Saturday, April 7, 2012

ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΕΟΡΤΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ


ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΕΟΡΤΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

===============


κ. Παναγιώτη, Χαίρετε πάντοτε!


Θέλω να σας ευχηθώ για τις Αγιες ημέρες του Πάθους του Κυρίου μας, ο Οποίος όχι μόνο δεν εκρίθη άξιος από το Ιερατείο της εποχής Του να γίνη Αρχιερεύς αλλά κατηγορήθηκε ακόμη και ως βλάσφημος και πλάνος!


Είη το Ονομα Κυρίου Ευλογημένον από του νυν και έως του Αιώνος!


Οι σχολιασμοί σας μου υπενθυμίζουν να σας μνημονεύω ανελλιπώς σε κάθε Θεία Λειτουργία.


Καλή Ανάσταση και ο Θεός της Ειρήνης έσται μεθ’ ημών.


π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης


*****


Σεβαστέ μου Γέροντα,


Την ευχή σας!


Τι να σας πω; Με βάζετε σε μεγάλο πειρασμό.!


Αν ο σχολιασμός μου προκαλεί περισσότερη προσευχή για μένα στην Αγία Πρόθεση νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσω να σχολιάζω συνεχώς ώστε ανελλιπής να είναι και η προσευχή σας για μένα.


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΤΑΥΡΟΙ

__________


Υπάρχουν τρεις σταυροί, όπως γνωρίζετε καλύτερα από μένα, Γέροντα.


Ο Σταυρός του Κυρίου μοναδικός και ανεπανάληπτος. Ο σταυρός του Δικαίου που σταυρώθηκε για τη σωτηρία του σύμπαντος κόσμου.


Υπάρχει όμως και ο σταυρός του κακού ληστή στον οποίο είμαστε σταυρωμένοι οι περισσότεροι. Και αμαρτάνουμε και μετάνοια δεν έχουμε και γογγύζουμε κατά του Κυρίου για τον σταυρό που μας έδωσε.


Υπάρχει όμως και ο σταυρός του καλού ληστή, αυτόν στον οποίο σταυρώνονται όσοι άδικα ίσως υποφέρουν ή όσοι υποφέρουν μεν δίκαια πλην όμως χρησιμοποιούν τον σταυρό ως ευκαιρία εξιλέωσης των αμαρτιών τους.


Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΤΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ

___________


Οσοι όμως διδάσκουν ετεροδιδασκαλίες στην Εκκλησία, Γέροντα, δεν έχουν δικαίωμα να μιλούν για σταυρό όταν οι αδελφοί τους, οι πνευματικοί τους πατέρες ή τα πνευματικά τους παιδιά τους καλούν να ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας.


Εσείς, Γέροντα, πολεμήσατε - και ορθότατα πράξατε - την κωδικοποίηση των Ιερών Κανόνων, όπως την αντιλαμβάνεται ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης.


Και τώρα;


Ερχεστε να επανερμηνεύσετε τους Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων ώστε να κωδικοποιήσετε την δήθεν δυνατότητα ή μάλλον υποχρέωση - όπως ισχυρίζεστε - των κληρικών να αναμιγνύονται στα πολιτικά πράγματα;!


ΑΝΤΙΜΑΧΕΣΤΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ

_________


Πολεμήσατε επίσης, Γέροντα, με ατράνταχτη επιχειρηματολογία, την ασεβή διδασκαλία του κ. Γιανναρά - ο οποίος πληροφορούμαι κατέγραψε νέους “άθλους” ασέβειας στο 121ον τεύχος της “Σύναξης” με ετεροδιδασκαλίες για την αιωνιότητα της Κολάσεως- ο οποίος μεταξύ άλλων διαμφισβήτησε την ορθοδοξία του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη.


Πλην όμως Γέροντα ο Αγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης - η μεγαλύτερη πατερική μορφή της Ορθοδόξου Εκκλησίας τους τελευταίους αιώνες - διδάσκει ξεκάθαρα ότι η ανάμιξη της πολιτικής και της ιερατικής εξουσίας στο ίδιο πρόσωπο είναι “μίξις άμικτος και τέρας αλλόκοτον.”


Η ΒΑΤΙΚΑΝΕΙΑ ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

___________


Γέροντα! Διδάσκετε επίσης απροκάλυπτα παποκαισαρική - καθαρά Βατικάνεια - πλάνη ότι δήθεν η κοσμική εξουσία πηγάζει από την ιερατική.


Η διδασκαλία αυτή - όπως γνωρίζετε - έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη διδασκαλία του Αποστόλου Παύλου στην προς Κορινθίους επιστολή.


Επομένως είναι απολύτως επιβεβλημένο να ανακαλέσετε αμέσως την αίρεση.


ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΝΑΜΙΞΗΣ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

______________


Επτά Κανόνες Οικουμενικών Συνόδων απαγορεύουν ρητά και κατηγορηματικα και επί ποινή καθαιρέσεως την ανάμιξη των κληρικών στα πολιτικά πράγματα και στις κοσμικές φροντίδες.


Είναι αδιανόητο να θέλετε να ενεργείτε από το προσκήνιο ή το παρασκήνιο ως ο πραγματικός ηγέτης, ως ο εκπρόσωπος και ως ο θεωρητικός κόμματος.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ

_______


Η Εκκλησία της Ελλάδος, από τη σύσταση Της, έχει αναδείξει ορισμένες δεκάδες Αγίους.


Παράλληλα υπάρχει πλειάδα αγίων μορφών οι οποίες εκλέισαν το στερέωμα της Ελλαδικής Εκκλησίας.


Γνωρίζετε έστω και ένα εξ αυτών, ο οποίος καθ’ οιονδήποτε τρόπο άμεσα ή έμμεσα να ενθάρρυνε τους κληρικούς να αναμιγνύονται στα κοσμικά πράγματα - πολλώ μάλλον να θεωρεί μέρος της ποιμαντικής τους ευθύνης - την ανάμιξη στην πολιτική;


Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟΝ π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ π. ΓΕΩΡΓΙΟ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟ

_____________


Θα μου επιτρέψετε, Γέροντα, να σας αποκαλύψω ένα διάλογο με τον αείμνηστο Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.


Σε κάποια επίσκεψή μου στην Αθήνα επεσκέφθηκα τον μακαριστό Γέροντα και τον ρώτησα ποιους θα ήταν ωφέλιμο να προσκαλέσουμε ως Σύλλογος “Φίλοι του Αγίου Ορους” στην Κύπρο για ομιλίες.


Μου πρότεινε τον π. Γεώργιο Μεταλληνό.


Του απάντησα: - Γέροντα γνωρίζω τον π. Γεώργιο. Ηταν δάσκαλός μου και με αγαπούσε μάλιστα ιδιαίτερα. Ξέρετε όμως είμαι διστακτικός ... και πριν προλάβω να συμπληρώσω την πρόταση με ρώτησε ο Γέροντας: “επειδή κόβει τα μαλλιά του;” Ναι Γέροντα! Το κάνει αυτό αλλά όχι τόσον γι’ αυτό - “Αυτά που λέγει για τα ράσο;" - Και αυτά Γέροντα, αλλά κάτι άλλο προπαντός με απασχολεί. Είναι μπλεγμένος με αυτά τα “ψαρουδακικά” και φοβάμαι μήπως πει κάτι γι’ αυτά και τρέχουμε μετά να μαζέψουμε τα σπασμένα.


Ο μακαριστός Γέροντας κούνησε το κεφάλι του ταλανιστικά και μου είπε: - "Ναι! Δυστυχώς παιδάκι μου ο ευλογημένος. Ξέρω!, αλλά παρ’ όλα αυτά ο π. Γεώργιος είναι σπουδαίος και παραδοσιακός θεολόγος και εξαίρετος κληρικός και θα υπερκεράσει η όλη παρουσία του όποιους επιμέρους δισταγμούς σου."


ΑΣ ΜΗ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΜΕ ΑΚΑΝΘΙΝΟ ΣΤΕΦΑΝΟ

____________


π. Βασίλειε.


Ας μην στεφανώνουμε τον εαυτό μας με το ακάνθινο στέφανο του Κυρίου με τα αγκάθια να βλέπουν προς τα έξω.


Οταν κάποιος κηρύσσει απροκάλυπτα ετεροδιδασκαλίες, όπως τις παποκαισαρικές πλάνες που "γυμνή τη κεφαλή" εσείς κηρύττετε και γράφετε, είναι επιβεβλημένο να τις ανακαλέσει πάραυτα, αντί να διαμαρτύρετε επειδή του υπενθυμίζουν ποια είναι η διδασκαλία της Εκκλησίας.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΕΟΡΤΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!

ΟΧΙ ΕΝΑΥΣΜΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ

_________


Αυτά τα λίγα για τις ευγενείς εόρτιες ευχές σας και ως ευχαριστία επειδή με μνημονεύετε στην Προσκομιδή και όχι ως αφορμή δημόσιου διαλόγου από το ιστολόγιό μου, επειδή εμμένω σταθερά και απαρέκκλιτα στις προυποθέσεις που έθεσα από την αρχή για τη διεξαγωγή διαλόγου. Πρώτα θα δημοσιευθεί ο όποιος μεταξύ μας διάλογος στον “Ορθόδοξο Τύπο” και αφού ολοκληρωθεί θα τον αναδημοσιεύσω στο ιστολόγιό μου.



Την ευχή σας,


Παναγιώτης Τελεβάντος


No comments:

Post a Comment