Sunday, December 21, 2014

Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΟΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ ΚΙ Ο ΜΩΑΜΕΘ



Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΟΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ ΚΙ Ο ΜΩΑΜΕΘ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Οπως είναι τοις πάσι γνωστόν για τη γέννηση του Σωτήρος Χριστού μας μιλάνε στα ιερά Ευαγγέλια, μόνο δυό Ευαγγελιστές, ο Ματθαίος κι ο Λουκάς. Αναφέρεται βέβαια κι ακροθιγώς και ο Απόστολος Παύλος όταν λέγει στην προς Γαλάτας: “ότε δε ήλθε το πλήρωμα του χρόνου εξαπέστειλεν ο Θεός τον Υιόν αυτού, γεννώμενον εκ γυναικός...." 

Ομως έρχεται τον 7ο αιώνα ο Μωάμεθ και επιμένει να μας αναφέρει στο Κοράνι και άλλα στοιχεία σχετικά με τη Γέννηση του Σωτήρος. Πριν τα παραθέσουμε πρέπει να εξηγήσουμε για ποιο λόγο καταπιάνεται ο Μωάμεθ με το πρόσωπο του Χριστού. Από απέραντο σεβασμό; Κάθε άλλο. Πίσω από το ενδιαφέρον του για το Χριστό κρύβεται η έγνοια του να τον χρησιμοποιήσει ώστε να δείξει ότι αυτός είναι “προφήτης” ασύγκριτα ανώτερος από το Χριστό, που μπαίνει απλώς στον προφητικό κατάλογο. Ας δούμε όμως τι παρατίθεται στο Κοράνι για το θέμα της Γεννήσεως του Χριστου. Λέγει η Μαριάμ (η Παναγία δηλαδή) μετά τον Ευαγγελισμό “απυσύρθηκε σ’ ένα απομακρυσμένο μέρος” (Σούρα Μαριάμ στ. 22). Δεν γίνεται μνεία, ούτε της Ναζαρέτ, ούτε της Βηθλεέμ. Μιλάει για πόνους της γέννας, πράγμα που αντίκειται στην διδασκαλία της Εκκλησίας (παράβαλε: “μόνη γυναικών άνευ πόνων έτεκον σε τέκνον”, Εγκώμια Μ. Παρασκευής). Τόσο φοβερούς πόνους έχει η Μαριάμ,πάντα κατά κορανική διήγηση, που εύχεται να πεθάνει!!! (Σούρα Μαριάμ στ.23). Καταφεύγει στον κορμό μιας χουρμαδίας. Τότε ακούει τη φωνή κάποιου που της λεει να μη λυπάται.

Της λέει επίσης  ότι ο Αλλάχ έκαμε να αναβλύσει εκεί ένα ποταμάκι. Την παροτρύνει επίσης να κουνήσει τον κορμό της χουρμαδιάς και θα πέσουν ώριμοι χουρμάδες για να φάει και να πιει. Η χουρμαδία αυτή, κατά τους σχολιαστές του Κορανίου ήταν άκαρπη για 70 χρόνια και τότε καρποφόρησε! Μετά τη γέννηση του Χριστού, πάντα κατά την κορανική διήγηση, η Μαριάμ επιστρέφει στο λαό της που την μπερδεύει με την Μαριάμ (την αδελφή του Ααρών και του Μωυσέως που έζησαν 13 αιώνες πριν από αυτήν). Δεν αναφέρει τίποτε για τον δίκαιο Ιωσήφ, ούτε για τον Ηρώδη. Η προσκύνηση των βοσκών και των Μαγών απουσιάζει εντελώς. Δεν συναντάμε μνεία ούτε της φυγής στην Αίγυπτο, μήτε της επιστροφής στη Ναζαρέτ. Περαίνοντας το λόγο η όλη διήγηση του Κορανίου για τη γέννηση του Χριστού μας παραπέμπει στη φυγή της Αγαρ, που έγκυος φεύγει για να γλυτώσει από τη δικαία οργή της Σάρρας. Παρόλο που τα δύο αυτά πρόσωπα, η Παναγία και η Αγαρ, απέχουν πάνω από 1700 χρόνια το Κοράνι τα ταυτίζει χωρίς καμιά δυσκολία.!!! 

Ολη αυτή η σύγχυση, όλο αυτό το ανακάτεμα προσώπων γεγονότων και ημερομηνιών αναμφίβολα δεν μαρτυρεί προφητικό χάρισμα. Ή οι ιεροί Ευαγγελιστές που είναι σύγχρονοι με τα γεγονότα δεν μας τα είπαν καλά, ή ο Μωάμεθ που ζει στην Αραβία του 6ου-7ου αιώνος περιτριγυρισμένος από τις διηγήσεις των ποικιλώνυμων αιρετικών που κατέφευγαν εκεί ανά τους αιώνες τα έχει μετατρέψει σε λίθους, πλίνθους, κεράμους ατάκτως ερριμένους. Και μερικοί δικοί μας συνεπαρμένοι από το υψηλό επίπεδο του Κορανίου το δωρίζουν σαν να πρόκειται για πολύτιμο δώρο!!!

No comments:

Post a Comment