ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΜΕ ΤΟΝ π. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΠΕΡΙ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ;
(Από σχολιαστές διαμένοντες στην πόλη και επαρχία Λεμεσού)
Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
=====
Σχολιαστές διαμένοντες στην πόλη και επαρχία Λεμεσού, εκζητούν αγωνιωδώς το ηχητικό ντοκουμέντο με τον π. Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό, όπου ομιλεί κακοδόξως για τις εκτρώσεις. Πολλά μπορεί να υποθέσει κανείς, αν κρίνει τον τρόπο με το οποίο συμπεριφέρθηκαν οι ‘’ημέτεροι’’ στους διάφορους διαδικτυακούς ιστότοπους για το εν λόγω θέμα. Εδώ δεν πρόκειται για ένα απλό λάθος, αλλά ξεκάθαρα για μια γενοκτόνο κακοδοξία.
Το ηχητικό ντοκουμέντο, απομαγνητοφωνημένο έχει ως ακολούθως:
π. Ιωσήφ Βατοπαιδινός – Κοίταξε, εάν είναι έμψυχα, εδώ υπάρχει μια διαφορά, άλλο είναι το ζων και άλλο είναι το έμψυχο. Εδώ η Εκκλησία δεν έχει μιλήσει, αλλά κρατάει την παράδοσιν της Παλαιάς Διαθήκης. Εάν είναι εξεικονισμένο, δηλαδή περίπου στον τρίτο μήνα, που παίρνει πλέον την…και τη μορφή, εφόσον ζωντανά είναι είπα και από πρίν ακόμα, πριν να ενωθεί εκ της γυναικός και του ανδρός το σπέρμα, είναι ζωντανά από τότε είναι. Άλλο είναι το ζων και άλλο είναι το έμψυχον. Έμψυχον γίνεται κατά την Παλαιάν Διαθήκην, κατά την Γραφήν γίνεται μετά την εξεικόνισίν του, όταν πάρει την μορφήν, κατάλαβες; …γίνεται στον τρίτο μήνα. Τότε λειτουργεί και η καρδιά του, κτυπάει, και λειτουργεί το…δηλαδή ο εγκέφαλος έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα της προσωπικότητος. Εάν είναι από κει και ύστερα, αυτή είναι ζωντανό. Δηλαδή από κεί και πέρα όμως είναι άδηλο δεν έχει όραμα. Αυτό μας δείχνει η Γραφή, δεν ξέρω…
Τώρα οι παπάδες λένε, ου, ου, ου, αν ακούσεις τους παπάδες τι λένε. Έχει και κάποιους εκεί στο Σταυροβούνι (κακόδοξος γέλως), με τι δογματισμούς ομιλούν (κακόδοξος γέλως). Ρε, τελείωσε, είναι φόνος, από το Θεό θα…(κακόδοξος γέλως)."
Επί τούτου τοποθετήθηκαν θεολόγοι, τόσο στον ημερήσιο τύπο, όσο και στο διαδίκτυο, καθώς και στο περιοδικό «ο Σωτήρ». Μετά τις δημοσιεύσεις αυτές, ο εκπρόσωπος τύπου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αμφισβητείτο το ηχητικό ντοκουμέντο. Το κατεξοχή τεκμήριο αμφισβήτησης του εν λόγω ηχητικού ντοκουμέντου, στηριζόταν στον ισχυρισμό ότι επιστημονικώς υπάρχει η δυνατότητα να γίνει τέλεια απομίμηση της φωνής κάποιου, πράγμα που δεν ευσταθεί (όταν έχεις γνώση της φωνής κάποιου, αντιλαμβάνεσαι την απομίμηση). Η τέλεια απομίμηση της φωνής κάποιου δεν είναι κατορθωτή, ούτε με τα σύγχρονα τεχνικά μέσα. Επιπρόσθετα παρέχεται η τεχνική δυνατότητα εξακρίβωσης της αξιοπιστίας του ηχητικού ντοκουμέντου, με τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας.
Θα ήταν παραλογισμός, για τον άνθρωπο που πιστεύει στο Χριστό, να σκεφτεί τέτοια σκευωρία και μάλιστα για ένα μοναχό.
Οι θεολόγοι που τοποθετήθηκαν με λόγους αληθείας στο ηχητικό ντοκουμέντο, έχουν καθυβρισθεί από τους ‘’φανατικούς υποστηρικτές’’ ως συκοφάντες. Όμως ο κίνδυνος να δοκιμασθεί η αξιοπιστία και η αυθεντικότητα του ηχητικού ντοκουμέντου εξακολουθεί να υπάρχει.
Φυσικά αν ομιλούσαν και κάποιοι των ‘’δικών’’ που γνωρίζουν ότι δεν είναι προϊόν σκευωρίας, η τεχνολογία θα ήταν αχρείαστη. Προς το παρόν επιλέγουν τη συνένοχη σιωπή. Σε μια Συνοδική Επιτροπή, θα αρκούσε και ένα καταφατικό νεύμα τους μόνο.
No comments:
Post a Comment