Saturday, January 28, 2012

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΟΙΔΙΜΩΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ;




ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΟΙΔΙΜΩΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Εξατίας της επετείου της τετραετούς κοίμησης του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου έγραψα σύντομο σχόλιο σε ιστολόγιο επειδή ανήρτησε απόσπασμα από τον επιβατήριο λόγο του αείμνηστου Αρχιεπισκόπου στο οποίο έλεγα ότι υπήρξε χαώδης διαφορά μεταξύ έργων και λόγων του αειμνήστου.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ
__________

Κάποιος ανώνυμος σχολιογράφος - που υπογράφει ως Γιώργος από τη Νάουσα - θεώρησε ότι συνιστά απρέπεια η αξιολόγηση της Αρχιεπισκοπίας του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου και ότι δεν επιτρέπεται να υπεισέρχομαι στα κίνητρα των ενεργειών του αείμνηστου Αρχιεπισκόπου επειδή μπορεί να ήταν αγνά.

Αλλά ουδόλως αναφέρθηκα ή με ενδιαφέρουν τα κίνητρά των ανθρώπων που όντως μόνον ο Θεός μπορεί να εξιχνιάσει.

Δεν υπεισέρχομαι ΠΟΤΕ στα κίνητρα ούτε των ζώντων, ούτε των κεκοιμημένων. Ούτε καν στην ιδιωτική τους ζωή. Ακόμη και για κληρικούς, μοναχούς ή λαικούς που έτυχε να γνωρίζω - και θα μπορούσα να αποδείξω την ενοχή τους για ακατανόμαστες ενέργειες ακόμη και στα δικαστήρια - όχι μόνον δεν δημοσιοποιώ τα αμαρτήματα, αλλά επιμελώς τα αποκρύβω. Και για ζώντες και για τεθνεώτες.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΜ. ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΒΑΔΡΑΧΑΝΗΣ
_________

Εξαίρεση αποτελούν δύο πρόσωπα (ο σατανικός και σοβαρά παρανοικός Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης και ο κ. Αθανάσιος Σακαρέλλος) στα αμαρτήματα των οποίων αναφέρθηκα, ΟΧΙ επειδή ήθελα να ασχοληθώ με την προσωπική τους ζωή, αλλά επειδή έχουν την αναισχυντία να δημοσιοποιούν στα ιστολόγια τα “κατορθώματα” τους που τα συνοδεύουν με απίστευτες αισχρότητες και βλασφημίες (ακόμη και για το πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου ο Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης).

ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ
___________

Και ενώ τα κίνητρα και η προσωπική ζωή των ζώντων και των κεκοιμημένων ουδόλως με απασχολεί το σίγουρο είναι ότι η ορθότητα των πράξεων τους ή των απόψεων τους ασφαλώς - ασφαλέστατα - και είναι υπό κρίση.

Ολων μας η ορθότητα των ενέργειων και των απόψεων είναι υπό κρίση.

Αλάθητους Πάπες της Ρώμης και ιερές αγελάδες των Ινδιών ή Δαλάι Λάμα η Ορθοδοξία δεν έχει. Ούτε και πρέπει ποτέ να αποκτήσει.

Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΒΛΑΨΕ ΜΕΓΑΛΩΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
___________

Αφού λοιπόν όλοι είμαστε υπό κρίση - προπαντός τα δημόσια πρόσωπα - η ειλικρινής μου εκτίμηση είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος έβλαψε μεγάλως την Εκκλησία.

Τόσο πολύ μάλιστα την έβλαψε ώστε θα χρειαστεί να παρέλθει τουλάχιστον μία γενιά για να αποσβήσει ο απόηχος της αρνητικής του ποιμαντικής διακονίας.

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
_____________

Αναφέρω - χωρίς να εξαντλώ - δειγματοληπτικά ορισμένες από τις αρνητικές του ενέργειες:
Αντικανονική κατάληψη του Θρόνου Δημητριάδος ενώ ο κανονικός επίσκοπος Ηλίας ήταν εν ζωή,
πρόσκληση του Πάπα στην Αθήνα,
Νεοβαρλααμική “λειτουργική αναγέννηση”,
μετάβαση στο Βατικανό παρά την περί αντιθέτου γνώμη της Ιεραρχίας, σύγκρουση με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, εμπλοκή στο παραδικαστικό κύκλωμα, άρνηση αποκατάστασης του Κανονικού Μητροπολίτη Αττικής κ. Νικοδήμου,
πλαστογραφία των ψηφοδελτίων για να μεταθέσει τον Μπεζενίτη από τη Ζάκυνθο στην Αττική,
προκλητικά χλιδάτη ζωή, συμφυρμός με μεγιστάνες του πλούτου και της μάταιης δόξας,
χειροτονία επισκόπων που πιστεύουν ότι η Εκκλησία είναι “διηρημένη” και άλλα πολλά στα οποία αν αναφερθώ θα γέμιζα βιβλίο.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΚΚΙ!
___________
Οταν λοιπόν ακούω τις αμετροέπειες για τα τετράχρονα της εκδημίας του αείμνηστου Χριστοδούλου φυσικό είναι να λέγω:

Για σταθείτε ρε παιδιά.! Μην τρελλαθούμε δηλαδή. Δεν μιλάμε πια για τους Αρχιεπισκόπους Ιερώνυμο Α΄ (Κοτσώνη) ή Χρύσανθο τον από Τραπεζούντος.!

Αλίμονον αν τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακκί.

No comments:

Post a Comment