Sunday, December 11, 2016

ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΓΟΣ ΚΑΡΔΙΑΚΟ


ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΓΟΣ ΚΑΡΔΙΑΚΟ

Του κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Συνεχίζοντας τις παρατηρήσεις επί της εισπηδητικής Επιστολής του Παναγιωτάτου (16.11. ε.έ.) προς τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο (και την Ιερά Σύνοδο της Ελλαδικής Εκκλησίας) θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι ο υψηλός επιστολογράφος επιμένει φορτικότατα, αταλάντευτα κι ανυποχωρήτως ότι ο αιδεσιμολογιώτατος π. Θεόδωρος Ζήσης κι οι ομόφρονές του, κληρικοί άμα και λαϊκοί, «αντιεκκλησιαστικώς και αντικανονικώς σκανδαλίζουσι «ψυχάς υπέρ ων Χριστός απέθανε».  

Ουδεμία όμως απόδειξη προσάγεται εν προκειμένω για να τεκμηριωθεί, εν τοις πράγμασι, τοσαύτη βαρεία κατηγορία κατά των ανωτέρω. Τουναντίον. Μπούμεραγκ τελικώς, άμα δε και τελεσιδίκως, αποβαίνει η πατριαρχική ρήσις. Οι λόγοι είναι προφανείς και κρυστάλλινης διαύγειας. Κατεσκανδάλισαν, όμως «ψυχάς υπέρ ων Χριστός απέθανε», κατά τον θείον Απόστολον, οι αντιεκκλησιαστικώς και αντικανονικώς ενεργήσαντες στο Κολυμβάριο Χανίων κατά τον παρελθόντα Ιούνιο. 

Επ’ αυτού τούτο προσάγω μόνο: Η Εκκλησία γνωρίζει, εκ των απαρχών και άχρι του νυν, ότι ΟΛΟΙ οι επίσκοποι (μιλάμε πάντα για Ορθόδοξους επισκόπους, έχοντας τη θεία χαρη κι όχι για κακόδοξους) είναι ΙΣΟΙ. Με τις οβιδιακές μεταμορφώσεις των εν Κολυμβαριω συνελθότων οι επίσκοποι χωρίσθηκαν σε ΤΡΕΙΣ κατηγορίες:

α.) οι έχοντες δικαίωμα να παραστούν στο Κολυμβάριο, ήγουν με βάση το νεοπαγώς καταρτισθέν σύστημα 24+1,

β.) οι έχοντες δικαίωμα ψήφου στο Κολυμβάριο(Προκαθήμενοι), και, 

γ.) οι ΜΗ έχοντες δικαίωμα, ούτε να παραστούν, μήτε να ψηφίσουν, τουτέστιν η απόλυτη πλειονοψηφία των άνω των οκτακοσίων ανά την υφήλιον Ορθοδόξων επισκόπων. Αν όλες αυτές οι εσκεμμένως γενόμενες μεθοδεύσεις ΔΕΝ είναι αντιεκκλησιαστικές, αντισυνοδικές και αντικανονικές να μας το πουν ευθέως οι οικουμενιστές. Από αυτό και μόνο εξάγεται αβιάστως και αμέσως ποιοι κατασκανδαλίζουν, κατά συρροήν και καθ’ εκάστην, «ψυχάς υπέρ ων Χριστός απέθανε». 


Θα ήταν άδικο κι εκτός θέματος να θυμηθούμε το έργο του Δημ. Ψαθά «Φωνάζει ο κλέφτης»;

No comments:

Post a Comment