Thursday, December 9, 2010

ΟΙ "ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ" ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ, ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ "ΚΑΙΡΟΥ" ΚΑΙ Ο ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΣ










ΟΙ “ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ” ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ, ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ “ΚΑΙΡΟΥ” ΚΑΙ Ο ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΣ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=============


Ανοιξαν μεγάλη γλώσσα οι γνωστοί “Ακαδημαικοί” του Βόλου. Οχι μόνον διαμαρτύρονται για τις απόλυτα κατοχυρωμένες κατηγορίες που τους προσάπτουν οι παραδοσιακοί πιστοί αλλά και λέγουν απροκάλυπτα ψέματα και δεν διστάζουν να αποδώσουν τους πιο ευτελείς χαρακτηρισμούς σε όσους ασκούν κριτική εναντίον τους για τις αιρέσεις που προσπαθούν να εισάξουν στην Εκκλησία.


ΑΣΤΟΧΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΑΜΠΑΤΖΙΔΗ

____________


Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόσφατο άρθρο του κ. Θεόφιλου Αμπατζίδη “Ορθόδοξη θεολογία και θεολογικός λόγος” (“Πυλώνας Εκκλησιαστικών ειδήσεων ΑΜΗΝ” 8/12/2010). Ο εν λόγω κύριος δεν διστάζει να χαρακτηρίσει ως “κακοήθεις” όσους χαρακτηρίζουν Νεοβαρλααμισμό τη λεγόμενη “λειτουργική αναγέννηση”. Γράφει συγκεριμένα: “Προτεραιότητα έχει η ψυχολογική αυτασφάλιση, η ανάγκη της θρησκευτικής ιδεολογίας να εξασφαλίσει στηρίγματα, δεκανίκια κατοχύρωσης, με στόχο την κοινωνική προβολή και τη συνακόλουθη εξουσιαστικότητα... Στην θεολογικά αυθαίρετη και επιστημονικά ακροβατική αιτίαση ότι η μετάφραση της Θείας Λειτουργίας συνιστά «νεο-βαρλααμισμό», διότι, δήθεν, εξαντλεί τη μυσταγωγία της χαρισματικής σχέσης Θεού και ανθρώπου στη νοησιαρχία, δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μόνον, έστω εσφαλμένο, θεολογικό επιχείρημα.


Εκφράζεται κακοήθεια.”!!!


ΠΡΟΣ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΑΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ;

_________________


Και αυτά τα απίστευτα παρόλον ότι δεν του διαφεύγει ασφαλώς - έστω κι αν δεν τους κατονομάζει - ότι οι εισηγητές του όρου είναι οι π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Σαράντης Σαράντος και ότι αργότερα και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου χρησιμοποίησε τον όρο και μετά από αυτούς πλήθος άλλων κληρικών και θεολόγων!


Κακοήθεις λοιπόν οι κορυφαίοι αυτοί θεολόγοι και οι ακατηγόρητοι αυτοί κληρικοί!!! Κατά τον κ. Αμπατζίδη πάντοτε. Και σε τι επιτέλους συνίσταται η κακοήθειά τους; Επειδή ανέλυσαν με ατράνταχτα θεολογικά επιχειρήματα τις Νεοβαρλααμικές τάσεις που υφέρπουν στη λεγόμενη “λειτουργική αναγέννηση”; Αντί να σκεφθεί ο κ. Αμπατζίδης ότι απευθύνει ένα τόσο βαρύ χαρακτηρισμό εναντίον κληρικών και θεολόγων που είναι τύπος και υπογραμμός σε όλα και αντί να απαντήσει τα επιχειρήματα των κορυφαίων κληρικών και θεολόγων της Ορθοδοξίας περιορίζεται να ψυχαναλύσει όσους αξιολογούν τη “λειτουργική αναγέννηση” ως Νεοβαρλααμισμό και τους αποδίδει τους πιο ευτελείς χαρακτηρισμούς και τα πιο ποταπά κίνητρα;


Αξιότιμε κ. Αμπατζίδη! Εχετε τα θεολογικά κότσια να αντικρούσετε τις απόλυτα κατοχυρωμένες θεολογικές θέσεις των Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου, π. Θεόδωρου Ζήση και π. Σαράντη Σαράντη; Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα! Αν όχι τότε μη νομίσετε ότι με το να βρίζετε με σκαιότητα κορυφαίους θεολόγους της Εκκλησίας ότι πείθετε κάποιο για τις απόψεις σας.


Ο κ. ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ Ο “ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ”

_____________


Αλλά δεν μας εξηγεί ο κ. Αμπατζίδης ποια πιστοποιητικά ιδιότητος έχει που του παρέχουν το δικαίωμα να κατηγορεί άλλους και μάλιστα αναστήματα όπως οι π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Σαράντης Σαράντος και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος ως κακοήθεις.


Ποιος είναι ο κ. Αμπατζίδης; Δεν είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του “Καιρού”; Τι είναι ο “Καιρός”; Δεν είναι το πνευματικό παιδί του κακού δαίμονα του μαθήματος των θρησκευτικών ο οποίος σε συνεργασία με τους άθεους κρατούντες προσπαθεί με νύχια και με δόντια να μετατρέψει το μάθημα των θρησκευτικών σε θρησκειολογικό; Με άλλα λόγια δεν είναι ο κ. Γιαγκάζογλου και οι “Καιροσκόποι” που θέλουν τα παιδιά μας να μαθαίνουν για τη Θεά Κάλι, τον Θεό Γκανέσα, τον Προφήτη Μωάμεθ και το Ιερό Κοράνιο αντί για το Χριστό, την Παναγία, τους Αγίους και το Αγιον Ευαγγέλιο; Δεν είναι ένας από τους πρωτεργάτες της διάσπασης του θεολογικού κόσμου; Και μετά από αυτά ο κ. Αμπατζίδης μιλά για κακοήθεια; Οι διασπαστές του θεολογικού κόσμου και οι νεροκουβαλητές των άθεων κρατούντων και οι “Καιροσκόποι” του Γιαγκάζογλου, μιλούν για “κακοήθεια” και προσπαθούν να σπιλώσουν αναστήματα πανορθοδόξου κύρους;


Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΟ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟ

_______________


Τι δικαίωμα έχει ο κ. Αμπατζίδης να απονέμει σε άλλους εύσημα ευήθειας ή ψόγο κακοήθειας αφού φωράται ψευδόμενος αδίστακτα; Γιατί ισχυρίζεται ότι δήθεν αγνοεί ότι η Ιερά Σύνοδος επελήφθη του θέματος και εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία σαφέστατα ξεκαθαρίζει ότι δεν καταδικάζει απλά τις συγκεκριμμένες λειτουργικές μεταφράσεις αλλά την όλη προσπάθεια ως ξένη προς την Ορθόδοξη πρακτική; Επομένως ως κακόδοξη;


ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ Ο ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ

________________


Σε ένα πάντως είμαι σύμφωνος με τον κ. Αμπατζίδη: Οτι και η Σύνοδος της Ιεραρχίας πρέπει να επιληφθεί του θέματος και να καταδικάσει την όλη προσπάθεια ως Νεοβαρλααμισμό και να καθαιρέσει όσους επιμείνουν αμετανόητοι στην κακοδοξία. Αλήθεια κ. Αμπατζίδη! Γιατί δεν προσφεύγετε στη Σύνοδο για να σας δικαιώσει αφού - όπως ισχυρίζεστε - σας αδικεί ο χαρακτηρισμός Νεοβαρλααμίτες;


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ;

___________


Οσο για τον ισχυρισμό του κ. Αμπατζίδη ότι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος δεν έχει ευθύνη για όσα συμβαίνουν στο κέντρο της θεολογικής ακολασίας που ακούγεται στο όνομα Θεολογική Ακαδημία της Μητροπόλεως Δημητριάδος “τι φω και τι λαλήσω”; Αν ο οικείος Μητροπολίτης δεν είναι υπεύθυνος γι’ αυτά που συμβαίνουν ποιος στην ευχή είναι υπεύθυνος; Ο Μητροπολίτης Ζιμπάπουε ή ο Μητροπολίτης Κορέας; Ελεος κ. Αμπατζίδη μου! Προς τι το ανελέητο μαστίγωμα της λογικής μας;


Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΕΚΑΨΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΩΣ ΔΕΛΦΙΝΟΣ

_______________


Αλλά επειδή εσείς προσποιείσθε ότι δεν κατανοείτε ποιος είναι ο υπεύθυνος για όσα συμβαίνουν στην Ακαδημία του Βόλου επιτρέψτε μου να σας υποβάλω ένα απλό και έντιμο ερώτημα με την ελπίδα ότι εσείς θα μπορέσετε να δώσετε μια απλή και έντιμη απάντηση. Πιστεύετε ειλικρινά ότι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος δεν έχει κάψει το χαρτί του ως δελφίνος του Αρχιεπισκοπικού θρόνου με όσες ασχημίες συμβαίνουν στη Μητρόπολη Δημητριάδος και μάλιστα στην Ακαδημία του Βόλου; Αν αυτό πιστεύετε τότε ζείτε σε άλλους κόσμους που δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.


No comments:

Post a Comment