Tuesday, December 14, 2010

13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1943, ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ



13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1943, ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ

=============


Μαριγώ Φερφελή (Μάνα 4 αγοριών): Όταν βγήκα από το σχολειό, κράταγα στα χέρια τον Αλέξη μου, που ήταν τότε δέκα χρονώ. Τα τρία άλλα παιδιά μου τα χώρισαν με τους άνδρες. Ο Κίμωνας μάλιστα, που ήταν 13 χρονώ, την ώρα του χωρισμού έκλαιγε και ήθελε να πάει με τους άνδρες. Τον τράβηξα κοντά μου, αλλά μου ξέφυγε και μπήκε στην αίθουσα των ανδρών.


Πήδαγα τα πτώματα, πάταγα κι απάνω, χωρίς να θυμάμαι ποιοι ήσαν, κι έφθασα κοντά του. Πλησίασα το παιδί μου και αφού είδα, πως δεν ήταν σοβαρά, το ρώτησα:


-Πού είναι, Αργύρη μου, ο Βασίλης μας;


-Νάτος, μάνα, μου λέει, και έδειξε δίπλα το αναίσθητο πτώμα του Βασίλη.


-Ο Κίμωνας πού είναι;


-Να και ο Κίμωνας. Κοντά του και το παιδάκι μου κουβαριασμένο.


-Τον άκουσα τον Κίμωνα, μάνα, να φωνάζει στους Γερμανούς, γιατί με σκοτώνετε εμένα. Είμαι μικρός, δεν έκανα τίποτα. Όταν σταμάτησε όμως η φωνή του, σταμάτησε και η ζωή του.



ΠΗΓΗ:


Αναστάσιος

No comments:

Post a Comment