Sunday, April 26, 2015

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ”



ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ “ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Κατάνυξις”, το ακόλουθο κείμενο:

“Πληροφορηθήκαμε από διαφήμιση σε εκκλησιαστικό πρακτορείο, για το "συνέδριο" της Ι. Μ. Βατοπεδίου (η “Πεμπτουσία” από όσο ξέρουμε έχει γίνει από την Βατοπεδίου και τυπικά φαίνονται άλλα πρόσωπα).

Τι να  πρωτοσχολιάσουμε;
Ότι είναι υπό την υψηλή αιγίδα του οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου;
Tο ότι υπάρχει "τιμητική επιτροπή";
Tο ότι δεν έχει αφήσει μητροπολίτη (εντός και εκτός Ελλάδος) που να μη βάλει ομιλητή;
Nα μην επιμείνουμε στο ότι ένας από τους ομιλητές εμφανίζεται με "σύντροφο" και όχι σύζυγο! ή έναν ακόμη ομιλητή! Με μια απλή αναζήτηση βλέπουμε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας του "συνεδρίου" ταυτίζεται με την Πεμπτουσία (άρα με τους Βατοπεδινούς) +30 210 6141171

Όπως φαίνεται είναι τόσο σάπια η κατάσταση της εκκλησίας, που είναι ευκολότερο αντί να προσπαθήσουν να την καθαρίσουν, φροντίζουν να στήσουν δημόσιες σχέσεις για να εδραιώσουν και να προωθήσουν την καρέκλα τους.

Με όσα α π ί σ τ ε υ τ α συμβαίνουν στο χώρο της διοικούσης Εκκλησίας, από τη φίμωση των ιστολογίων των κληρικών, ενοριών και ι. μονών, τους καυγάδες για την ομοφυλοφιλία στις προετοιμασίες της Συνόδου του 2016, την απροκάλυπτη πλέον επέλαση του οικουμενισμού στους κόλπους της, με προκλητικά συνέδρια, με αγαπολογίες, μέχρι και τις εξουθενωτικές διώξεις αντιοικουμενιστών κληρικών, αποδεικνύεται τελικά το μέγεθος της εκκοσμίκευσης και η κυριαρχία των οικουμενιστικών πρακτικών και τάσεων. Θα περιμέναμε από τη Μονή Βατοπεδίου να παίξει καθοριστικότερο ρόλο, να προεξάρχει της πανηγύρεως της αληθείας του Χριστού και όχι να αναλώνεται, έστω και ατύπως, στη διοργάνωση ενός ακόμη μπαρόκ συνεδρίου για τα μάτια του κόσμου, όπου λάμπουν δια της απουσίας τους έστω και για τα προσχήματα εκφραστές του αντιοικουμενιστικού μετώπου.

Πόσο σάπια είναι η κατάσταση στην Εκκλησία, ρωτά το ιστολόγιο “Κατάνυξις”, και παραθέτει το πιο πάνω κείμενο.

Θα ρωτήσουμε και εμείς με τη σειρά μας:

Δεν θα έπρεπε πρωτίστως να μιλάμε για την σαπρότητα της Μονής Βατοπαιδίου η οποία δεν κάνει τίποτε άλλο εκτός από το να καλλιεργεί δημόσιες σχέσεις ακολουθώντας τα ίχνη του Θεομπαίκτη και πλανεμένου της Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπαιδινού;

Σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία διοργανώνει παντοειδή συνέδρια οικουμενιστικής ή και πνευματικής φύσεως και εκκοσμικεύει και γελοιοποιεί τα πάντα.

Γιατί, όμως, δεν μιλάμε επίσης και για ορισμένα ιστολόγια που προβάλλουν και την πιο μικρή λεπτομέρεια της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου και του ομογάλακτού της Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιου, παρόλον ότι τόσον ο π. Εφραίμ της Βατοπαιδίου όσον και ο Σεβ. Λεμεσού προβαίνουν σε απανωτές οικουμενιστικές δηλώσεις τις οποίες ουδέποτε ανακαλούν;

Γιατί δεν στηλιτεύουμε την επαίσχυντη στάση διαφόρων ιστολογίων που παρουσιάζονται ως αντιοικουμενιστικά, όπως λ.χ. το “Ρωμαίικο οδοιπορικό” (που θα ήταν πιο ενδεδειγμένο να μετονομαστεί “κατεψυγμενοκοτοπουλοφαγικό οδοιπορικό”) και το εξίσου επαίσχυντο ιστολόγιο της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου που προβάλλουν συστηματικά τον Σεβ. Λεμεσού ή και τους Βατοπαιδινούς παρόλες τις απανωτές οικουμενιστικές τους πτώσεις;

Βάσει ποιας λογικής ή χριστιανικής συνέπειας ο Σεβ. Λεμεσού και οι Βατοπαιδινοί μένουν στο απυρόβλητο από ορισμένους κύκλους, ενώ για άλλους είναι αυστηρότατοι κριτές;

No comments:

Post a Comment