Monday, November 30, 2020

ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ



ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΣΧΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====

Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου σήμερα στο Φανάρι. 

Εορτή του Αγίου Απόστολου Ανδρέα, όταν ο πάνσεπτος πατριαρχικός ναός του Αγίου Γεωργίου, μαγαρίζεται συστηματικά ετησίως εξαιτίας της συμπροσευχής των αιρετικών Παπικών με τον Οικουμενικό Πατριάρχη και όσους Ορθόδοξους κληρικούς και λαϊκούς, συμμετέχουν στην Θ. Λειτουργία.

Αρχή του παγκάκιστου εθίμου έκανε (ποιός άλλος;) ο Υιός της Γεέννης του Οικουμενισμού, ο Μεγάλος Αποστάτης της πίστης μας Αθηναγόρας το 1968.

Έκτοτε συνεχίζεται αδιάλειπτα από τους διαδόχους του Αθηναγόρα (Δημήτριο και Βαρθολομαίο). 

Κάθε χρόνο, παπική αντιπροσωπεία από το Βατικανό, μεταβαίνει στην Κωνσταντινούπολη και συμπροσεύχεται με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και όσους Ορθόδοξους κληρικούς και λαϊκούς βρίσκονται στον πατριαρχικό ναό.

Ο καρδινάλιος Κώχ, ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας του Βατικανού, θρονιασμένος στο αντιθρόνιο του πατριαρχικού ναού, διάβασε το μήνυμα του Πάπα Φραγκίσκου και αντάλλαξε ασπασμό με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ενδεδυμένο άπασαν την πατριαρχιακή αυτού αρχιερατική στολή.

Ο Οικουμενισμός στις δόξες του.!

Και οι αντιοικουμενιστές;

Πλην ελαχίστων -κυριολεκτικά- περιπτώσεων, ασχολούνται με την συγκρότηση κομμάτων για να σώσουν την Ελλάδα!!!, με την απόκτηση περισσότερων οπαδών για την Αποτείχιση που έκαναν, με τα γεωπολιτικά παιγνίδια των μεγάλων δυνάμεων στην Ουκρανία και με την "λοιμωξιολογία".!!!

"Ουχί εμώρανεν αυτούς ο Θεός";

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ, ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΚΥΚΚΟΥ κ. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 81 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

 ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΚΥΚΚΟΥ κ. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 81 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Ο κ. Άρης Βικέτος, στο ρεπορτάζ του, που παραθέσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, επισημαίνει τις αντιφάσεις και τα κενά της πρότασης του Μητροπολίτη Κύκκου και εξηγεί για ποιούς λόγους είναι νόμιμο το έκκλητο των καταδικασθέντων Κυπρίων Ιεραρχών στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.


Σήμερα, δεν θα σχολιάσουμε αν πρέπει να υπάρχει το έκκλητο στο Οικουμενικό Πατριαρχείο των αρχιερέων της Κύπρου στον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας μας.

Θα περιοριστούμε μόνο να επισημάνουμε ότι, είναι ανέφικτο να αφαιρεθεί το άρθρο 81 του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου, όσο και αν το επιδιώκει ο Μητροπολίτης Κύκκου ή οποιοσδήπτε άλλος Ρωσσόφιλος Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Κύπρου.


Ο λόγος; 


Η οποιαδήποτε αλλαγή στον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου απαιτεί την εξασφάλιση της πλειοψηφίας των 3/4 των μελών της Ιεράς Συνόδου.


Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η διαγραφή του άρθρου 81, από τον Καταστατικό Χάρτη, χρειάζεται την ψήφο 13 από τους 17 αρχιερείς της Ιεράς Συνόδου.


Επειδή, λοιπόν, είναι αδύνατο να βρεθούν 13 αρχιερείς -ίσως είναι δύσκολο να βρεθούν ακόμη και 3 αρχιερείς- να υποστηρίξουν αυτό το αίτημα, έπεται ότι η πρόταση του Πανιερώτατου Κύκκου δεν χρησιμεύει σε κάτι. “Εις ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται.”


Υπάρχει, όμως, και ένα άλλο ερώτημα που χρήζει απάντησης.


Ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας μας τέθηκε σε ισχύ πριν 10 χρόνια.

Όλοι οι επίσκοποι της Εκκλησίας της Κύπρου -του Μητροπολίτη Κύκκου κ. Νικηφόρου και του Μητροπολίτη Ταμασού κ. Ησαία μη εξαιρουμένων- υπερψήφισαν την εφαρμογή του, συμπεριλαμβανομένου και του Άρθρου 81.


Γιατί θυμήθηκε τώρα ο Πανιερώτατος Κύκκου να θέσει θέμα αναθεώρησης του Καταστατικού και απάλειψης του Άρθρου 81;


Πού ήταν τα τελευταία 10 χρόνια για να θέσει αυτό το αίτημα;

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το timing του αιτήματος, για απάλειψη του Άρθρου 81 από τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου, σχετίζεται με το Ουκρανικό. 


Ο Πανιερώτατος θέλει να θεμελιώσει την πλάνη ότι δήθεν η Ουκρανία δεν είχε δικαίωμα να προσφύγει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για να αποκτήσει Αυτοκεφαλία και ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο δήθεν δεν έχει δικαίωμα να δέχεται υπερόριες προσφυγές από Εκκλησίες που ήταν στο παρελθόν υπό την Δικαιοδοσία του.

Αλλά, πώς θα μπορούσε ο Πανιερώτατος να προβεί σε αυτό τον ισχυρισμό, αφού, με το προ δεκαετίας ψηφισθέν Καταστατικό -ακόμη και με την δική του ψήφο-, οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Κύπρου μπορούν να προσφύγουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για να εκδικάσει την ποινή αργίας ή καθαίρεσης που τυχόν θα τους επιβάλει το πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο στην Κύπρο;


Γι’ αυτό, για να μπαλώσει τα πράγματα, έρχεται τώρα και ζητά την απάλειψη του Άρθρου 81, για να θεμελιώσει την πλάνη ότι δήθεν δεν είχε το δικαίωμα η Ουκρανία να προσφύγει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να εξασφαλίσει Αυτοκεφαλία, χωρίς να πείθει ασφαλώς κανένα είτε για τα κίνητρα, είτε -προπαντός- για την ορθότητα των θέσεων του.

Σε κάθε περίπτωση, Πανιερώτατε, η Ουκρανία είχε το δικαίωμα να προσφύγει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να εξασφαλίσει την Αυτοκεφαλία της, ασχέτως της πλάνης του κάθε δοκησίσοφου συνεργάτη, υποβολέα ή ομοϊδεάτη σας.


Οι λόγοι που η Ουκρανία είχε το δικαίωμα να προσφύγει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο κατοχυρώνονται, με συντριπτικά επιχειρήματα, από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη Γρηγόριο Παπαθωμά, σε πρόσφατη βιντεογραφημένη ομιλία του, σε θεολογικό συνέδριο.


Σε προσεχές άρθρο θα εξετάσουμε αν το Άρθρο 81 πρέπει ή όχι να διαγραφτεί από τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου.

Α. ΒΙΚΕΤΟΥ,Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΚΚΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 81 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΚΚΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 81 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Του κ. Αριστείδη Βικέτου

=====

Την διαγραφή από τον Καταστατικό Χάρτη (Κ.Χ.) της Εκκλησίας Κύπρου του  άρθρου  81 ( Έκκλητον, δηλαδή άσκηση έφεσης  καταδικασθέντος Αρχιερέως ενώπιον  του Οικουμενικού Πατριαρχείου)  ζητά ο Μητροπολίτης Κύκκου Νικηφόρος, ο οποίος θέτει το ζήτημα στο βιβλίο του, με τίτλο το «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ». Μάλιστα, ο κ. Νικηφόρος, ο οποίος το 2010 ψήφισε το συγκεκριμένο άρθρο και τον Κ.Χ. στο σύνολό του, τονίζει τώρα ότι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας  Κύπρου «οφείλει πάραυτα να διαγράψει από τον ψηφισθέντα  το 2010 Καταστατικό της Χάρτη το άρθρο 81».

Επίσης, προκαλεί εντύπωση και το γεγονός ότι το Κέντρο Μελετών της Ιεράς Μονής Κύκκου το 2001 εξέδωσε ειδικό τόμο , τιτλοφορούμενο «Τα Πατριαρχικά Έγγραφα των ετών 1600-1878». Στον τόμο αυτό παρατίθενται πολλά έγγραφα περί του Εκκλήτου Κυπρίων Αρχιερέων προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Στο βιβλίο του για το Ουκρανικό ο Μητροπολίτης Κύκκου αφιερώνει ειδικό κεφάλαιο, με τίτλο «Έχει ή όχι το  Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως το Κανονικό Δικαίωμα να δέχεται υπερορίως (σ.σ: πέρα από τα όρια της εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας του) εκκλήτους προσφυγές».

Ο Μητροπολίτης Κύκκου, αφού προσπαθεί να πείσει ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν έχει Κανονικό Δικαίωμα για εκκλήτους προσφυγές, γράφει στην σελίδα 103:

«Στο σημείο αυτό και έχοντας υπόψη τα πιο πάνω, επιβάλλεται να επισημάνουμε και μετ’ επιτάσεως να τονίσουμε, ότι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου οφείλει πάραυτα να διαγράψει από τον ψηφισθέντα το 2010 Καταστατικό της Χάρτη το άρθρο 81, με το οποίο δίνεται στον καταδικασθέντα για κανονικά αδικήματα Αρχιερέα το δικαίωμα εκκλήτου προσφυγής στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, κατά τα προβλεπόμενα (όπως λανθασμένα τονίζεται) υπό των ιερών Κανόνων. 

Λέγει το συγκεκριμένο άρθρο: «Αρχιερεύς, ο οποίος καταδικάστηκε σε ποινή στερητική της ιερωσύνης, ή σε έκπτωση από τον Θρόνο, ή σε ποινή αργίας, που επιφέρει έκπτωση, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα του εκκλήτου ενώπιον του Οικουμενικού Πατριαρχείου, κατά τα προβλεπόμενα από τους ιερούς Κανόνες».

Επίσης, στην σελίδα 109 ο κ. Νικηφόρος υποστηρίζει: “…αν αποδεχθούμε και δεν διαγράψουμε το άρθρο 81 του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου, που δίνει στους Επισκόπους της το δικαίωμα του εκκλήτου ενώπιον του Οικουμενικού Πατριαρχείου, είναι ως να αποδεχόμαστε, ότι το Αυτοκέφαλο της Εκκλησίας του Αποστόλου Βαρνάβα δεν είναι πλήρες, αλλά ελλιπές, αφού το δικαίωμα να κρίνει τους Επισκόπους της τελεσίδικα και αμετάκλητα το έχει όχι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Κύπρου, αλλά το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.

Έγκυρη πηγή επεσήμανε ότι το αίτημα του Μητροπολίτη Κύκκου ταυτίζεται πλήρως με την θέση του Πατριαρχείου Μόσχας για το ζήτημα του Εκκλήτου. “Ακόμη χειρότερος”, σύμφωνα με την ίδια πηγή, “είναι ο εντελώς αβάσιμος και εξωπραγματικός ισχυρισμός ότι η μη διαγραφή από τον Κ.Χ. του άρθρου 81 σημαίνει τάχα ότι το Αυτοκέφαλο της Εκκλησίας Κύπρου «δεν είναι πλήρες, αλλά ελλιπές»”.   

Επίσης, σημειώνεται ότι το βιβλίο στο σύνολό του κινείται στην λογική του Πατριαρχείου Μόσχας, το οποίο  αγωνίζεται πλέον να αποτρέψει ή να ακυρώσει  με κάθε πρόσφορο μέσο, θεμιτό ή και αθέμιτο, την αναγνώριση της ανακηρύξεως της αυτοκεφαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας  Ουκρανίας”.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, μιλώντας (12 Οκτωβρίου 2019) στην Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας Ελλάδος, είχε τονίσει

β. Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον έχει το προνόμιον της «εκκλήτου προσφυγής» και παρά Αρχιερέων ετέρου εκκλησιαστικού κλίματος, εάν και εφ’ όσον ο εκκαλών Αρχιερεύς ήθελε υποβάλη σχετικόν αίτημα (Βλ. Φιλάρετος, Μακάριος) (Κανόνες 9 και 17 Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου).

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιο "Αγγελιαφόρος"

ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, Η ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

 Η ΕΠΙΚΛΗΣΙΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

«Μύρον ἐκκενωθὲν τὸ Ὄνομά σου!» 

(ᾎσμα ᾈσμάτων α´, 3)


Λόγος τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου μὲ ἀφορμὴν τὴν ποιητικήν του σύνθεσιν, ἔχουσαν ὡς τίτλον: «Χαιρετιστήριοι Οἶκοι εἰς τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν»

=====


ΠΡΩΤΟΝ παράδειγμα ἂς εἶναι ὁ ὄντως Θεοφόρος Ἰγνάτιος, ὁ ὁποῖος μὲ τὸ νὰ ἐμελέτα συχνὰ εἰς τὴν καρδίαν του τὸ γαλακτομελίρρυτον Ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τόσον ἄναπτεν ἡ ψυχή του καὶ ὅλα τὰ ἐντός του εἰς τὴν θεϊκὴν ἀγάπην καὶ τὸν θεῖον ἔρωτα, ὁποὺ ἐγίνετο ὡσὰν ἔξω τοῦ ἑαυτοῦ του ὅλος! Καὶ διὰ τοῦτο, ἄλλοτε μὲν ἐφώναζε:

«Δὲν ὑπάρχει μέσα εἰς ἐμένα καμμία φωτιὰ καὶ καμμία ἐπιθυμία, ποὺ νὰ ἀγαπᾷ ὁποιοδήποτε πρᾶγμα τοῦ κόσμου τούτου, ἀλλὰ μέσα εἰς τὴν καρδίαν μου εὑρίσκεται ἕνα Θεϊκὸν Νερόν, ὁποὺ πάντοτε ἀναβρύζει καὶ πάντοτε ἀναβράζει ἀπὸ τὸν ἔνθεον ἔρωτα. Κι αὐτὸ τὸ Πνευματικὸ Νερόν, ποὺ εἶναι μέσα μου, φωνάζει συνεχῶς καὶ μοῦ λέγει· “τί κάθησαι ἐδῶ εἰς τὸν κόσμον τοῦτον; Ἔλα νὰ ὑπάγωμεν εἰς τὸν Θεὸν καὶ Πατέρα”. Καὶ ἐγὼ δὲν γλυκαίνομαι πλέον οὔτε εἰς τὰ φθαρτὰ φαγητά, οὔτε εἰς τὰς ἡδονὰς τῆς παρούσης ζωῆς, ἀλλὰ θέλω καὶ ἐπιθυμῶ διακαῶς τὸ Νερὸν τῆς Ζωῆς, καὶ τὸ Νερὸν τὸ Ἀθάνατον, τὸ ὁποῖον εἶναι ἡ παντοτινὴ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ἡ ζωὴ ἡ ἀθάνατος».

Ἄλλοτε δὲ πάλιν ὁ ἴδιος θεοφόρος ἅγιος Ἰγνάτιος ἔλεγεν: «Ὁ ἐδικός μου Ἔρωτας ἐσταυρώθη, ἡ ἐδική μου Ἀγάπη ἀπέθανεν (ὀνομάζωντας ἔτσι τὸν Κύριόν μας Ἰησοῦν Χριστόν)».


Τέτοια λόγια τὸν ἐπαρακίνει νὰ λέγῃ ἡ ἄσβεστος ἐκείνη φλόγα τῆς θεϊκῆς ἀγάπης, ἡ ὁποία ἄναπτε μέσα εἰς τὴν καρδίαν του! Καὶ διὰ τοῦτο, ὅταν ἐμαρτύρησεν εἰς τὴν ῾Ρώμην, ὅλα μὲν τὰ ἄλλα του μέλη καὶ τὰς σάρκας τὰ κατέφαγον οἱ λέοντες, τὴν δὲ ἁγίαν του καρδίαν δὲν ἀπετόλμησαν νὰ φάγουν, ἀλλὰ τὴν ἀφῆκαν ἀκεραίαν! Τὴν ὁποίαν, παίρνοντές την οἱ στρατιῶται καὶ ἀσεβεῖς, καὶ σχίζοντές την εἰς τὰ δύο, ὢ τοῦ θαύματος! Εὑρῆκαν γεγραμμένα μὲ χρυσᾶ γράμματα, εἰς μὲν τὸ ἕνα μέρος τῆς καρδίας ΙΗΣΟΥΣ, εἰς δὲ τὸ ἄλλο μέρος ΧΡΙΣΤΟΣ.


(Συνεχίζεται)


ΠΗΓΗ:

O ΖΩΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, Περιοδικὴ ἔκδοσις τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου,


ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ chrvassiliades.blogspot.com

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ; ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΜΑΣ


 

Sunday, November 29, 2020

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ,ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΑ “ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ” ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΑ "ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ" ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


“Τίποτα στην ζωή μου δεν είναι δικό μου κατόρθωμα”, είπε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.


Αν, με την δήλωση αυτή, Παναγιώτατε, εννοείτε την ζωή, την υγεία, την ευφυία και τα άλλα τάλαντα που σας διακρίνουν ως άνθρωπο, ασφαλώς έχετε απόλυτα δίκαιο. Όλα αυτά οφείλονται αποκλειστικά στον Δωρεοδότη Χριστό.


Βεβαίως αυτό ισχύει για όλους μας και όχι μόνον για τον Οικουμενικό Πατριάρχη.


Υπάρχουν, όμως, κάποια άλλα κατορθώματα ή μάλλον “κατορθώματα”, Παναγιώτατε, που δεν είναι ορθό και δίκαιο να τα αποδίδετε στον Θεό. Για την ακρίβεια είναι καθαρή βλασφημία να τα αποδίδετε στον Θεό.


Επί παραδείγματι. 

1.) Η μαθητεία σας παρά τους πόδας του ανεκδιήγητου και αχαρακτήριστου Μελίτωνα Χατζή. 


2.) Η φοίτησή σας σε παπικά ακαδημαικά ιδρύματα, που συνετέλεσε αποφασιστικά στην αλλοίωση της ορθόδοξής σας συνείδησης. 


3.) Η συμμετοχή σας στην αντιπροσωπεία του Φαναρίου, όταν ο Μεγάλος Αποστάτης της πίστης μας, Πατριάρχης Αθηναγόρας, πρωτοπήγε στο Βατικανό για να συναντήσει τον Πάπα Παύλο Στ΄. 


4.) Οι ατέλειωτες συμπροσευχές και κοινές ποιμαντικές σας παραστάσεις, όχι μόνο με αιρετικούς, αλλά και με αλλόθρησκους. 

5.) Η μαζική χειροτονία ακατάλληλων, από πολλές απόψεις, κληρικών στο επισκοπικό αξίωμα και δη σε υπεροχικούς Θρόνους του Οικουμενικού Πατριαρχείου και σε άλλες επιτελικές θέσεις του Θρόνου. 


Σε ορισμένες, μάλιστα, περιπτώσεις δεν μιλούμε μόνο για κληρικούς με κώλυμα ιερωσύνης, αλλά για κυριολεκτικά αθεόφοβους ανθρώπους, που δεν έπρεπε να διανοούνται να βρίσκονται μπροστά στο Άγιο Θυσιαστήριο. 


6.) Η τροχιοδρόμηση Αγιοκατάταξης του πλανεμένου, θεομπαίκτη και φαύλου Ιωσήφ του Βατοπαιδινού, που προωθεί αποτελεσματικά, με την διάθεση πακτωλού χρημάτων, η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου εκμεταλλευόμενη στο έπακρον την ακόρεστη φιλοχρηματία σας. 

7.) Τα ημισυλλείτουργα με τον αιρεσιάρχη του Βατικανού και ο λειτουργικός ασπασμός με αιρεσιάρχες της Ρώμης στο Φανάρι και στο Βατικανό. 


8.) Η μνημόνευση του Πάπα και το ψάλσιμο της φήμης του αιρεσιάρχη στον πάνσεπτο πατριαρχικό ναό του Αγίου Γεωργίου.


9.) Η ισότιμη συμμετοχή του Οικουμενικού Θρόνου στο πανπροτεσταντικό Συμβούλιο των αιρέσεων γνωστό ως ΠΣΕ.


10.) Η υπογραφή προδοτικών για την Ορθοδοξία Συμφωνιών όπως του Σαμπεζύ και του Μπαλαμάντ.


11.) Η υπογραφή κοινών κακοδοξων κειμένων με τους Παπικούς, όπως αυτό της Ραβέννας. 


12.) Η επίδοση “Ιερών Κορανίων”. 


13.) Η προσπάθεια εκβατικανοποίησης της Ορθοδοξίας, με την προαγωγή της Βατικάνειας κακοδοξίας του Σεβασμιώτατου Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Ελπιδοφόρου, για το δήθεν “πρωτείο άνευ ίσων" (primus sine paribus) του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, αντί της απόλυτα σύμφωνης, με την ορθόδοξη Εκκλησιολογία, αρχής “πρώτος μεταξύ ίσων” (primus inter pares), που ίσχυε, για δύο χιλιετίες στην Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού εκφράζει το συνοδικό πνεύμα της Εκκλησίας.

14.) Last but not least η σύγκληση της οικουμενιστικής Συνόδου της Κρήτης όπου θεσμοθετήθηκαν οι αιρέσεις ως Εκκλησίες.


Όλα τα πιο πάνω, και πολλά άλλα, Παναγιώτατε, είναι αποκλειστικά δικά σας και των πνευματικών σας καθοδηγητών Αθηναγόρα και Μελίτωνα Χατζή “κατορθώματα", τα οποία, δεν είναι επιτρεπτό επ’ ουδενί λόγω, να αποδίδετε στον Θεό.


Αντίθετα! Οφείλετε ανυπερθέτως να τα αναγνωρίσετε, εν μετανοία, ως δικά σας φοβερά αμαρτήματα και να τα διορθώσετε για να μη χάσετε το μόνο πραγματικά πολύτιμο που έχετε: Την ψυχή σας.


Και για να γίνει αυτό κατορθωτό “Του Κυρίου δεηθώμεν”.

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ,Ο ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΣ ΚΥΚΚΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ

Ο ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΣ ΚΥΚΚΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Το sigmalive, αναγγέλει ότι, αύριο Δευτέρα, ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Κύκκου κ. Νικηφόρος θα δώσει συνέντευξη σχετικά με το Ουκρανικό και θα εκθέσει τις θέσεις που καταγράφει στο βιβλίο που εξεδόθη πρόσφατα με το όνομά του.

Δυστυχώς γίνεται σαφές ότι οι τρεις ρουβλιοκίνητοι Μητροπολίτες (στην προκειμένη περίπτωση ο Πανιερώτατος Κύκκου) επιμένουν να κρατούν -ως μη όφειλαν- στα τηλεοπτικά παράθυρα το Ουκρανικό, αντί να επιληφθούν του θέματος με τον Μακαριώτατο και τους άλλους αρχιερείς εν Συνόδω.


Διερωτόμαστε για την σκοπιμότητα της καμπάνιας που ανέλαβε ο Πανιερώτατος. 


Εκφράζουμε την πικρία μας επειδή αποδεικνύει τον εαυτό του ανάλγητο για τον τεράστιο σκανδαλισμό του ποιμνίου της Εκκλησίας της Κύπρου, εξαιτίας της δημόσιας διαμάχης των Ιεραρχών, για την μνημόνευση του Μακαριώτατου Κιέβου κ. Επιφάνιου, από τον Μακαριώτατο Κύπρου κ. Χρυσόστομο.

Ως γνωστόν, την πρωτοβουλία του Μακαριώτατου Κύπρου επικρότησε η μεγάλη πλειοψηφία της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Κύπρου.


Συγκεκριμένα, υπέρ της πρωτοβουλίας του Αρχιεπισκόπου, τάχθηκαν 10 αρχιερείς και εναντίον μόνο 6. Ασφαλώς η λευκή ψήφος του Θεοφιλέστατου Νεαπόλεως Πορφυρίου δεν μετρά.


Επομένως η αναλογία 10 προς 6, της ψηφοφορίας στην Ιερά Σύνοδο για το Ουκρανικό σημαίνει ότι τα τρία πέμπτα της Ιεραρχίας υποστηρίζουν την πρωτοβουλία του Μακαριώτατου.

Ο Πανιερώτατος Κύκκου και οι άλλοι ρουβλιοκίνητοι επίσκοποι της Εκκλησίας της Κύπρου, οφείλουν απόλυτη υπακοή στις αποφάσεις της Συνόδου, επειδή το Ουκρανικό είναι 100% κανονικό και όχι δογματικό θέμα.


Οι θέσεις που καταγράφει το βιβλίο, που φέρει τον Πανιερώτατο Κύκκου ως συντάκτη του, είναι θεολογικά διάτρητες εξ απόψεως θεολογικής, κανονικής, ιστορικής και εκκλησιολογικής.


Επομένως, πώς δεν αντιλαμβάνεται ο Πανιερώτατος, ότι εκτίθεται ανεπανόρθωτα όταν δημοσιοποιεί τόσο έωλες θέσεις;

Οι θεολογικά μετέωρες θέσεις του βιβλίου επαναλαμβάνουν τις πάλιν και πολλάκις ισοπεδωτικά και αποστομωτικά αναιρεθέντες θέσεις των Ρωσσόφιλων Ιεραρχών, άλλων κληρικών, μοναχών και λαϊκών θεολόγων.


Για μια ακόμη φορά, παρακαλούμε θερμά τους Ιεράρχες μας να αποσύρουν το θέμα από την δημοσιότητα. 


Αν κρίνουν ότι το θέμα πρέπει να τύχει περαιτέρω συζήτησης ας το συζητήσουν στα πλαίσια της Ιεράς Συνόδου, για να αποφευχθεί ο σκανδαλισμός του ποιμνίου της Εκκλησίας.

Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ,ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ


ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Ο κ. Παναγιώτης Σημάτης είναι ένας από τους ελάχιστους θεολόγους, που δεν υπέστειλαν τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού.


Δυστυχώς, οι πλείστοι αντιοικουμενιστές, ασχολούνται κατά κύριο λόγο 

1.) είτε με το Ουκρανικό, (ένα 100% Κανονικό και όχι Δογματικό θέμα),

2.) είτε με τα κορωνοιοκηρύγματα για τα αντισηπτικά, τις ΜΕΘ, τα εμβόλια, τον εγκλεισμό, την καραντίνα και τις μάσκες. 

Ο κ. Σημάτης, όμως, και ελάχιστοι -μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού- θεολόγοι, απολύτως προς τιμή του, εξακολουθεί να πολεμά -παρόλα τα σοβαρώτατα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει-, με σθένος, την παναίρεση του Οικουμενισμού, που κατατρώγει τα σπλάχνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας τα τελευταία 120 περίπου χρόνια.

Η μάχη εναντίον του Οικουμενισμού-συγκρητισμού ποτέ δεν μπορεί να ιεραρχηθεί δεύτερη, αντίθετα με ότι οι πλείστοι αντιοικουμενιστές πατέρες και αδελφοί δυστυχώς φρονούν και ενεργούν ανάλογα τα τελευταία τρία χρόνια.

Καλούμε υικά και αδελφικά όλους τους αντιοικουμενιστές να αναθεωρήσουν την δογματικά ασπόνδυλη ιεράρχηση που έχουν κάνει. 

Η υποβάθμιση της μάχης εναντίον του Οικουμενισμού είναι παντελώς ανεπίτρεπτη και δεν βρίσκεται σε αρμονία με την πίστη, το Ευαγγέλιο και την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας. 

Είναι καιρός, ή μάλλον παρήλθε από πολλού, να αφήσουν τις αθεολόγητες αμπελοθεολογίες και "λοιμωξιολογίες" τους για θέματα που αγνοούν και που βάζουν σε θανάσιμο κίνδυνο την ζωή των συνανθρώπων τους και να ξαναθέσουν αποφασιστικά, σταθερά και αμετάκλητα τον αντιοικουμενιστικό αγώνα πρώτο στις προτεραιότητές τους.

Ιδού το σχόλιο του κ. Σημάτη που μας έδωσε την αφορμή για τα πιο πάνω εισαγωγικά σχόλια.

ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΓΑΛΛΙΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ


Του κ. Παναγιώτη Σημάτη

=====


Όποιος δὲν δέχεται ὅτι ὁ μοναδικὸς χορηγὸς τῆς εἰρήνης εἶναι ὁ Χριστός («αὐτὸς γὰρ ἐστιν ἡ εἰρήνη ἡμῶν») κι ὄχι καὶ ὁ Μωάμεθ, πόσο χριστιανὸς καὶ πόσο Ἐπίσκοπος εἶναι;


Μ φάνταστη νευθυνότητα ο Οκουμενιστς πίσκοποι (κα καθηγητς Πανεπιστημίου τς θεολογίας) ξεπερνον τν πολεμοχαρ χαρακτήρα το σλάμ, μ τν στρεψόδικη θέση τι δν πρέπει ν ταυτίζουμε τ σλμ μ τος λίγους ξτρεμιστς πού, ξάλλου, πάρχουν σ λες τς θρησκεες! 

ποκρύβουν μως νέντιμα τι κενο πο τρέφει ατος τος ξτρεμιστς εναι τ ΚΟΡΑΝΙ κα τι, ν δυνάμει, κα λλα πολλ κατομμύρια πιστο Μουσουλμάνοι, ταν λάβουν ντολές, θ φαρμόσουν τν διδασκαλία το ΚΟΡΑΝΙΟΥ. Γιατ τ σλμ δν εναι θρησκεία ερήνης κα γάπης, λλ θρησκεία ποταγς λων π τν ψεύτικο θεό τους, θρησκεία πολεμοχαρής, θρησκεία κατάκτησης.


Κα ποιος δν δέχεται τι  μοναδικς χορηγς τς ερήνης εναι Χριστός («ατς γρ στιν ερήνη μν») κι χι κα Μωάμεθ, πόσο χριστιανς κα πόσο πίσκοπος εναι;


Τν πολιτικ ερήνη ς τν πιδιώξουν ο πολιτικοί ‒ἂν εναι ατ ποτ δυνατν ο ξουσιαστς τν λαν ν πιδιώκουν ληθιν τν ερήνη!


τσι Γαλλίας μμανουλ σοπεδώνει τς θρησκεες κα τν ερήνη –κυρίως σωτερική– πο διδάσκει ησος Χριστς τν ταυτίζει μ τν πολεμοχαρ «ερήνη» το Μωαμεθανισμο. λες ο θρησκεες, λέει, τν ερήνη πιδιώκουν!

πίσης, σν ν μιλάει σ φελες, παίδευτους κα θεολόγητους, δηλώνει τι « σκοπός του ακαδημαϊκού διαθρησκειακού διαλόγου είναι η αλληλογνωριμία των λαών και των πολιτισμών»! Ξεχνάει πάλι τ φρικτ γκλήματα τν Μουσουλμάνων τς τελευταες δεκαετίες πο γίνεται ατς Διάλογος, ξεχνάει μ πόσο νθουσιασμ ο Μουσουλμάνοι δέχτηκαν τν μετατροπ χριστιανικν ναν σ τεμένη, κα μάλιστα τς για-Σοφις, ξεχνάει τόσα λλα πο ποδεικνύουν τι σκοπς τν Διαλόγων εναι  Πανθρησκεία. λλ ατο εναι ο Οκουμενιστές.


Τ δράμα μως εναι τι ο πίσκοποι, ατο πο κρατον κόμα τν ρθόξη πίστη, φήνουν τέτοιες δηλώσεις ναπάντητες κα τσι Οκουμενισμς θεμελιώνεται, πεκτείνεται κα λλοιώνει συνεχς τς συνειδήσεις τν ρθοδόξων.