Saturday, August 19, 2017

Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ


Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
=====

Ο/Η Kyriakos Varveris είπε...

Γράφει ο π. Θεόδωρος:

1) " Ἀκόμη καί μεγάλοι ζηλωτές Ἅγιοι, ὅπως ὁ Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, σέ παρόμοιες κρίσιμες καταστάσεις ἄφηναν προσωρινά «πρός καιρόν» τήν ἀκρίβεια καί ἐφήρμοζαν τήν οἰκονομία, πρός ἀποφυγήν μείζονος κακοῦ[22]."

Σχόλιο: 97 χρόνια έχουν περάσει από την αιρετική εγκύκλιο του 1920. Μήπως π. Θεόδωρε έχετε παρεξηγήσει λιγάκι την έννοια της οικονομίας;

2) "Δέν ἔχει μολυνθῇ ὅλη ἡ Ἐκκλησία ἀπό τήν αἵρεση, καί δέν εἶναι ἄκυρα τά μυστήρια, ἐκεῖ ὅπου μνημονεύονται αἱρετίζοντες ἐπίσκοποι, ὅπως ἰσχυρίζονται κάποιοι ἀδιάκριτα καί διασπαστικά."

Σχόλιο: Έχουν Χάρη τα μυστήρια των αιρετικών - οικουμενιστών π. Θεόδωρε; Δηλαδή αν πάω να κοινωνήσω, εν γνώση όλων των παραπάνω που γράψατε, από το χεράκι του Δημητριάδος θα μεταλάβω Σώμα και Αίμα Χριστού; Σοβαρά μιλάτε; Εσείς θα είχατε ποτέ κοινό ποτήριο με τον Δημητριάδος ή άλλους παρόμοιους;

Εν κατακλείδι, και επειδή το κείμενο του π. Θεοδώρου μόνο ξεκάθαρο δεν είναι, μπορεί να μας πει ο π. Θεόδωρος πως σκοπεύει να αποκατασταθεί πνευματικά μετά την πολύχρονη κοινωνία του με την αίρεση του οικουμενισμού; Επίσης αν υποθέσουμε ότι ένας Αρχιερέας των "ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ" διέκοπτε την μνημόνευση του Βαρθολομαίου αλλά μνημόνευε την "σύνοδο" της Κρατικής Εκκλησίας, ο π. Θεόδωρος θα είχε εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του; 


Ο/Η MonkSerafim Zisis είπε...

Ἀγαπητέ κύριε Βαρβέρη,

(α) Δέν ἔχει καθόλου παρεξηγήσει τήν ἔννοια τῆς οἰκονομίας ὁ π. Θεόδωρος· κάντε μόνος σας μία ἔρευνα καί δεῖτε πόσοι ἀπό τούς Χριστιανούς μας μποροῦν νά ξεχωρίσουν μέ τό πρῶτο ἄκουσμα τήν λέξη "οἰκουμενισμός" ἀπό τήν λέξη ... "κομμουνισμός". Καί μετά λάβετε τήν ἀπόφαση ἐσεῖς, μή ὤν δέ Ποιμήν, ὅπως οἱ Ἱερεῖς πού ἀποτειχίστηκαν, νά πεῖτε στούς πιστούς αὐτούς, ὅτι δέν μποροῦν νά μεταλαμβάνουν, παρά μόνον σέ δέκα Ἱερεῖς σέ ὅλη τήν Ἐπικράτεια ἤ στήν ... Μολδαβία. Ἐκτός ἄν θέλετε νά χωροῦν ὅλοι σέ ... TAXI. 

Καί τόν καιρό πού ἔγραφε περί οἰκονομίας ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, ἡ Εἰκονομαχία συμπλήρωνε ἀρκετές δεκαετίες ζωῆς! Μή εἴμαστε βασιλικότεροι τοῦ Βασιλέως. Ἄν δεῖτε μία ματιά στήν ἐπιστολή τοῦ Ὁσίου Θεοδώρου πρός Ναυκράτιον θά ἐκπλαγεῖτε, ἡ δέ θεωρία περί "συγκοινωνούντων δοχείων" (ὁ κοινωνῶν τῷ ἀκοινωνήτῳ ... κ.λπ.) θά πάει περίπατο (ὁ π. Θεόδωρος θά ἀναλύσει ὁσονούπω τήν ἐπιστολή αὐτή).

(β) Τά μυστήρια κάθε αἱρετικοῦ εἶναι ἔγκυρα μέχρι καταδίκης του ἀπό τήν Ἐκκλησία. Εἶναι ὅμως πρόξενα μολυσμοῦ γιά ὅποιον ἀπό ἐμᾶς, δηλ. τόν π. Θεόδωρο, ἐμένα τόν ἁμαρτωλό καί ἐσᾶς, μεταλαμβάνει ἀπό τούς αἱρετικούς ἐν γνώσει του ὅτι εἶναι λυμεῶνες καί λυκοποιμένες. Μπορεῖτε ἐσεῖς νά μᾶς βεβαιώσετε, ὅτι σύμφωνα μέ τούς ἁγίους Πατέρες, τά Μυστήρια τῆς Δύσεως ἦταν ἄκυρα γιά τούς αἰῶνες ἐκείνους ἀπό τήν υἱοθέτηση τοῦ Filioque μέχρι καί τό Σχίσμα τοῦ 1054; Μήπως ὁ ζῆλος σας σᾶς καθιστᾷ κάπως ἄδικο ἐξ ἀπροσεξίας; Εὐλόγησον.

ΠΗΓΗ:

Ιστολόγιο “Ακτίνες”

7 comments:


  1. Nομίζω ότι θα πρέπει να αφήσουμε λιγάκι το ορθόδοξο βίωμα να βρεί τις ισορροπίες που πρέπει αβίαστα με την επιβεβαίωση βέβαια των ΙεροΚανονικών διατάξεων Οι Ιεροί Κανόνες άλλωστε είναι η καταγραφή του Ορθοδόξου βιώματος , αυτού δηλαδή που η εκκλησια αυθορμήτως βίωνε και πρίν την θέσπισή τους
    Κύριε Βαρβέρη μένουμε στον Βόλο και αντιμετωπίσαμε το θέμα του οικουμενισμού από την πρώτη του ορμή και αφετηρία , από τότε που έσκασε μύτη προς το λαϊκό στρώμα της εκκλησίας Συμφωνώ μαζί σας, ότι είναι πάρα μά πάρα πολύ κακό και ανεπίτρεπτο και καταδικαστέο να πηγαίνει κανείς να λειτουργείται εκεί , που λειτουργεί ο οικουμενιστής επίσκοπος Δημητριάδος Μπορώ να πώ, ότι σε ένα μεγάλο βαθμό είναι και ένα θέμα συναλλαγής , όταν δεν είναι ένα θέμα άγνοιας Πόσω μάλλον ισχύουν αυτά, όταν κανείς κοινωνεί από τά χέρια του και παίρνει αντίδωρο κ.τ.λ. Πράγματι τίθεται εν αμφιβόλω τί ακριβώς κοινωνεί κανείς Κοινωνεί Σώμα και Αίμα Χριστού ή την αίρεση , την οποία μεταδίδει Προσωπικώς πιστεύω ότι αυτή η Θεία Κοινωνία ουδόλως αγιάζει τον μετέχοντα , διότι καθίσταται ανενεργός , εφ’όσον ο ίδιος ο μετέχων αρνείται την δύναμή της με΄ τον μολυσμό της αιρέσεως και της συναλλαγής μαζί της Ουδόλως όμως πιστεύω , ότι το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας είναι άκυρο αυτό καθ’εαυτό Καθόλου δεν με χαλά να κοινωνήσω και να αγιασθώ σε έναν ναό, που δεν έχει καμμία σχέση με αυτά τα φαινόμενα Ολοι οι παπάδες του Βόλου δεν είναι οικουμενιστές Αυτά όλα συνιστούν μία ΄΄απομάκρυνση ΄΄ από τον οικουμενιστή Δημητριάδος, χωρίς κατ’ανάγκην να κηρύξουμε τά Μυστήρια άκυρα , έστω με την ερμηνεία που δίνουν οι σεβαστοί πατέρες που πιστεύουν στην ακοινωνησία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μόνο σίγουρο κύριε Βαρβέρη είναι οτι δέν σώζουν τά μυστήρια των σχισματικών Αυτό θα το καταλάβετε και να ξεκολλήσετε απο το κόλλημά σας ;

      Delete
    2. Τά ίδια ρωτάνε και οι οικουμενιστές Αν υπάρχει σύνοδος που καταδίκασε τον οικουμενισμό ως αίρεση ( το ερώτημα υφίστατο πρό του Κολυμπαρίου γιατί μετά από αυτό δέν υφίσταται κάν )

      Delete
    3. Kαί τί είναι αυτό το ΡΟΕΔ βρέ Κυριάκο ; Έγινε το 1983 κάποια σύνοδος και δέν την πήραμε είδηση ; Εμείς που είμασταν ; Ά! κατάλαβα βρισκόμασταν στην πλάνη Άμα αργείς 13 ολόκληρες μέρες αυτά παθαίνεις ! Χάνεις αεροπλάνα , τραίνα , καράβια ......και συνόδους ! Ωστόσο εξήγησέ μας τί είναι αυτό ; Σοβαρά μιλάω δέν ξέρω

      Delete
    4. Υ.Γ. Κάποιο λάθος έκανα μέ τις 13 ημέρες Ας πούμε: ΄΄ οταν υπάρχει ετεροχρονισμός για 13 ημέρες ΄΄

      Delete

  2. Καταθέτω απλώς το βίωμά μου , χωρίς να εκφράζω κάποια ΄΄αυθεντία ΄΄ και ασφαλως χωρίς να παραπέμπω στον τάδε αριθμό του ΙεροΚανονικού κώδικα Νομίζω ότι τά πράγματα είναι πιο απλά , άς αφήσουμε τά δύσκολα για τους θεολόγους Μήπως τελικά αυτά που ΄΄κουτσομπολεύουμε ΄΄ στα πηγαδάκια με μία δόση ΄΄ιερής κατάκρισης ‘’ , στο δρόμο , στη λαϊκή , στο παγκάκι στην παραλία --το τερπνόν μετά του ωφελίμου γάρ -- είναι πιο πολύ θεολογικά , είναι η θεολογία ΄΄εν τω γεννάσθαι ΄΄ από μία σχολακιστική αντιμετώπιση ; Το ορθόδοξο βίωμα τελικά είναι αυτό που βρίσκει την πιο ακριβή ισορροπία επάνω στο σχοινί των εκκλησιαστικών ακροβασιών , στις οποίες , άς όψονται , μας έχουν εκθέσει οι αιρετικοί επίσκοποι

    ReplyDelete
  3. Μετά την ΄΄ πολύχρονη κοινωνία του μέ την αίρεση του οικουμενισμού ΄΄ , κύριε Βαρβέρη, μολύνθηκε μέχρι το μεδούλι Ούτε ο Ιορδάνης ποταμός δέν τον ξεπλένει Εσείς έχετε να προτείνετε κάτι ;

    ReplyDelete