Wednesday, January 11, 2012

ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ!

12 comments:

  1. Όπας με Ιμάμη ο "άγιος πατέρας";Δίκαια τελικά τον ονόμασαν η Μπέση η ναζιάρα!Ακόμα υπάρχουν παπικοί που παραμένουν οπαδοί του;

    ReplyDelete
  2. Είναι να τους χαίρεσαι Παναή! Ε ρε κουρπάτζι που θέλουν!

    ReplyDelete
  3. Νομίζω για να λέμε και την αλήθεια δεν είναι αληθινό,(τα αληθινά ξέρει ο Πάπας απο το 1981 να τα κρύβει) αλλά είναι διαφήμιση με την οποία οι οπαδοί του Πάπα κατάφεραν να την αποσύρουν!!!Θα ήταν καλό να την βάλω μιά απο τις αγαπημένες μου φωτογραφίες στο ιστολόγιο....μιά φωτογραφία τέτοιου είδους ειναι μία χειροβομβίδα στα σπλάχνα του παπισμού!

    ReplyDelete
  4. Ασφαλώς και δεν είναι το γράφει άλλωστε πάνω στη φωτογρραφία. Για πρόσεξε να δεις τι λέγει.

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα κ. Τελεβάντο, είμαι νέα στο ιστολόγιο σας. Μου το πρότινε ο φίλος Παναής :)

    Καλημέρα και σε σένα Παναή

    Πολύ ωραίο το ιστολόγιο και η θεματολογία του.

    Οσο για την συγκεκριμένη φωτο μόνο αηδία ένοιωσα βλέποντας την !!!

    Σας έστειλα εμαιλ
    το δικο μου ιστολογιο ειναι το www.delfinaki-sunset.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ

    ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΝΧΥΤΑ ΕΠΕΔΗ ΕΙΝΑΙ 427 ΤΟ ΠΡΩΙ

    ReplyDelete
  7. ΑΗΔΙΑ ΟΛΟΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΑΖ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ

    ReplyDelete
  8. Να κάνω ένα ρητορικό ερώτημα;Εάν ο πάπας ήθελε φιλί απο Ορθόδοξο στο στόμα για να μετανοήσει τί θα κάναμε;

    ReplyDelete
  9. Αυτοί που θέλουν να μετανοήσουν δεν φιλούν στο στόμα Παναή.

    ReplyDelete
  10. Πολύ χαίρομαι που είμαι κι εγώ στη παρέα σας ... Καλή συνεργασία να χουμε και καλή χρονια με υγεια...
    αν θελετε ελατε και μια βολτιτσα απο το δικο μου ιστολογιο χωρις καμια πιεση και υποχρεωση βεβαια ....
    www.delfinaki-sunset.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ΟΚ βατραχακι μου ή δελφινακι μου τελος παντων

    ReplyDelete