ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Η ενορχηστρωμένη επίθεση των Οικουμενιστών, των Νεοβαρλααμιτών και των κάθε λογής νεωτεριστών συνεχίζεται με αμείωτη σφοδρότητα.
Ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου - ο πολύς π. Γεώργιος Τσέτσης - επανήλθε δριμύτερος με εξαιρετικά άστοχο άρθρο στο οποίο απεκάλυψε την εισαγόμενη από τον προτεσταντισμό θεολογία του και την παντελή αδυναμία του να αντιληφθεί την ουσία των πραγμάτων που συμβαίνουν στην καθ’ ημάς Ανατολή.
ΤΟ “TEA PARTY”
_______
Καταρχήν κάνει αναφορά στο λεγόμενο tea party των ΗΠΑ. Και τι σχέση έχει αυτό με την ελληνική και ορθόδοξη πραγματικότητα; Προφανώς καμία απολύτως. Το ένα είναι πολιτικό ρεύμα του Ρεπουμπλικανικού κόμματος των ΗΠΑ που εκφράζει τις πιο ακραίες αρχές της ελεύθερης οικονομίας και της δαιμονοποίησης των πολιτικών του αντιπάλων επειδή τους θεωρεί αριστερούς, σοσιαλιστές κτλ, κτλ.
Ο π. Τσέτσης θα ήταν εκτός πραγματικότητας ακόμη και αν μετέφερε αυτό το ρεύμα στα πολιτικά πράγματα της Ελλάδας επειδή τέτοιο ρεύμα δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ εκτός από τις ΗΠΑ. Ούτε καν σε άλλη Αγγλοσαξωνική χώρα.
Και μόνον η παρομοίωση του αυτή δείχνει το βαθμό της αποξένωσής του από την Ελληνική πραγματικότητα. Πολλώ μάλλον την ορθόδοξη πραγματικότητα.
Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ
ΚΑΙ Ο ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
_____________
Το δεύτερο θέμα που π. Τσέτσης δείχνει την θεολογική του ένδεια - μιλώ για θεολογική ένδεια επειδή δεν θέλω να πιστέψω ότι το κάνει από κακοήθεια - είναι ότι αναφέρει ότι οι παραδοσιακοί Ορθόδοξοι πιστοί έχουν δαιμονοποιήσει ορισμένους χώρους.
Μιλά για γεωγραφικό πρόβλημα που εντοπίζει στη Σερβία, στην Κύπρο, στο Φανάρι, στο Βόλο, στη Μεσσηνία, το Κουόπιο και φυσικά τη Γενεύη. Καταρχήν οι τόποι που θεωρεί προβληματικούς δεν είναι στην ολότητά τους οι χώροι από τους οποίους προέρχεται ο πραγματικός κίνδυνος για τον Οικουμενισμό, ενώ - από άγνοια ή σκοπιμότητα - αφήνει άλλους γεωγραφικούς χώρους που είναι όντως προβληματικοί.
Αλλά η ουσία του προβλήματος δεν είναι αυτό αλλά το ότι ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος δεν αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι ο τόπος αλλά ο “τρόπος” που μας απασχολεί ορισμένων προσώπων τα οποία μονίμως παράγουν αιρετικές δοξασίες.
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
___________
Ας περιοριστώ στη Μητρόπολη Μεσσηνίας. Ποια διαφορά έχουμε ή θα ήταν ποτέ να έχουμε γεωγραφικά με τη Μητρόπολη Μεσσηνίας; Θα ήταν αστείο και να το πιστέψει κανείς. Η Μεσσηνία είναι καταγωγή μεγάλων εκκλησιαστικών ανδρών (Παναγουλάκης, Ιωήλ Γιαννακόπουλος, Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, Χρυσόστομος Παπασαραντόπουλος και άλλων). Βάσει ποιας λογικής έχουμε γεωγραφική διαφορά με τη Μεσσηνία;
Ισα ίσα που έχουμε γεωγραφικά πολύ ψηλά τη Μεσσηνία στη συνείδησή μας επειδή ανέδειξε μεγάλους σύγχρονους εκκλησιαστικούς άνδρες.
Η διαφορά μας δεν είναι επομένως με τη Μεσσηνία ως γεωγραφικό χώρο αλλά με τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο για το οικουμενιστικό του φρόνημα και τις αιρετικές δοξασίες που διατυπώνει.
Αλλωστε πόσο από το χρόνο του ο Μεσσηνίας καταναλώνει στη Μητρόπολή του ώστε να χρειαστεί να μας απασχολεί γεωγραφικά η Μεσσηνία; Ως καθηγητής πανεπιστημίου και ως εκπρόσωπος της Εκκλησίας σε διαλόγους βρίσκεται το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα εκτός των ορίων της Μητροπόλεως του άρα από πού ως πού μας απασχολεί γεωγραφικά η Μεσσηνία και όχι το πρόσωπο του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας;
Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι χώροι στους οποίους αναφέρθηκε ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος για τους οποίους “ποιεί την νήσσαν” ότι αγνοεί ότι είναι πηγή κακοδαιμονίας και νεωτερισμών.
ΟΙ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ
__________
Η Μητρόπολη Δημητριάδος με την διαβόητη Ακαδημία της η οποία ανανέωσε προτεσταντικά, νεοβαρλααμικά, μεταπατερικά και συναφειακά τη θεολογία με τακτικούς θαμώνες της Καλαιτζίδη, Θερμό, Παπαθανασίου και τους ομόφρονές τους αλλά και τις Νοεβαρλααμικές πρακτικές της που σκανδαλίζουν αφόρητα τους πιστούς.
Με άλλα λόγια αν ο Σεβασμιότατος Δημητριάδος δεν ενεργούσε με το Νεοβαρλααμικό ήθος που τον διακρίνει και αν δεν άφηνε ελεύθερο το σχοινί στους μεταπατερικούς θεολόγους ουδείς απολύτως θα ασχολείτο γεωγραφικά με το Βόλο ως κέντρο προβλήματος.
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ
___________
Η αναφορά όμως του Μεγάλου Πρωτοπρεσβύτερου στη Γενεύη συνιστά πραγματική πρόκληση. Ο π. Γεώργιος οφείλει να γνωρίζει ότι το Διόρθοδοξο Κέντρο της Γενεύης εν προτεσταντικές ανομίαις συνελήφθη και εν Βατικάνειες αμαρτίαις εκίσσησεν αυτό η μήτηρ του.
Είναι όντως κέντρο οικουμενισμού και κάθε νεωτερισμού. Και ο π. Τσέτσης ευόρκως υπηρέτησε για δεκαετίες τους σκοπούς του. Αλλά και πάλιν το κέντρο αυτό στο Σαμπεζύ δεν μας απασχολεί γεωγραφικά αλλά “τροπικά”. Αν δεν τον “εκλέιζε” για δεκαετίες ο γνωστός Ελβετίας Δαμασκηνός, ο π. Τσέτσης και οι διάδοχοί τους και λειτουργούσε όντως ως κέντρο διορθόδοξο και όχι ως κέντρο προτεσταντικών και άλλων δυτικών επιδράσεων ποιος θα είχε γεωγραφική διαφορά με την πανέμορφη Ελβετία;
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο στο θέμα της Γενεύης επειδή στο σπίτι του κρεμασμένου, π. Γεώργιε, Μέγα πρωτοπρεσβύτερε του Οικουμενικού Θρόνου, δεν μιλούν για σχοινί. Ο π. Γεώργιος γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλο τι οικουμενιστικό ντελίριο πηγάζει από το Σαμπεζύ.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
_____________
Σε κάθε περίπτωση π. Γεώργιε το πρόβλημα που είχαμε ΚΑΙ έχουμε εξακολουθεί να έχουμε είναι θέμα προσώπων. Αυτό δεν το λέγω τώρα! Το είπα από την πρώτη παρέμβαση που έκανα από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου” μετά την έκδοση της Ομολογίας Πίστεως για τον Οικουμενισμό.
Οι αιρέσεις είχα πει τότε - και επαναλαμβάνω και τώρα - δεν πέφτουν από τον ουρανό σαν τη βροχή, αλλά ταλαιπωρούν την Εκκλησία επειδή κάποιος τις εισάγει.
Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι. Αν επί παραδείγματι ο Μητροπολίτης Περγάμου δεν εισήγαγε την Αγγλικανικής και Β΄Βατικάνειας Συνόδου έμπνευσης “βαπτισματική θεολογία” και αν δεν προωθούσε τα αιρετικά κοινά κείμενα του διαλόγου στη Ραβέννα και στην Ελούντα και στο Πόρτο Αλέγκρε για το πρωτείο του Πάπα, ουδείς θα ασχολείτο αρνητικά μαζί του και ουδείς θα ενοχλείτο για τη γεωγραφική τοποθεσία των γεωγραφικών χώρων που εκπορεύτηκαν οι αιρέσεις και υπογράφτηκαν κακόδοξα κοινά κείμενα και προδοτικές για την Ορθοδοξία Συμφωνίες.
Η λέξη Ραβέννα λ.χ. ποτέ δεν είχε στη συνείδηση μας γεωγραφική αρνητική αναφορά. Ισα ίσα που ήταν πολύ ψηλά ως κέντρο σπουδαίας βυζαντινής τέχνης. Απέκτησε όμως αρνητικό “τροπικό” - και όχι γεωγραφικό - συνειρμό εξαιτίας της παπικής εκκλησιολογίας που διαπύπωσε υπό την καθοδήγηση του Μητροπολίτη Περγάμου.
Το ίδιο συνέβηκε και με το Μπαλαμάντ. Ουδείς θα διενοείτο γεωγραφικά να το δει αρνητικά αν δεν υπογραφόταν η συμφωνία θεολογικού αίσχους περί των δύο “αδελφών Εκκλησιών”.
Το πρόβλημα, άγιε Μέγα Πρωτοπρεβύτερε του Οικουμενικού Θρόνου, είναι καθαρά πρόβλημα ΠΡΟΣΩΠΩΝ! Οχι γεωγραφίας. Και αν τα πρόσωπα αυτά επισημαίνονταν ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και απαιτείτο από αυτά να δώσουν ορθόδοξη ομολογία και να αλλάξουν τακτική και σε περίπτωση που αρνούντο να πράξουν τούτο καθαιρούνταν ορισμένοι από αυτούς, ο Οικουμενισμός θα έπλεε τα λοίσθια και θα εξαφανιζόταν επειδή ΔΕΝ είναι αίτημα της Εκκλησίας αλλά της αυθαιρεσίας. Είναι καρπός του ετσιθελισμού ορισμένων ταγών της Εκκλησίας οι οποίοι είναι βαθύτατα επηρεασμένοι από τον Προτεσταντισμό και τον Παπισμό και οι οποίοι διέπονται από Οικουμενιστικό φρόνημα και επιζητούν ετσιθελικά και αυθαίρετα να επιβάλουν τις θέσεις τους στην Εκκλησία καταχρώμενοι την εξουσία που ασκούν επειδή υπηρετούν σε επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας.
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΕΣ
_____________
Εβραγχίασεν ο λάρυγξ μου, άγιε Μέγα πρωτοπρεσβύτερε του Οικουμενικού Θρόνου, να επαναμβάνω σε όλους τους τόνους και σε όλα τα επίπεδα, ότι οι Οικουμενιστές, οι Νεοβαρλααμίτες και οι νεωτεριστές είναι μετρημένοι. Είναι ελάχιστοι και δεν εφράζουν κανένα εκτός από τον εαυτό τους και την εκπροτεστανισμένη τους συνείδηση.
Γι’ αυτό με κάθε τρόπο πρέπει να στοχοποιηθούν ως πρόσωπα τα οποία εκφράζουν αιρέσεις και να ανακληθούν στην τάξη επειδή επιδιώκουν συνειδητά να αλλοιώσουν την πίστη των πατέρων μας.
ΚΥΡΙΕ ΤΕΛΕΒΑΝΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ.
ReplyDeleteΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΟΝΟ: Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΛΕΓΕ: “Τω λόγω διώκω, ου τον αιρετικόν, αλλά την αίρεσιν, ου τον άνθρωπον αποστρέφομαι, αλλά την πλάνην μισώ και επισπάσασθαι βούλομαι” (ΕΠΕ 37, 296).
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.
ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ (ΚΑΤ' ΕΜΕ) ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ: ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ