ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
(Απάντηση σε σχόλιο της κ. Ελένης Λωρίτου)
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Η Αποτείχιση, κυρία Λωρίτου, είναι αναμφίβολα δυνητική.
Η προσφυγή, όμως, στο Σχίσμα είναι απολύτως αποτρεπτική από τους Ιερούς Κανόνες.
Η μεν Αποτείχιση είναι ευλογημένη και οφείλουμε να επαινούμε όσους καταφεύγουν σε αυτήν.
Το Σχίσμα, όμως, είναι βεβαία οδός απωλείας.
Αναφερθήκατε στην εισπήδηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Ουκρανία και ισχυριστήκατε ανακριβώς ότι δεν την καταδίκασα.
Η αλήθεια, κυρία Λωρίτου, είναι ότι την καταδίκασα κατ' επανάληψη.
Έχω γράψει, όχι απλά δεκάδες, αλλά εκατοντάδες, άρθρα με τα οποία παρακαλούσα θερμά τον Παναγιώτατο να μην εκχωρήσει Αυτοκεφαλία στην Εκκλησία της Ουκρανίας χωρίς την σύμφωνη γνώμη της Εκκλησίας της Ρωσσίας, επειδή -σε εναντία περίπτωση- κινδυνεύει θανάσιμα η ενότητα της Εκκλησίας.
Κυρία Λωρίτου! Γιατί με συκοφαντείτε τόσο αδίστακτα;
Με ρωτάτε αν η δημιουργία Ρωσσικής Εξαρχίας στην Ελλάδα είναι Σχίσμα.
Ασφαλέστατα και είναι κυρία Λωρίτου.
Εκπλήττομαι ειλικρινά για την ερώτηση.
Προσπαθείτε να δικαιολογήσετε το Σχίσμα και την εισπήδηση που θα κάνει το Πατριαρχείο της Ρωσσίας στην Ελλάδα με την ύπαρξη Παπικών "Επισκόπων" στην Ελλάδα και Ορθόδοξων Επισκόπων στην Ρώμη.
Για όνομα του Θεού!
Είναι δυνατόν να κάνετε αυτό τον παραλληλισμό;
Η ύπαρξη Παπικών “επισκόπων” σε ορθόδοξες χώρες είναι αποτέλεσμα της νομοθεσίας, που αφορά την ελευθερία της θρησκείας όπως την νομολογεί το Σύνταγμα.
Σε καμιά περίπτωση δεν συνιστά εκκλησιαστική αναγνώριση.
Εκτός και αν υιοθετεί κάποιος την κακοδοξία των "αδελφών Εκκλησιών”, όπως ακριβώς κάνουν οι Οικουμενιστές.
Το ερώτημα δεν είναι αν οι Παπικές Δικαιοδοσίες στις Ορθόδοξες χώρες είναι εισπήδηση στα κανονικά τους όρια.
Ασφαλέστατα και είναι και μάλιστα από αιρετικούς που δεν έχουν καν ιερωσύνη.
Αυτό που σας ερώτησα κατ’ επανάληψη -και επιμελώς αποφεύγετε να δώσετε απάντηση- είναι κατά πόσον οι περί τον π. Θεόδωρο Ζήση Αποτειχισμένοι θα έχουν Εκκλησιαστική κοινωνία με την Ρωσσική Σχισματική Εξαρχία που θα δημιουργηθεί στην πατρίδα μας, αν τελικά η Εκκλησία της Ελλάδας αναγνωρίσει την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας.
Γιατί δεν μας δίνετε μια απλή και έντιμη απάντηση σε αυτό το πολύ συγκεκριμένο ερώτημα κυρία Λωρίτου;
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι, όσο περισσότερο παίζετε κρυφτούλι, προδίδετε ότι σκοπό έχετε να βαπτίσετε την Σχισματική Ρωσσική Εξαρχία ως ορθόδοξη για να δώσετε στον εαυτό σας την δυνατότητα να αποσχιστείτε από την Εκκλησία της Ελλάδος με απώτερο στόχο να έχετε εκκλησιαστική κοινωνία με την Οικουμενιστική Εκκλησία της Ρωσσίας;
Μα και το Φανάρι είναι οικουμενιστικό, θα αντιτείνετε.
You are preaching to the converted, κυρία Λωρίτου.
Οι 11 περίπου χιλιάδες αναρτήσεις του ιστολογίου μου εναντίον του Οικουμενισμού, του Πατριάρχη Βαρθολομαίου προσωπικά και των άλλων Οικουμενιστών μαρτυρούν αδιάψευστα ότι ελέγχω -με ιδιαίτερη δριμύτητα- τους οικουμενιστικούς ακροβατισμούς του Φαναρίου.
Αλλά αυτό, άραγε, σημαίνει ότι πρέπει να επικροτήσω τα οικουμενιστικά έκτροπα των Μοσχοβιτών, που -σε ορισμένες περιπτώσεις- υπερβαίνουν τις οικουμενιστικές ασχημίες των Φαναριωτών;
Θα επαναλάβω το ερώτημα, κυρία Λωρίτου, και θα αναμένω απλή και έντιμη ερώτηση στην απλή και έντιμη ερώτηση που σας υποβάλλω.
Αν το Πατριαρχείο της Ρωσσίας δημιουργήσει Εξαρχία στην Ελλάδα, ως απάντηση στην αναγνώριση της Αυτοκεφαλίας της Ουκρανίας, οι περί τον π. Θεόδωρο Ζήση θα παραμείνουν, -όπως σήμερα- Αποτειχισμένοι ή θα προσχωρήσουν στο Σχίσμα που θα δημιουργήσει η Οικουμενιστική Εκκλησία της Ρωσσίας στην Ελλάδα;
Μπορείτε, κυρία Λωρίτου, στο απλό αυτό και έντιμο ερώτημα, να δώσετε απλή και έντιμη απάντηση;
Ή μήπως θα συνεχίσετε να παίζετε κρυφτούλι του τύπου (η Ρωσσική Εξαρχία δεν θα είναι αντικανονική, ο π. Θεόδωρος Ζήσης είναι ενωμένος με τους μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας, ο π. Θεόδωρος Ζήσης θα συνεχίσει να κινείται μέσα τα πλαίσια των Ιερών Κανόνων, ο π. Θεόδωρος Ζήσης θα κάνει το καθήκον του κτλ., κτλ., κτλ.);
Κυρία Λωρίτου! Θα προσχωρήσει ή δεν θα προσχωρήσει τελικά στους Οικουμενιστές και Σχισματικούς Ρώσσους ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι περί αυτόν Αποτειχισμένοι;