Thursday, May 31, 2012
ΛΑΜΠΡΗ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑ
ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ
ΣΙΚΙΝΟΣ
ΣΙΚΙΝΟΣ
Του Βασίλη Χαραλάμπους
=========
Τ’ αγνάντεμα
καταμεσίς στην Ίο και τη Φλέγανδρο
από του Τρούλου τη βουνοκορφή
που δρασκελίζει τα τόσα βραχονήσια
τη Βολάδα
τον Άη Γιώργη
την Καρδιώτισσα
την αρχαία εκείνη Λάγουσα
τον Καλόγερο
τον Κάκαβο.
Αναπηδά ο σιρόκος
τα φρύγανα και τις ξερολιθιές
διάβα περίεργο στα πάμπολλα τα θάμνα
ανάμεσα σε αρχαίους οικισμούς.
Να προλάβω
τ’ αγιοκέρια ν’ ανάψω
στον Άη Νικόλα
στου Κάτεργου τις Ράχες
και στης Χρυσοπηγής
τ’ ολόλευκο μοναστήρι.
(Από την ποιητική Συλλογή «Περιδιάβαση»)
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ - ΜΕΡΟΣ Ε'
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
ΜΕΡΟΣ E΄
Του π. Σαράντη Σαράντου
============
Καλεῖται ὁ θεολόγος νά μετέλθει πολλά εἴδη προσωπικῶν ἐν Χριστῷ πνευματικῶν ἀσκήσεων.
Ἰδιαίτερα καλεῖται νά ὑπερβεῖ τόν ἀτομισμό του, τό ἴδιον μεταπτωτικό θέλημα, νά ζητήσει ἐμπόνως τή βοήθεια τοῦ Πρώτου Τελείου Διδασκάλου, τοῦ Χριστοῦ, τίς πρεσβεῖες τῆς Παναγίας μητέρας, τῶν ἁγίων οἰκουμενικῶν διδασκάλων καί Ἱεραρχῶν καί τοῦ πνευματικοῦ του πατρός, γιά νά καταφέρει νά διαπεράσει τό σκληρότατο φλοιό τοῦ ἐγωκεντρισμοῦ τῶν σημερινῶν μαθητῶν καί νά ἐξεύρει κώδικα ἐν Χριστῷ ἐπικοινωνίας πάσῃ θυσία.
Ὁ πονετικός καί σταυρούμενος σημερινός καθηγητής τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης, καί δή ὁ ἐν Χριστῷ ἀγωνιζόμενος θεολόγος εἶναι ἀδύνατο νά μήν ἀποκρυπτογραφήσει, τοῦ Κυρίου συνεργοῦντος, τρόπο, κώδικα ἐπικοινωνίας μέ τούς μαθητές.
Ἔτσι θά ἀνεβαίνει στίς συνειδήσεις τῶν μαθητῶν του· ὅσο αὐτός ὁ θεολόγος θά ταπεινώνεται καί θά νίπτει τίς ψυχές τῶν μαθητῶν του ἀπό τό ρύπο τῆς ἀπιστίας καί τῆς ἀνιαρῆς κοσμικότητας, ὅπως ὁ Κύριος ἔνιψε τούς πόδας τῶν μαθητῶν Του, τόσο περισσότερο θά εἰσπράττει τιμή ἐκ μέρους τῶν μαθητῶν του καί ἀποδοχή τῆς ἐν Κυρίῳ διδαχῆς του.
Ἀλλά καί οἱ μαθητές ἀντιστοίχως, ὅσο καί ἄν ἔχουν διαφθαρεῖ μέ τήν τροφοδοσία τῶν ὑποπροϊόντων τῆς Νέας Ἐποχῆς, λόγῳ τῶν χαρισμάτων τοῦ ἀληθινοῦ μυστηρίου τοῦ ὀρθοδόξου Βαπτίσματος καί τοῦ Χρίσματος, ἔχουν τήν εὐαισθησία νά ἀντιλαμβάνονται τήν ἀγάπη, τόν πόνο, τήν ἐν Χριστῷ μόρφωση τοῦ θεολόγου καθηγητοῦ τους. Ἀνοίγουν τίς καρδιές τους καί δειλά – δειλά ἀπορροφοῦν τό ἄδολο γάλα τῆς ἐν Χριστῷ πίστεως.
Κρατοῦν σ’ ἕνα μυστικό στόμαχο τήν αὐθεντική χριστιανική διδασκαλία γιά νά τή μυρηκάσουν σέ ἥσυχες, σπάνιες ὧρες καί στιγμές πού ἡ θεία Χάρη θά τούς φωτίσει καί θά τούς ὑπομνήσει νά ἀξιοποιήσουν.
Οἱ ἐν Χριστῷ γνώσεις τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καί ἐμπειρίας τοῦ θεολόγου καθηγητοῦ πού θά μεταγγισθοῦν πρός τούς ἀδιάφορους ἤ μή μαθητές, ἐπειδή ἀποτελοῦν χρυσάφια καί διαμάντια, πλοῦτο ἀνέκλειπτο, κληρονομιά τοῦ Ἰδίου τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ πρός ἅπαν τό ἀνθρώπινο γένος, καί πρός τούς μαθητές μας, δέν εἶναι δυνατόν κάποτε νά μήν ἐκτιμηθοῦν.
Σέ ὁριακές στιγμές τῆς ζωῆς τους καί κατά τό παρόν ἤ κατά τό ἐγγύς ἤ ἀπώτερο μέλλον, θά ἀναπηδήσουν ἀπό τό πιεσμένο ὑποσυνείδητο, ἀπό τή βαθιά λήθη, ἀπό τά ἔγκατα τῆς ὑπάρξεώς τους, καί χωρίς νά τό μάθει ὁ θεολόγος καθηγητής, θά ἀποτελέσουν τό ἰαματικό ἔμπλαστρο, τό ἰσχυρότερο ἀντιβιωτικό, τίς ἀπαραίτητες βιταμίνες, τά ὄντως θεραπευτικά φάρμακα πού θά ἀρχίσουν τήν ἀληθινή θεραπεία τόσο γιά τό ὑπόλοιπο διάβα τῆς παρούσης ζωῆς ἐντός τῆς στρατευομένης μας ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ὅσο καί γιά τήν εἴσοδο στήν αἰώνια μετά τοῦ Κυρίου μας ζωή, στή θριαμβεύουσα Ἐκκλησία τῶν ἐν οὐρανοῖς πρωτοτόκων.
ΠΗΓΗ:
Αναβάσεις
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΤΡΩΝ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Του κ. Λυκούργου Νάνη
========
Η Εκκλησία μας αθορύβως μεριμνά για τους μετανάστες εκπληρώνονουσα στοιχειώδες ποιμαντικό χρέος.
Η Ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία ασκεί την προνοιακή και φιλανθρωπική της δραστηριότητα έχουσα υπόψην το Παύλειο χωρίο της προς Γαλάτας επιστολής επί τη βάσει του οποίου στα όμματα του Θεού καταργείται κάθε διάκριση φύλου, κοινωνικής τάξεως και εθνικότητος.
Επίσκοποι, ενορίες, μοναστήρια, ιεραποστολικές αδελφότητες εξασκούν την εντολή της προς τον πλησίον αγάπης χωρίς να διαφημίζουν το έργο τους.
Ικανός αριθμός συμπατριωτών μας δοκίμασε στο πετσί του την προσφυγιά είτε στις ΗΠΑ είτε στην Αυστραλία είτε στις χώρες της Δυτικής και κεντρικής Ευρώπης ιδιαίτερα στις προβληματικές μετεμφυλιακές δεκαετίες του 50 και του 60 και ως εκ τούτου εκδηλώνει τη συμπάθειά του προς τους εμπερίστατους μετανάστες.
Δυστυχώς οι τελευταίοι χωρίς να φταίνε σε τίποτε γίνονται όργανα και παίγνια υλοποίησης γεωπολιτικών στόχων και επιδιώξεων υπερδυνάμεων που πειρώνται να μεταβάλλουν το status quo της Βαλκανικής χερσονήσου αλλοιώνοντας την εθνολογική σύσταση των βαλνανικών κρατών.
Το μεταναστευτικό πρόβλημα εύκολα θα μπορούσε να λυθεί όπως και τόσα παγκόσμια και περιφερειακά προβλήματα εάν έλλειπαν οι υστεροβουλίες των ισχυρών κρατών που επιδιώκουν να παγιώσουν την κυριαρχία τους εκμεταλλευόμενα την εμπερίστατη θέση των μεταναστών αποδεικνύοντας τοιουτοτρόπως ότι η αξία άνθρωπος υποτιμάται σε μια εποχή κατά την οποία κατά κόρον υπερτονίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος τυγχάνει αξιέπαινος για τη συλλογιστική του όπως φυσικά και πολλοί άλλοι επίσκοποι.
Η υπεύθυνη στάση των ποιμένων αλλά και του πιστού λαού δίδει αποστομωτική απάντηση στους νοσταλγούς του χιτλερισμού που μονοπωλούν την ευαισθησία για το μεταναστευτικό ζήτημα.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΠΟΛΥΝΕΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣE ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΠΟΛΥΝΕΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
===========
Με ιδιαίτερη χαρά λάβαμε νέα επιστολή του κ. Πολυνείκη Θεοδωρόπουλου κατά σάρκαν αδελφού του αείμνηστου οσιακής βιοτής Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου πατερικής μορφής της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας τον 20ον αιώνα αναφορικά με τον αείμνηστο Γέροντα Επιφάνιο.
Στην επιστολή του ο κ. Πολυνείκης Θεοδωρόπουλος αποκαλύπτει το κύρος που απελάμβανε και απολαμβάνει στο Αγιον Ορος ο π. Επιφάνιος και ξαναθυμίζει - σε όσους το ξέχασαν - την αποφασιστική συμβολή του για να μείνει ο αντιοικουμενιστικός αγώνας στα σωστά πλαίσια ως αγώνας εναντίον των “δύο άκρων”.
Η παρέμβαση του αείμνηστου Γέροντα με τις μνημειώδεις επιστολές του για το Σχίσμα, τον Οικουμενισμό και την αποτείχιση οριοθέτησαν τα ορθά πλαίσια του αγώνα, αλλά και κατάφεραν αποφασιστικό πλήγμα εναντίον των σχισματικών τάσεων που άρχισαν να εμφανίζονται στο Αγιον Ορος εξαιτίας των Οικουμενιστικών ακροβατισμών του μακαριστού Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Εκείνη την εποχή η παρέμβαση του αείμνηστου Γέροντα ανέκοψε την πρόθεση του Γέροντα Εφραίμ (νυν της Αριζόνας) να προχωρήσει στους σχισματικούς με αποτέλεσμα να μπορέσει στη συνέχεια να επανδρώσει την Ιερά Μονή Φιλοθέου και άλλες Μονές του Αγίου Ορους και στη συνέχεια τα πολυάριθμα μοναστήρια της Αμερικής. Αν ο Γέροντας Εφραίμ προχωρούσε τότε σε σχίσμα ο Θεός ξέρει ποια δυνατότητα θα είχε να συνεχίσει το αξιοθαύμαστο έργο του στο Αγιον Ορος και στην Αμερική.
Αλλά δεν είναι μόνον την συνοδεία του Γέροντα Εφραίμ που βοήθησαν οι επιστολιμαίες διατριβές του π. Επιφάνιου. Βοήθησαν όλο το Αγιον Ορος να αντιληφθεί πού εβαιναν τα πράγματα και έδωσε στους Αθωνίτες πατέρες τη δυνατότητα να τοποθετηθούν εκκλησιαστικά και θεολογικά έναντι του Οικουμενισμού αλλά και των σχισμάτων.
Τα συγγράμματα του π. Επιφανίου επηρέασαν καθοριστικά την πορεία του Αγίου Ορους και της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Σήμερα κανείς δεν μπορεί να κινηθεί σε σωστά πλαίσια στο θέμα του Οικουμενισμού αν δεν έχει αφομοιώσει τις παραμέτρους που ανέπτυξε με τις διατριβές του ο π. Επιφάνιος και ο Αγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς).
“Ελεύθερο σκοπευτή” ονόμαζε από “άκραν ταπείνωση” ο αείμνηστος Γέροντας τον εαυτό του. Ουδέν τούτου αναληθέστερον.
Στην πραγματικότητα υπήρξε ο στρατηγός του αντιοικουμενιστικού αγώνα και ο μεγάλος θεολόγος που καθόρισε τα πλαίσια του αγώνα εναντίον του συγκρητισμού.
Η πατερική κυριολεκτικά ανάλυση των θεμάτων του π. Επιφάνιου έγινε η “βασιλική οδός” πάνω στην οποία και οι σημερινοί ηγέτες του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού καλούνται να βαδίσουν.
Π.Μ.Τ.
Παραθέτουμε στη συνέχεια την επιστολή του κ. Πολυνείκη Θεοδωρόπουλου:
*****
ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ
Του κ. Πολυνείκη Θεοδωρόπουλου
=============
Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Παναγιώτη σε χαιρετώ,
Πρόσφατα επέστρεψα από το Άγιον Όρος, όπου και παρέμεινα επί μία εβδομάδα, συνοδευόμενος από στενό, κατά σάρκα, συγγενή μου.
Ήταν μία προσκυνηματική επίσκεψις, την οποία είχα απόλυτη ανάγκη – όπως υποθέτω και πάρα πολλοί συμπατριώτες μας – ένεκα της δύσκολης κι επώδυνης κατάστασης που βιώνουμε ως Έλληνες για μακρύ χρονικό διάστημα, η οποία είναι απότοκος της αμοραλιστικής πολιτικής των κυβερνώντων τη Χώρα τις τελευταίες δεκαετίες.
Προσπάθησα, κατά το δυνατόν, ν’ αποκρύψω την κατά σάρκα αδελφική μου συγγένεια με το μακαριστό π. Επιφάνιο, αλλά, όπως καταλαβαίνεις, αυτό δεν ήταν πάντοτε εφικτό.
Εξομολογητικά σου λέω ότι μ’ εξέπληξε το πόσο γνωστός είναι ο αείμνηστος στο Περιβόλι της Παναγιάς και το πόσο σεβασμό και αγάπη τρέφουν γι’αυτόν οι εγκαταβιούντες εκεί.
Επισκέφθηκα επτά συνολικά Μονές και συνομίλησα με αρκετούς Πατέρες.Όλοι ανεξαιρέτως, Ηγούμενοι, Ιερομόναχοι και Μοναχοί τον χαρακτήρισαν σύγχρονο, νεοφανή Πατέρα της Εκκλησίας, που με τις διδαχές και τις σοφές συμβουλές του – γραπτές και προφορικές – έχει στηρίξει σημαντικά Μοναστικές Αδελφότητες.
Εκεί πληροφορήθηκα ότι τα άρθρα του, κυρίως για τον Οικουμενισμό – Ζηλωτισμό βοήθησαν και συνεχίζουν να βοηθούν τους εγκαταβιούντες στο Άγιον Όρος ν’αποφεύγουν ν’ακολουθούν τα παραπάνω ΔΥΟ ΆΚΡΑ.
Επίσης, έμαθα το ότι για αρκετές Μονές υπήρξε σημαντικός σύμβουλος για θέματα Ορθοδοξίας και ιδιαιτέρως τήρησης της Θείων και Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας μας. Μου τον χαρακτήρισαν ως απλανή οδηγό σε θέματα και Πίστεως, αλλά και Ορθοπραξίας.
Μετά απ’ όλα τα παραπάνω, συνειρμικά ανεκάλεσα στη μνήμη μου ένα γεγονός που έλαβε χώρα το έτος 1963.
Συγκεκριμένα, εγράφη τότε στον ημερήσιο τύπο (εφημερίδα ΄Εθνος) και στη στήλη του εκκλησιαστικού ρεπορτάζ, το εξής κείμενο που σου κοινολογώ σχεδόν αυτολεξεί:
«επί τεθέντος δογματικού θέματος εκλήθησαν από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε συνεδρίασή της, ο Καθηγητής Θεολογίας του Παν/μίου Αθηνών κ. Παναγιώτης Τρεμπέλας, καθώς επίσης και ο νεαρός Αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, προκειμένου να εκθέσουν τις απόψεις των».
Σημειωτέον, την περίοδο εκείνη ο π. Επιφάνιος ήταν μόλις τριάντα τριών ετών και όμως ετύγχανε της εκτιμήσεως και ήταν αποδεκτός από το σύνολο των Αρχιερέων.
Με αισθήματα αδελφικής αγάπης,
Πολυνείκης Θεοδωρόπουλος
Wednesday, May 30, 2012
Ο "ΣΥΡΙΖΑ" ΕΠΕΛΑΥΝΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
Ο “ΣΥΡΙΖΑ” ΕΠΕΛΑΥΝΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============
Διαβάζουμε στην εφημερίδα “Φιλελεύθερος”:
“ΕΠΤΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ "ΣΥΡΙΖΑ" ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
____________
"Νέα ανατροπή στα ποσοστά των κομμάτων προκύπτει από δημοσκόπηση της VPRC, η οποία δημοσιεύεται στον δικτυακό τόπο του περιοδικού «Επίκαιρα».
Στην εκτίμηση της εκλογικής επιρροής τα ποσοστά έχουν ως εξής:
ΣΥΡΙΖΑ 30%
Ν∆ 26,5%
ΠΑΣΟΚ 12,5%
Ανεξάρτητοι Έλληνες 7,5%
ΔΗΜΑΡ 7,5%
ΚΚΕ 5,5%
Χρυσή Αυγή 4,5%
Κάτω από το όριο του 3% που εξασφαλίζει την είσοδο στη Βουλή βρίσκονται τα υπόλοιπα κόμματα:
Δράση-ΦΣ-Δημιουργία Ξανά 2%
Οικολόγοι Πράσινοι 1,5%
ΛΑΟΣ 1%
ΑΝΤΑΡΣΥΑ 0,5%
Αλλο κόμμα 1%”.
Αν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης επιβεβαιωθούν στην κάλπη της 17ης Ιουνίου σημαίνει ότι ο Θεός απέστρεψε το πρόσωπό του από μας.
Ο “Σύριζα” λεηλάτησε κυριολεκτικά το ΚΚΕ και τους Οικολόγους, έρχεται πρώτο κόμμα με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο και βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την αυτοδυναμία!
Ο κ. Τσίπρας αποδεικνύεται στην πράξη ο νέος Ανδρέας Παπανδρέου.
Το βαθύ ΠΑΣΟΚ με τους επαγγελματίες συνδικαλιστές αποτελούν ήδη τμήμα της εκλογικής δύναμης του "Σύριζα", ενώ η ΔΗΜΑΡ φαίνεται ότι διατηρεί τα ποσοστά της.
Ο σχηματισμός κυβέρνησης "Σύριζα" και ΔΗΜΑΡ πρέπει να θεωρείται δεδομένος στον οποίο είναι ενδεχόμενο να προσχωρήσει και το ΠΑΣΟΚ ως “τσόντα”.
Μακάρι να υπάρχουν περιθώρια αισιοδοξίας για αντιστροφή της επέλασης των Εκκλησιομάχων και των εθνομειοδοτών που ετοιμάζονται να καταλάβουν εξ εφόδου την εξουσία με τις οφθαλμοφανείς θλιβερές συνέπειες για την Εκκλησία, την παιδεία και το έθνος μας.
Είναι κυριολεκτικά απίστευτη η κατάντια μας.
Ενας “καταληψίας” Ακαδημαικών Ιδρυμάτων, με φανερό έλλειμα παιδείας και υπερπερίσσευμα προπέτειας, θα γίνει σε λίγες βδομάδες πρωθυπουργός με την “τιμία” ψήφο μας και με την “τιμία” αποχή μας ή με την έμμεση πριμοδότησή μας με την υπερψήφιση λιλλιπούτειων κομμάτων τα οποία αφενός μεν δεν έχουν καμία απολύτως πιθανότητα να εισέλθουν στη Βουλή και αφ’ ετέρου δίνουν το μπόνους των 50 βουλευτών του εκλογικού νόμου στην πιο ελεεινή κάστα της μεταπολίτευσης.
Αναλύει παραστατικά, όπως πάντοτε, ο κ. Λυκούργος Νάνης, τον ξεπεσμό που μας πλακώνει:
“Πώς μετά να μην αποσύρει ο Θεός τη χάρη Του απ’ το αμαρτωλό έθνος μας; Τα στοιχεία που καθ ημέραν δημοσιοποιούνται σχετικά με την εμβρυοκτονία αποτυπώνουν κατά τρόπο δραματικό το μέγεθος του προβλήματος! Όμως εμείς αλληθωρίζουμε και στρέψαμε την προσοχή μας στη διάσωση της καρέτα-καρέτα και στη φροντίδα των τετραπόδων!
Τη στιγμή κατά την οποία ανθρώπινα έμβρυα απορρίπτονται στους σκουπιδοτενεκέδες και τους υπονόμους των ιατρείων σφαγέων ιατρών που ορκίστηκαν να σώζουν ζωές κι αυτοί πράττουν το εντελώς αντίθετο προς δόξαν του...ουμανισμού!
Η ποιοτική καθίζηση της νεοελληνικής κοινωνίας δεν έχει πάτο!
Αμβλώσεις, διαζύγια, αδιαφορία για τα εθνικά ζητήματα, αποκλειστική φροντίδα για την τσέπη, αποχαύνωση απ τα άθλια πρωινάδικα και τα ηλίθια σήριαλς, τουρκικά και μη, ποδοσφαιρολαγνικός κρετινισμός κ.τ.ο. συνθέτουν ένα εφιαλτικό παζλ που προοιωνίζεται άσχημη κατάληξη!
Την ίδια στιγμή κάποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι απ’ τον εκκλησιαστικό χώρο ισχυρίζονται ότι επείγοντα και ζωτικά εκκλησιαστικά-ποιμαντικά προβλήματα αποτελούν ο εθνικισμός, ο αντισημιτισμός, ο φονταμενταλισμός κ.α.
Ο αοίδιμος π. Αυγουστίνος Καντιώτης με τα ιερατικά συνέδρια που διοργάνωνε στη μητρόπολή του, αλλά και με τις κατά καιρούς παρεμβάσεις του, πρόβαλλε κατά τρόπο σαφή τα πραγματικά ποιμαντικά προβλήματα όπως π.χ. τις αμβλώσεις, τα διαζύγια, τις διάφορες αιρέσεις που λυμαίνονται την πατρίδα μας, την εκκοσμίκευση ποιμένων και ποιμαινομένων, τον οικουμενισμό, τον επανευαγγελισμό του λαού, την ποιμαντική των μελλονύμφων, τους μεικτούς γάμους και πολλά άλλα που για λόγους οικονομίας του δημοσιογραφικού χώρου δεν αναφέρουμε.
Ο σημερινός εκκλησιαστικός λόγος ως επί το πλείστον αποφεύγει να ασχοληθεί και αναφερθεί σε θέματα όπως τα προαναφερθέντα. Αποφεύγει να διαφωτίζει, να ελέγχει, να αφυπνίζει συνειδήσεις. Ο ελεγκτικός και αφυπνιστικός λόγος διαβάλλεται απ’ τους αντιφρονούντες ως καταγγελτικός, εισαγγελικός, δικανικός, νομικιστικός, ηθικιστικός, οργανωσιακός, πιετιστικός, μισαλλόδοξος!
Είναι τέτοια η διαστροφή των εννοιών στη γέμουσα συγχύσεως εποχή μας που απαξιώνεται κατά τρόπο πάντη απαράδεκτο η αγωνιστικότητα και η ποιμαντική επαγρύπνηση. Και το ποίμνιο παραμένει αδιαφώτιστο και απροβλημάτιστο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την πνευματικη του πορεία".
Απίστευτο πραγματικά το κατάντι μας. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξουν τελικά οι "δέκα δίκαιοι" μεταξύ μας που θα γίνουν τα αλεξικέραυνα της οργής του Θεού για τις αμαρτίες μας.