Saturday, December 17, 2016

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΙ π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΙ π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΕΒ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Το ιστολόγιο “Κατάνυξις” μας πληροφορεί ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Νικόλαος Μανώλης θα δώσουν γραπτές και προφορικές απαντήσεις στις επιστολές που τους έστειλε ο Σεβ. Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος.

Αναμένουμε με ανυπομονησία αυτές τις απαντήσεις οι οποίες δεν αμφιβάλλουμε ότι θα διαλύσουν κάθε νέφος υποψίας ότι οι δύο παραδοσιακοί κληρικοί σκέφτονται δήθεν να αποτειχιστούν ή ότι δήθεν παροτρύνουν άλλους προς αποτείχιση.

Οι Οικουμενιστές τρίβουν τα χέρια από χαρά και στην απλή ιδέα ακόμη ότι ο π. Θεόδωρος θα αποτειχιστεί και θα πέσει σε τόσο βαθύ λάκκο το βάθος του οποίου δεν είναι γνωστόν.

Το σίγουρο είναι ότι η ηγεσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα και η συντριπτική πλειοψηφία της “Σύναξης Κληρικών και μοναχών” είναι εναντίον αυτής της εξέλιξης όπως είναι και το σύνολο των αντιοικουμενιστών αρχιερέων της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Η οδός της αποτείχισης είναι αχρείαστη, επικίνδυνη και αδιέξοδη και θα έρθει γάντι στους Οικουμενιστές οι οποίοι θα κινηθούν αποφασιστικά και θα καθαιρέσουν όσους προχωρήσουν σε αυτήν και θα τους οδηγήσουν σε σχίσμα.

Αυτή τη στιγμή η Εκκλησία της Βουλγαρίας απέρριψε τη Σύνοδο της Κρήτης για λόγους ουσίας επειδή είναι οικουμενιστική Σύνοδος. Αναμένουμε και την απόφαση της Εκκλησίας της Γεωργίας η οποία έχουμε βάσιμες ελπίδες ότι θα κινηθεί στα αχνάρια της Εκκλησίας της Βουλγαρίας.

Οι Εκκλησίες της Ρωσίας και της Αντιοχείας απέρριψαν την Σύνοδο τη Κρήτης για λόγους διαδικασίας και ομοφωνίας και τη θεωρούν προσυνοδική Διάσκεψη.

Η Εκκλησία της Ρουμανίας και η Εκκλησία της Ελλάδος θεωρούν ότι μια μελλοντική Πανορθόδοξη Σύνοδος μπορεί να αναθεωρήσει τα κείμενα που ενέκρινε η Σύνοδος της Κρήτης.

Ταυτόχρονα η Εκκλησία της Βουλγαρίας παρόλον ότι ξετίναξε με ακαταμάχητα θεολογικά επιχειρήματα τη Σύνοδο της Κρήτης διευκρίνησε ότι η απόρριψη της επ’ ουδενί λόγω δεν σημαίνει ότι διακόπτει την κοινωνία της με τις Εκκλησίες που συμμετείχαν ή και αποδέχονται τη Σύνοδο της Κρήτης.

Είναι φανερόν, λοιπόν, τι πρέπει να κάνουμε. Να συνεχίσουμε να αναιρούμε την κακοδιδασκαλία της Συνόδου της Κρήτης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ οι οποίες αν εφαρμοστούν αυτή τη στιγμή θα δώσουν στους Οικουμενιστές αυτό που ζητούν για να διασπάσουν και να αχρηστεύσουν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.

No comments:

Post a Comment