Wednesday, April 30, 2014

ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ



ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========

Διαβάσαμε στο ιστολόγιο Newsit: 

“Πάπας Φραγκίσκος: Ελπίδα, όχι νοσταλγία…
Ήταν το δεύτερο Πάσχα του ως επικεφαλής της Καθολικής Εκκλησίας, και ο Πάπας Φραγκίσκος φρόντισε και πάλι με τα λόγια του να “ταξιδέψει” πιο μακριά το μήνυμα της Ανάστασης του Κυρίου.

Ο “Πάπας της συνείδησης”, πρόσωπο της περσινής χρονιάς και θρησκευτικός ηγέτης πολύ πέρα και μακριά από τους περιορισμούς της τυπολογίας, αναφέρθηκε στο πραγματικό μήνυμα της Ανάστασης.

Ένα μήνυμα ανακούφισης, ασφάλειας και ελπίδας, η βίωση του οποίου ξεκινάει από την καρδιά, για να συνεχίσει στο μυαλό.

Ο Ποντίφηκας ήταν ξεκάθαρος: “Δεν πρόκειται για νοσταλγία”. Και εννοούσε ότι δεν πρέπει να σταματάμε τη διαδρομή της μνήμης στην ανάμνηση της θυσίας του Χριστού για εμάς.

Αλλά να βιώσουμε την ομορφότερη στιγμή της Ιστορίας του ανθρώπου, ως ένα διαρκές και ανατροφοδοτούμενο εφαλτήριο για να ξεκινήσουμε ένα νέο ταξίδι προς ένα καλύτερο μέλλον.

Με την ελπίδα ζώσα πραγματικότητα, και όχι απλή προσδοκία…

Χριστός Ανέστη!”

Μνημείο θεολογικής απαιδευσίας το Αναστάσιμο μήνυμα του Αγιότατου Πάπα Φραγκίσκου.

Το επίπεδο της ανάλυσης του "Αγίου Πατέρα" μου θυμίζει τα κηρύγματα ενός ιερέα που έχουμε εδώ στην Αστόρια, που πάσχει από το σύνδρομο της "οξείας μικροφωνίτιδος", και ο οποίος όταν αναφέρει τον Χριστό στα κηρύγματά του, Τον αναφέρει για να μας βοηθήσει να αποκτήσουμε τρόπους καλής συμπεριφοράς.!!! "Για να μπορούμε να κοιτάζουμε τον άλλο στα μάτια", όπως λέγει χαρακτηριστικά.

Καθαρά ανθρωποκεντρικό με μεγάλο απόντα τον Αναστημένο Κύριο, λοιπόν, το Αναστάσιμο μήνυμα του "Αγιότατου", ο οποίος δεν αντιλήφθηκε ότι ο Κύριος δεν ενανθρώπησε και δεν αναστήθηκε για να μας δώσει "ένα νέο ταξίδι για το μέλλον", αλλά για να μας ανοίξει τις πόρτες της αθανασίας.

"Ανθρώπινο πολύ ανθρώπινο"  ("Menschliches, Allzumenschliches")κραυγάζει θριαμβευτικά, αλλά και εν απογνώσει, ο προφήτης "του θανάτου του Θεού" ("Gott ist tot").

Και έχει δίκαιο όταν αναφέρεται στο Δυτικό χριστιανισμό.

Οσο για τον χαρακτηρισμό “Πάπας της συνείδησης”, που αποδίδει το ρεπορτάζ στον Ιησουίτη Πάπα, περιοριζόμαστε να καγχάσουμε. 

Δεν μας έφταναν οι υπόλοιπες ανοησίες και φανφανορισμοί που ακούμε για τον “Αγιο Πατέρα”, τώρα μας προέκυψε και "Πάπας της συνείδησης”

Οτι και όποια συνείδηση μπορεί να έχει ένας Ιησουίτης τέλος πάντων.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ π. ΦΙΛΟΘΕΟ ΖΕΡΒΑΚΟ


ΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ Η ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΓΙΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΩΦΕΛΟΥΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΘΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ.

ΑΝ Ο π. ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΓΙΟΣ;

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΞΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΟ



"ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! 
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΞΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΟ"

Του κ. Χριστόδουλου Βασιλειάδη,
Διδάκτορος θεολογίας
===========

Απόψε είχαμε την ευκαιρία να παρεβρεθούμε σε μια διαφορετική εκδήλωση από τις άλλες. Η εκδήλωση αυτή πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό σχολείο «Πεύκιος Γεωργιάδης». Ομιλητής ήταν ο πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Ανδρέας Περδίκης. Στην εκδήλωση αυτή παρουσιάστηκε το βιβλίο του π. Ανδρέα, με τίτλο: «Θέλω να μάθω την αλήθεια! Απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα για τις έλξεις προς το ίδιο φύλο».

Η όλη έρευνα δεν βλέπει το θέμα από θεολογική πλευρά, όπως αρχικά τόνισε ο π. Ανδρέας Περδίκης, αλλά από καθαρά ιατρική. Κύρια θέματα και ερωτήματα της έρευνας του π. Ανδρέα ήταν αν οι σχέσεις προς το ίδιο φύλο επηρεάζουν αρνητικά τη σωματική υγεία, αν επηρεάζουν αρνητικά την ψυχοκοινωνική διάσταση της ανθρώπινης προσωπικότητας, πόσο προβληματικές είναι οι συμβιώσεις μεταξύ ατόμων με σχέσεις προς το ίδιο φύλο, αν είναι ευεργετικό για τα παιδιά να ανατρέφονται από άτομα που διατηρούν σχέση με το ίδιο φύλο, αν είναι γενετικά καθορισμένες οι σχέσεις προς το ίδιο φύλο, αν ένα άτομο μπορεί να υπερβεί τις σχέσεις προς το ίδιο φύλο, αν οι σχέσεις αυτές συνιστούν ανθρώπινο δικαίωμα και τέλος ποιοι κρύβονται πίσω από τις οργανώσεις ΛΟΑΤ (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφισεξουαλικοί, τρανσεξουαλικοί).

Η εκδήλωση αυτή ήταν μια διαμαρτυρία προς τις επικείμενες εκδηλώσεις και παρελάσεις των ομοφυλοφίλων, που διοργανώνονται μέσα στον Μάιο υπό την αιγίδα του Δήμου Λευκωσίας. Διαμαρτυρόμαστε, είπε ο καλός κληρικός, γιατί η ομοφυλοφιλία είναι βασική αιτία σοβαρών ασθενειών, όπως AIDS, HPV, σύφιλης, ηπατίτιδας, πρωκτικού καρκίνου κ. ά. Ακόμη η ομοφυλοφιλία κτυπά την οικογένεια. Η ομοφυλοφιλία και όλων των ειδών οι εκτός συζυγίας σεξουαλικές επαφές προωθούν την καταστροφική ιδέα: «σεξουαλικές σχέσεις χωρίς γάμο-συζυγία-τεκνογονία-οικογένεια». Τέλος στην διάλεξη του π. Ανδρέα τονίστηκε ότι δεν είμαστε εναντίον των ανθρώπων, αλλά εναντίον της προπαγάνδας και της διαφήμισης συμπεριφορών που βλάπτουν την υγεία και την οικογένεια. 

Στη διάλεξη του π. Ανδρέα Περδίκη διακρίναμε και τον πρόεδρο των ΛΟΑΤ καθώς και κάποια από τα μέλη τους, οι οποίοι έφυγαν μετά από κάποια ώρα, προφανώς διότι δεν τους αρέσει να ακούνε αλήθειες, που έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω τους και με τις πράξεις και τις ενέργειές τους.

Ευχόμαστε ο Θεός να δίνει δύναμη στο έργο του π. Ανδρέα και να βρεθούν και άλλοι κληρικοί και λαϊκοί, οι οποίοι να στελεχώσουν την ομάδα αυτή και να αντιδράσουμε ειρηνικά στις εκδηλώσεις για την ανάδειξη της «ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας», όπως αυτοδιαφημίζονται και οι οποίες θα διεξαχθούν υπό την αιγίδα του Δήμου Λευκωσίας. Ας ελπίσουμε ακόμη ότι θα πραγματοποιηθούν και άλλες κινητοποιήσεις από διάφορα οργανωμένα σύνολα, με σκοπό την ματαίωση των εκδηλώσεων αυτών, και την ανάδειξη της χριστιανικής αλήθειας και του μηνύματος, που ο Χριστός ήλθε να φέρει στον κόσμο αυτό.

Ο ΑΣΕΒΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ


Ο ΑΣΕΒΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
========

Την περασμένη Κυριακή, σε άρθρο του στην "Καθημερινή”, που επιγράφει “Αμφίστομος θρησκοληψία”, ο γνωστός κακόδοξος διανοουμένος κ. Χρ. Γιανναράς αναφέρει:

“Περιττό να προστεθεί ότι δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την Eκκλησία, αλλά ούτε και με τη στοιχειώδη ανθρώπινη σοβαρότητα, τα καραγκιοζιλίκια των δήθεν εθίμων «πρώτης ανάστασης» το πρωί του Mεγάλου Σαββάτου. ΄H ο θρησκευτικός πρωτογονισμός του τακτού, κατά παραγγελίαν «θαύματος» της αφής του «αγίου φωτός» στα Iεροσόλυμα – η έκρηξη βίας και αλλοφροσύνης που συνοδεύει την ενστικτώδη ανάγκη για είδωλα.

Σε αυτό τον πρωτογονισμό το κρατικό Eλλαδιστάν αποδίδει τιμές «αρχηγού κράτους». Συμβολικότατα.”

Οχι μόνον δεν ανακαλεί, λοιπόν, τις βλασφημίες του κατά του θαύματος του Αγίου Φωτός, αλλά επανέρχεται -ακόμη και μετά τον τεράστιο θόρυβο που έγινε για τις δηλώσεις του κ. Νίκου Δήμου- και λέγει πολύ χειρότερα πράγματα, από ότι είπε για το ίδιο θέμα στο παρελθόν, τουλάχιστον σε επίπεδο σκληρότητας της διατύπωσης.

Ξέρετε γιατί το κάνει;

Οχι μόνον επειδή είναι εκ φύσεως προπετής, αλλά και επειδή γνωρίζει ότι διαθέτει φανατικούς οπαδούς που έχουν νοοτροπία σέκτας, που τον ακολουθούν και τον αναπαράγουν σαν αφιονισμένοι παρόλα όσα κακόδοξα έγραψε και γράφει. 

Οι οπαδοι του κ. Γιανναρά μάλιστα δεν ανήκουν μόνον στο στρατόπεδο των νεωτεριστών, αλλά και στο στρατόπεδο των συντηρητικών κύκλων (λ.χ. π. Γ. Μεταλληνός, Σεβ. Μεσογαίας Νικόλαος, π. Αθανάσιος Λαγουρός κτλ.).

Δυστυχώς η κραυγαλέα ασυνέπεια και προσωποληψία είναι ενδημικό φαινόμενο στη σκέψη πολλών. 

Ετσι δίνεται η ευκαιρία σε ανθρώπους που διατύπωσαν κατά συρροήν σοβαρότατες κακοδοξίες, όχι μόνον να ξεφεύγουν από κάθε συνέπεια αλλά και να “περιάγουν την γην και την θάλασσαν όλην”, για να τους απονείμουν οι ανά την Οικουμένη Θεολογικές Σχολές επίτιμους Διδακτορικούς τίτλους.

Το φαινόμενο αυτό φυσικά δεν περιορίζεται στο πρόσωπο του κ. Γιανναρά.

Είναι γνωστή η αυστηρή στάση των Καντιωτικών έναντι των σαρκικών αμαρτημάτων. Και ορθότατα πράττουν ασφαλώς. 

Και όμως! Οταν πρόκειται για “δικό” τους άνθρωπο δεν έχουν καμία δυσκολία, όχι μόνον να καλύψουν αμετανόητα διαβεβλημένους κληρικούς οι οποίοι επ’ ουδενί λόγω δεν έπρεπε να στέκονται μπροστά στο Αγιο Θυσιαστήριο, αλλά και βγαίνουν δημόσια να τους υπερασπιστούν, όπως έκανε λ.χ. για τον π. Δανιήλ Αεράκη ο κ. Ν. Σωτηρόπουλος και ο κ. Χρ. Λιβανός που τον προσκάλεσε στον Καναδά ως επίσημο ομιλητή στην οργάνωσή του.

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΤΑΤΟΥ ΜΟΣΧΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΕΝΙΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΡΩΣΙΑΣ



Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΤΑΤΟΥ ΜΟΣΧΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΕΝΙΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΡΩΣΙΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========

Αναφέρει ρεπορτάζ του κ. Αιμίλιου Πολυγένη που διαβάσαμε στη Romfea.gr:

“Συνάντηση με τον Καθολικό Πατριάρχη των Αρμενίων Καρέκιν Β΄, είχε ο Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών κ. Κύριλλος ο οποίος πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην Μόσχα.

Να αναφερθεί ότι ο Επικεφαλής της Αρμενικής Εκκλησίας ευχαρίστησε τον Πατριάρχη Μόσχας για την συνάντηση, τονίζοντας τις αδελφικές σχέσεις των δύο Εκκλησιών.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι δύο πλευρές τόνισαν την αποστολή των Εκκλησιών στη σύγχρονη κοινωνία, υπογραμμίζοντας ότι είναι εξαρετικά σημαντική και πολύπλευρη, αφού συχνά διαδραματίζουν βασικό ρόλο στη διατήρηση της ειρήνης.

Τέλος ο Προκαθήμενος της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, εξέφρασε τα συλληπητήριά του για την τραγωδία που συνέβη τον Μάρτιο στην περιοχή της Συρίας στην πόλη Κέσαπ, όπου βρίσκεται και η αρμενική κοινότητα.”

Για μια ακόμη φορά ο Μακαριότατος Πατριάρχης Ρωσίας κ. Κύριλλος -όπως κάνει πάντα- δίνει το βάρος στις σχέσεις της Εκκλησίας της Ρωσίας με τους αιρετικούς και με τους αλλόθρησκους σε κοινωνικά και όχι σε θεολογικά θέματα.

Η στάση αυτή θα συνεχιστεί αταλάντευτα από το Πατριαρχείο της Ρωσίας επειδή αυτή είναι η αποστολή που του ανέθεσε η ηγεσία της Ρωσίας.

Αυτό είναι πολύ λυπηρό επειδή, όχι μόνον από την Εκκλησία της Ρωσίας, αλλά από όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες, αναμένουμε όταν διαλέγονται με τους αιρετικούς και με τους αλλόθρησκους να ρίχνουν το βάρος στις θεολογικές διαφορές και να κάνουν προσπάθεια να οδηγήσουν στην Ορθοδοξία όσους αδελφούς μας βρίσκονται στην πλάνη των αιρέσεων και στο σκοτάδι των άλλων θρησκειών.

ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΓΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ



ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΓΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=======

Συνταρακτικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με την εξαγωγή εκατομμυρίων από τις Κυπριακές Τράπεζες την εποχή που μας επεβλήθη το Μνημόνιο.

Μιλούν για 11,000 παράνομοι που μετέφεραν τεράστια ποσά στο εξωτερικό για να μην υποστούν τις συνέπειες του κουρέματος.

Ταυτόχρονα υπάρχουν 4,000 κοινοί προδότες, οι οποίοι πούλησαν την κατεχόμενη πατρογονική τους γη στους Τούρκους και υποσκάπτουν έτσι απροκάλυπτα τον εθνικό μας αγώνα.

Τα ονόματα και των δύο ομάδων πρέπει εξάπαντος να δοθούν στη δημοσιότητα και όσοι παρανόμησαν πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά.

Ενόσω η ατιμωρησία βασιλεύει είναι φυσικό οι παράνομοι να βρίσκουν μιμητές και το κακό να διαιωνίζεται.

Επί παραδείγματι εδώ στην Αστόρια το κακό ξεκίνησε από μια προκομμένη η οποία πήγε στην Κύπρο και πούλησε την περιουσία της στους Τούρκους με αποτέλεσμα να εμπνεύσει και άλλους να διαπράξουν την ίδια προδοσία.

Το ΑΚΕΛ αντιτίθεται στη δημοσιοποίηση των ονομάτων και των δύο ομάδων.

Ποιος παραξενεύεται για τη στάση του κόμματος που δημιούργησαν οι Βρετανοί Αποικιοκράτες για να καταπροδώσει τον εθνικό αγώνα των Κυπρίων για την ένωση με την Ελλάδα;

Πλην όμως η στάση του προδοτικού και ανθελληνικού ΑΚΕΛ δεν πρέπει να είναι πρόσκομμα για τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις να πράξουν το καθήκον τους.
ΑΚΕΛ

Tuesday, April 29, 2014

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ

ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ:
ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΕΧΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΤΟΝ "ΝΕΩΚΟΡΟ" ΤΟΥ:


ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΜΕΝΑ.


ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΑΓΙΟ ΠΑΤΕΡΑ".

Ο ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ κ. Α. ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ



Ο ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ κ. Α. ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========

Θυμάστε τον ευρωβουλευτή κ. Α. Πιτσιλλίδη δεν είναι έτσι;

Είναι ο κύριος που γύριζε τα κανάλια και υποστήριζε ότι η Ορθοδοξία και ο Παπισμός δεν έχουν διαφορές τις μέρες που έκανε επίσκεψη ο Πάπας Βενέδικτος στην Κύπρο.

Είναι ο ίδιος θεολόγος που την Κυριακή που ο Πάπας Βενέδικτος λειτούργησε στο στάδιο, αντί να πάει να εκκλησιαστεί σε Ορθόδοξη εκκλησία, πήγε στη λειτουργία του Πάπα.!!!

Αυτός ο κύριος εξελέγη βουλευτής, με την “τιμία ψήφο” του Κυπριακού λαού, την ώρα που απέτυχε να εκλεγεί ο κ. Χρίστος Κληρίδης -ένας διαπρεπής με την όλη σημασία του όρου νομικός-, ο οποίος την εποχή του δημοψηφίσματος για το σχέδιο Ανάν ήταν το βαρύ πυροβολικό του ΟΧΙ που ανέτρεπε εκ βάθρων την επιχειρηματολογία των Ανανιστών.

Και όμως! Ο κ. Κληρίδης βρέθηκε εκτός βουλής ενώ η λαμπρή μορφή του κ. Πιτσιλλίδη εξελέγη βουλευτής και στη συνέχεια ευρωβουλευτής.

Ακουέτωσαν ταύτα οι φαιδροί που αποδίδουν στους πολιτικούς, στις σκοτεινές δυνάμεις και στην Μπίντελμπεργκ, αντί στον εαυτό μας την κακοδαιμονία των πολιτικών και εθνικών μας πραγμάτων.

Ποιος άλλος εκτός από τους Ελληνοκύπριους ψηφοφόρους ευθύνεται για την παρουσία του κ.  Πιτσιλλίδη και την απουσία ενός σπουδαίου νομικού και πολιτικού από την Βουλή ή και την Ευρωβουλή;

Ο κ Πιτσιλλίδης δεν σταματά να εκπλήσσει με τις κακοδοξίες και ασυναρτησίες που λέγει ευκαίρως-ακαίρως.

Ιδού τι είπε πρόσφατα σε συνέντευξη που έδωσε:

“Ερώτηση: Αν είχες τη δυνατότητα να αλλάξεις ένα πράγμα στην Κύπρο του 2014 ποια θα ήταν αυτά, η αποποινικοποίηση των ελαφρών ναρκωτικών (όπως Ολλανδία και κάποιες άλλες ευρωπαϊκές χώρες) ή την κοινή συμβίωση ή και γάμος ανθρώπων του ιδίου φύλου (κάτι που πλέον επιτρέπεται σε πολλές χώρες παγκοσμίως);

Απάντηση: Πολλά και σημαντικά θέλω να αλλάξω στην Κύπρο του 2014, αλλά στο συγκεκριμένο δίλλημα που έθεσες θα επέλεγα το δεύτερο για λόγους αρχής. Είναι ζήτημα ίσης μεταχείρισης όλων των ανθρώπων χωρίς διάκριση σε σχέση με τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό που ούτως ή άλλως την απαγορεύουν οι ευρωπαϊκές και παγκόσμιες Συνθήκες Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Παρά το πολιτικό κόστος θα συνεχίσω να συζητώ με την κοινή γνώμη αυτά τα ακανθώδη για τη συντηρητική μας κοινωνία θέματα. Όχι απλώς δεν μας αφορά τι κάνει κανείς στην προσωπική του ερωτική ζωή αλλά προσωπικά προχωρώ και παρακάτω και λέω ότι ως άνθρωπος, ως θεολόγος, και ως νομοθέτης δεν βλέπω κάτι κακό και αισχρό στο να μοιράζονται αυθεντικό έρωτα και αληθινή αγάπη δύο άνθρωποι ενόσω φυσικά δεν παραβιάζεται η θέληση κανενός.” 

Χρειάζονται σχόλια γι’ αυτά που είπε;

Προσέξτε δεν είπε μόνον ότι δεν τον ενδιαφέρουν ως νομοθέτη και ως άνθρωπο οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις, αλλά διαβεβαιώνει ότι και ως θεολόγο δεν τον ενδιαφέρει η προσωπική ζωή όσων “μοιράζονται αυθεντικό έρωτα και αληθινή αγάπη”.!!!

Ούτε υποψία, δηλαδή, ότι οι θεολόγοι δεν έχουν δικαίωμα να εκφράζουν προσωπικές απόψεις για θέματα πίστεως, αλλά να κηρύττουν το Ευαγγέλιο που σαφέστατα ενδιαφέρεται για τις σχέσεις των ανθρώπων όχι μόνον των ομοφυλόφιλων αλλά και των ετεροφυλόφιλων.

Και όμως; Ο ανεκδιήγητος αυτός κύριος, που βραβεύτηκε από τους Λάιονς(!!!), εκπροσωπεί την Κύπρο στη Ευρωβουλή με την “τιμία ψήφο” του Κυπριακού λαού.

Διερωτόμαστε αν θα υπάρξει αντίδραση εκ μέρους της Ιεράς Συνόδου ή αν γυρεύουμε "ψύλλους μέσα στα άχυρα;"

Ελπίζω το πρώτο αλλά φοβούμαι το δεύτερο.

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========

Mε βαθύτατη θλίψη διαβάσαμε, στη Romfea.gr, το ακόλουθο ρεπορτάζ:

“Συνεδρίαζε σήμερα, Τρίτη 29 Απριλίου η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Αντιοχείας υπό την προεδρία του Πατριάρχη Αντιοχείας κ. Ιωάννη.

Η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου ασχολήθηκε για ακόμη μια φορά με την αιματοχυσία στην Συρία, κάνοντας έκκληση για ειρηνική συνύπαρξη μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων στη Συρία και το Λίβανο, καθώς και σε όλη την Μέση Ανατολή.

Να αναφερθεί ότι ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Αντιόχειας, έθεσε εκ νέου το θέμα της Αρχιεπισκοπής Κατάρων, κάνοντας λόγο για εισπήδη στα όρια του Πατριαρχείου Αντιοχείας από την πλευρά του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.

Επίσης τέθηκαν προς συζήτηση όλες οι τελευταίες εξελίξεις επί του θέματος, καθώς και η μη υπογραφή του κειμένου των Προκαθημένων στο Φανάρι από την Αντιπροσωπεία της Αντιόχειας.

Ο Πατριάρχης Ιωάννης κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, ανέφερε ότι όλες οι συναντήσεις των δύο πλευρών ήταν άκαρπες.

Ακόμη πρόσθεσε ότι εν λόγω ζήτημα δεν συμπεριλήφθηκε στην ημερήσια διάταξη στη Σύναξη των Προκαθημένων, παρά το αίτημα του Πατριαρχείου Αντιοχείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr το Πατριαρχείο Αντιοχείας μετά την αδιάλλακτη στάση του Πατριαρχείου Ιερσολύμων, αποφάσισε ομόφωνα να διακόψει την κοινωνία και να μην μνημονεύεται ο Πατριάρχης Θεόφιλος όπως ορίζουν τα Δίπτυχα.

Τέλος το Πατριαρχείο Αντιοχείας θα αποστείλει επιστολή προς όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες, για την εν λόγω απόφαση καθώς και να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ενότητα της Εκκλησίας.”

Δυστυχώς το Πατριαρχείο Αντιοχείας ενεργεί με κριτήρια εθνοφυλετικά και εθνικά και όχι εκκλησιαστικά υποκινούμενο προφανώς και από το Πατριαρχείο Ρωσίας.

Ακόμη και αν δικαίως θεωρεί το Κατάρ τμήμα της δικής του δικαιοδοσίας, το απολύτως σίγουρο είναι ότι αυτός δεν είναι λόγος για να γίνεται ανάστατη η Εκκλησία, να διακόπτεται η κοινωνία μεταξύ των δύο Εκκλησιών και να δημιουργούνται προβλήματα σε πανορθόδοξο επίπεδο.

Ο κ. Πανώτης, σε σχετικό άρθρο του που διαβάσαμε στο Amen.gr, είχε θέσει το θέμα στη σωστή του διάσταση.

Δηλαδή: Καλώς ή κακώς το Κατάρ έδωσε στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων την ευθύνη να λειτουργήσει εκκλησία στην επικράτειά του, στην οποία να μπορούν να εκκλησιάζονται όλοι οι ορθόδοξοι της περιοχής ασχέτως εθνικής καταγωγής.

Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων κακώς ανέδειξε μια ενορία σε επισκοπή. Επομένως η λύση του προβλήματος είναι το μεν Πατριαρχείο Αντιοχείας να αποδεχθεί την δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο Κατάρ, αλλά να διατηρήσει το Κατάρ απλά σαν μια ενορία και όχι Αρχιεπισκοπή του Πατριαρχείου.

Είναι αστείο να ερίζουν Ορθόδοξες Εκκλησίες για ένα ναό, που βρίσκεται σε ένα φανατικά Ισλαμοκρατούμενο κράτος, το οποίο κατά ακροτάτη παραχώρηση επέτρεψε τη λειτουργία μιας ενορίας, χωρίς κανένα δικαίωμα να ασκεί ιεραποστολικό έργο και με μόνη δυνατότητα να καλύπτει τις βασικές λειτουργικές ανάγκες των εν τη περιοχή διαβιούντων Ορθόδοξων πιστών.