Wednesday, April 9, 2014

Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΠΙΛΑΛΗΣ, Ο μ. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ, Ο π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ, Ο π. ΕΦΡΑΙΜ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ ΚΑΙ Ο “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ”


Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΠΙΛΑΛΗΣ, Ο μ. Μ. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ, Ο π. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ, Ο π. ΕΦΡΑΙΜ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ ΚΑΙ Ο “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Σε συνέντευξή του ποταμό, ο γνωστός αγωνιστής Αγιορείτης μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης, αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- και στα θέματα για τα οποία αγωνίζεται με συνέπεια και αποτελεσματικότητα για δεκαετίες.

Ητοι τον Οικουμενισμό και τις εκτρώσεις.

Και ενώ ο Οσιολογιότατος μοναχός -με την διακρίνουσα αυτόν ειλικρίνεια και γενναιότητα- μιλά έξω από τα δόντια για τους Οικουμενιστές -και δη για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και για τον Παναγ. Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο-, εντούτοις ουδεμία αναφορά έκανε στο γεγονός ότι για πρώτη φορά ακούστηκε από Ηγούμενο του Αγίου Ορους -τον Πανοσ. Αρχιμανδρίτη Εφραίμ Βατοπαιδινό- ότι οι συμπροσευχές, όχι μόνον με αιρετικούς αλλά και με αλλόθρησκους, είναι κατ’ οικονομίαν δεκτές.

Πώς να εξηγήσουμε τη σιωπή του π. Νικοδήμου για το θέμα;

Ο σεβαστός μας Γέροντας, όμως, εκτός από τη σιωπή του για την απαράδεκτη ρήση του Γέροντα Εφραίμ για το θέμα των συμπροσευχών με αιρετικούς και αλλόθρησκους, πρόσθεσε και τη σιωπή του για το θέμα των εκτρώσεων. Εννοούμε από την άποψη ότι δεν έκανε δημόσια παρέμβαση για την πλάνη του μ. Μοναχού Ιωσήφ του Βατοπαιδινού ότι το έμβρυο εμψυχούται δήθεν τον τρίτο μήνα της κυήσεως, μια κακοδοξία η οποία αφήνει ορθάνοιχτη τη θεολογική κάλυψη των εκτρώσεων.

Πώς να εξηγήσουμε τη σιωπή του αγωνιστή μοναχού για μια τόσο φοβερή πλάνη και για ένα θέμα που αφιέρωσε κυριολεκτικά τη ζωή του; 

Δεν θα έπρεπε επίσης να καταγγείλει την απροκάλυπτη θεομπαιξία του “χαμόγελου από την αιωνιότητα” του πλανεμένου μοναχού Ιωσήφ του αρχιθεομπαίκτη και τρομολάγνου, αφού γνωρίζει όσον ελάχιστοι το ποιόν του μ. μοναχού;

Υπάρχει όμως και ένα τρίτο θέμα για το οποίο μας ξενίζει η σιωπή του π. Νικοδήμου.

Ως γνωστόν ο “Ορθόδοξος Τύπος” από "ναυαρχίδα του αντι-οικουμενιστικού αγώνα" κατάντησε "ναυμαχία του Ναυαρίνου του αντι-οικουμενιστικού αγώνα" μετά την κοίμηση του π. Μάρκου. 

Εχει ήδη γονατίσει μπροστά στο Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Σαββάτο και μπροστά στον κ. Πανώτη και κάτι που πέρασε απαρατήρητο -όπως πρόσεξα- μπροστά στον Σεβ. Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη (Ζηζιούλα).

Συγκεκριμένα αναδημοσίευσε στην τελευταία του έκδοση, από το ιστολόγιο “Κατάνυξις”, κείμενο εναντίον του Σεβ. Περγάμου με τη διευκρίνιση όμως ότι οι στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου” είναι ανοιχτές στον Σεβασμιότατο Περγάμου αν θέλει να παρουσιάσει τη δική του θέση.!!!

Δηλαδή γονάτισαν προκαταβολικά μπροστά του, έστω και αν μόνον ένας κυριολεκτικά ανόητος μπορεί να πιστέψει ότι ο Σεβ. Περγάμου θα καταδεχτεί να απαντήσει στο ιστολόγιο “Κατάνυξις”.!!!

Προσέξτε μάλιστα την κουτοπονηρία που επέδειξαν. Αντί να δημοσιεύσουν οι γνωστοί άγνωστοι το κείμενο στον “Ορθόδοξο Τύπο”, το δημοσίευσαν στο ιστολόγιο “Κατάνυξις” και το αναδημοσίευσαν στον “Ορθόδοξο Τύπο”, ώστε στην απίθανη περίπτωση που ασχοληθεί μαζί τους ο Σεβ. Περγάμου, να αναθέσουν στον σατανικό και σοβαρά παρανοικό π. Μελέτιο Βαδραχάνη, στον κ. Σακαρέλλο και στον έτερο της τριάδας την ευθύνη να συζητά με τον Σεβ. Περγάμου.!!!

Μα καλά! Θεωρούν ηλίθιο τον Σεβ. Περγάμου; 

Πιστεύουν πραγματικά ότι θα ανοίξει διάλογο με τον κ. Σακαρέλλο -ήτοι ένα αργυρώνητο θεολόγο που είχε την ασυνειδησία να αναμυρωθεί από τους σχισματικούς και αιρετικούς Παλαιοημερολογίτες- και τον γνωστό πεζοδρομιακό και σοβαρά παρανοικό -και όχι μόνον- καθαιρετέο κληρικό Αρχιμ. Μελέτιο Βαδραχάνη;

Διερωτόμαστε: Γιατί ο π. Νικόδημος σιωπά για τον εξευτελισμό που οδηγήθηκε ο “Ορθόδοξος Τύπος” μετά την κοίμηση του π. Μάρκου; 

Γιατί παρέστη στην εκδήλωση για την επέτειο της έκδοσης των 2,000 φύλλων της εφημερίδας και της έπλεξε το εγκώμιο χωρίς να κάνει αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην άλλοτε απροσκύνητη εφημερίδα που τώρα προσκυνά κάθε βαμμένο οικουμενιστή;

Και μια τελευταία απορία. 

Πώς σχολιάζει ο σεβαστός μας π. Νικοδημος Μπιλάλης την εμπλοκή του π. Βολουδάκη στην πολιτική; 

Πώς βρέθηκε ο σεπτός Γέρων των Εξαρχείων σε επιτελική θέση στον “Ορθόδοξο Τύπο;” Αληθεύει ότι χρησιμοποίησε ακόμη και το εξομολογητήριο για να θρονιαστεί στην εκδοτική επιτροπή του “Ορθοδόξου Τύπου”;  Να πιστέψουμε ότι ο αγωνιστής μοναχός δέχεται την Παποκαισαρική και Μακρακιστική πλάνη του Αγιατολλαχικού Βολουδακισμού; Προφανώς όχι! Αλλά τότε γιατί σιωπά γι’ αυτό το άγος;

Ο π. Νικόδημος, με ουσιαστική του παρέμβαση πριν καιρό, μας εξήγησε ποια αρνητικά στοιχεία κηλίδωσαν την προσφορά του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου (Κοτσώνη), ήτοι τη σχέση του με τον Παπισμό αλλά και την είσοδο στην ιερωσύνη πολλών νεωτεριστών κληρικών κατά την Αρχιεπισκοπεία του.

Ευγνωμονώ τον σεβαστό π. Νικόδημο διότι με το άρθρο του με βοήθησε να διορθώσω πολλές εσφαλμένες εντυπώσεις που είχα για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο. 

Γνωρίζει ότι τιμώ βαθύτατα την ανιδιοτέλειά του, την προσφορά του στη θεολογία και στην Εκκλησία, τον αγώνα του εναντίον των εκτρώσεων και τις ακάματες φροντίδες του για τη στήριξη των ηρωικών πολύτεκνων. 

Τη σιωπή του όμως για τα θέματα που ανέφερα δεν είμαι σε θέση να εξηγήσω.
βατραχ

No comments:

Post a Comment