Thursday, May 31, 2012

ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ


ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Ο π. Φίλιππος - της συνοδείας των Θωμάδων του Αγίου Ορους - προβαίνει σε σοβαρότατες καταγγελίες εναντίον του Σεβ. Μητροπολίτη Προύσσης κ. Ελπιδοφόρου αλλά και του π. Νικόλαου Λουδοβίκου ότι διδάσκουν “γυμνή τη κεφαλή” κακοδοξίες.

ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ
________

Παράλληλα ο Αγιορείτης Ιερομόναχος επισημαίνει ότι είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι προσπαθούν να βάλουν στο στόμα του Γέρονος Παισίου κουβέντες που ποτέ δεν είπε ή να του αποδώσουν ενέργειες τις οποίες ποτέ δεν έκανε για να επενδύσουν με το κύρος του Αγίου Γέροντα τις πλάνες ή την κενοδοξία τους.

Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΑΛ. ΚΑΡΥΩΤΟΓΛΟΥ
________

Ο π. Φίλιππος κατονομάζει τον κ. Καρυώτογλου - γνωστό “Συναξιακό” - ως υπεύθυνο της απόδοσης στον Γέροντα Παίσιο της κακοδοξίας ότι δήθεν ο Αλλάχ είναι ο αληθινός Θεός.!!!

Αν είναι ποτέ δυνατόν να είπε τέτοια βλασφημία ο Γέροντας Παίσιος.!

Ας μου επιτραπεί να καταθέσω την προσωπική μαρτυρία ότι ο Αγιος Γέροντας έλεγε για το Ισλάμ ότι “το δόγμα του είναι μια σκέτη αμαρτία”!

Κατά τα άλλα ο πολύς κ. Καρυώτογλου αποδίδει στον Γέροντα Παίσιο αυτά τα βλάσφημα!

Τι να πει κανείς;

Προσωπικά ουδόλως εκπλήττομαι από την συμπεριφορά του κ. Καρυώτογλου επειδή ανήκει στον σκληρό πυρήνα της ομάδας του περιοδικού “Σύναξη” από την οποία έχουν εκπορευθεί κατά καιρούς “άρρητα ρήματα”.

Ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ
____________

Αλλωστε ποιος ενδιαφέρεται να ξέρει τι είπε ή τι δεν είπε ο κ. Καρυώτογλου για τον Γέροντα Παίσιο αφού ευτυχώς έχουμε τον αυθεντικό βίο του γραμμένο από τον Ιερομόναχο Ευθύμιο Γέροντα της Καλύβης της Αναστάσεως στην Καψάλα του Αγίου Ορους, ο οποίος από ταπείνωση αποδίδει το έργο στον αείμνηστο Γέροντά του π. Ισαάκ.

Ο π. Ευθύμιος ήταν από τους πλέον στενούς μαθητές του Γέροντος Παισίου και ο βίος του Αγίου Γέροντα Παίσιου που συνέταξε - με την σύμφωνη γνώμη όλων των μοναχών που συνδέονταν στενά με τον Γέροντα Παίσιο - περιέχει τα αυθεντικά στοιχεία της ζωής και της διδασκαλίας του και έτσι δεν έχουμε ανάγκη να προστρέχουμε στις νόθες πηγές του κ. Καρυώτογλου και των ομοίων του για να πληροφορηθούμε όσα αφορούν τον σύγχρονο αυτό Αγιο της Εκκλησίας μας.

Ο π. ΠΑΙΣΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΚΡΑΙΦΝΩΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ
________

Ο Γέροντας Παίσιος ήταν σαφώς αντίθετος με την παναίρεση του Οικουμενισμού και τη στάση του αυτή γνωστοποιούσε και διά λόγου και διά γραφίδος σε όλους.

Αρα προς τι η ψευδομαρτυρία του όποιου Καρυώτογλου;

ΟΙ ΘΕΟΜΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ
________

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει με όλους τους Αγίους Γέροντες.

Και εδώ στην Αστόρια λ.χ. έχουμε ορισμένους Θεομπαίκτες - γράφω τον όρο εν πλήρει επιγνώσει της σημασίας του - οι οποίοι διαδίδουν πράγματα και θαύματα για τον όντως ενάρετο π. Εφραίμ της Αριζόνας, όχι βέβαια από αγάπη και σεβασμό προς τον Γέροντα, αλλά επειδή νομίζουν ότι έτσι οι ίδιοι αποκτούν κύρος ως πιστοί του ακόλουθοι.!!!

ΓΕΝΝΑΙΑ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ π. ΦΙΛΙΠΠΟΥ
__________

Να συγχαρούμε τον π. Φίλιππο για το θάρρος να καταγγείλει ονομαστικά τις ετεροδιδασκαλίες του κ. Καρυώτογλου, του Σεβ. Προύσσης και του π. Λουδοβίκου, από τον οποίο - ομολογούμε - ότι δεν αναμέναμε ποτέ ότι θα υποστήριζε ότι δήθεν οι συμπροσευχές με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους είναι επιτρεπτές.!!!

Αν είναι ποτέ δυνατόν!

Να λέγονται αυτά τα πράγματα από ορθόδοξους κληρικούς!

Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα της επιστολής του π. Φίλιππου των Θωμάδων που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****

Ο ΑΛΛΑΧ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ;

Τοῦ Ἱερομονάχου π. Φιλίππου Θωμάδων
=====================

Εἰς τό περιοδικόν “ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ” τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, εἰς τό τεῦχος τοῦ Ἰανουαρίου, εἰς τήν σελίδα 14, κάποιος Καριώτογλου γράφει ὅτι ὁ ἀείμνηστος Γέρων Παΐσιος...ὅταν ἐπεσκέφθη τήν Ἱ. Μονήν τοῦ Σινᾶ καί συνήντησε μουσουλμανάκια στήν αὐλή τούς εἶπε “τώρα νά φωνάξετε δυνατά “δόξα στόν ἀλλάχ” κι ἐκεῖνα τό ἔκαναν μέ δυνατή φωνή. Ἕνας Μοναχός παρεξηγήθηκε καί εἶπε: “Τί πράγματα εἶναι αὐτά, γέροντα, δόξα στόν ἀλλάχ, ἐμεῖς εἴμαστε ὀρθόδοξοι χριστιανοί” καί ὁ ἅγιος γέροντας τοῦ ἀπάντησε “γιατί ἄλλος νομίζεις εἶναι ὁ ἀλλάχ ἀπό τόν Θεόν Πατέρα;”.

Ἀφοῦ ἀπευθύνομαι εἰς εὐλαβεῖς χριστιανούς εἶναι περιττά τά σχόλια. Ἀλλά πρέπει νά τονισθῆ ὅτι τό περιοδικό ἀπευθύνεται εἰς ἱερεῖς ὡς κατήχησις, διά νά διδάσκουν αὐτήν τήν ὕβριν ἀφ᾽ ἑνός καί ἀφ᾽ ἑτέρου θέτει εἰς τό στόμα τοῦ ἀειμνήστου Γέροντος τήν ὡς ἄνω βλασφημίαν. Ὡς γνωστόν, τόν ἐν λόγῳ Γέροντα, πολλοί ἐκ τῶν ὀρθοδόξων, σέβονται ὡς Ἅγιον.

Πρό μηνός εὑρεθήκαμε προσκεκλημένοι εἰς Ἱ. Μονήν τῆς Β. Ἑλλάδος. Εἰς συζήτησιν μετά τόν Ἑσπερινόν εἷς ἱερεύς, δάσκαλος ἐκκλησιαστικῆς σχολῆς, π. Νικόλαος Λουδοβῖκος, μᾶς εἶπε ὅτι ὁ Γέρων Παΐσιος τοῦ ἐνεπιστεύθη ὅτι οἱ φράγκοι ἔχουν βάπτισμα. Ἐπίσης ἐπέμενε μετά τοῦ προεξάρχοντος Ἐπισκόπου Προύσης κυρίου Ἐλπιδοφόρου, ὅτι δέν ἀπαγορεύονται αἱ συμπροσευχαί μετά τῶν αἱρετικῶν, φράγκων καί προτεσταντῶν. Βεβαίως ἔλαβαν τάς καταλλήλους ἀπαντήσεις.

Ἀμφότεροι ὅμως διδάσκουν νέους, μερικοί ἐκ τῶν ὁποίων στο μέλλον θά ἱερωθοῦν ἤ θά διδάσκουν στά σχολεῖα τά παιδιά “θεολογία”.

Ὁ Ἐπίσκοπος μάλιστα ἐφηῦρε καί μίαν νέαν διδασκαλίαν, θεωρίαν, ὅτι ὄχι ἡ οὐσία, ἀλλά ἡ μοναρχία τοῦ Πατρός ἀποτελεῖ κεντρικόν ἰδίωμα τῆς Ἁγίας Τριάδος, διά νά στηρίξη μᾶλλον τήν ἐπί γῆς θρησκευτικήν ἐξουσίαν. Ἀλλά καί τό Φιλιόκβε, διά νά στηρίξη τήν φραγκοπαπικήν ἐξουσίαν, ἐφευρέθη καί ἐπεβλήθη εἰς τήν δύσιν.

Ἆραγε, θέλουν νά μᾶς ἀλλάξουν τήν πίστιν; Ματαιοπονοῦν, διότι αὐτή ἡ πίστις εἶναι θεϊκή.

Ὀφείλουν ὅμως τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον καί ἡ Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν, νά φροντίζουν νά ἀντικρούουν τίς πλάνες καί τίς νοθεῖες. Ἡ διδασκαλία μας εἶναι Ἁγιοπνευματική καί δέν ἐπιδέχεται προσθαφαιρέσεις.

Ὡς ἐν ἐπιλόγῳ, προτείνουμε εἰς τούς κληρικούς καί λαϊκούς ὀρθοδόξους θεολόγους, ἄς ἔχουν πρό ὀφθαλμῶν των τήν διδασκαλίαν και ἐκκλησιαστικήν παρουσίαν τοῦ συγχρόνου Ὁμολογητοῦ Ἁγίου Ἰουστίνου τοῦ Σέρβου. Ἀποτελοῦσε ἐν ζωῇ πρόβλημα, εἰς τούς φράγκους καί τούς οἰκουμενιστάς. Συνεχίζει καί μετά τήν ὁσιακήν κοίμησίν του νά εἶναι πρόβλημα, Ἴδιον τῶν ἀληθινῶν Ἁγίων, εἶναι ὁ Διωγμός τους καί ἐν ζωῇ καί μετά τήν κοίμησιν.


ΠΗΓΗ:

Θρησκευτικά,

Ορθόδοξος Τύπος, 11/5/2012

No comments:

Post a Comment