Sunday, January 9, 2011

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ




















ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==============


Προσυπογράφουμε δι’ αμφοτέρων των χειρών το εξαίρετο και λίαν επίκαιρο άρθρο του σεβαστού μας π. Διονύσιου Τάτση, ο οποίος βέβαια μιλά γενικά περί συκοφαντών αλλά τα σκάγια παίρνουν και τον σκανδαλοποιό, συστηματικό συκοφάντη και βωμολόχο κληρικό της Πτολεμαίδος ο οποίος διασύρει τους πάντες.


Ο Αγιος Πειραιώς, ο Αγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος, ο π. Παίσιος, ο π. Σαράντης Σαράντος, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, κτλ. έχουν γίνει στόχος αυτού του άθλιου συκοφάντη κληρικού.


Αλλά και ο γυιος του π. Διονύσιου Τάτση - ο καλός και παραδοσιακός θεολόγος κ. Ιώννης Τάτσης - δεν ξέφυγε από τη συκοφαντική μανία του βωμολόχου κληρικού. Τον χαρακτήρισε εγωιστή, κακοηθέστατο και εμπαθέστατο! Φανταστείτε μικροπρέπεια και κακοήθεια.!!!


Το ευχάριστο είναι ότι όλος ο κόσμος πια αντελήφθη το συκοφαντικό μένος του άθλιου αυτού κληρικού ο οποίος πρέπει να πειστεί να κρεμάσει το πετραχήλι και να κυτάξει την ψυχή του.


Υπέρ όλων μας Χριστός ο αληθινός Θεός απέθανεν και αναμένει τη μετάνοιά μας. Ασφαλώς και του συστηματικού συκοφάντη και βωμολόχου κληρικού της Πτολεμαίδος!


Ως πρώτη πράξη μετανοίας όμως ας κρεμάσει το πετραχήλι.


Παραθέτουμε στη συνέχεια το άρθρο του π. Διονύσιου Τάτση, που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.


*****


ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΕΥΣΕΒΩΝ



Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση


==============

Οι χριστιανοί ἔχουν ὡς πνευματικὸ ὁδηγὸ στὴν ζωή τους τὸ

Εὐαγγέλιο. Προσπαθοῦν, παρὰ τὶς ἀδυναμίες τους καὶ τὶς συχνὲς πτώσεις, νὰ ζοῦν κατὰ Χριστόν. Ὁ ἀγώνας τους αὐτὸς δὲν εἶναι εὔκολος καὶ ἀνεμπόδιστος. Πάντα ὑπάρχουν ἄνθρωποι, ποὺ τοὺς δυσκολεύουν ἢ καὶ ματαιώνουν τὶς προσπάθειές τους. Αὐτοὶ συνήθως εἶναι οἱ κοσμικοί, ποὺ δὲν μποροῦν νὰ δεχτοῦν τὸν ἀνώτερο τρόπο ζωῆς, ποὺ ἐπιλέγουν. Ἀρνοῦνται τὴν ὑπεροχὴ τῶν ἄλλων, τὴν ἀρετή τους καὶ τὴν εὐεργετικὴ γιὰ τὴν κοινωνία παρουσία τους. Οἱ ἀντιδράσεις τῶν κοσμικῶν εἶναι ἀπὸ τὴν ἀρχὴ γνωστὲς καὶ δὲν ξεπερνοῦν κάποια ὅρια. Οἱ χριστιανοὶ βέβαια συνεχίζουν νὰ ζοῦν κατὰ Θεὸν καὶ νὰ ἀποφεύγουν καθετί, ποὺ προκαλεῖ.

Ὑπάρχουν ὅμως καὶ ἐκεῖνοι, ποὺ ἐμφανίζονται ὡς ἄνθρωποι τοῦ

Θεοῦ, ἐνῶ στὴν πραγματικότητα εἶναι αἱμοβόρα ὄργανα τοῦ διαβόλου. Πρόκειται γιὰ τοὺς ἀδίστακτους συκοφάντες, οἱ ὁποῖοι

ἀμφισβητοῦν τὸ χριστιανικὸ ἀγώνα τῶν ἄλλων καὶ ἐμφανίζουν τὴ ζωή τους γεμάτη πάθη καὶ ἁμαρτίες. Οἱ φοβεροὶ αὐτοὶ ἄνθρωποι πολλὲς φορὲς φοροῦν καὶ ράσο, γεγονὸς ποὺ κάνει εὐκολώτερα ἀποδεκτὲς τὶς συκοφαντίες, ποὺ ἐξυφαίνουν κατὰ τῶν ἐναρέτων.


Οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ δὲν ἔχουν φόβο Θεοῦ. Ὁ σκοπός τους εἶναι ἕνας καὶ μοναδικός: Νὰ διασύρουν τοὺς ἄλλους, γιὰ νὰ προβληθοῦν οἱ ἴδιοι στὰ μάτια τῶν κοσμικῶν καὶ ἁμαρτωλῶν.


Θύματα συκοφαντῶν γίνονται καὶ οἱ ἐνάρετοι ἄνθρωποι. Εἶναι χαρακτηριστικὴ ἡ περίπτωση τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, ὁ ὁποῖος ἐμπιστευόμενος τὸν Ἐπίσκοπο Σεβαστείας Εὐστάθιο, εἶχε δεχτεῖ δύο μονα-χούς του ὡς ἄμεσους συνεργάτες του καὶ αὐτοὶ ἀποδείχτηκαν διαβολεῖς του. Μπροστὰ στὸν Ἅγιο εἶχαν γελαστὰ πρόσωπα καὶ τιμητικὰ λόγια ἀγάπης, στὴν πραγματικότητα ὅμως τὸν κατηγοροῦσαν, φανερώνοντας «τὸν ἀπερίγραπτον δόλον καὶ τὴ βαθιὰ πίκρα τῆς ψυχῆς τους». Ὁ Ἅγιος ἐνοχλοῦνταν καὶ γιὰ τὸν πρόσθετο λόγο ὅτι οἱ κοσμικοὶ ἄνθρωποι, ποὺ ἄκουγαν τὶς κατηγορὶες διασκέδαζαν καὶ αἰσθάνονταν ἱκανοποίηση. Γι᾽ αὐτὸ καὶ σημειώνει στὴν ἐπιστολή του πρὸς τὸν Ἐπίσκοπο Εὐστάθιο: «Προξενοῦμε πολὺ γέλιο σὲ αὐτούς, ποὺ πάντα περιφρονοῦν τὸν εὐσεβῆ βίο καὶ ἰσχυρίζονται ὅτι ἡ ταπεινοφροσύνη εἶναι προσποιητὴ καὶ χρησιμοποιεῖται ὡς τέχνασμα γιὰ ἀπόκτηση ἐμπιστοσύνης καὶ σχῆμα γιὰ ἐξαπάτηση. Καμιὰ μορφὴ βίου δὲν εἶναι τόσο ὕποπτη γιὰ κακία στὸ λαό, ὅπως εἶναι ὁ ἀσκητικὸς βίος».


Αὐτοὶ ποὺ ἀποδέχονται ἀβασάνιστα τὶς συκοφαντίες καὶ εὔκολα

τὶς διαδίδουν ἔχουν ἐπίσης εὐθύνη ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ. Εἶναι δὲ

δυσεξήγητη ἡ συμπεριφορά τους, ὅταν ἀναλογιστεῖ κανεὶς ὅτι ἡ

συκοφάντηση συγκεκριμένων ἐνάρετων προσώπων εἶναι καθημερινή τους ἐνασχόληση. Ἐμφανίζονται ὅτι σκανδαλίζονται ἀπὸ τοὺς ἄλλους, ἀλλὰ γιὰ τὸν δικό τους τρόπο ζωῆς καμιὰ ἀνησυχία.



ΠΗΓΗ:


Ορθόδοξος Τύπος

No comments:

Post a Comment