ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ
Του Πανοσ. Αρχιμ Κύριλλου Κωστόπουλου
=====
Αναφέρει, σε λίαν εμπεριστατωμένο και πυκνό σε νοήματα άρθρο του, ο κανονολόγος π. Κύριλλος Κωστόπουλος για τα οικουμενιστικά αίσχη που συνέβησαν πριν λίγες μέρες στο Φανάρι:
“Οἱ συμπροσευχόμενοι διαλέγονται μετὰ τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ ὡς υἱοὶ Αὐτοῦ κατὰ χάριν «ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι».
Τὸ περιεχόμενο ἑπομένως τῆς συμπροσευχῆς εἶναι ἡ καθολικὴ ἀλήθεια τῆς μίας, αγίας, καθολικής καὶ αποστολικής Εκκλησίας. Ὅταν ἕνα ἢ περισσότερα μέλη ἀμφισβητοῦν ἢ ἀλλοιώνουν ἢ ἀπορρίπτουν τὴν ἀποκαλυφθεῖσα Ἀλήθεια, ὅπως αὐτὴ ἐκφράζεται μέσα ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τὴν Ἀποστολικὴ καὶ Πατερικὴ παράδοση, διασπᾶται ἡ κοινωνία τῶν συμπροσευχομένων. Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ προηγεῖται τῆς συμπροσευχῆς ἡ ὁμολογία πίστεως. Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξη συμπροσευχή, ἐὰν δὲν προϋπάρχη ὁμοφωνία στὴν Ὀρθόδοξη Ἁγιοπατερικὴ πίστη.
Ἡ Ἐκκλησία ἀντέδρασε στὸ ἀλλόκοτο εἶδος συμπροσευχῆς, τοῦ ὀρθοδόξου μετὰ αἱρετικοῦ, ἐπισημαίνουσα τὰ ὅρια τῆς ἀληθείας ἀφ᾽ ἑνὸς καὶ ἀφ᾽ ἑτέρου τὸ ἀνεπίτρεπτο τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας καὶ συμπροσευχῆς τοῦ ὀρθοδόξου μέλους της μετὰ τοῦ αἱρετικοῦ.
Αὐτὴ ἡ ἀντίδρασή της ἐξεφράσθη μέσα ἀπὸ τοὺς ἱεροὺς Κανόνες τῆς Ἀποστολικῆς Συνόδου, τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀλλὰ καὶ τῶν Τοπικῶν, οἱ ὁποῖες ἔλαβον οἰκουμενικὸ κῦρος.
Ἡ συμπροσευχὴ τοῦ κληρικοῦ μετὰ αἱρετικοῦ ἐπιφέρει τὸν ἀφορισμό, ἀκόμη κι ἂν συμβῇ ἐκτὸς ἱεροῦ ναοῦ καὶ ἱερᾶς Ἀκολουθίας. Ἐὰν, ὅμως, διενεργηθῆ συμπροσευχὴ ἐν τῷ Ναῷ καὶ ἐπιτραπῆ στὸν αἱρετικὸ νὰ διενεργήση κάτι ὡς κληρικὸς, τότε ἐπιβάλλεται ποινὴ καθαιρέσεως.
Ἀκόμη καὶ ὁ συνεορτασμὸς καὶ ἡ ἀνταλλαγὴ δώρων μετὰ ἀλλοθρήσκων καὶ αἱρετικῶν ἀπαγορεύεται ἀπὸ τοὺς ἱεροὺς Κανόνες: «Ὅτι οὐ δεῖ παρὰ τῶν Ἰουδαίων, ἢ αἱρετικῶν, τὰ πεμπόμενα ἑορταστικὰ λαμβάνειν, μηδὲ συνεορτάζειν αὐτοῖς».
Δυστυχῶς, αὐτὲς τὶς ἡμέρες ο Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, ὁ ἄμεσος συνεργάτης του Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας καὶ ἄλλοι Πατριαρχικοί, ἀνώτεροι καὶ κατώτεροι, κληρικοὶ προέβησαν σὲ καθημερινὲς συμπροσευχὲς μὲ τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα Φραγκῖσκο (τὸν ἀποδεχόμενο καὶ κηρύσσοντα δεκαπέντε καὶ πλέον αἱρέσεις)».
Εἶναι ἀδιανόητο ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης νὰ ἀποκαλῆ ἀπερίφραστα τὸν Παπισμὸ «Ἐκκλησία», τὴν αἱρετικὴ αὐτὴ ὀργάνωση, ἡ ὁποία ἀπεκόπη γιὰ τὶς πολλές αἱρέσεις της ἀπὸ τὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, τὴν μια Εκκλησία καὶ νὰ δηλώνη ὅτι ἀποσκοπεῖ νὰ «ἐπανεύρωμεν τὴν πλήρη μεταξὺ τῶν Ἐκκλησιῶν ἡμῶν κοινωνία».”
Τα αποσπάσματα του άρθρου του π. Κύριλλου δείχνουν ότι:
1.) Η ομολογία της πίστεως προηγείται της συμπροσευχής.
2.) Ο π. Κύριλλος δεν μασά τα λόγια του και καταδικάζει ονομαστικά τον Παναγιότατο, τον Σεβ. Περγάμου και όλους όσους συμπροσευχήθηκαν με τον αιρεσιάρχη του Βατικανού κατά την Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου, σε αντίθεση με τους ηγέτες του αντι-οικουμενιστικού αγώνα και πολλούς άλλους που κατάπιαν κυριολεκτικά τη γλώσσα τους για λόγους που αδυνατούμε να αντιληφθούμε.
3.) Επισημαίνει πόσο απαράδεκτο είναι να λέμε ότι θα αποκατασταθεί η ενότητα των Εκκλησιών, λες και υπάρχουν περισσότερες από μία Εκκλησίες.
4.) Κατοχυρώνει την απαγόρευση της συμπροσευχής με τους αιρετικούς και με τους αλλόθρησκους με την παραπομπή σε πλήθος Ιερών Κανόνων.
5.) Αποκαλεί τον Πάπα Φραγκίσκο αιρεσιάρχη -και όχι αρχηγό Εκκλησίας και “επίσκοπο της αδελφής Εκκλησίας της πρεσβυτέρας Ρώμης” -όπως κάνουν οι Οικουμενιστές.
6.) Αποκαλεί το Βατικανό “αιρετική οργάνωση” και όχι Εκκλησία.
Θερμά και υικά συγχαίρουμε τον π. Κύριλλο για την ομολογία του.
Ο ορθόδοξος όταν μπαίνει στο ναό του και κοιτάξει προς τα πάνω, θα δει στον τρούλο Τον Χριστό Παντοκράτορα.
ReplyDeleteΑυτόν Τον Θεό, ο πιστός, τον βλέπει να κατεβαίνει στη γη από τον ουρανό και ζει στη θεία Λειτουργία, τη Θεία Του Γέννηση αφουγκράζεται το Θείο Του Λόγο, συμμετέχει στα Θεία Του Πάθη, ΟΜΟΛΟΓΕΙ την πίστη του στον Τριαδικό Θεό και μετά Κοινωνεί το Άχραντο Σώμα και Αίμα Του Χριστού.
Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ.
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μεγάλος επιστήμονας για να κατανοήσει πως γίνεται μια δαιμονική προσπάθεια να αλλάξει το "σύστημα".
Θέλουν με το έτσι θέλω μερικοί, να Κοινωνούμε Το Θεό και μετά να ομολογούμε την πίστη μας Σ'αυτόν.
Ήρθε η ώρα να ακούσουν όσοι χρειάζεται να ακούσουν πως ο λαός Του Θεού θα προτιμήσει με οποιοδήποτε τίμημα να ακολουθεί το Λειτουργικό Τυπικό της Μίας,Αγίας,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Της Ένωσης προηγείται Ομολογία.