφερόταν για μένα, μετά την έξοδο εκείνου από την ζωή αυτή.


Μου τηλεφωνούσε τακτικά για να μάθη για την κατάστασή μου και μου προσέφερε την πολύτιμη πείρα του για την αντιμετώπιση των ποικίλων προβλημάτων που είχα μετά την εκδημία του Γέροντός μου, και πραγματικά μου έδωσε άριστες λύσεις.


Αυτός είναι ο λόγος γιατί έκλαψα πολύ κατά την διάρκεια της εξοδίου του ακολουθίας, καθώς έβλεπα το σώμα του να βρίσκεται στο φέρετρο με καθαρό και λαμπερό πρόσωπο, και αισθανόμουν την ολόλευκη ψυχή του να πορεύεται προς τις αυλές του Κυρίου του, που Τον αγάπησε και Τον υπηρέτησε με αφοσίωση και ευαγγελική ζωή από την μικρή του ηλικία.


ΠΗΓΗ:


Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”


No comments:

Post a Comment