Monday, March 9, 2015

ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗ



ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗ 
(Ψαλμ. γ΄)

Της Χριστούφαντου
=====

Τί τό χειρότερο θά βρῇ ἄνθρωπον στή ζωή του,
ἀπό τό νά τόν πολεμᾷ τό ἴδιο τό παιδί του.
Ἀβεσαλώμ ἀρνήθηκε τόν ἴδιο του πατέρα,
Δαυΐδ τόν Προφητάνακτα, μιά τραγική ἡμέρα.

Πατροκτονίας σχέδια, μεγάλη ἀνταρσία,
Ἰσραηλῖτες δέχθηκαν υἱοῦ συνωμοσία.
Ἐταπεινώθη Βασιλεύς ἐνώπιον λαοῦ του,
σταλάζει αἷμα ἡ καρδιά καί ψάλλει τοῦ Θεοῦ του.

Κύριε, ἐπληθύνθησαν ἐχθροί πού μέ συνθλίβουν,
ἐπανεστάτησαν πολλοί, μέ λοιδοροῦν, ὑβρίζουν.
Νυχθημερόν συκοφαντοῦν καί λέγουν στήν ψυχήν μου,
"Θεός σου σ᾽ ἐγκατέλειψε", δέν θέλουν τήν ζωήν μου. 

Σύ πάντα ὅμως, Κύριε, εἶσαι ἀντίληψίς μου
καί τώρα δέν θά μ᾽ ἀρνηθῇς, ὕψωσε κεφαλήν μου.
Θεός δέν θά ἀποστραφῇ τέκνον τό γνήσιόν Του,
ἀπό τά ὄρη τῆς Σιών στέλνει τό δίκαιόν Του.

Τόσοι μέ βρῆκαν πειρασμοί, δέν ἔχασα τό θάρρος,
εἰρήνη ὑπέρ πάντα νοῦν διώχνει ἐχθρῶν τό βάρος.  
Ἦλθε ὁ ὕπνος ἥσυχος μέ σκέπην τοῦ Κυρίου,
θά μελωδίσω χαραυγήν πρό Θυσιαστηρίου.

Ἄς ἔλθουν κατ᾽ ἐπάνω μου στίφη λυμαινομένων,
δέν μέ πτοοῦν φοβερισμοί, συνεπιτιθεμένων. 
Ἀρχιποιμήν τοῦ Ἰσραήλ οὐδέποτε ὑπνώττει,
ὅσοι μισοῦν τέκνα Θεοῦ, βαδίζουν εἰς τά σκότη.

Σαλπίζω βεβαιότητα διά τήν διάσωσίν μου,
ἀνάστα, σῶσον Κύριε, Σύ εἶσαι ἡ ἐλπίς μου.
Ἐχθρῶν μου πολεμούντων με σύντριψον τούς ὀδόντας,
κηρύσσων τῇ δυνάμει Σου ψάλλοντας καί ὑμνῶντας.

Ὦ Κύριε, πῶς Σέ ποθῶ, προσάγω προσευχήν μου, 
ὅταν ἐχθρός ὁ ὕπουλος σπαράσσῃ τήν ψυχήν μου.
Πόσο ζητῶ τήν Χάρι Σου μέσ᾽ στό κακό τοῦ κόσμου, 
κυρίως σάν προδίδομαι ἀπό τόν ἑαυτό μου. 

Γνωρίζω, Ἰησοῦ Χριστέ, δέν θά μ᾽ ἀφήσῃς μόνο,
Σταυρόν Σου μοῦ ἐχάρισες καί μετρημένο πόνο. 
Δῶσε εἰς κάθε πειρασμόν νά ἐνθυμοῦμαι πάντα,
θλίψεις ψυχή τροφοδοτοῦν μέ Οὐρανοῦ τό μάννα. 

No comments:

Post a Comment