Friday, April 17, 2015

Η ΚΟΝΤΡΑ ΦΑΝΑΡΙΟΥ - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ”


Η ΚΟΝΤΡΑ ΦΑΝΑΡΙΟΥ - ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
====

Ανέφερε στην προσφώνηση του στις Σέρρες, όπου του έγινε παλλαική υποδοχή, ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης:

“Ἡμεῖς, ὁ Πατριάρχης σας, αἰσθανόμεθα καὶ ὁμολογοῦμεν μεγίστην τὴν χαρὰν ἐκ τῆς παρουσίας μας εἰς τὸν τόπον σας, τόπον ὁ ὁποῖος ἀρρήκτως συνδέεται μὲ τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον καθὼς ὑπάγεται εἰς τὴν κανονικὴν καὶ ἐκκλησιαστικὴν δικαιοδοσίαν αὐτοῦ. Τὰ γεγονότα καὶ ἡ ζωὴ καὶ ἡ μαρτυρία τοῦ τόπου αὐτοῦ μαρτυροῦν τοῦ λόγου τὸ ἀληθές.”

Αλλά πρόσθεσε, επίσης, για τη σύγκρουση των δύο Εκκλησιών:

“Ἡ Ὀρθόδοξος πίστις μας καὶ ἡ μεταξύ μας ἐμπιστοσύνη καὶ ἀγάπη ἐδημιούργησαν τὴν ἱστορίαν τοῦ Γένους μας. Ἀντιθέτως, αἱ διχοστασίαι καὶ αἱ ἔριδες ὑπῆρξαν πειρασμικαὶ καταστάσεις, ἄνευ συνεχείας, ἄνευ ἱστορίας, διὰ τοῦτο καὶ παρεδόθησαν εἰς τὴν λήθην, ὅπως ὁ θάνατος.”

Είναι σαφές ότι ο Παναγιότατος επιδιώκει την υπαγωγή των Μητροπόλεων των Νέων Χωρών στη δικαιοδοσία του και ότι ταυτόχρονα λέγει ότι οι όποιες διαφωνίες του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και άλλων ιεραρχών θα παραδοθούν στη λησμοσύνη και στο θάνατο.

Τι σημαίνουν αυτές οι δηλώσεις αν ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι ο Μακαριότατος απαξίωσε να παραστεί στους εορτασμούς και εξεπροσωπήθη από τον Σεβ. Ξάνθης;

Ότι η κόντρα των δύο Εκκλησιών καλά κρατεί για τη δικαιοδοσία των Μητροπόλεων των Νέων Χωρών.

Δυστυχώς όμως ούτε λέξη για την “ταμπακιέρα”, τουτέστιν για τον Οικουμενισμό, ούτε εκ μέρους του Παναγιότατου, ούτε εκ μέρους του Σεβ. Σερρών.

Το αντίθετο! Ο δήμαρχος Σερρών διάβασε ομιλία, που του έγραψαν άλλοι -πιθανότατα ο Σεβ. κ. Θεολόγος-, στην οποία εξυμνεί τις οικουμενιστικές ασχημίες του Παναγιότατου.

Δηλαδή για μεν τις δικαιοδοσίες αναπτύσσονται αντιδικίες μεγάλης έκτασης με απρόβλεπτες εξελίξεις, για δε τα θέματα πίστεως ουδείς γίνεται λόγος.

Κρίμα!

No comments:

Post a Comment