Monday, January 17, 2011

ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ



“Στην αναβροχιά καλόν είναι και το χαλάζι”, όπως λέγει η παροιμία.

Αφού δεν φαίνεται να προβλήθηκε σοβαρή αντίσταση στα σχέδια υπόσκαψης της Εκκλησίας που δρομολόγησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ας είναι και οι λεκτικές αψιμαχίες του με το Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο.

Θα είμαστε ευγνώμονες στον κ. Πολυγένη ή σε οποιονδήποτε άλλο έχει τη δυνατότητα να μας μεταφέρει λεπτομέρειες του τι διημήφθη, κατά τη συνεδρία της Ιεραρχίας, για να διαπιστώσουμε αν υπήρξαν και άλλες γενναίες τοποθετήσεις - πλην της επιστολής του Μητροπολίτη Ηλείας - εκ μέρους άλλων ιεραρχών ή αν όλοι ακολουθούν ευπειθώς τον εν αυτοίς πρώτον που σύμφωνα με το Καταστατικό της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν είναι καν πρώτος αλλά απλά Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πρόεδρος των Συνοδικών οργάνων.


ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ

Του κ. Αιμίλιου Πολυγένη
===============


Σε καλό κλίμα συνεδρίαζε σήμερα Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011 η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε έκτακτη συνεδρία για το θέμα που αφορά το 1/5 των δημοσίων υπαλλήλων.
Παρόλα αυτά δεν απουσίασαν και οι εντάσεις μεταξύ των ιεραρχών, όπως αυτή μεταξύ του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου και του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου.
Άναψαν τα αίματα όταν σύμφωνα με πληροφορίες ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος, είχε μια λεκτική αντιπαράθεση με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο σχετικά με την στάση του σε διάφορα θέματα.
«Δεν μιλάτε και γι’ αυτό υποτιμάται η Εκκλησία. Μάθαμε και ακούσαμε ότι στην ορκωμοσία του Δημάρχου περιφρονήθηκε η Εκκλησία», φέρεται να είπε ο κ. Αμβρόσιος στον Αρχιεπίσκοπο.
Άμεση ήταν η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου στις δηλώσεις του κ. Αμβροσίου, τονίζοντας: «Άγιε Καλαβρύτων δεν έχω να σας απαντήσω στο θέμα αυτό, εμένα ο Δήμαρχος με αγαπά, με τιμά και με σέβεται. Δεν γνωρίζω ποιες είναι οι πεποιθήσεις του, αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέτε».
Επίσης, ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος πρόσθεσε: «Εμείς Μακαριώτατε, όποια κριτική και εάν κάνουμε την κάνουμε καλόπιστα, και πάντα για το συμφέρον της Εκκλησίας. Δεν θέλουμε να σας κάνουμε πολιτική, δεν θέλουμε να σας κάνουμε προσωπική αντιπαράθεση και κριτική».
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος φανερά ενοχλημένος, συνέχισε απευθυνόμενος προς τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων πως «δεν είμαι εδώ για να κάνω καριέρα, είμαι στη θέση αυτή για να υπηρετήσω τον λαό. Όλους ο κόσμος μας βλέπει και μας κρίνει…»
«Τόσο εσείς, όσο και ο Άγιος Θεσσαλονίκης μου λέτε να ακολουθήσω μια άλλη γραμμή, αλλά εγώ δεν μπορώ να την ακολουθήσω. Εγώ έχω την δική μου γραμμή, έχω την δική μου λογική στα εν λόγω θέματα της Εκκλησίας, δεν μπορώ να σας ακολουθήσω λυπάμαι!», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Αρχιεπίσκοπος.
Τέλος, να σημειωθεί, ότι ο Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος σε ερωτήσεις δημοσιογράφων κατά την διάρκεια της ενημέρωσης, απαντώντας για το θέμα των ιερέων μεταξύ άλλων τόνισε: «Οι ιερείς σύμφωνα με τα νομοθετήματα δεν μπορούν να υπάγονται στο 1/5, το οποίο η Πολιτεία δεν έχει αλλάξει».

ΠΗΓΗ:


Εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων “Ρομφαία”

No comments:

Post a Comment