Monday, March 16, 2015

ΕΩΘΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ (Ψαλμ. ε΄)



ΕΩΘΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ 
(Ψαλμ. ε΄)

Της Χριστούφαντου
=====

Εὐδόκησον Σύ Κύριε νά λάβῃς προσευχή μου,
εἰσάκουσόν μου τῆς εὐχῆς, κραυγάζει ἡ ψυχή μου.
Μέ ἀγωνία στέκομαι δοῦλος ἐνώπιόν Σου,
κλῖνον τώρα τά ὦτα Σου καί δέξου τόν υἱόν Σου.

Σύ Βασιλεύς καί Κύριος, μοναδικός Θεός μου,
δέν στρέφω πρός τά εἴδωλα ἐνέργειαν νοός μου.
Ψευδεῖς θεούς, δαιμόνια, ποτέ δέν θά τιμήσω,
σέ ὅλο τό Βασίλειο Ἐσέ θά ἀνυμνήσω.

Γι᾽ αὐτό, πρίν φέξῃ ἥλιος, ὅταν πρωΐ ξυπνήσω
πρωτόνοια καί ἔργο μου νά Σέ ἀναζητήσω.
Τί εὐλογία, τί χαρά ἡ ἀπαρχή τῆς μέρας,
ὁλημερίς νά σ᾽ ὁδηγῇ, ἕως καί τῆς ἑσπέρας!

Ν᾽ ἀνοίξω ἅγιον δίαυλον τῆς ἐπικοινωνίας,
μέ δωρεές νά χορτασθῶ δικῆς Σου κοινωνίας.
Ὅ,τι κι ἄν λέν᾽ οἱ ἄνθρωποι, τό νοιώθω Κύριέ μου,
τό εὐμενές τό βλέμμα Σου ὑπάρχει ἄνωθέν μου.

Ὅλοι γνωρίζουν, Κύριε, δέν θέλεις ἀνομίαν
κι ἐγώ βλέπεις ἐμίσησα ὅλην τήν ἀδικίαν.
Ὅμως ἐργάζονται αὐτήν οἱ διῶκτες καί ἐχθροί μου,
ὕπουλα σχεδιάζουνε δεινήν ἀνατροπήν μου.

Ὁ ἄδικος καί πονηρός δέν θά σταθῇ κοντά Σου
καί παραβάτης ἐντολῶν θά μένῃ μακρυά Σου.
Δέν ὀνομάζεις ''φίλους'' Σου, δέν θά ᾽χῃς γιά οἰκείους
αὐτούς πού πονηρεύονται καί ἀδικοῦν ἁγίους.

Τό βλέμμα σου τό θεϊκό ἀστράπτει ἀπ ἀγάπη,
θωπεύει ὅλους τούς πιστούς πού διώχνουν τήν ἀπάτη.
Δέν θά σταθοῦν παράνομοι τῶν θείων ἐντολῶν Σου,
τούς παραβάτες μίσησες καί τούς ἐχθρούς παιδιῶν Σου.

Ὅσοι διαδίδουν ψέμματα κι ἀλήθεια δέν νοήσουν,
τούς ἀναμένει θάνατος, ἄν δέν μετανοήσουν.
Βδελύσσεται ὁ Κύριος καί ἀποστρέφει βλέμμα
σ᾽ ὅποιον μισεῖ τόν ἀδελφό καί βάπτεται στό αἷμα.

Ἀντίθετα ἀπό αὐτούς πού στέκουν κύκλωθέν μου,
σέ οἰκτιρμούς Σου Πατρικούς βασίζομαι Θεέ μου.
Θά μπῶ στόν Ἅγιο Ναό καί θά Σέ προσκυνήσω,
τό ὄνομά Σου τ᾽ Ἅγιον μέ δέος θά ὑμνήσω.

Οἱ ἀδικοῦντες με ἐχθροί τόσο πολύ πληθύναν
ἐκ τῆς δικαιοσύνης Σου τελείως παρεκκλίναν.
Ἀνάλαβέ με Κύριε, εὐλόγησον πορείαν,
δίωξον τά ἐμπόδια, ποθῶ τήν σωτηρίαν.

Ἀλήθειαν ἐδίωξαν ἀπό τοῦ στόματός τους
καί ἡ καρδία μάταια λογίζεται ἐντός τους.
Τάφος ὁ λάρυγγας αὐτῶν, γεμίζει δολιότης,
ὅσο δέ γιά τήν γλῶσσαν τους, φαρμάκι καί αἰσχρότης.

Ἄς πέσουν ἔξω σχέδια κακούργων καί ἀνόμων,
νά τούς δικάσῃς, ὦ Θεέ, μετά τῶν παρανόμων.
Σύμφωνα μέ τά ἔργα τους, πλῆθος τῆς ἀσεβείας,
σύντριψον σιαγόνας των, Σέ γέμισαν πικρίας.

Ὅσων ἐλπίζουνε εἰς Σέ καί μένουν στούς ἀγῶνες,
θ᾽ ἀκούσῃς τῆς δεήσεως, χαρά εἰς τούς αἰῶνες.
Θά καυχηθοῦν καί θά ὑμνοῦν μέ γλῶσσαν ἀληθείας,
καί θά σκηνώσῃς ἐν αὐτοῖς χαρίζων σωτηρίας.

Κατάρες τῶν ἁμαρτωλῶν ποτέ δέν θά ἰσχύσουν
καί βλασφημίες τούς πιστούς ποτέ δέν θά ἀγγίσουν.
Κύριε, ἡ ἀγάπη Σου ὡς ὅπλον προστασίας,
τήν νίκη μᾶς ἐχάρισε καί στέφος εὐδοκίας.

No comments:

Post a Comment