Monday, December 5, 2011

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ ΚΩΧ


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ ΚΩΧ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=============


Ας αρχίσουμε την αναφορά μας από την προσφώνηση του Παναγιότατου Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου προς τον καρδινάλιο Κώχ.


ΑΤΥΧΗΣ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

___________


Ούτε Εκκλησία είναι το Βατικανό, ούτε επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης είναι ο Πάπας της Ρώμης, όπως ατυχώς ο Παναγιότατος τον απεκάλεσε. Αιρεσιάρχης είναι αρχηγός πολιτικοθρησκευτικού συστήματος. Καμιάς Εκκλησίας δεν προκάθηται, όπως και πάλιν ατυχώς ανέφερε ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Αιρέσεως προκάθηται, που διαστρέβλωσε την αλήθεια του Ευαγγελίου.


ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ “ΔΙΑΚΟΙΝΩΝΙΑ” ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

__________________


Αυτό άλλωστε φαίνεται από όσα ο ίδιος ο Πατριάρχης είπε προς τον καρδινάλιο Κώχ: “Πρέπει να εργαζόμαστε για την κοινή ομολογία της πίστεως”. Αρα αφού δεν έχουμε κοινή ομολογία πίστεως σημαίνει ότι οι Παπικοί είναι αιρετικοί. Δεν υπάρχει τρόπος να μην είσαι αιρετικός αν πιστεύεις και ομολογείς διαφορετικές δοξασίες από ότι η Εκκλησία.


Και όχι μόνον αυτό! Παραδέχθηκε - ευτυχώς - ο Παναγιότατος ότι δεν υφίσταται “διακοινωνία” με τους Παπικούς.


Αλλά γιατί δεν υπάρχει “διακοινωνία”; Μόνον για ένα λόγο! Επειδή οι Παπικοί είναι αιρετικοί δηλαδή δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν ορθόδοξη ομολογία πίστεως.


ΑΜΦΙΣΗΜΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

_________


Οταν ο Οικουμενικός Πατριάρχης αποκαλεί τον Πάπα επίσκοπο της “Πρεσβυτέρας Ρώμης” συγχύζει τους πιστούς και στέλλει αμφίσημα μηνύματα. Τελικά είτε αιρετικός είναι είτε επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης. Δεν μπορεί να είναι και τα δύο!!!


Ο Πάπας θα γίνει επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης ΜΟΝΟΝ ΕΦΟΣΟΝ αποκηρύξει τις αιρέσεις του και δώσει ορθόδοξη ομολογία πίστεως. Μόνον τότε μπορεί να θεωρηθεί επίσκοπος της πρεσβυτέρας Ρώμης και τότε μόνον μπορεί να ακολουθήσει η “διακοινωνία”.


Πριν όμως οι Αιρετικοί Παπικοί κάνουν ορθόδοξη ομολογία της πίστεως για ποιο λόγο αποκαλεί ο Παναγιότατος τον αιρεσιάρχη της Ρώμης επίσκοπο της πρεσβυτέρας Ρώμης;


Μπορεί κάλλιστα να τον προσφωνεί με ένα συμβατικό όρο που έχει καθιερωθεί να προσφωνείται ο Πάπας. Αφού ο Παναγιότατος αναγνωρίζει τον Πάπα επίσκοπο της Εκκλησίας της Πρεσβυτέρας Ρώμης, το μήνυμα ότι ο Πάπας είναι αιρετικός και ότι χρειάζεται να κάνει τα απαραίτητα βήματα για να δώσει Ομολογία της ορθής πίστεως, επισκιάζεται.


ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΣΤΗ ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ

___________


Ανέφερε επίσης στην προσφώνησή του προς τον καρδινάλιο Κωχ ο Παναγιότατος ότι θεωρεί ευλογία την ανταλλαγή επισήμων αντιπροσωπειών του Βατικανού στη θρονική εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου και την παρουσία ορθόδοξης αντιπροσωπείας στην θρονική εορτή του Βατικανού.


Αλλά τι είδους ευλογία μπορεί να προσφέρει στον Οικουμενικό Θρόνο η παρουσία αντιπροσωπείας εκπροσώπων του αιρετικού Πάπα; Και τι δουλειά έχει επίσημη αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου - άπαξ τουλάχιστον και με την παρουσία του ιδίου του Πατριάρχη - στη Θρονική εορτή του Βατικανού;


Αυτές είναι πρακτικές που μπορούν να διέπουν τις σχέσεις μεταξύ Ορθοδόξων Εκκλησιών. Οχι του αιρετικού Βατικανού με την Πρωτόθρονη Ορθόδοξη Εκκλησία.


ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΜΠΑΛΑΜΑΝΤ

_________


Αυτές οι ανορθόδοξες ενέργειες δεν είναι ευλογία, αλλά προσπάθεια επιβολής στην πράξη της αιρετικής συμφωνίας του Μπαλαμάντ όπου ο Παπισμός αναγνωρίστηκε ως δήθεν αδελφή “Εκκλησία” της Ορθοδόξου Εκκλησίας με έγκυρα μυστήρια.


Με αυτές τις μεθοδεύσεις, όμως, το Πατριαρχείο δεν θα μπορέσει ποτέ να επιβάλει στην ορθόδοξη συνείδηση την αιρετική συμφωνία του Μπαλαμάντ. Απλά μένει εκτεθειμένο στη συνείδηση του ορθοδόξου πληρώματος. Απογυμνώνει τον Οικουμενικό Θρόνο από την αίγλη της μακραίωνης ιστορίας του ως πρόμαχου της πίστεως. Παράλληλα αποδυναμώνει τη σημερινή θέση του ως Εκκλησίας μαρτυρίου στη συνείδηση των πιστών.


“ΕΥΡΗΚΑΜΕΝ ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑΝ”

____________


Ανέφερε επίσης ο Παναγιότατος ότι το “ευρήκαμεν τον Μεσσίαν πρέπει να ακουσθεί και σήμερον”. Αλλά πότε σταμάτησε να ακούγεται αυτή η φωνή από την Ορθόδοξη Εκκλησία; Οι Αγιοι και οι μάρτυρες ανά τους αιώνες δεν μαρτυρούν ότι στην Ορθοδοξία ευρήκαμε τον Μεσσίαν; Ηρθε η ώρα το “ευρήκαμεν τον Μεσσίαν” να το αναφωνήσει το Βατικανό, αλλά για να το κάνει αυτό πρέπει να αναιρέσει όλες τις πλάνες του και να επιστρέψει εν μετανοία στη μόνη αληθινή Εκκλησία. Την Ορθόδοξη.


No comments:

Post a Comment